• Πρότυπα
  • Πρότυπα email μελέτης περίπτωσης

Πρότυπα email μελέτης περίπτωσης

Σύμφωνα με στοιχεία από την έρευνα του Publicis Sapient, το 87% των αποφάσεων αγοράς ξεκινά με μια διαδικτυακή αναζήτηση (πηγή). Δεν προκαλεί έκπληξη – όταν κάποιος σκέφτεται να αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ πριν, είναι συνηθισμένη πρακτική να ζητάμε απόψεις από άλλους. Και το 88% των καταναλωτών εμπιστεύεται τις διαδικτυακές κριτικές όσο και τις συστάσεις από φίλους και οικογένεια (πηγή).

Οι αγοραστές θέλουν να είναι σίγουροι ότι η επένδυσή τους θα ανταποκριθεί στις προσδοκίες τους και θα είναι το σωστό προϊόν για τις ανάγκες τους, αντί να καταλήξει να είναι απογοήτευση. Και είναι δουλειά σας να παρέχετε στους πελάτες αρκετές αξιόπιστες και χρήσιμες πληροφορίες που θα τους διευκολύνουν να λάβουν αυτήν την τελική απόφαση αγοράς.

Ένας πολύ καλός τρόπος για να πείσετε τους πιθανούς πελάτες ότι η εταιρεία σας μπορεί να λύσει τα προβλήματά τους είναι παρέχοντας παραδείγματα από την πραγματική ζωή. Τα email μελέτης περίπτωσης μπορούν να το κάνουν αυτό αποτελώντας την κοινωνική απόδειξη που αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες σας χρησιμοποιούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και τι αποτελέσματα λαμβάνουν. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε πωλήσεις, να αυξήσει την παραγωγικότητα ή να βελτιώσει την εξυπηρέτηση των πελατών, για να αναφέρουμε μερικά παραδείγματα.

Πρότυπα email μελέτης περίπτωσης

Πώς ορίζεται μια μελέτη περίπτωσης;

Στο μάρκετινγκ, μια μελέτη περίπτωσης είναι μια ανάλυση μιας καμπάνιας, έργου ή περίπτωσης χρήσης. Μια μελέτη περίπτωσης θα πρέπει να δείχνει ξεκάθαρα αποτελέσματα, να καθορίζει εάν είναι επιτυχημένα ή αποτυχημένα, να εντοπίζει τους παράγοντες που οδηγούν σε αυτό το αποτέλεσμα και να προτείνει λύσεις ή ενέργειες που θα εφαρμοστούν στο μέλλον.

Ο στόχος μιας μελέτης περίπτωσης μάρκετινγκ είναι να αποδείξει στους δυνητικούς πελάτες ότι μπορείτε να τους βοηθήσετε σε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα. Είναι ένα κομμάτι περιεχομένου που αφηγείται την ιστορία του πώς η εταιρεία σας βοήθησε έναν προηγούμενο ή έναν υπάρχοντα πελάτη να ξεπεράσει ένα συγκεκριμένο προβληματικό σημείο.

Οι μελέτες περιπτώσεων είναι ένα σημαντικό στοιχείο της διοχέτευσης μάρκετινγκ και χρησιμοποιούνται καλύτερα στο κάτω μέρος της, καθώς αυτό το είδος περιεχομένου συνήθως διαβάζεται ή αναζητείται από υποψήφιους που βρίσκονται κοντά στη λήψη μιας απόφασης αγοράς. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα πρέπει να κάνετε ό, τι καλύτερο μπορείτε για να παρουσιάσετε τις μελέτες περίπτωσής σας σε ένα ευρύτερο κοινό.

Γραμμές θέματος email μελέτης περίπτωσης 

  • Μια μελέτη περίπτωσης σχετικά με το πώς το [προϊόν/υπηρεσία] μπορεί να σας βοηθήσει με το [προβληματικό σημείο]
  • Δείτε τι πετύχαμε μαζί με [όνομα υπάρχοντος πελάτη]
  • Γιατί πρέπει να μας δώσετε άλλη μια ευκαιρία: μια μελέτη περίπτωσης
  • Θυμάστε ότι δοκιμάσατε [προϊόν/υπηρεσία];
  • Θα θέλαμε να γράψουμε μια μελέτη περίπτωσης για το τι πετύχαμε μαζί!
  • Ας μοιραστούμε την ιστορία για τον χρόνο σας χρησιμοποιώντας [προϊόν/υπηρεσία]

Πρότυπα email μελέτης περίπτωσης

Πρότυπο email μελέτης περίπτωσης 1 – αποτελέσματα χρήσης προϊόντος ή υπηρεσίας


Hi [name],

As someone who is interested in [topic], we thought you might find [product/service] useful for solving [pain point].

To show you how successful this has proven for our existing clients, we’ve put together a case study about our cooperation with [name of existing client].

In the report, which you can find attached to this email, we show:

When and where you should use [product/service]
How you should use [product/service]
What results you can expect to achieve by using [product/service]

Hopefully, you find this case study interesting. Don’t hesitate to get in touch if you have any more questions.

Kind regards,
[Name], [position] at [company]

[Case study PDF attachment]

Πρότυπο email μελέτης περίπτωσης 2 – δοκιμάστε ξανά ένα προϊόν ή μια υπηρεσία


Hello [name],

You recently tried out [product/service], the solution for [pain point] brought to you by [company].

Many users are actually so overwhelmed by the potential of [product/service] that they have difficulty imagining how it would fit into their workflow.

That’s why we teamed up with our customer [name of existing client] to show you how they implemented [product/service] in their business to boost [metric] by [X]%.

We hope that this report, which you can read by clicking on the button below, will help you overcome any doubts you might have about our product.

[Read the case study]

If you have any queries I’m happy to help.

Best,
[Name]

Πρότυπο email μελέτης περίπτωσης 3 – ζητώντας συμμετοχή


Dear [name],

I’m sure you’re as happy as we are about the success of our recent cooperation on [project] together.

According to our analysis, our [product/service] helped you to:

Achievement 1
Achievement 2
Achievement 3

That’s why, with your consent, we’d like to share a case study of our work together on the “[case studies/success stories/our previous work”] page of our website [link].

Please let me know if you agree, or if you need any further information.

Best wishes,
[Name] from [company]

Test out our robust help desk features with a free trial.

Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.

Frequently asked questions

Πώς πρέπει να μοιραστώ μια μελέτη περίπτωσης;

Υπάρχουν μερικές μέθοδοι που λειτουργούν καλά, όλες οι οποίες θα μπορούσαν να ενσωματωθούν, να επισυναφθούν ή να συνδεθούν από ένα email μελέτης περίπτωσης:

  • Δημιουργία αρχείων PDF – αυτά τα αυτόνομα αρχεία είναι εύκολο για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να επισυνάψουν σε email ή να τα μοιραστούν μέσω συνδέσμων λήψης για καμπάνιες. Τα PDF μπορούν να βοηθήσουν τους αντιπροσώπους πωλήσεων σε επιδείξεις ή να ξεπεράσουν τις αντιρρήσεις και μπορεί να βοηθήσουν τους πιθανούς πελάτες να συγκρίνουν διαφορετικές λύσεις στα προβλήματά τους.
  • Φιλοξενήστε τα στον ιστότοπό σας – μια ειδική σελίδα “ιστορίες επιτυχίας” ή η σελίδα “προηγούμενη δουλειά μας” θα πρέπει να είναι εύκολο να τις βρουν οι επισκέπτες (αν όχι στην αρχική σελίδα) και να κοινοποιούνται ευρέως (π.χ. σύνδεσμος σε ένα email), έχουν μια σαφή δομή από τους στόχους μέσω των διαδικασιών έως τα αποτελέσματα και αποτελούνται από ένα συναρπαστικό αντίγραφο.
  • Γράψτε αναρτήσεις ιστολογίου – μοιραστείτε τα αποτελέσματα της μελέτης περίπτωσης σας με ένα ευρύτερο κοινό γράφοντας γι’ αυτήν με τρόπο που να στοχεύει ειδικά σε αυτούς και τις ανάγκες τους, ο οποίος εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο ξεπεράστηκε μια συγκεκριμένη πρόκληση στο παρελθόν χωρίς να εστιάζει στην εταιρεία σας.
  • Δημιουργήστε βίντεο – αξιοποιήστε την αυξημένη κατανάλωση περιεχομένου βίντεο από τους ανθρώπους για να επικοινωνήσετε την πρόταση αξίας σας με ισχυρό και συναρπαστικό τρόπο.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε μια μελέτη περίπτωσης;

Είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους παροχής κοινωνικής απόδειξης ότι η επιχείρησή σας θα είναι σε θέση να βοηθήσει τους πιθανούς πελάτες να λύσουν τα προβλήματά τους. Οι μελέτες περιπτώσεων μπορούν να παρέχουν στοιχεία ότι η εταιρεία σας προσφέρει υψηλής ποιότητας και αξιόπιστα προϊόντα ή υπηρεσίες, επειδή τα προηγούμενα αποτελέσματα δείχνουν ξεκάθαρα πώς έχουν χρησιμοποιηθεί από άλλους πελάτες για να επιτύχουν τους στόχους τους ή να ξεπεράσουν εμπόδια. Δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη λοιπόν το γεγονός ότι οι μελέτες περιπτώσεων είναι ένα από τα κύρια στοιχεία της στρατηγικής περιεχομένου για πολλούς επαγγελματίες του μάρκετινγκ.

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να γράψετε μια μελέτη περίπτωσης;

Συνήθως σε τρίτο πρόσωπο, δηλαδή από την οπτική γωνία ενός ανεξάρτητου ρεπόρτερ. Οι μελέτες περιπτώσεων μοιάζουν περισσότερο με ειδήσεις παρά με λειτουργίες, επομένως θα πρέπει να περιέχουν γεγονότα και ποσοτικά στοιχεία. Ταιριάζουν καλύτερα στο μεσαίο, στάδιο αξιολόγησης της διοχέτευσης πωλήσεων, όταν οι υποψήφιοι πελάτες είναι ήδη εξοικειωμένοι με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Ωστόσο, σε αντίθεση με το μεγαλύτερο μέρος του άλλου περιεχομένου που χρησιμοποιείται σε αυτό το στάδιο του ταξιδιού του αγοραστή, οι μελέτες περιπτώσεων έχουν να κάνουν με την εμφάνιση των καλύτερων όσων έχει να προσφέρει η επωνυμία σας, επιδεικνύοντας όσα έχει ήδη επιτύχει. Ωστόσο, μην αρχίσετε να καυχιέστε ή να επιδεικνύετε υπερβολικά τον εαυτό σας – επικεντρωθείτε στο πώς μπορείτε να λύσετε συγκεκριμένα προβλήματα και να περιγράψετε πώς είναι να συνεργάζονται με την επιχείρησή σας, ενισχύοντας τις αξιώσεις σας με πραγματικές προσφορές αξιολόγησης από προηγούμενους πελάτες.

Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo