Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα email εκτίμησης πελατών

Πρότυπα email εκτίμησης πελατών

Τα email εκτίμησης πελατών – είναι απαραίτητα; Λαμβάνοντας υπόψη τον έντονο ανταγωνισμό στη σημερινή αγορά και το γεγονός ότι περίπου το 80% των μελλοντικών εσόδων μιας εταιρείας θα προέλθει από το 20% των υπαρχόντων πελατών της – σύμφωνα με τον Όμιλο Gartner – η δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες και η καλλιέργεια της αφοσίωσης των πελατών δεν υπήρξε ποτέ πιο ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις. Η αποστολή μηνυμάτων εκτίμησης πελατών ως μέρος της στρατηγικής εκτίμησης πελατών μπορεί να σας βοηθήσει να το επιτύχετε. Τα καλοσχεδιασμένα ευχαριστήρια email που αποστέλλονται την κατάλληλη στιγμή μπορούν να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών, τη δέσμευσή τους, να βελτιώσουν την αφοσίωσή τους και το από στόμα σε στόμα μάρκετινγκ.

Γιατί να στείλετε email εκτίμησης πελατών;

Η μελέτη της Rockefeller Corporation αποκάλυψε ότι το 68% των πελατών εγκαταλείπουν μια επιχειρηματική σχέση λόγω της αντιληπτής στάσης αδιαφορίας από την εταιρεία που τους εξυπηρετεί. Μια άλλη έρευνα του ClickFox ανέφερε ότι το 62% των καταναλωτών δεν πιστεύει ότι οι επωνυμίες στις οποίες είναι πιο πιστοί κάνουν αρκετά για να τους ανταμείψουν. Τα email εκτίμησης δίνουν στους πελάτες μια αίσθηση επιβεβαίωσης, δείχνουν το ανθρώπινο πρόσωπο της επωνυμίας σας και διαβεβαιώνουν ότι εκτιμάτε πραγματικά την σχέση σας με τους πελάτες. Αυτά τα email μπορούν να σας βοηθήσουν να οικοδομήσετε πιο υγιείς σχέσεις με τους πελάτες και να αυξήσετε την αξία και τη διάρκεια παραμονής των πελατών σας.

Γραμμές θέματος email εκτίμησης πελατών

Η Eloqua διαπίστωσε ότι τα email με “Ευχαριστώ” στη θεματική γραμμή έχουν σημαντικά υψηλότερο ανοικτό ποσοστό (14,29%) και καλύτερη αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (1,93%). Πιο κάτω παρατίθενται μερικές δοκιμασμένες γραμμές θέματος email που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στις καμπάνιες email μάρκετινγκ εκτίμησης πελατών:

  • Ευχαριστούμε για την παραγγελία σας
  • Σας ευχαριστούμε που το κάνατε επίσημο
  • Σας ευχαριστούμε για την πληρωμή σας
  • Είναι η κατάλληλη στιγμή να πούμε ένα ευχαριστώ!
  • Σας ευχαριστούμε για την πρόσφατη αγορά σας
  • Σας ευχαριστούμε για το υπέροχο γούστο σας
  • Ευχαριστούμε που εγγραφήκατε στο [Επωνυμία]
  • Συγχαρητήρια, η εγγραφή σας ήταν επιτυχής! Αυτό είναι ένα ιδιαίτερο δώρο, από εμάς για εσάς
  • Ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας. Αυτό σημαίνει πολλά για εμάς!
  • Ευχαριστούμε! Είμαστε τόσο χαρούμενοι που μας βρήκατε
  • Είμαστε τόσο χαρούμενοι που μας επιλέξατε! 🎈
  • Αυτό μπορεί να είναι μια υπέροχη αρχή
  • Σας ευχαριστούμε που γίναμε φίλοι
  • Είμαστε χαρούμενοι που είστε πελάτης μας
  • Σας ευχαριστούμε από τα βάθη της καρδιάς μας
  • Σας εκτιμούμε ιδιαιτέρως ως πελάτη
  • Ευτυχισμένη Επέτειο [Όνομα Πελάτη]!
  • Ευχαριστούμε – αυτή είναι μια προσφορά για εσάς 💖
  • Ευχαριστούμε! (Έκπληξη στο εσωτερικό)
  • Μια ιδιαίτερη έκπληξη για εσάς για να σας πούμε ευχαριστώ
  • Αυτό το δώρο είναι για να σας ευχαριστήσουμε
  • Μόνο ένα ευχαριστήριο σημείωμα (και ένα κουπόνι έκπτωσης 20%)
  • Εκτιμούμε την υποστήριξή σας!
  • Ευχαριστούμε, είστε ο καλύτερος!
  • Σας ευχαριστούμε γι’ αυτόν τον απίστευτο χρόνο!
  • Είστε ένας στο εκατομμύριο
  • Ευχαριστούμε που χρησιμοποιείτε την [Επωνυμία] το 2020!
  • Σας ευχαριστούμε για τα 5 υπέροχα χρόνια με την [Επωνυμία]
  • [Επωνυμία] έκλεισε τα 10 χρόνια: Ένα ευχαριστήριο σημείωμα από τους ιδρυτές μας
  • Σας ευχαριστούμε που είστε μέρος του ταξιδιού μας
  • Σας ευχαριστούμε που είστε μέρος της κοινότητάς μας
  • Θέλετε ένα ιδιαίτερο κέρασμα στα γενέθλιά σας;

