Αξιολόγηση βάσης γνώσεων Dynamics 365

Compare Αξιολόγηση βάσης γνώσεων Dynamics 365 with other in: How Αξιολόγηση βάσης γνώσεων Dynamics 365 is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
8941 reviews

Το λογισμικό βάσης γνώσεων Dynamics 365 είναι ένα πολύ γνωστό μέρος της οικογένειας της Microsoft. Προσφέρει πολλές εφαρμογές και ισχυρές δυνατότητες που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τη διαχείριση της βάσης γνώσεών σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε φόρουμ κοινότητας, να γράψετε άρθρα…

Pricing
Starting from:
$ 50   το μήνα
Equal to LiveAgent's All Inclusive plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
3.8
Εμπειρία χρήστη
4
Τιμή
4
Υλοποίηση
3.5

Key takeaways

Pros

  • Ισχυρό
  • Καθιερωμένο
  • Κλιμακούμενο

Cons

  • Όχι πολύ φιλικό προς το χρήστη
  • Απότομη καμπύλη εκμάθησης
  • Κολλάει
  • Οι ενημερώσεις μπορεί να είναι χρονοβόρες

Ξεκινώντας με το Dynamics 365

Η εγγραφή στο Dynamics 365 είναι απλή. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να δώσετε το email σας, να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας και να συμπληρώσετε τις απαιτούμενες πληροφορίες. Αφού το κάνετε αυτό, πρέπει να περιμένετε μερικά λεπτά για να ρυθμιστεί ο λογαριασμός σας.

Ξεκινώντας με το Dynamics 365

Κατά την αναμονή, το Dynamics 365 σάς προσφέρει μερικές γρήγορες συμβουλές για το πώς να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό στο μέγιστο των δυνατοτήτων του.

Μόλις έχετε έτοιμο τον λογαριασμό σας, μπορείτε να δείτε έναν Πίνακα ελέγχου που εμφανίζει ορισμένα δείγματα πληροφοριών για να σας δείξει πώς θα φαίνεται μόλις αρχίσετε να το χρησιμοποιείτε.

Πίνακας ελέγχου Dynamics 365

Ωστόσο, όπως μπορείτε να δείτε στο παραπάνω στιγμιότυπο οθόνης, ο τίτλος αυτής της σελίδας είναι “Πίνακας ελέγχου πωλήσεων”. Γρήγορα ανακάλυψα ότι έπρεπε να μεταβώ σε άλλη εφαρμογή για να ξεκινήσω τη δημιουργία μιας βάσης γνώσεων, οπότε αφού έριξα μια γρήγορη ματιά στο δεξιό πλαίσιο, βρήκα όλες τις εφαρμογές που προσφέρει το Dynamics 365.

Εφαρμογές που προσφέρονται από το Dynamics 365

Η τεκμηρίωση υποστήριξης με οδήγησε στην εφαρμογή Κέντρο εξυπηρέτησης πελατών.

Επισκόπηση πίνακα εργαλείων επιπέδου 1 στο Dynamics 365

Και πάλι, λαμβάνετε μερικές δείγματα πληροφοριών στον Πίνακα ελέγχου. Για να ξεκινήσετε να εργάζεστε σε ένα άρθρο ΒΓ, μεταβείτε στο αριστερό πλαίσιο και κάντε κλικ στο Άρθρα Γνώσης.

Επισκόπηση άρθρων γνώσης Dynamics 365

Από εκεί, κάντε κλικ στο + Νέο και είστε έτοιμοι.

Αυτό που τράβηξε πρώτα την προσοχή μου ήταν το μέρος πάνω από τον ίδιο τον επεξεργαστή κειμένου.

Προσθήκη νέου άρθρου γνώσεων στο Dynamics 365

Σε αυτό το μέρος, μπορείτε να προσθέσετε τίτλο, περιγραφή και λέξεις-κλειδιά στο άρθρο. Επιπλέον, μπορείτε να δείτε μερικές προτεινόμενες λέξεις-κλειδιά που μπορούν να σας βοηθήσουν με το SEO.

Η Microsoft παρέμεινε πιστή στον σχεδιασμό της, καθώς το τμήμα Designer του συντάκτη του άρθρου μου θύμισε το Microsoft Word τόσο από την εμφάνιση όσο και από τον τρόπο λειτουργίας του. Έχετε όλες τις βασικές λειτουργίες για να γράψετε άρθρα και να προσθέσετε εικόνες και εσωτερικούς συνδέσμους. Μπορείτε να προσαρμόσετε κάπως το κείμενο, αλλά δεν είναι κάτι εξεζητημένο.

Με το πρόγραμμα επεξεργασίας περιεχομένου, μπορείτε επίσης να προσθέσετε κώδικα HTML. Αυτή η λειτουργία δίνει στον επεξεργαστή άρθρου πολύ μεγαλύτερη ελευθερία.

Και αφού ολοκληρώσετε την επεξεργασία, μπορείτε να κάνετε προεπισκόπηση του περιεχομένου. Το Dynamics 365 σάς δείχνει πώς φαίνεται το άρθρο της γνωσιακής σας βάσης σε πολλές συσκευές.

Προεπισκόπηση άρθρου σε πολλές συσκευές

Εάν είστε ευχαριστημένοι με την εργασία σας, μπορείτε να πατήσετε Αποθήκευση και να συνεχίσετε στην Σύνοψη.

Σύνοψη νέου άρθρου στο Dynamics 365

Συμπληρώστε όλα τα απαιτούμενα πεδία και κάντε κύλιση προς τα κάτω για να προγραμματίσετε την ώρα που θα ανέβει η ανάρτησή σας. Μπορείτε να ρυθμίσετε το άρθρο σας για έλεγχο, αλλά δεν είναι απραίτητο. Αφού τα κάνετε όλα αυτά, μπορείτε να τα προωθήσετε στο επόμενο στάδιο.

Επιλογή προγραμματισμένης δημοσίευσης στο Dynamixs 365

Εμπειρία χρήστη και δυνατότητες

Το Dynamics 365 τρέχει σε Microsoft Edge (κατά προτίμηση Edge που βασίζεται σε Chromium), Chrome, Firefox και Safari. Το χρησιμοποίησα στο Google Chrome και πρέπει να πω ότι η συνολική μου εμπειρία ήταν, ελλείψει καλύτερης λέξης, δύσκολο στη χρήση. Για ένα προϊόν της Microsoft, περίμενα να λειτουργήσει ομαλά. Ήμουν λίγο απογοητευμένος όταν οι σελίδες άργησαν να φορτωθούν και ολόκληρη η εφαρμογή κάπως κολλούσε.

Όταν κοιτάζετε το εργαλείο δημιουργίας βάσης γνώσεων του Dynamics 365, σας επιτρέπει να κάνετε πολλά. Μπορείτε να ενσωματώσετε πολυμέσα με HTML απευθείας στο πρόγραμμα επεξεργασίας περιεχομένου.

Επιλογή προσθήκης ενσωματωμένων μέσων στο Dynamics 365

Η προσθήκη εικόνων είναι επίσης πολύ εύκολη. Μπορείτε να το κάνετε χρησιμοποιώντας μια διεύθυνση URL ιστότοπου ή ανεβάζοντας την εικόνα απευθείας από τον υπολογιστή σας. Μπορείτε να προσαρμόσετε το μέγεθος της εικόνας, να ορίσετε τη στοίχιση και τη στόχευση πριν την προσθέσετε στο περιεχόμενό σας ή μετά.

Προσθήκη εικόνας στο Dynamics 365

Αυτό που βρήκα χρήσιμο ήταν η επιλογή να προσθέσω εναλλακτικό κείμενο σε εικόνες αμέσως. Ως κάποιος που συνηθίζει να ξεχνά να προσθέσει εναλλακτικό κείμενο στις εικόνες, εκτιμώ ιδιαίτερα αυτή τη μικρή λειτουργικότητα.

Προσθέστε εναλλακτικό κείμενο στην εικόνα στο Dynamics 365

Μου άρεσε επίσης η δυνατότητα Προεπισκόπησης που σας επιτρέπει να βλέπετε το άρθρο της γνωσιακής σας βάσης και πώς θα εμφανίζεται σε υπολογιστή, tablet και κινητό.

Τώρα, για το λιγότερο εντυπωσιακό κομμάτι. Η διαδικασία δημοσίευσης του άρθρου Dynamics 365 μου θύμισε μια διαδικασία που βασίζεται στο ITIL. Μην με παρεξηγείτε, αυτά έχουν τον χρόνο και τον τόπο τους, ωστόσο, η δημοσίευση ενός άρθρου για τους συναδέλφους μου ή τους επισκέπτες του ιστότοπού μου δεν φαίνεται να είναι κάτι τέτοιο.

Θα έφτανα στο σημείο να το ονομάσω όχι πολύ φιλικό προς το χρήστη. Μπορείτε εύκολα να μπερδευτείτε σχετικά με το στάδιο στο οποίο βρίσκεται το άρθρο, τι απαιτείται από εσάς και ποια είναι τα επόμενα βήματα που πρέπει να κάνετε για να βγάλετε τη δουλειά σας.

Μιας και το είπα, μου άρεσε η επιλογή προγραμματισμού. Ήταν προσβάσιμο, εύκολο στη ρύθμιση και το πιο σημαντικό, λειτούργησε.

Κάτι άλλο που μου άρεσε ήταν ότι στο στάδιο Σύνοψης, μπορείτε να προσθέσετε σχετικές πληροφορίες, άρθρα, μεταφράσεις και εκδόσεις στο άρθρο της βάσης γνώσεών σας.

Σχετικές πληροφορίες του άρθρου Dynamics 365

Θα μπορούσε κανείς να υποστηρίξει ότι το UI θα μπορούσε να γίνει λίγο καλύτερα, και θα συμφωνούσα, αλλά αυτή είναι μια χρήσιμη λειτουργία που μπορεί να σας εξοικονομήσει χρόνο και προσπάθεια.

Τιμολόγηση

Εξυπηρέτηση πελατών professional

Για 50$ ανά χρήστη το μήνα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λειτουργίες όπως το λογισμικό βάσης γνώσεων και να δημιουργήσετε μια πύλη αυτοεξυπηρέτησης, να χρησιμοποιήσετε διαχείριση υποθέσεων βάσει γνώσης και να προβάλετε και να διαχειριστείτε τις εμπειρίες των πελατών με πίνακες εργαλείων και γραφήματα.

Εξυπηρέτηση πελατών enterprise

Εκτός από τα χαρακτηριστικά που αναφέρθηκαν προηγουμένως, αυτό το πακέτο 95$ ανά χρήστη το μήνα περιλαμβάνει εργαλεία παραγωγικότητας που βασίζονται σε AI, πληροφορίες πελατών, KPI, δρομολόγηση βάσει συναισθημάτων και πολλά άλλα.

Υπηρεσία πεδίου

Ένα άλλο πακέτο 95$ ανά χρήστη το μήνα του Dynamics 365 περιλαμβάνει λειτουργίες όπως προγραμματισμός πόρων, έρευνες, προβολές 360 μοιρών των στοιχείων των πελατών και άλλα.

Απομακρυσμένη βοήθεια

Αυτό το πακέτο 65$ ανά χρήστη το μήνα σάς επιτρέπει να συνεργάζεστε με εξ αποστάσεως ειδικούς σε πραγματικό χρόνο, να χρησιμοποιείτε ενσωματωμένα αναλυτικά στοιχεία, να καταγράφετε κλήσεις, να παρακολουθείτε την κατάσταση των στοιχείων και πολλές άλλες δυνατότητες που κάνουν εύκολη και αποτελεσματική την ανάπτυξη τεχνικών και εργαζομένων.

Εκτός από αυτά τα προγράμματα, το Dynamics 365 προσφέρει πακέτα υποστήριξης πελατών σε βαθμίδες. Μπορείτε να συμβιβαστείτε με μια δωρεάν επιλογή υποστήριξης ή να επιλέξετε μια επιλογή 9$. Ωστόσο, για να επωφεληθείτε πλήρως από την εξυπηρέτηση πελατών τους, μπορείτε να εγγραφείτε σε ένα προσαρμοσμένο πρόγραμμα. Με βάση το προϊόν που χρησιμοποιείτε αυτή τη στιγμή, η ομάδα του Dynamics 365 καθορίζει πόσα πληρώνετε και ποιο επίπεδο υποστήριξης λαμβάνετε.

Συμπέρασμα

Για να συνοψίσω την εμπειρία μου με το Dynamics 365, θα έλεγα ότι είναι καλό, απλά όχι εξαιρετικό. Μην με παρεξηγείτε, αυτό το λογισμικό έχει μια πληθώρα χαρακτηριστικών που μπορεί να είναι πολύ χρήσιμες σε όλους τους τομείς. Ωστόσο, η όχι και τόσο φιλική προς το χρήστη διάταξη καθιστά λίγο δύσκολη την πλοήγηση και τη χρήση όλων των λειτουργιών στο έπακρο. Για μένα, έμοιαζε ότι χρειαζόμουν μια επαγγελματική συνεδρία καθοδήγησης για να μάθω τις λεπτομέρειες του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών.

Εάν είστε κάποιος που έχει μεγάλη εμπειρία με παρόμοια λογισμικά, πιθανότατα θα πλοηγηθείτε μια χαρά στο UI, αλλά για κάποιον που δεν είναι τόσο έμπειρος σε τέτοια συστήματα, μπορεί να είναι λίγο υπερβολικό.

Frequently asked questions

Δεν μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση σε ορισμένες από τις οντότητες της βάσης γνώσεων.

Οι οντότητες διαχείρισης της βάσης γνώσεων KbArticle, KbArticleComment και KbArticleTemplate έχουν καταργηθεί και επομένως δεν είναι προσβάσιμες. Για να συνεχίσετε την εργασία σας, προχωρήστε στην οντότητα KnowledgeArticle.

Κατά τη μετατροπή καρτελών σε άρθρα βάσης γνώσεων, η γλώσσα δεν ταιριάζει.

Ανεξάρτητα από τη γλώσσα που έχετε ορίσει για την υπόλοιπη βάση γνώσεων σας, όταν μετατρέπετε καρτέλες σε άρθρα ΒΓ, είναι από προεπιλογή στα Αγγλικά. Θα πρέπει να τα μεταφράσετε με μη αυτόματο τρόπο.

 

Δεν μπορώ να εγγραφώ στο Dynamics 365 χωρίς συνδρομή στο Microsoft 365

Εάν δεν έχετε συνδρομή στο Microsoft 365, πρέπει να χρησιμοποιήσετε την προσωπική διεύθυνση email για να εγγραφείτε.

Product reviews

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo