Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα follow up email πωλήσεων

Το να ξεχάσετε να στείλετε follow up email είναι ένα από τα πιο σημαντικά λάθη που κάνουν οι επαγγελματίες πωλήσεων και μάρκετινγκ όταν επικοινωνούν με πιθανούς πελάτες. Πολύ συχνά, εστιάζουν αποκλειστικά στην αρχική πώληση και αμελούν εντελώς το follow up. Στο 70% των email πωλήσεων δεν παρατηρείται follow up, παρόλο που το 80% των συμφωνιών απαιτεί τουλάχιστον πέντε follow up πριν από το κλείσιμο.

Παράδειγμα-εισιτηρίου-προσφορά-κουπονιού-έκπτωσης
Αφήστε το LiveAgent να αναλάβει και αυτή τη δύσκολη υπόθεση για εσάς. Αυτοματοποιήστε τα follow up email με το λογισμικό εισιτηρίων μας και συνδυάστε το με το λογισμικό εξερχόμενου τηλεφωνικού κέντρου για ένα ολοκληρωμένο εργαλείο μάρκετινγκ και πωλήσεων.

Η επικοινωνία με τους υποψήφιους πελάτες βοηθά τελικά τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τα ποσοστά απόκρισης και να πραγματοποιήσουν περισσότερες πωλήσεις. Στην πραγματικότητα, τα follow up email συνήθως έχουν καλύτερα ποσοστά απόκρισης από το αρχικό email. Μια μελέτη που διεξήχθη από την Iko System σημείωσε ποσοστό απόκρισης 18% στο πρώτο email, 14% στο δεύτερο, 13% στο τέταρτο και 27% στο έκτο. Με τα κατάλληλα πρότυπα follow up email, η ομάδα πωλήσεων και μάρκετινγκ μπορεί να εξασφαλίσει πιο συνεπή επικοινωνία με δυνητικούς πελάτες και να βελτιώσει τις πωλήσεις μακροπρόθεσμα.

3 βασικά λάθη σε follow up email που θα πρέπει να αποφύγετε

Η αποστολή υπερβολικά πολλών email

Πρότυπα follow up email πωλήσεων

Παρόλο που δεν υπάρχει ένα καθορισμένο πλαίσιο για τον κατάλληλο αριθμό και τη συχνότητα των follow up email που πρέπει να στείλετε (καθώς εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το είδος της αλληλεπίδρασης που είχατε με τον δυνητικό σας πελάτη στο παρελθόν) – η έρευνα δείχνει ότι 2 ή 3 follow-up email είναι το ιδανικό. Ως γενικός κανόνας, συνιστάται να περιμένετε τουλάχιστον δύο ημέρες πριν από την αποστολή του πρώτου follow up email.

Η γρήγορη παραίτηση

Πρότυπα follow up email πωλήσεων

Στατιστικά, εάν δεν λάβετε απάντηση στο πρώτο σας email, έχετε 21% πιθανότητες να λάβετε απάντηση στο δεύτερο και 25% πιθανότητες να λάβετε τελικά απάντηση από τον παραλήπτη μετά από μερικά follow-up μηνύματα. Μπορεί να χρειαστεί μέχρι και 5 follow-up email ή περισσότερα για να λάβετε πραγματικά μια απάντηση από έναν υποψήφιο πελάτη.

Έλλειψη εξατομίκευσης

Πρότυπα follow up email πωλήσεων

Η εξατομίκευση είναι το κλειδί όσον αφορά το email μάρκετινγκ, καθώς μπορεί να βοηθήσει τα follow up email σας να ξεχωρίσουν. Μελέτες έχουν δείξει ότι τα email με εξατομικευμένες γραμμές θέματος είναι 26% πιο πιθανό να ανοιχθούν από αυτά που δεν είναι εξατομικευμένα, και ότι τα έσοδα είναι 5,7 φορές υψηλότερα σε email που είναι εξατομικευμένα.

Παραδείγματα πρότυπων follow up email πωλήσεων

Το να αποφασίσετε πώς να κάνετε follow up στους υποψήφιους πελάτες που δεν απάντησαν στο αρχικό σας email μπορεί να είναι δύσκολο, καθώς πρέπει να βρείτε τη σωστή ισορροπία μεταξύ της προστιθέμενης αξίας και του πιεστικού/ενοχλητικού. Ακολουθούν 10 βασικά πρότυπα follow up email πωλήσεων για διαφορετικές περιπτώσεις χρήσης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως σημείο αναφοράς πριν δημιουργήσετε τα δικά σας.

Follow up email μετά από ένα συμβάν ενεργοποίησης

Follow up email για να μοιραστείτε μια ιδιαίτερη προσφορά

Follow up email επανασύνδεσης με υποψήφιο πελάτη

Follow up email μετά από ένα φωνητικό μήνυμα

Follow up email μετά από κάποιο event

Follow up email δωρεάν δοκιμής

Follow up email μετά από κάποιο demo

Follow up email προωθητικής προσέγγισης

Follow up email μετά από καμία ανταπόκριση

Follow up email μετά από ‘απώλεια επαφής’ με υποψήφιο πελάτη

Μπόνους: Πρότυπο follow up email διασκεδαστικών πωλήσεων για να εμπνεύσετε την ομάδα πωλήσεών σας

Follow up email πωλήσεων – Συχνές ερωτήσεις

Πώς να συντάξετε ένα καλό follow-up email πωλήσεων;

Για να συντάξετε ένα αποτελεσματικό follow-up email, πρέπει να είστε υπομονετικοί. Μερικές φορές χρειάζεται χρόνος και προσπάθεια για να πάρετε την πολυπόθητη απάντηση. Ωστόσο, μην στέλνετε ενοχλητικά μηνύματα στους υποψήφιους πελάτες, επειδή κάτι τέτοιο θα μπορούσε να φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα. Και το πιο σημαντικό, μην στέλνετε γενικά email. Όσο πιο εξατομικευμένο είναι ένα email, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε για να λάβετε μια απάντηση.

Γιατί πρέπει να στέλνω follow-up email;

Ένα καλό follow-up email μπορεί να σας βοηθήσει να μείνετε στο μυαλό του πελάτη σας. Οι περισσότερες πωλήσεις θα κλείσουν στα στάδια που ακολουθούν τον κύκλο πωλήσεων, επομένως ένα follow-up email είναι ένας άμεσος τρόπος που θα σας φέρει πιο κοντά στο κλείσιμο της συμφωνίας.

Τι είναι ένα follow-up email;

Ένα follow-up email είναι ένα μήνυμα που στέλνετε σε άτομα που δεν έχουν απαντήσει σε προηγούμενο email σας. Επιπλέον, τα follow-up email αποστέλλονται συνήθως μετά από μερικές ημέρες.

Ready to test our sales follow up email templates?

Why not try them alongside our ticketing software? Take advantage of our free 14-day trial, no credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πώς να συντάξετε ένα καλό follow-up email πωλήσεων;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Για να συντάξετε ένα αποτελεσματικό follow-up email, πρέπει να είστε υπομονετικοί. Μερικές φορές χρειάζεται χρόνος και προσπάθεια για να πάρετε την πολυπόθητη απάντηση. Ωστόσο, μην στέλνετε ενοχλητικά μηνύματα στους υποψήφιους πελάτες, επειδή κάτι τέτοιο θα μπορούσε να φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα. Και το πιο σημαντικό, μην στέλνετε γενικά email. Όσο πιο εξατομικευμένο είναι ένα email, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε για να λάβετε μια απάντηση.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί πρέπει να στέλνω follow-up email;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ένα καλό follow-up email μπορεί να σας βοηθήσει να μείνετε στο μυαλό του πελάτη σας. Οι περισσότερες πωλήσεις θα κλείσουν στα στάδια που ακολουθούν τον κύκλο πωλήσεων, επομένως ένα follow-up email είναι ένας άμεσος τρόπος που θα σας φέρει πιο κοντά στο κλείσιμο της συμφωνίας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι ένα follow-up email;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ένα follow-up email είναι ένα μήνυμα που στέλνετε σε άτομα που δεν έχουν απαντήσει σε προηγούμενο email σας. Επιπλέον, τα follow-up email αποστέλλονται συνήθως μετά από μερικές ημέρες. ” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo