Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα email μελέτης περίπτωσης

Πρότυπα email μελέτης περίπτωσης

Σύμφωνα με στοιχεία από την έρευνα του Publicis Sapient, το 87% των αποφάσεων αγοράς ξεκινά με μια διαδικτυακή αναζήτηση (πηγή). Δεν προκαλεί έκπληξη – όταν κάποιος σκέφτεται να αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ πριν, είναι συνηθισμένη πρακτική να ζητάμε απόψεις από άλλους. Και το 88% των καταναλωτών εμπιστεύεται τις διαδικτυακές κριτικές όσο και τις συστάσεις από φίλους και οικογένεια (πηγή).

Οι αγοραστές θέλουν να είναι σίγουροι ότι η επένδυσή τους θα ανταποκριθεί στις προσδοκίες τους και θα είναι το σωστό προϊόν για τις ανάγκες τους, αντί να καταλήξει να είναι απογοήτευση. Και είναι δουλειά σας να παρέχετε στους πελάτες αρκετές αξιόπιστες και χρήσιμες πληροφορίες που θα τους διευκολύνουν να λάβουν αυτήν την τελική απόφαση αγοράς.

Ένας πολύ καλός τρόπος για να πείσετε τους πιθανούς πελάτες ότι η εταιρεία σας μπορεί να λύσει τα προβλήματά τους είναι παρέχοντας παραδείγματα από την πραγματική ζωή. Τα email μελέτης περίπτωσης μπορούν να το κάνουν αυτό αποτελώντας την κοινωνική απόδειξη που αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες σας χρησιμοποιούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και τι αποτελέσματα λαμβάνουν. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε πωλήσεις, να αυξήσει την παραγωγικότητα ή να βελτιώσει την εξυπηρέτηση των πελατών, για να αναφέρουμε μερικά παραδείγματα.

Πρότυπα email μελέτης περίπτωσης

Πώς ορίζεται μια μελέτη περίπτωσης;

Στο μάρκετινγκ, μια μελέτη περίπτωσης είναι μια ανάλυση μιας καμπάνιας, έργου ή περίπτωσης χρήσης. Μια μελέτη περίπτωσης θα πρέπει να δείχνει ξεκάθαρα αποτελέσματα, να καθορίζει εάν είναι επιτυχημένα ή αποτυχημένα, να εντοπίζει τους παράγοντες που οδηγούν σε αυτό το αποτέλεσμα και να προτείνει λύσεις ή ενέργειες που θα εφαρμοστούν στο μέλλον.

Ο στόχος μιας μελέτης περίπτωσης μάρκετινγκ είναι να αποδείξει στους δυνητικούς πελάτες ότι μπορείτε να τους βοηθήσετε σε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα. Είναι ένα κομμάτι περιεχομένου που αφηγείται την ιστορία του πώς η εταιρεία σας βοήθησε έναν προηγούμενο ή έναν υπάρχοντα πελάτη να ξεπεράσει ένα συγκεκριμένο προβληματικό σημείο.

Οι μελέτες περιπτώσεων είναι ένα σημαντικό στοιχείο της διοχέτευσης μάρκετινγκ και χρησιμοποιούνται καλύτερα στο κάτω μέρος της, καθώς αυτό το είδος περιεχομένου συνήθως διαβάζεται ή αναζητείται από υποψήφιους που βρίσκονται κοντά στη λήψη μιας απόφασης αγοράς. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα πρέπει να κάνετε ό, τι καλύτερο μπορείτε για να παρουσιάσετε τις μελέτες περίπτωσής σας σε ένα ευρύτερο κοινό.

Γραμμές θέματος email μελέτης περίπτωσης 

  • Μια μελέτη περίπτωσης σχετικά με το πώς το [προϊόν/υπηρεσία] μπορεί να σας βοηθήσει με το [προβληματικό σημείο]
  • Δείτε τι πετύχαμε μαζί με [όνομα υπάρχοντος πελάτη]
  • Γιατί πρέπει να μας δώσετε άλλη μια ευκαιρία: μια μελέτη περίπτωσης
  • Θυμάστε ότι δοκιμάσατε [προϊόν/υπηρεσία];
  • Θα θέλαμε να γράψουμε μια μελέτη περίπτωσης για το τι πετύχαμε μαζί!
  • Ας μοιραστούμε την ιστορία για τον χρόνο σας χρησιμοποιώντας [προϊόν/υπηρεσία]

Πρότυπα email μελέτης περίπτωσης

Πρότυπο email μελέτης περίπτωσης 1 – αποτελέσματα χρήσης προϊόντος ή υπηρεσίας

Πρότυπο email μελέτης περίπτωσης 2 – δοκιμάστε ξανά ένα προϊόν ή μια υπηρεσία

Πρότυπο email μελέτης περίπτωσης 3 – ζητώντας συμμετοχή

Συχνές ερωτήσεις

Πώς πρέπει να μοιραστώ μια μελέτη περίπτωσης;

Υπάρχουν μερικές μέθοδοι που λειτουργούν καλά, οι οποίες όλες θα μπορούσαν να ενσωματωθούν, να επισυναφθούν ή να συνδεθούν από ένα email μελέτης περίπτωσης:

  • Δημιουργήστε PDF – αυτά τα αυτόνομα αρχεία είναι εύκολο για τους εμπόρους να τα επισυνάψουν σε email ή να τα μοιραστούν μέσω συνδέσμων λήψης για καμπάνιες. Τα PDF μπορούν να βοηθήσουν τους αντιπροσώπους πωλήσεων σε επιδείξεις ή να ξεπεράσουν τις αντιρρήσεις και μπορεί να βοηθήσουν τους πιθανούς πελάτες να συγκρίνουν διαφορετικές λύσεις στα προβλήματά τους.
  • Φιλοξενήστε τα στον ιστότοπό σας – μια ειδική σελίδα “ιστορίες επιτυχίας” ή “η προηγούμενη δουλειά μας” θα πρέπει να είναι εύκολη για τους επισκέπτες (αν όχι στην αρχική σελίδα) και να κοινοποιείται ευρέως (π.χ. σύνδεσμος σε ένα email), να έχει σαφή δομή από στόχους μέσω διαδικασιών σε αποτελέσματα και να αποτελούνται από ένα ελκυστικό αντίγραφο.
  • Γράψτε αναρτήσεις ιστολογίου – μοιραστείτε τα αποτελέσματα της μελέτης περίπτωσής σας με ένα ευρύτερο κοινό γράφοντας γι ‘αυτό με τρόπο που απευθύνεται ειδικά σε αυτούς και τις ανάγκες τους, ο οποίος δείχνει πώς ξεπεράστηκε μια συγκεκριμένη πρόκληση στο παρελθόν χωρίς να επικεντρωθείτε στην εταιρεία σας.
  • Δημιουργήστε βίντεο – αξιοποιήστε την αυξημένη κατανάλωση περιεχομένου βίντεο από τους ανθρώπους για να επικοινωνήσετε την πρόταση αξίας σας με έναν ισχυρό και ελκυστικό τρόπο.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε μια μελέτη περίπτωσης;

Είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για την παροχή κοινωνικής απόδειξης ότι η επιχείρησή σας θα είναι σε θέση να βοηθήσει τους πιθανούς πελάτες να λύσουν τα προβλήματά τους. Οι μελέτες περιπτώσεων μπορούν να αποδείξουν ότι η εταιρεία σας προσφέρει υψηλής ποιότητας και αξιόπιστα προϊόντα ή υπηρεσίες, διότι τα προηγούμενα αποτελέσματα δείχνουν σαφώς πώς έχουν χρησιμοποιηθεί από άλλους πελάτες για να επιτύχουν τους στόχους τους ή να ξεπεράσουν τα εμπόδια. Δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι μελέτες περιπτώσεων είναι ένα από τα κύρια στοιχεία της στρατηγικής περιεχομένου για πολλούς εμπόρους.

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να γράψετε μια μελέτη περίπτωσης;

Συνήθως σε τρίτο πρόσωπο, δηλαδή από την οπτική γωνία ενός ανεξάρτητου δημοσιογράφου. Οι μελέτες περιπτώσεων μοιάζουν περισσότερο με ειδήσεις παρά με χαρακτηριστικά, επομένως θα πρέπει να περιέχουν γεγονότα και ποσοτικά στοιχεία. Ταιριάζουν καλύτερα στο μέσο, ​​στάδιο αξιολόγησης της στήλης πωλήσεων, όταν οι υποψήφιοι πελάτες είναι ήδη εξοικειωμένοι με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Ωστόσο, σε αντίθεση με τα περισσότερα άλλα περιεχόμενα που χρησιμοποιούνται σε αυτό το στάδιο του ταξιδιού αγοραστών, οι μελέτες περιπτώσεων αφορούν την προβολή των καλύτερων από αυτά που έχει να προσφέρει η εταιρεία σας επιδεικνύοντας αυτό που έχει ήδη επιτύχει. Μην αρχίσετε να καυχιέστε ή να προωθείτε υπερβολικά τον εαυτό σας – εστιάστε στο πώς μπορείτε να λύσετε συγκεκριμένα προβλήματα και περιγράψτε πώς είναι να συνεργάζεστε με την επιχείρησή σας, ενισχύοντας τις αξιώσεις σας με πραγματικά αποσπάσματα εκτίμησης από προηγούμενους πελάτες.

Test out our robust help desk features with a free trial.

Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πώς πρέπει να μοιραστώ μια μελέτη περίπτωσης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Υπάρχουν μερικές μέθοδοι για να μοιραστείτε μια μελέτη περίπτωσης, όπως μέσω PDF για να επισυνάψετε εύκολα ένα αρχείο στα email, τις αναρτήσεις ιστολογίου, τα βίντεο ή απλά να τα φιλοξενήσετε στον ιστότοπό σας. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί να χρησιμοποιήσετε μια μελέτη περίπτωσης;, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι μελέτες περιπτώσεων μπορούν να αποδείξουν ότι η εταιρεία σας προσφέρει υψηλής ποιότητας και αξιόπιστα προϊόντα/υπηρεσίες. Επιπλέον, είναι οι καλύτεροι τρόποι για να παρέχετε κοινωνική απόδειξη ότι η επιχείρησή σας θα είναι σε θέση να βοηθήσει τους πιθανούς πελάτες να λύσουν τα προβλήματά τους.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να γράψετε μια μελέτη περίπτωσης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ο καλύτερος τρόπος για να γράψετε μια μελέτη περίπτωσης είναι σε τρίτο πρόσωπο. Έτσι, από την άποψη ενός ανεξάρτητου δημοσιογράφου. Οι μελέτες περιπτώσεων μοιάζουν περισσότερο με ειδήσεις παρά με χαρακτηριστικά, επομένως θα πρέπει να περιέχουν γεγονότα και ποσοτικά στοιχεία.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo