Στο λεξιλόγιο της εξυπηρέτησης πελατών, ο όρος γνωσιακή βάση αναφέρεται σε μια βάση δεδομένων ή μια πλατφόρμα που είναι μια ηλεκτρονική βιβλιοθήκη αυτοεξυπηρέτησης που χρησιμοποιείται για την απάντηση ερωτήσεων σχετικά με προϊόντα/υπηρεσίες. Ο πρωταρχικός σκοπός της είναι να αποθηκεύει πληροφορίες που σχετίζονται με μια εταιρεία, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, τις διαδικασίες και τα τμήματα της.
Οι επιχειρήσεις επενδύουν χρόνο, χρήμα και άλλους πόρους στις γνωσιακές τους βάσεις για να δώσουν τη δυνατότητα στους πελάτες τους να επιλύσουν ανεξάρτητα ζητήματα που σχετίζονται με προϊόντα ή υπηρεσίες. Απελευθερώνοντας εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών από καρτέλες που οι πελάτες μπορούν να επιλύσουν μόνοι τους, οι επιχειρήσεις μπορούν μειώσουν τον φόρτο εργασίας και να εξοικονομήσουν πολλά χρήματα.
Ready to put our knowledge base article templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try building a knowledge base today with our free 14-day trial.<br> No credit card required.
Μια μελέτη της Oracle and Forrester Consulting βρήκε το κόστος ανά επαφή σε πολλά κανάλια. Το κόστος πραγματοποίησης μιας τηλεφωνικής κλήσης είναι περίπου 11$. Η ζωντανή συνομιλία σας κοστίζει 5$ ανά επαφή, οι απαντήσεις μέσω email 2,50$ και αυτοεξυπηρέτηση στο διαδίκτυο 0,10$.
Ας κάνουμε κάποιους γρήγορους υπολογισμούς: εάν οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών σας χειρίζονται 50 κλήσεις την ημέρα, αυτό κοστίζει στην εταιρεία σας 2.750$ την εβδομάδα! Αν προσθέστε μερικές ζωντανές συνομιλίες και email ανά ημέρα τότε μαζεύεται ένα σημαντικό χρηματικό ποσό. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, καθώς οι πελάτες σας αξίζουν εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών (και είναι προς το συμφέρον της εταιρείας σας να τους την παρέχετε.)
Ωστόσο, εάν θα μπορούσατε να δημιουργήσετε έναν χώρο όπου οι πελάτες σας μπορούν να αναζητήσουν λύσεις στα προβλήματά τους κυρίως μόνοι τους, γιατί να μην το κάνατε; Δεδομένα από το Aspect Software υποδεικνύουν ότι το 73% των πελατών είναι πρόθυμοι να επιλύσουν μόνοι τους ζητήματα που σχετίζονται με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Μια έρευνα από τον Steven Van Belleghem δείχνει ότι το 70% των ερωτηθέντων αναμένουν ότι η ιστοσελίδα μιας επιχείρησης θα παρέχει μια επιλογή αυτοεξυπηρέτησης πελατών. Επιπλέον, η έκθεση της Accenture δείχνει ότι οι εταιρείες θα μπορούσαν να εξοικονομήσουν 1 με 3 εκατομμύρια δολάρια ετησίως, εισάγοντας επιλογές αυτοεξυπηρέτησης στην προσφορά εξυπηρέτησης πελατών.
Φαίνεται ότι η δημιουργία μιας γνωσιακής βάσης μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη στους πελάτες σας, στους εκπροσώπους εξυπηρέτησης και στην εταιρεία σας. Για να ξεκινήσετε τη γνωσιακή σας βάση, δημιουργήσαμε μερικά δωρεάν πρότυπα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να απαντήσετε σε ερωτήσεις σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία. Θυμηθείτε ότι εάν ένας εκπρόσωπος απαντήσει σωστά στην ερώτηση ενός πελάτη, εκατοντάδες ή και χιλιάδες άλλοι χρήστες μπορούν να λύσουν το πρόβλημά τους διαβάζοντας αυτήν την απάντηση.
Hello [Name],
Thank you for asking about [product’s/service’s] features. Here’s a list of some key features that product/service] provides. If you’d like to learn more, each item on the list includes a link to a more detailed description of the feature.
Feature 1
Feature 2
Feature 3
If you have any other questions related to [product’s/service’s] features, please head to this section of our knowledge base [a link to the section dedicated to the product’s/service’s features]. If this content doesn’t answer your questions, try consulting other customer portal users or reach out to our customer service agents.
Thanks for being a part of our community!
Best,
[customer service agent’s name]
Hi [Name],
I’m so sorry to hear that you experienced some technical issues with your [product name].
We created [product name] to be as reliable and easy to repair as possible. Please read this short manual on how to solve the most common issues our customers face.
If that doesn’t help, please review this list of our authorized service providers [link] and schedule an appointment to get [product name] fixed.
Remember to have your customer ID with you – our company covers the costs of [the first/two/three] repair[s] 🙂
I hope that helps!
Best,
[customer service agent’s name]
Hey there!
We are happy to get to know your suggestions about the improvements we could introduce to [product/service]. Your remarks are really on point and provide ideas that could make [product/service] better.
[Company name] values opinions and feedback from our customers. That’s why we’d love for you to fill out this quick feedback form [link to a feedback form].
It consists of a few [product/service]-related questions that are a bit more in-depth. Your answers will help us understand your ideas better and, hopefully, allows us to put them into practice.
We are waiting for more information from you!
Thank you for helping us improve [product/service].
[Customer service agent’s name]
Η όλη ιδέα πίσω από μια γνωσιακή βάση είναι να ελαχιστοποιηθεί η συμμετοχή των εκπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών. Γι’ αυτό σας προτείνουμε να μην απαντάτε σε πολλές, παρόμοιες ερωτήσεις μία προς μία, ακόμα κι αν απαιτεί από έναν εκπρόσωπο να αντιγράφει και να επικολλά την ίδια απάντηση κάθε φορά.
Ο καλύτερος τρόπος προσέγγισης τέτοιων καταστάσεων είναι να δημιουργήσετε μια εσωτερική λίστα συχνών ερωτήσεων για τους εκπροσώπους σας, συμπεριλαμβανομένων των πιο συχνών ερωτήσεων των χρηστών σε συνδυασμό με τις απαντήσεις. Οι εκπρόσωποι θα πρέπει να κλείσουν νέες ερωτήσεις που έχουν ήδη απαντηθεί στο παρελθόν, να ενημερώσουν τους συντάκτες τους ότι είναι καλύτερο να εξετάσουν τις υπάρχουσες ερωτήσεις και απαντήσεις πριν υποβάλουν μια νέα ερώτηση και να τους παρέχουν έναν σύνδεσμο που θα τους οδηγεί στη λύση που αναζητούσαν.
Η προώθηση μιας γνωσιακής βάσης και η διαθεσιμότητά της στους πελάτες είναι ζωτικής σημασίας. Είναι καλύτερο να αντιμετωπίζετε μια γνωσιακή βάση ως ξεχωριστό εσωτερικό προϊόν και να εκτελείτε μια καμπάνια μάρκετινγκ από άκρη σε άκρη, για να την προωθήσετε.
Ενημερώστε τους πελάτες σχετικά με την γνωσιακή βάση όταν επισκεφθούν την εταιρεία σας ή ξεκινήσουν να χρησιμοποιούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και συνεχίστε να ενημερώνετε τους υπάρχοντες πελάτες σχετικά με αυτήν την επιλογή αυτοεξυπηρέτησης πελατών. Δημιουργήστε εκπαιδευτικό υλικό και συχνές ερωτήσεις τα οποία θα διευκολύνουν τους χρήστες κατά την πλοήγησή τους στη γνωσιακή βάση σας και θα το χρησιμοποιούν καθημερινά. Η ευχέρεια των πελατών σας στη χρήση μιας γνωσιακής βάσης σημαίνει λιγότερη εργασία για τους εκπροσώπους εξυπηρέτησής σας.
Η εταιρεία LiveAgent παρέχει διάφορες υπηρεσίες, όπως εικονικός αντιπρόσωπος, διαχείριση υπηρεσιών και αντιμετώπιση προβλημάτων. Επιπλέον, παρέχει τεχνική υποστήριξη και αυτοεξυπηρέτηση για την αντιμετώπιση προβλημάτων. Η παραβίαση του ΣΕΥ είναι απαράδεκτη και απαιτεί αποτελεσματική εφαρμογή για τη διατήρηση της εμπιστοσύνης και της αξιοπιστίας. Επιπλέον, η εταιρεία παρέχει δωρεάν δωμάτιο συνομιλίας για ιστότοπους για την υποστήριξη των καταναλωτών.
Η εξαγωγή εκστρατειών μάρκετινγκ και η χρήση εφαρμογών για κινητά είναι σημαντικά εργαλεία για την εξυπηρέτηση των πελατών και τη δημιουργία διαφήμισης. Προκειμένου να διασφαλιστεί το υψηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών, πρέπει να παρέχονται κατάλληλες μορφές επικοινωνίας, όπως διαδικτυακές κοινότητες, ζωντανή συνομιλία και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πελατών
Η αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πελατών προσφέρει ταχύτερο χρόνο απόκρισης, ικανοποίηση πελατών, οργανωμένη ροή εργασιών, διατήρηση πελατών και αυξημένες πωλήσεις/έσοδα. Το LiveAgent είναι λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών με πάνω από 180 λειτουργίες που βελτιώνουν την εξυπηρέτηση των πελατών. Για να παρουσιάσετε έναν νέο υπάλληλο στους πελάτες, στείλτε ένα email παρουσίασης. Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών τουρμποκαθαρίζει και αυξάνει την αποτελεσματικότητα της ομάδας υποστήριξης και βοηθάει στην επίλυση των προβλημάτων των πελατών.
Εισαγωγή σε μια ακαδημία εξυπηρέτησης πελατών
Η επιλογή δώρων για πελάτες μπορεί να βελτιώσει την ανταπόκρισή τους. Προσφέρετε διαφορετικά δώρα από την περίοδο των γιορτών για να αυξήσετε τις πιθανότητες να μην χαθεί το δώρο στο σωρό και δημιουργήστε από στόμα σε στόμα διαφήμιση.
Ευχαριστουμε για την πρόσφατη εγγραγή σας στο LiveAgent.
Θα λάβετε ένα μήνυμα μέσω email το οποίο θα περιέχει τια στοιχεία σύνδεσης, αμέδως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Αν περιμένετε λίγο, μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης θα μπορέσετε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας από εδώ.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα σας στείλουμε τις πληροφορίες σύνδεσης στο email σας
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες