Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα ενημερωτικών email

Είναι αυτονόητο ότι σχεδόν όλα τα email είναι κατά κάποιο τρόπο ενημερωτικά. Σε τελική ανάλυση, τα email χρησιμοποιούνται γενικά για τη μετάδοση πληροφοριών από το ένα μέρος στο άλλο. Ως εκ τούτου, είναι δύσκολο να σκεφτούμε ένα παράδειγμα στο οποίο τα email δεν είναι κατατοπιστικά, ειδικά όταν εξετάζουμε μηνύματα που αποστέλλονται από επιχειρήσεις σε υπάρχοντες ή δυνητικούς πελάτες.

Τι ακριβώς εννοούμε λοιπόν με ένα ενημερωτικό email; Λοιπόν, ταξινομούνται ως μηνύματα που μοιράζονται κάποιο είδος ειδήσεων ή μια σύντομη δήλωση σχετικά με μια συνεχιζόμενη και ίσως μοναδική κατάσταση ή πρόκληση.

Ως εκ τούτου, το περιεχόμενο αυτών των τύπων email δεν θα προστεθεί σε ένα ενημερωτικό δελτίο email, επειδή το περιεχόμενο είναι πολύ σημαντικό για να συγκεντρωθεί με άλλες πληροφορίες ή να αποθηκευτεί σε μεγαλύτερο αντίγραφο.

Ενημερωτικό email 2 της United Airlines
Ενημερωτικό email της United Airlines

Ποιοι είναι οι λόγοι για την αποστολή ενημερωτικών email;

Υπάρχουν ορισμένες καταστάσεις που πρέπει να αντιμετωπίσει κάθε εταιρεία (όπως ο COVID-19). Κατά τη διάρκεια αυτών των περιπτώσεων, είναι σημαντικό να ενημερώσετε τους πελάτες και το προσωπικό σας πώς θα συνεχίσει να λειτουργεί η επιχείρησή σας, και τυχόν αλλαγές που ενδέχεται να συμβούν. Αυτά τα email δεν πρέπει να περιέχουν κανένα είδος επικοινωνίας μάρκετινγκ, αλλά απλώς να διαβεβαιώσετε τους ανθρώπους ότι τα δεδομένα, οι παραγγελίες ή οι συνδρομές τους, για παράδειγμα, είναι όλα ασφαλή. Η πρόθεση αυτών των email είναι απλώς να ευχηθούν στους πελάτες σας το καλύτερο, χωρίς να συμπεριλαμβάνεται οποιαδήποτε μορφή προώθησης πωλήσεων. Εν ολίγοις, το θέμα είναι να διατηρηθεί μια καλή σχέση με τον πελάτη ενημερώνοντάς τους για ό,τι χρειάζεται να ειπωθεί.

Ο άλλος τύπος ενημερωτικού email επικεντρώνεται σε συγκεκριμένα νέα εταιρειών. Αυτά τα email μπορεί να περιλαμβάνουν ενημερώσεις στις πολιτικές, τη δομή της επιχείρησης ή μια αλλαγή κατεύθυνσης. Αυτές οι νέες προσεγγίσεις μπορεί να είναι αποτέλεσμα των σχολίων των πελατών, γι’ αυτό οι πελάτες σας θα πρέπει να ενημερώνονται άμεσα και να ευχαριστούνται για τη συμβολή τους μέσω προσωπικού μηνύματος από εσάς.Αυτό θα συμβάλει επίσης στην ενίσχυση της αφοσίωσης και της εμπιστοσύνης των πελατών – δείχνοντας ότι οι απόψεις των πελατών σας έχουν μεγάλη αξία.

Πρότυπα ενημερωτικών email
Το Hawaii Pacific University στέλνει ένα ενημερωτικό email στους αποφοίτους σχετικά με το πρόγραμμα μάθησης του Πανεπιστημίου κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19

Γραμμές θέματος ενημερωτικού email

  • Μια σημείωση για τα αξιόλογα μέλη της κοινότητας [επωνυμία / προϊόν / υπηρεσία]
  • Μην ανησυχείτε, είμαστε εδώ για εσάς
  • Δείτε πώς βοηθά η [εταιρεία] σε περιόδους ανάγκης
  • Τι κάνουμε για να παρέχουμε αδιάλειπτη υπηρεσία
  • Κοιτάζοντας το μέλλον…
  • Εδώ στοχεύει το [όνομα εταιρείας]. Θα συμμετάσχετε μαζί μας;

Ενημερωτικά πρότυπα

Πρότυπο ενημερωτικού email 1 – δήλωση που δίνει διαβεβαίωση

Πρότυπο ενημερωτικού email 2 – παρέχοντας ενημέρωση σε περιόδους κρίσης

Πρότυπο ενημερωτικού email 3 – σύντομη δήλωση εταιρείας

Ενημερωτικά email – Συχνές Ερωτήσεις

Πόσο εκτενές πρέπει να είναι ένα ενημερωτικό email;

Ανοιχτά email

Τα ενημερωτικά email πρέπει να είναι σύντομες δηλώσεις που να επισημαίνουν την τρέχουσα κατάσταση και τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία θα τις χειριστεί. Επομένως, αυτά τα email θα πρέπει να είναι σχετικά σύντομα, συνοψίζοντας τις σημαντικές λεπτομέρειες εντός 3 έως 5 παραγράφων που αποτελούνται μόνο από πολλές γραμμές κειμένου.

Πρέπει τα ενημερωτικά email να περιέχουν στοιχεία μάρκετινγκ;

Ανοιγμένα email με εκτίμηση και δώρο

Η σύντομη απάντηση σε αυτήν την ερώτηση είναι όχι. Υπάρχει χρόνος και μέρος για μάρκετινγκ, και αυτό σίγουρα δεν είναι ένα από αυτά. Εάν το ενημερωτικό email αφορά μια κρίση ή μια δύσκολη κατάσταση, αυτό ισχύει ιδιαίτερα.

Τα ενημερωτικά email έχουν δημιουργηθεί αποκλειστικά για να καθησυχάσουν τους πελάτες, να τους ευχηθούν και να τους ενημερώσουν πώς τυχόν αλλαγές σε αβέβαιους χρόνους μπορεί να τους επηρεάσουν.

Πόσο συχνά μπορούν να αποστέλλονται ενημερωτικά email;

κρατήστε χρόνο

Αυτό εξαρτάται πραγματικά από πόσες κρίσεις ή σημαντικά γεγονότα λαμβάνουν χώρα. Εάν μια συγκεκριμένη κατάσταση εκτυλίσσεται για μεγάλο χρονικό διάστημα, το ενημερωτικό email θα μπορούσε να εξελιχθεί σε ένα email που στέλνεται τακτικά με ενημερώσεις. Αυτές οι σύντομες δηλώσεις, ωστόσο, θα πρέπει πραγματικά να δεσμευτούν για τις πιο σημαντικές, σπάνιες περιπτώσεις, διαφορετικά, θα γίνουν πολύ συνηθισμένες για να κάνουν τον επιθυμητό αντίκτυπο.

Free 14-day trial. No credit card required.

Save our informative email templates as canned messages, predefined answers, or as email templates.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο εκτενές πρέπει να είναι ένα ενημερωτικό email;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα ενημερωτικά email πρέπει να είναι σύντομες δηλώσεις που να επισημαίνουν την τρέχουσα κατάσταση και τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία θα τις χειριστεί. Επομένως, αυτά τα email θα πρέπει να είναι σχετικά σύντομα, συνοψίζοντας τις σημαντικές λεπτομέρειες εντός 3 έως 5 παραγράφων που αποτελούνται μόνο από πολλές γραμμές κειμένου.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πρέπει τα ενημερωτικά email να περιέχουν στοιχεία μάρκετινγκ;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η σύντομη απάντηση σε αυτήν την ερώτηση είναι όχι. Υπάρχει χρόνος και μέρος για μάρκετινγκ, και αυτό δεν είναι ένα από αυτά. Εάν το ενημερωτικό email αφορά μια κρίση ή μια δύσκολη κατάσταση, αυτό ισχύει ιδιαίτερα. Τα ενημερωτικά email έχουν δημιουργηθεί αποκλειστικά για να καθησυχάσουν τους πελάτες, να τους ευχηθούν καλά και να τους ενημερώσουν πώς τυχόν αλλαγές σε αβέβαιους χρόνους μπορεί να τους επηρεάσουν.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο συχνά μπορούν να αποστέλλονται ενημερωτικά email;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Αυτό εξαρτάται από πόσες κρίσεις ή σημαντικά γεγονότα λαμβάνουν χώρα. Εάν μια συγκεκριμένη κατάσταση εκτυλίσσεται για μεγάλο χρονικό διάστημα, το ενημερωτικό email θα μπορούσε να εξελιχθεί σε ένα email που στέλνεται τακτικά με ενημερώσεις. Αυτές οι σύντομες δηλώσεις, ωστόσο, θα πρέπει να προορίζονται για τις πιο σημαντικές, σπάνιες περιπτώσεις, διαφορετικά, θα γίνουν πολύ κανονικοποιημένες για να κάνουν τον επιθυμητό αντίκτυπο.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo