Πρότυπα email ανακοίνωσης για εταιρείες σε Ελληνικά. Πληροφορίες για το πως να αντιμετωπίζετε τις ανακοινώσεις προς το προσωπικό και τους πελάτες σας μέσω email. Πώς να επικοινωνείτε αποτελεσματικά και βελτιώνετε τις εσωτερικές σας επικοινωνίες.
Αν και υπάρχουν πολλά διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας, πολλές εταιρείες επιλέγουν το email για να κάνουν ανακοινώσεις επειδή είναι το πιο χρησιμοποιούμενο και ελκυστικό κανάλι. Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα email ανακοίνωσης της εταιρείας είναι διαφημιστικά μηνύματα για εκδόσεις νέων προϊόντων ή υπηρεσιών, ενημερώσεις σε υπάρχοντα προϊόντα ή για την έναρξη μιας νέας επιχείρησης.
Αν και θεωρητικά αυτά τα μηνύματα είναι ανακοινώσεις, επικεντρώνονται περισσότερο στη μετάδοση μηνυμάτων που σχετίζονται με το μάρκετινγκ παρά στην επικοινωνία εταιρικών ειδήσεων. Επομένως, μπορούν επίσης να θεωρηθούν παραδείγματα δελτίων τύπου, ωστόσο, συνήθως δεν έχουν τόσο μεγάλη εμβέλεια.
Ωστόσο, υπάρχουν επίσης πολλά παραδείγματα εταιρικών αναγγελιών email για άλλους σκοπούς, όπως εσωτερικά μηνύματα. Αυτά τείνουν να είναι πιο επίσημα email που επικεντρώνονται στην επικοινωνία με επίκεντρο τις επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένης, ενδεικτικά, της διαφήμισης ανοικτών θέσεων στην εταιρεία, της προαγωγής ενός τρέχοντος υπαλλήλου σε υψηλότερη θέση, της εισαγωγής ολοκαίνουργιων μελών του προσωπικού σε υπάρχοντα μέλη της ομάδας ή μια πρόσκληση σε μια ανοιχτή συνάντηση.
Ο τελευταίος τύπος email ανακοινώσεων εταιρείας θα είναι η κύρια εστίαση εδώ, προκειμένου να παρέχονται παραδείγματα μηνυμάτων που σχετίζονται με επιχειρήσεις που μπορούν να κοινοποιηθούν σε εσωτερικό κοινό μέσω email.
Τα email είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους επικοινωνίας και έχουν αποδειχθεί από καιρό ότι είναι αποτελεσματικά, τόσο για την αποστολή και λήψη εσωτερικών και εξωτερικών μηνυμάτων. Ένας προφανής λόγος για αυτό είναι το γεγονός ότι τα email επιτρέπουν την άμεση επικοινωνία με το επιθυμητό κοινό, αρκεί να γνωρίζετε τις διευθύνσεις email τους.
Αυτό σημαίνει ότι ένα άνοιγμα θέσης εργασίας ή μια ανακοίνωση εταιρικών ειδήσεων θα μπορούσε να σταλεί σε ολόκληρο το εργατικό δυναμικό της εταιρείας ή σε μια λίστα, ενώ ένα email που καλωσορίζει ένα νέο μέλος του προσωπικού ή διαφημίζει μια ανοιχτή συνάντηση θα μπορούσε να σταλεί μόνο στην αντίστοιχη ομάδα ή τμήμα σε μια μεγάλη επιχείρηση.
Τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν σε μια μελέτη της Gallup δείχνουν ότι το 74% των εργαζομένων αισθάνονται ότι χάνουν τα νέα της εταιρείας (πηγή). Ταυτόχρονα, η κακή διαχείριση των εσωτερικών επικοινωνιών μπορεί να κοστίσει σε μικρές εταιρείες (που απασχολούν λιγότερα από 100 άτομα) 420.000 $ ετησίως, ενώ οι μεγάλες επιχειρήσεις χάνουν έως και 62 εκατομμύρια δολάρια ετησίως (πηγή). Αυτοί είναι μόνο δύο ακόμη λόγοι για τη χρήση email για την ανακοίνωση εσωτερικών ειδήσεων και την κοινή χρήση σημαντικών πληροφοριών μεταξύ των εργαζομένων.
I am happy to announce that [name of employee] has been promoted to the position of [job title].
[Name of employee] has been working at [company] for [X] years, and played a vital role in [achievement].
During that time, they have always been dedicated to [company] and displayed a great team spirit, which we’re happy to reward them with this promotion.
I would be grateful if you join me in congratulating [name of employee] on this exciting news.
Regards,
[name & position]
As of today, there is a vacancy for the [job title] role in our [department].
We highly recommend any current employee who is interested in this role to apply as soon as possible, as the vacancy will also be advertised externally soon.
Our new [job title] will work with the [team] to perform [main responsibilities].
To be considered for this role, you must have [experience] and meet the following criteria: [requirements]
Click here [button] for a full job description.
Please reply to this email by [date] with your CV/resume and provide a short cover letter to apply for this position.
If you have any more questions regarding this vacancy, please contact the HR team at [email].
Best regards,
[name & position]
[Name of new employee] will be joining [company] in the position of [job title], starting from the [date].
We are delighted to welcome [name of new employee] since their [X] years of experience in [field] will help drive [company] forward.
If you see [name of new employee] around the office, please introduce yourself to make them feel at home.
Alternatively, if you have any questions or would like to meet [name of new employee] before they start, please contact their employee mentor [name of mentor] to make arrangements.
Thanks for joining me in welcoming [name of employee] to [company].
Regards,
[name & position]
A reminder that the [purpose] Open Staff Meeting hosted by [name of host] is taking place on [date] at [time].
This online meeting can be accessed using the following link: [button]
Future related meeting dates are as follows: [dates]
Please note that everyone is welcome to attend any meeting, and the contents will be tailored to [department].
Please feel free to ask any questions during the meeting. Note that there is a limit of [X] participants, so please register in advance by replying to this email.
Recordings of all past meetings can be found at [link].
Best regards,
[name & position]
Sign up for our free 30-day trial today. No credit card required.
Put our company announcement email templates to the test. Deploy them through our ticketing software using templates, or used canned messages. The choice is yours.
Καθώς το περιεχόμενο αυτών των μηνυμάτων μπορεί να ποικίλλει αρκετά, δεν υπάρχει σωστή ή λάθος απάντηση σε αυτήν την ερώτηση. Ωστόσο, είναι καλύτερο να διατηρείτε τα μηνύματα συνοπτικά για να κρατάτε το ενδιαφέρον του αναγνώστη. Οι άνθρωποι τείνουν να παραλείπουν τα email, επομένως προσπαθήστε να αναφέρετε όλες τις σημαντικές πληροφορίες σε ξεχωριστές γραμμές ή παραγράφους. Εάν χρειάζεται να συμπεριλάβετε περισσότερες πληροφορίες, όπως για μια αγγελία εργασίας, τότε συνδέστε έναν ιστότοπο που παρέχει πρόσθετες λεπτομέρειες για όσους ενδιαφέρονται αντί να υπερφορτώνετε το email.
Αυτό εξαρτάται από το μέγεθος της επιχείρησης και το θέμα– ορισμένα μηνύματα θα πρέπει να αποστέλλονται σε όλο το προσωπικό, ενώ άλλα θα πρέπει να αποστέλλονται μόνο σε επιλεγμένα τμήματα ή υπαλλήλους μιας συγκεκριμένης ιεραρχικής θέσης. Κενές θέσεις εργασίας μπορεί να αποστέλλονται σε όλο το προσωπικό, για παράδειγμα, καθώς ορισμένοι υποψήφιοι μπορεί να θέλουν να αλλάξουν τμήμα.
Για άλλη μια φορά, αυτό εξαρτάται αποκλειστικά από τον συγκεκριμένο τύπο email. Τα μηνύματα προαγωγή θα πρέπει να αποστέλλονται αμέσως μετά την ενημέρωση του προαχθέντα υπαλλήλου. Τα email καλωσορίσματος και οι προσκλήσεις για συναντήσεις θα πρέπει να αποστέλλονται τουλάχιστον μία εβδομάδα πριν από την εκδήλωση συμμετοχής ενός νέου μέλους της ομάδας ή τη διεξαγωγή συζήτησης. Οι κενές θέσεις εργασίας θα πρέπει να αποστέλλονται νωρίτερα – αρκετούς μήνες πριν πρέπει να καλυφθεί αυτή η θέση και μερικές εβδομάδες πριν μπορεί να ανακοινωθεί εξωτερικά.
Πρότυπα email για να ξανακερδίσετε πελάτες.
Η πώληση και προώθηση εκπτώσεων επηρεάζουν τις επιχειρήσεις στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Πρότυπα email υψηλού κέρδους και πολλαπλών πωλήσεων και καλωσορίσματος είναι σημαντικά για τη διατήρηση της στενής σχέσης με τους πελάτες. Πρέπει να διαφοροποιούνται οι κανόνες για τις επίσημες προσφορές και εκπτώσεις. Τα email καλωσορίσματος είναι αναπόσπαστο μέρος του eCommerce και ενισχύουν τη σύνδεσή με νέους πελάτες.
Πρότυπα email τελευταίας ευκαιρίας
Το email είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να πείσετε τους πελάτες σας να συμμετάσχουν στην πύλη πελατών σας. Προτείνεται η χρήση προτύπων email για πύλες πελατών. Η πολλαπλή πώληση και η πώληση υψηλού κέρδους είναι στρατηγικές για διαδικτυακά καταστήματα. Η ικανοποίηση του πελάτη είναι ένα εργαλείο μέτρησης για να διαπιστωθεί εάν είναι ικανοποιημένος με το προϊόν που αγόρασε. Ένα email παρουσίασης για έναν νέο υπάλληλο μπορεί να βοηθήσει στον εκσυγχρονισμό της εταιρικής κουλτούρας και στη δημιουργία καλύτερων σχέσεων εργασίας από την αρχή. Για τη συγκέντρωση αξιολογήσεων συνιστάται η χρησιμοποίηση των προαναφερθέντων στρατηγικών.
Πρότυπα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης
Το ιστολόγιο αναφέρει τη διαθεσιμότητα λογισμικών εξυπηρέτησης πελατών και τηλεφωνικών συστημάτων, καθώς επίσης και πληροφορίες επικοινωνίας για να προγραμματίσει κάποιος ένα demo ή να εγγραφεί στο newsletter του LiveAgent.
The text mentions various topics related to education, including online seminars, typing tests, and a glossary. It also discusses popular customer service software, such as VoIP and email management systems, and provides sales contacts for a specific company. The text encourages readers to schedule a demo and sign up for the company's newsletter to stay informed about updates and discounts.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team