Πρότυπα ζωντανής συνομιλίας για καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες
Πολλές έρευνες έχουν αποδείξει ότι η ζωντανή συνομιλία έχει γίνει και παραμένει το πιο δημοφιλές ψηφιακό κανάλι επικοινωνίας των πελατών. Είναι επίσης ένα από τα πιο ευέλικτα εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στην ιστοσελίδα σας για διάφορους σκοπούς – από την υποστήριξη πελατών έως τις δυναμικές πωλήσεις και το μάρκετινγκ. Τα παρακάτω αποδεδειγμένα παραδείγματα των έτοιμων προς χρήση σεναρίων της ζωντανής συνομιλίας (τυποποιημένες απαντήσεις) για τα πιο συνηθισμένα σενάρια ζωντανής συνομιλίας θα βοηθήσουν τους εκπροσώπους σας στα παρακάτω:
Ready to try our live chat templates?
LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Αξιολόγηση λογισμικού διαχείρισης email του Gmail
Software reviews are a great place to start when picking any software. Take a look at the best software reviews and see ratings by our experts.
Αντιγραφή & Επικόλληση εικόνων στο LiveAgent
Η δυνατότητα κοινής χρήσης εικόνων βοηθά στην αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες. Το LiveAgent παρέχει εκπαιδευτικά βίντεο για βελτίωση υποστήριξης πελατών και ροής εργασίας.
Αξιολόγηση της βάσης γνώσεων KnowledgeOwl
Στο κείμενο αναφέρεται πως μπορούμε να δημιουργήσουμε υποκατηγορίες άρθρων στο KnowledgeOwl, μετά τη δημιουργία μιας κατηγορίας. Έπειτα, μπορούμε να οργανώσουμε τα άρθρα μας στις υποκατηγορίες και να επιλέξουμε όνομα και στυλ γι'αυτές. Το κείμενο περιλαμβάνει επίσης προσφορά για δωρεάν δοκιμή του LiveAgent, με την επιλογή ονόματος υποτομέα του LiveAgent.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.