10 πρότυπα email εκτίμησης πελατών

Ένας καλό ευχαριστήριο email προς τους πελάτες σας μπορεί να συμβάλει σημαντικά στη δημιουργία εξαιρετικής εμπειρίας πελατών και στη βελτίωση της φήμης της επωνυμίας σας. Υπάρχουν πολλές περιστάσεις, στις οποίες θα μπορούσατε να εκφράσετε τις ευχαριστίες σας προς τους πελάτες σας (μετά από μια αγορά, συνδρομή στο ενημερωτικό δελτίο, σχόλια πελατών, σε εποχιακές διακοπές, γενέθλια πελατών, όταν φτάσετε σε σημαντικά ορόσημα εταιρείας κ.λπ.) Δείτε αυτούς τους 10 βασικούς τύπους email εκτίμησης πελατών για να εμπνεύσετε το δικό σας:

Email “Σας ευχαριστούμε για την αγορά σας”

Email «Σας ευχαριστούμε για την εγγραφή σας»

Email «Σας ευχαριστούμε για την εγγραφή σας ως συνδρομητής»

Email “Σας ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας”

Email “Σας ευχαριστούμε για τη σύστασή σας”

Email γενεθλίων πελατών

Email επετείου πελατών

Ευχαριστήριο email ορόσημου της εταιρείας

Ευχαριστήριο email διακοπών

Email ‘Ευχαριστούμε για την αφοσίωσή σας’

Email εκτίμησης πελατών – Συχνές ερωτήσεις

Πώς δείχνετε την εκτίμησή σας στους πελάτες σας;

Μπορείτε να δείξετε στους πελάτες σας την εκτίμησή σας στέλνοντάς τους ένα ευχαριστήριο email ή ένα σημείωμα. Επιπλέον, προσφέρετε στους πελάτες σας εικονικά δώρα ως ένδειξη της εκτίμησής σας.

Ποιο είναι το ιδανικό μήκος ενός email εκτίμησης πελατών;

Το ιδανικό μήκος ενός email εκτίμησης πελατών είναι 4 προτάσεις ή περισσότερο.

Γιατί πρέπει να στείλω email εκτίμησης πελατών;

Η αποστολή email εκτίμησης πελατών βοηθά στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και στην ενίσχυση της αφοσίωσης στην επωνυμία.

Ready to take advantage of our free 14-day trial?

Customize and save our customer appreciation templates and send them out directly from LiveAgent. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πώς δείχνετε την εκτίμησή σας στους πελάτες σας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μπορείτε να δείξετε στους πελάτες σας την εκτίμησή σας στέλνοντάς τους ένα ευχαριστήριο email ή ένα σημείωμα. Επιπλέον, προσφέρετε στους πελάτες σας εικονικά δώρα ως ένδειξη της εκτίμησής σας. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιο είναι το ιδανικό μήκος ενός email εκτίμησης πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το ιδανικό μήκος ενός email εκτίμησης πελατών είναι 4 προτάσεις ή περισσότερο.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί πρέπει να στείλω email εκτίμησης πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η αποστολή email εκτίμησης πελατών βοηθά στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και στην ενίσχυση της αφοσίωσης στην επωνυμία.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo