Reviews categories

Find out which software in any category is the best option for your business. You are just getting started with help desk software or customer service in general, you might have a problem with all those new words. We have put together complete list of customer service terminology.
Reviews categories

Πώς αξιολογούμε

Η διαδικασία αξιολόγησης μας

Ερευνούμε, εξετάζουμε, δοκιμάζουμε και σχολιάζουμε τις πιο σημαντικές πτυχές της δυνατότητας κάθε λογισμικού. Κάθε βαθμολογία λογισμικού αποτελείται από τρία κύρια μέρη. Αρχικά, κρίνουμε πόσο δύσκολο είναι να εγκαταστήσετε και να εφαρμόσετε μια λύση λογισμικού σε μια κανονική ροή εργασίας. Εξετάζουμε την εμπειρία χρήστη, δοκιμάζουμε τις μεμονωμένες δυνατότητες και προσδιορίζουμε τη συνολική απόδοση του λογισμικού σε ένα τυπικό σενάριο περίπτωσης χρήσης. Το τρίτο μέρος αφορά την τιμολόγηση σε σύγκριση με το σύνολο δυνατοτήτων του λογισμικού και τη σύγκριση με άλλες εναλλακτικές λύσεις. Η τελική βαθμολογία είναι ένας μέσος όρος αυτών των τριών μεμονωμένων μερών.

  • Ολοκληρωμένες αξιολογήσεις για το πιο δημοφιλές λογισμικό
  • Δοκιμές χαρακτηριστικών και αξιολόγηση τιμολόγησης
  • Δοκιμές ενσωμάτωσης με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent

Κάθε αξιολόγηση ξεκινά με μια εισαγωγή στο λογισμικό, τη χρήση του και τον σκοπό του. Το επόμενο μέρος περιλαμβάνει έρευνα εγκατάστασης και υλοποίησης και πρακτικές με σχολιασμό σχετικά με τη δυσκολία αυτής της διαδικασίας. Κάθε αξιολόγηση περιγράφει το λογισμικό ή μια συγκεκριμένη δυνατότητα και πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε στην καθημερινή εργασία. Εάν ο αξιολογητής αντιμετωπίσει προβλήματα, σφάλματα ή άλλες δυσκολίες, θα αναφερθούν σε αυτό το μέρος της αξιολόγησης. Αξιολογούμε επίσης τον τρόπο με τον οποίο ένα λογισμικό ενσωματώνεται με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent. Τέλος, υπάρχει μια αξιολόγηση τιμολόγησης και μια περιγραφή των διαθέσιμων προγραμμάτων, ακολουθούμενη από ένα συμπέρασμα και τα υπέρ και τα κατά.

Frequently asked questions

Γιατί είναι σημαντικές οι αξιολογήσεις λογισμικού;

Οι αξιολογήσεις λογισμικού είναι το πρώτο βήμα για την επιλογή του σωστού τύπου λογισμικού για οποιονδήποτε δεδομένο σκοπό. Οι αξιολογήσεις σάς βοηθούν να κατανοήσετε τι μπορεί να κάνει ένα συγκεκριμένο λογισμικό, πώς αποδίδει, πόσο χρήσιμες είναι οι δυνατότητες του και πόσο ακριβό είναι. Μια αξιολόγηση μπορεί να σας βοηθήσει να διευρύνετε τους ορίζοντές σας, να σας βοηθήσει να ανακαλύψετε νέες λύσεις ή ακόμα και να αλλάξετε γνώμη για το συγκεκριμένο λογισμικό.

Τι πρέπει να περιλαμβάνει μια καλή αξιολόγηση λογισμικού;

Μια καλή αξιολόγηση πρέπει να είναι αμερόληπτη και θα πρέπει να ενημερώνει τους αναγνώστες για κάθε σημαντική πτυχή του λογισμικού. Αυτό περιλαμβάνει την περιγραφή εγκατάστασης και υλοποίησης, την καθημερινή χρήση, τα τρέχοντα προβλήματα ή σφάλματα, καθώς και την τρέχουσα τιμολόγηση. Μια καλή αξιολόγηση παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο σύστημα αξιολόγησης που θα βοηθήσει τους αναγνώστες να προσδιορίσουν πόσο πιθανό είναι να είναι ικανοποιημένοι με μια συγκεκριμένη λύση.

Πώς αξιολογείτε το λογισμικό;

Αξιολογούμε το λογισμικό σύμφωνα με τρεις πτυχές: εγκατάσταση και υλοποίηση, καθημερινή εμπειρία χρήστη και τιμολόγηση. Η τελική βαθμολογία είναι ένας μέσος όρος τριών ξεχωριστών αξιολογήσεων για καθεμία από αυτές τις πτυχές. Χρησιμοποιούμε ένα σύστημα αξιολόγησης με αστέρια, με μηδέν αστέρια να είναι η χαμηλότερη και πέντε αστέρια η υψηλότερη δυνατή βαθμολογία.

Συγκρίνετε τις τιμές λογισμικών;

Αξιολογούμε την τιμολόγηση του λογισμικού, αλλά δεν κάνουμε άμεση σύγκριση μεταξύ διαφόρων λύσεων. Αντιμετωπίζουμε κάθε αξιολόγηση τιμολόγησης λογισμικού ξεχωριστά και κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να προσδιορίσουμε εάν μια λύση είναι προσιτή ή υπερτιμημένη σε σχέση με το δικό της σύνολο χαρακτηριστικών.

Αξιολογείτε τις ενσωματώσεις LiveAgent;

Κάθε μια από τις αξιολογήσεις λογισμικού μας περιλαμβάνει μια δοκιμή συγκεκριμένου λογισμικού σε ενοποίηση με το LiveAgent. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες μας μπορούν να δουν πώς λειτουργεί η ενσωμάτωση με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης και να προσδιορίσουν εάν θα είναι χρήσιμο για αυτούς.

Ενημερώνετε τις αξιολογήσεις λογισμικών σας;

Ναι, κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να ενημερώνουμε τις κριτικές μας και τις τιμές μας σε τακτική βάση. Προσπαθούμε να το επισκεπτόμαστε ξανά όσο πιο συχνά μπορούμε, αλλά μη διστάσετε να μας ενημερώσετε εάν θέλετε να ενημερώσουμε μια συγκεκριμένη αξιολόγηση λογισμικού.

Τι να κάνετε με τις αρνητικές αξιολογήσεις λογισμικού;

Οι αρνητικές αξιολογήσεις λογισμικού βοηθούν τους χρήστες να αποφεύγουν λύσεις που δεν έχουν καλή απόδοση στις αξιολογήσεις μας. Ωστόσο, το σύγχρονο λογισμικό λαμβάνει συνήθως τακτικές ενημερώσεις που μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την απόδοσή του. Ακόμα κι αν μια λύση που ίσως προτιμούσατε να έχει κακή απόδοση στην αρχή, μπορεί να βελτιωθεί στο μέλλον. Γι’ αυτό είναι σημαντικό για εμάς να ενημερώνουμε τις αξιολογήσεις μας όταν είναι απαραίτητο και οι αναγνώστες να μένουν συντονισμένοι στις ενημερώσεις ή τις κριτικές νέων λογισμικών.

Ποιες είναι οι συνθήκες δοκιμής για τις αξιολογήσεις λογισμικού σας;

Οι αξιολογήσεις λογισμικού μας περιλαμβάνουν δοκιμές του συνόλου δυνατοτήτων του λογισμικού που είναι στη διάθεσή μας. Δοκιμάζουμε κάθε δυνατότητα όπως θα χρησιμοποιηθεί σε ένα σενάριο καθημερινής εργασίας. Για να κάνουμε μια σωστή αξιολόγηση, ρυθμίσαμε κάθε λογισμικό όπως θα κάνατε στον χώρο εργασίας σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι οι αξιολογήσεις μας θα είναι σχετικές με τους αναγνώστες μας.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo