Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα ερωτήσεων εκδηλώσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Πρότυπα ερωτήσεων εκδηλώσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Όταν σκοπεύετε να πραγματοποιήσετε μια εκδήλωση, είτε πρόκειται για διαδικτυακό συνέδριο είτε για συνεδρία δικτύου, η επιτυχία που θα έχετε εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το πόσο αποτελεσματική θα είναι η διαφημιστική σας καμπάνια.

Οι εκδηλώσεις μπορούν να εκπληρώσουν τον στόχο τους μόνο όταν καταφέρουν να προσελκύσουν τους πιθανούς συμμετέχοντες στους οποίους στοχεύουν. Ωστόσο, αυτό απαιτεί κάτι περισσότερο από τη δημιουργία μιας εκδήλωσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την προσθήκη μιας περιγραφής και την πρόσκληση των χρηστών.

Πρέπει να προωθήσετε ενεργά την εκδήλωσή σας, να επικοινωνήσετε με πιθανούς συμμετέχοντες μέσω τακτικών ενημερώσεων και να απαντήσετε σε ερωτήσεις σχετικά με την εκδήλωση τόσο σε άμεσα μηνύματα όσο και σε δημόσια σχόλια.

Πρότυπα ερωτήσεων εκδηλώσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Απαντήστε σε αναφορές και σχόλια στο Instagram απευθείας από το LiveAgent

Τι είναι μια εκδήλωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Μια εκδήλωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια χρήσιμη επιλογή μάρκετινγκ που προσφέρεται από πλατφόρμες όπως το Facebook και το LinkedIn. Χρησιμοποιείται για την κοινοποίηση πληροφοριών σχετικά με μια επικείμενη εκδήλωση, όπως μια έκθεση, μια γιορτή, ένα μάθημα ή οποιαδήποτε άλλη εκδήλωση. Διάφορες εκδηλώσεις διοργανώνονται σε μεγάλο βαθμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,  επειδή ενημερώνουν το κοινό για επικείμενες εκδηλώσεις με μη ενοχλητικό τρόπο. Το κοινό-στόχος σας μπορεί να ελέγξει τη σελίδα της εκδήλωσης, να μάθει περισσότερα σχετικά με το τι οργανώνετε και να αποφασίσει εάν είναι κάτι στο οποίο θέλει να συμμετάσχει.

Ιδέες πρότυπων απαντήσεων σε ερωτήσεις εκδηλώσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Πρότυπο ερωτήσεων εκδηλώσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης 1

Πρότυπο ερωτήσεων εκδηλώσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης 2

Πρότυπο ερωτήσεων εκδηλώσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης 3

Πρότυπο ερωτήσεων εκδηλώσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης 4

Πρότυπο ερωτήσεων εκδηλώσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – απάντηση σε μήνυμα από πιθανό ομιλητή 1

Πρότυπο ερωτήσεων εκδηλώσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – απάντηση σε μήνυμα από πιθανό ομιλητή 2

Πρότυπο ερωτήσεων εκδηλώσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – απάντηση σε μήνυμα από έναν πιθανό σπόνσορα

Γενικές πτυχές της οργάνωσης εκδηλώσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

  1. Επιλέξτε το κοινωνικό δίκτυο στο οποίο θέλετε να προωθήσετε την εκδήλωσή σας. Δεν εξυπηρετούν τον ίδιο σκοπό όλες οι πλατφόρμες και δεν είναι ενεργά όλα τα είδη κοινού στα ίδια κανάλια κοινωνικών μέσων.
  2. Επενδύστε σε διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Προωθήστε την εκδήλωσή σας και αυξήστε την εμβέλειά της. Η διαφήμιση σε κοινωνικά δίκτυα θα σας επιτρέψει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα προωθώντας το προφίλ σας, τη σελίδα της εκδήλωσης ή στοχεύοντας το κοινό που θέλετε να προσεγγίσετε με τμηματοποίηση. Έχετε πολλές επιλογές για να επιλέξετε, ώστε να επιτύχετε τα καλύτερα αποτελέσματα.
  3. Βελτιώστε τα προφίλ σας. Χρησιμοποιήστε όλους τις διαθέσιμες σε εσάς πηγές, συμπεριλαμβανομένων των προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αλλάξτε τις επικεφαλίδες και δημοσιεύστε έναν σύνδεσμο για την εκδήλωση στο προφίλ της επιχείρησής σας. Μην ξεχάσετε να το καρφιτσώσετε! Με αυτόν τον τρόπο, οι πληροφορίες της εκδήλωσης θα είναι το πρώτο πράγμα που θα βλέπουν οι χρήστες που επισκέπτονται το προφίλ σας και θα μπορείτε να παρουσιάζετε όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με την εκδήλωση σε ένα ευρύτερο κοινό.

Πρότυπα απαντήσεων σε ερωτήσεις εκδηλώσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – Συχνές ερωτήσεις

Mail loop

Η σύντομη απάντηση είναι ναι. Οι άνθρωποι συνήθως δεν διαβάζουν προσεκτικά τις πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Συνήθως απλώς ρίχνουν μια ματιά ή σαρώνουν το περιεχόμενο που βλέπουν και συχνά χάνουν πολλές σημαντικές πληροφορίες. Η επανάληψη των πληροφοριών θα δώσει στους ανθρώπους τη δυνατότητα να μην χάσουν σημαντικές πληροφορίες για μια εκδήλωση. Ωστόσο, ακόμη κι αν συμπεριλάβετε την ώρα, την ημερομηνία και έναν σύνδεσμο της εκδήλωσης, δεν εξυπακούεται ότι δεν θα λαμβάνετε μηνύματα στα οποία θα σας ρωτούν πού και πότε θα πραγματοποιηθεί η συγκεκριμένη εκδήλωση, οπότε να είστε υπομονετικοί!

Χρόνος ανάλυσης

Όλα τα μηνύματα που προέρχονται από πελάτες πρέπει να απαντηθούν πολύ γρήγορα. Η ταχύτητα παίζει καθοριστικό ρόλο όταν πρόκειται για ερωτήσεις που σχετίζονται με εκδηλώσεις, επειδή έχουν καθορισμένη ημερομηνία έναρξης. Για παράδειγμα, δεν μπορείτε να αναβάλλετε την απάντηση σε μια ερώτηση σχετικά με μια εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί την επόμενη μέρα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών που χειρίζονται μηνύματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γνωρίζουν τις απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις, ώστε να μπορούν να απαντήσουν σε άμεσα μηνύματα μέσα σε λίγα λεπτά.

Μπορώ να ζητήσω από τους συμμετέχοντες μιας εκδήλωσης να ακολουθήσουν τον εταιρικό μου λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Εικονίδιο μπράβο και φούσκα συνομιλίας

Δεν συνιστούμε να ζητήσετε από τους συμμετέχοντες στο Facebook/LinkedIn να κάνουν like ή να ακολουθήσουν τη σελίδα της επιχείρησής σας πριν συμμετάσχουν σε συνέδριο, συναυλία ή συνεδρία δικτύου κ.λπ. Μπορείτε να το κάνετε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ή μετά, αλλά να μην το κάνετε ενώ εξακολουθείτε να ανταλλάσσετε μηνύματα που σχετίζονται με την εκδήλωση. Σκεφτείτε το: αν κάποιος ενδιαφέρεται αρκετά για την εκδήλωσή σας για να σας στείλει μηνύματα, κάνοντας περισσότερες ερωτήσεις, μην μετατρέψετε αυτήν την αλληλεπίδραση σε μια προσπάθεια προώθησης του λογαριασμού σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Απλώς απαντήστε γρήγορα, βοηθήστε τους ενδιαφερόμενους και προσπαθήστε να βεβαιωθείτε ότι θα παρευρεθούν στην εκδήλωση. Εάν το χειριστείτε σωστά, θα κάνουν «like» στο προφίλ σας χωρίς να τους το ζητήσετε.

Ready to try our social media event templates?

Try our free 14-day trial today and put our templates to the test with our Instagram, Facebook, and Twitter integrations. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Θα πρέπει να συμπεριλάβω έναν σύνδεσμο για την εκδήλωση, την ώρα και την ημερομηνία σε κάθε απάντηση;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η σύντομη απάντηση είναι ναι. Οι άνθρωποι συνήθως δεν διαβάζουν προσεκτικά τις πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Συνήθως απλώς ρίχνουν μια ματιά ή σαρώνουν το περιεχόμενο που βλέπουν και συχνά χάνουν πολλές σημαντικές πληροφορίες. Η επανάληψη των πληροφοριών θα δώσει στους ανθρώπους τη δυνατότητα να μην χάσουν σημαντικές πληροφορίες για μια εκδήλωση.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο γρήγορα θα πρέπει να απαντώ σε ερωτήσεις σχετικά με εκδηλώσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Όλα τα μηνύματα που προέρχονται από πελάτες πρέπει να απαντηθούν πολύ γρήγορα. Η ταχύτητα παίζει καθοριστικό ρόλο όταν πρόκειται για ερωτήσεις που σχετίζονται με εκδηλώσεις, επειδή έχουν καθορισμένη ημερομηνία έναρξης. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Μπορώ να ζητήσω από τους συμμετέχοντες μιας εκδήλωσης να ακολουθήσουν τον εταιρικό μου λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Δεν συνιστούμε να ζητήσετε από τους συμμετέχοντες στο Facebook/LinkedIn να κάνουν like ή να ακολουθήσουν τη σελίδα της επιχείρησής σας πριν συμμετάσχουν σε συνέδριο, συναυλία ή συνεδρία δικτύου κ.λπ. Μπορείτε να το κάνετε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ή μετά, αλλά να μην το κάνετε ενώ εξακολουθείτε να ανταλλάσσετε μηνύματα που σχετίζονται με την εκδήλωση. ” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo