Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα email ανακοίνωσης εταιρείας

Πρότυπα email ανακοίνωσης εταιρείας

Παρόλο που υπάρχουν πολλά κανάλια επικοινωνίας διαθέσιμα, πολλές εταιρείες επιλέγουν email για να κάνουν ανακοινώσεις επειδή είναι το πιο χρησιμοποιημένο και ελκυστικό κανάλι. Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα μηνύματα ανακοίνωσης εταιρείας είναι διαφημιστικά μηνύματα για κυκλοφορίες νέων προϊόντων ή υπηρεσιών, ενημερώσεις για υπάρχοντα προϊόντα ή για την έναρξη μιας νέας επιχείρησης.

Παρόλο που αυτά τα μηνύματα είναι θεωρητικά ανακοινώσεις, εστιάζουν περισσότερο στη μεταφορά μηνυμάτων που σχετίζονται με το μάρκετινγκ παρά στην επικοινωνία εταιρικών ειδήσεων.

Ωστόσο, υπάρχουν επίσης πολλά παραδείγματα email ανακοίνωσης εταιρείας για άλλους σκοπούς, όπως εσωτερικά μηνύματα. Αυτά συχνά είναι πιο επίσημα email που επικεντρώνονται στην επικοινωνία με επίκεντρο την επιχείρηση, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, της διαφήμισης ανοιχτών θέσεων στην εταιρεία, της προαγωγή ενός τρέχοντος υπαλλήλου σε υψηλότερη θέση, της εισαγωγής ολοκαίνουργιων μελών του προσωπικού σε υπάρχοντα μέλη της ομάδας, ή πρόσκληση σε ανοιχτή συνάντηση.

Ο τελευταίος τύπος μηνυμάτων ανακοίνωσης εταιρείας θα είναι το κύριο επίκεντρο εδώ, προκειμένου να παρέχονται παραδείγματα μηνυμάτων που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις που μπορούν να κοινοποιούνται σε ένα εσωτερικό κοινό μέσω email.

Εξατομίκευση προτύπου email
Προσαρμόστε τα πρότυπα email ανακοίνωσης εταιρείας στον πίνακα ελέγχου LiveAgent

Γιατί να κάνετε ανακοινώσεις εταιρείας μέσω email;

Τα email είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους επικοινωνίας και έχουν αποδειχθεί από καιρό ότι είναι αποτελεσματικά, τόσο για την αποστολή όσο και για τη λήψη εσωτερικών και εξωτερικών μηνυμάτων. Ένας προφανής λόγος για αυτό είναι το γεγονός ότι τα email επιτρέπουν την άμεση επικοινωνία με το επιθυμητό κοινό, αρκεί να γνωρίζετε τις διευθύνσεις email τους.

Αυτό σημαίνει ότι ένα άνοιγμα θέσης εργασίας ή μια ανακοίνωση εταιρικών ειδήσεων θα μπορούσε να σταλεί σε ολόκληρο το εργατικό δυναμικό της εταιρείας ή σε μια λίστα, ενώ ένα email που καλωσορίζει ένα νέο μέλος του προσωπικού ή διαφημίζει μια ανοιχτή συνάντηση θα μπορούσε να σταλεί μόνο στην αντίστοιχη ομάδα ή τμήμα σε μια μεγάλη επιχείρηση.

Τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν σε μια μελέτη της Gallup δείχνουν ότι το 74% των εργαζομένων αισθάνονται ότι χάνουν τα νέα της εταιρείας (πηγή). Ταυτόχρονα, η κακή διαχείριση των εσωτερικών επικοινωνιών μπορεί να κοστίσει σε μικρές εταιρείες (που απασχολούν λιγότερα από 100 άτομα) 420.000 $ ετησίως, ενώ οι μεγάλες επιχειρήσεις χάνουν έως και 62 εκατομμύρια δολάρια ετησίως (πηγή). Αυτοί είναι μόνο δύο ακόμη λόγοι για τη χρήση email για την ανακοίνωση εσωτερικών ειδήσεων και την κοινή χρήση σημαντικών πληροφοριών μεταξύ των εργαζομένων.

Canned-messages-Macros
Αποθηκεύστε τα πρότυπα ανακοίνωσης της εταιρείας μας ως έτοιμα μηνύματα

Γραμμές θέματος email ανακοίνωσης εταιρείας

  • Ανακοίνωση προαγωγής – [όνομα υπαλλήλου]
  • Συγχαρητήρια στον [όνομα υπαλλήλου] για την προαγωγή τους
  • Κενή θέση για τη θέση [τίτλος εργασίας]
  • Προσλαμβάνουμε εσωτερικά – υποβάλετε αίτηση για το ρόλο του [τίτλου εργασίας]
  • Νέο μέλος του προσωπικού – [νέο όνομα υπαλλήλου] στη θέση [τίτλος εργασίας]
  • Καλωσορίστε [νέο όνομα υπαλλήλου] στην ομάδα
  • [Λόγος συνάντησης] Ανοιχτή συνάντηση προσωπικού στις [ημερομηνία] στις [ώρα]
  • Υπενθύμιση: ανοιχτή συνάντηση αύριο στις [ώρα] για όλους τους υπαλλήλους του τμήματος

Πρότυπα email ανακοίνωσης εταιρείας

Πρότυπο email ανακοίνωσης εταιρείας 1 – ανακοίνωση προσφοράς

Πρότυπο email ανακοίνωσης εταιρείας 2 – εσωτερική πρόσληψη

Πρότυπο email ανακοίνωσης εταιρείας 3 – παρουσίαση νέου υπαλλήλου

Πρότυπο email ανακοίνωσης εταιρείας 4 – ανοιχτή πρόσκληση σε σύσκεψη

Πρότυπα email ανακοίνωσης εταιρείας – Συχνές Ερωτήσεις

Πόσο μεγάλο πρέπει να είναι ένα email ανακοίνωσης εταιρείας;

Καθώς το περιεχόμενο αυτών των μηνυμάτων μπορεί να διαφέρει αρκετά, δεν υπάρχει σωστή ή λάθος απάντηση σε αυτήν την ερώτηση. Ωστόσο, είναι καλύτερο να διατηρείτε τα μηνύματα συνοπτικά για να διατηρείτε το ενδιαφέρον του αναγνώστη.

Οι άνθρωποι τείνουν να παρακάμπτουν τα email, οπότε προσπαθήστε να αναφέρετε όλες τις σημαντικές πληροφορίες σε ξεχωριστές γραμμές ή παραγράφους. Εάν πρέπει να συμπεριλάβετε περισσότερες πληροφορίες, όπως για μια διαφήμιση εργασίας, τότε συνδέστε έναν ιστότοπο που παρέχει πρόσθετες λεπτομέρειες για όσους ενδιαφέρονται και μην υπερφορτώνετε το email.

Σε ποιον πρέπει να στείλω email ανακοίνωσης εταιρείας;

Αυτό εξαρτάται από το μέγεθος της επιχείρησης και το αντικείμενο – ορισμένα μηνύματα πρέπει να αποστέλλονται σε όλο το προσωπικό, ενώ άλλα πρέπει να αποστέλλονται μόνο σε επιλεγμένα τμήματα ή υπαλλήλους μιας συγκεκριμένης ιεραρχικής θέσης. Οι κενές θέσεις εργασίας μπορούν να σταλούν σε όλο το προσωπικό, για παράδειγμα, καθώς ορισμένοι υποψήφιοι ενδέχεται να αναζητούν εναλλαγή τμημάτων.

Πότε πρέπει να γίνει ανακοίνωση εταιρείας;

Για άλλη μια φορά, αυτό εξαρτάται εξ ολοκλήρου από τον συγκεκριμένο τύπο email. Τα μηνύματα προαγωγής θα πρέπει να αποστέλλονται αμέσως μετά την ενημέρωση του υπαλλήλου που προήχθη. Τα email καλωσορίσματος και οι προσκλήσεις σε σύσκεψη θα πρέπει να αποστέλλονται τουλάχιστον μια εβδομάδα πριν από την εκδήλωση συμμετοχής ενός νέου μέλους της ομάδας ή μιας συζήτησης. Οι κενές θέσεις εργασίας πρέπει να σταλούν νωρίτερα – αρκετούς μήνες πριν από τη συμπλήρωση αυτής της θέσης και λίγες εβδομάδες πριν να μπορεί να διαφημιστεί εξωτερικά.

Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required.

Put our company announcement email templates to the test. Deploy them through our ticketing software using templates, or used canned messages. The choice is yours.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο μεγάλο πρέπει να είναι ένα email ανακοίνωσης εταιρείας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Είναι καλύτερα να διατηρείτε τα μηνύματα συνοπτικά για να διατηρείτε το ενδιαφέρον του αναγνώστη. Οι άνθρωποι τείνουν να παρακάμπτουν τα email, οπότε προσπαθήστε να παραθέσετε όλες τις σημαντικές πληροφορίες σε ξεχωριστές γραμμές ή παραγράφους.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Σε ποιον πρέπει να στείλω email ανακοίνωσης εταιρείας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Αυτό εξαρτάται από το μέγεθος της επιχείρησης και το αντικείμενο – ορισμένα μηνύματα πρέπει να αποστέλλονται σε όλο το προσωπικό, ενώ άλλα πρέπει να αποστέλλονται μόνο σε επιλεγμένα τμήματα ή υπαλλήλους μιας συγκεκριμένης ιεραρχικής θέσης. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πότε πρέπει να γίνει ανακοίνωση εταιρείας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Για άλλη μια φορά, αυτό εξαρτάται εξ ολοκλήρου από τον συγκεκριμένο τύπο email. Τα μηνύματα προαγωγής θα πρέπει να αποστέλλονται αμέσως μετά την ενημέρωση του υπαλλήλου που προήχθη. Τα email καλωσορίσματος και οι προσκλήσεις σε σύσκεψη θα πρέπει να αποστέλλονται τουλάχιστον μια εβδομάδα πριν από την εκδήλωση συμμετοχής ενός νέου μέλους της ομάδας ή μιας συζήτησης. Οι κενές θέσεις εργασίας πρέπει να σταλούν νωρίτερα – αρκετούς μήνες πριν από τη συμπλήρωση αυτής της θέσης και λίγες εβδομάδες πριν να μπορεί να διαφημιστεί εξωτερικά.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo