Αξιολόγηση Twilio IVR

Compare Αξιολόγηση Twilio IVR with other in: How Αξιολόγηση Twilio IVR is doing on review portals
4.5
Average rating based on data from trusted review portals
1024 reviews

Η διαδραστική φωνητική απόκριση (IVR) είναι μια δημοφιλής δυνατότητα που βρίσκεται στο λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων που επιτρέπει στους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών να οργανώνουν τις κλήσεις σύμφωνα με διάφορες συνθήκες. Το IVR μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία «δέντρων» που οδηγούν τους καλούντες…

Pricing
Starting from:
$ N/A   το μήνα
Free trial: Yes
Free version: No

Editor's rating:

Editor's rating

Alexander Šípka
4.7
Εμπειρία χρήστη
5
Τιμή
4
Υλοποίηση
5

Key takeaways

Pros

  • Ευέλικτη δημιουργία IVR
  • Εύκολο στην εφαρμογή
  • Αξιόπιστο και προσαρμόσιμο

Cons

  • Ίσως να μην είναι εύκολη η πλοήγηση στα μενού για ορισμένους χρήστες
  • Η τιμολόγηση μπορεί να γίνει ακριβή με μεγαλύτερα πακέτα

Ενώ το Twilio είναι μια εκτεταμένη λύση επικοινωνίας που μπορεί να μην προτιμάται από τους χρήστες έχοντας κατά νου την απλότητα, η δυνατότητα IVR λειτουργεί απίστευτα καλά. Είναι εύκολο να στηθεί και να εγκατασταθεί και λειτουργεί χωρίς προβλήματα. Εάν δεν σας πειράζει να μάθετε τα πλούσια σετ χαρακτηριστικών, το IVR της Twilio θα σας εξυπηρετήσει καλά σε κάθε βήμα.

Ξεκινώντας με τη λειτουργία Twilio IVR

Η διαδραστική φωνητική απόκριση είναι μόνο μία από τις πολλές δυνατότητες που είναι διαθέσιμες στις εφαρμογές Twilio. Είναι προσβάσιμο από τις επιλογές του πίνακα ελέγχου, που βρίσκονται κάτω από το Studio. Το Studio είναι ένα μέρος του Twilio που σας επιτρέπει να δημιουργείτε διάφορες ροές εργασίας, όχι μόνο IVR. Αμέσως μετά την έναρξη, θα εμφανιστούν μερικές επιλογές που σας προσφέρουν είτε να ξεκινήσετε εντελώς από την αρχή είτε να επιλέξετε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα δημιουργίας ροής εργασιών. Στην περίπτωσή μου, αποφάσισα να πάω με την προεπιλογή IVR. Αυτό που είναι υπέροχο είναι ότι το Twilio διαθέτει επίσης ένα εύχρηστο tutorial για κάθε μια από τις κατασκευές ροής εργασίας.

Πίνακας ελέγχου λογισμικού Twilio IVR

Αν και ο οδηγός αποδεικνύεται χρήσιμος, η ροή εργασίας του Studio είναι αρκετά απλή από μόνη της. Κάθε επίπεδο IVR οπτικοποιείται και μπορείτε να σχεδιάσετε και να χαρτογραφήσετε ενέργειες όπως θα έκανε ένας σχεδιαστής διεπαφής χρήστη κατά την κατασκευή ενός ιστότοπου. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε ποια ενέργεια θα κάνει κάθε ένα από τα ξεχωριστά επίπεδα. Μπορείτε να το κάνετε αυτό κάνοντας κλικ σε οποιοδήποτε από τα στοιχεία της ροής εργασίας και επιλέγοντας μια ενέργεια. Τα πρώτα επίπεδα έχουν δύο επιλογές – να πείτε ένα μήνυμα ή να παίξετε ένα μήνυμα.

Ρυθμίσεις Twilio IVR

Η έκφραση ενός μηνύματος αναφέρεται σε μια φωνή AI που θα διαβάσει το μήνυμά σας σε έναν πελάτη, ενώ η αναπαραγωγή ενός μηνύματος σάς επιτρέπει να ανεβάσετε μια προσαρμοσμένη ηχογράφηση φωνής. Τα τελευταία επίπεδα περιλαμβάνουν επιλογές για να κατευθύνετε μια κλήση σε έναν συγκεκριμένο αριθμό και πολλά άλλα. Μπορείτε να χαρτογραφήσετε και να σχεδιάσετε διαδραστικά μετακινώντας τις υποδοχές σύνδεσης για να δημιουργήσετε μια ροή εργασίας όπως τη θέλετε. Όταν τελειώσετε με τη δημιουργία της ροής εργασίας σας, μπορείτε να την επισυνάψετε σε οποιονδήποτε από τους αριθμούς Twilio σας και να την αλλάξετε ανά πάσα στιγμή.

Ενώ η δημιουργία ροών εργασίας με το Twilio Studio είναι μια εύκολη διαδικασία, μπορεί να είναι δύσκολο να βρείτε την επιλογή όταν είστε νέοι σε αυτήν τη λύση. Δεδομένου ότι το Twilio έχει πολλές δυνατότητες, έπρεπε να ψάξω πού να βρω την επιλογή δημιουργίας ενός IVR. Ωστόσο, υπάρχει πληθώρα οδηγών και εκπαιδευτικών βίντεο που διατίθενται online, οπότε το να ξεκινήσω δεν ήταν καθόλου δύσκολο.

Πώς αποδίδει το IVR;

Το μέρος της εμπειρίας χρήστη αυτής της αξιολόγησης εστιάζει στην άποψη των πελατών και στην εμπειρία του πελάτη κατά τη χρήση της Διαδραστικής Φωνητικής Απόκρισης. Με απλά λόγια, η δυνατότητα IVR του Twilio λειτουργεί υπέροχα και δεν υπάρχει τίποτα να παραπονεθούμε. Δεν αντιμετώπισα σφάλματα κατά τη δοκιμή του IVR και η σύνδεση λειτούργησε χωρίς κανένα πρόβλημα.

Το σύστημα δεν είχε πρόβλημα να κατανοήσει ούτε τις φωνητικές εντολές, και το ίδιο ισχύει και για τις εντολές κουμπιών. Η προκαθορισμένη ρομποτική φωνή δεν είναι και τέλεια, αλλά κάνει τη δουλειά πολύ καλά. Ωστόσο, συνιστώ σε όλους να χρησιμοποιούν τις δικές τους ηχογραφήσεις για να κάνουν την εμπειρία να φαίνεται λίγο πιο φυσική για όλους τους μελλοντικούς καλούντες.

Τιμολόγηση

Η τιμολόγηση του Twilio Voice εξαρτάται από τη χώρα στην οποία θέλετε να πραγματοποιείτε και να λαμβάνετε κλήσεις, επομένως οι αλλαγές στην τιμολόγηση μπορεί να είναι ελάχιστες ή σημαντικές. Ανεξάρτητα από το πού λειτουργείτε την επιχείρησή σας, η τιμολόγηση για το Twilio Voice είναι pay-as-you-go, πράγμα που σημαίνει ότι πληρώνετε μόνο για όσα ξοδεύετε. Δεν υπάρχουν προπληρωμένα προγράμματα, μόνο τιμολόγηση ανά λεπτό εισερχόμενων ή εξερχόμενων κλήσεων.

Η τιμολόγηση ξεκινά από περίπου 0,0270$ ανά λεπτό για τις εξερχόμενες κλήσεις, από 0,0100$ ανά λεπτό για τις εισερχόμενες κλήσεις. Το Twilio μπορεί να είναι και ακριβό και φθηνό, ανάλογα με τον αριθμό των λεπτών κλήσης που ξοδεύετε. Ωστόσο, δεν χρειάζεται να πληρώσετε επιπλέον για τη λειτουργία IVR, καθώς αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της λύσης Voice.

Συμπέρασμα

Αν ψάχνετε για μια αξιόπιστη λύση για το IVR, δεν μπορείτε να κάνετε λάθος με το Twilio. Το Twilio κάνει τα πάντα καλά χωρίς μεγάλα προβλήματα ή σφάλματα που θα σας σταματήσουν κατά τη διάρκεια της ημέρας εργασίας σας. Η δυνατότητα IVR λειτουργεί χωρίς προβλήματα. Ωστόσο, δεδομένου ότι το Twilio δεν είναι απλώς λογισμικό IVR, πρέπει να αποφασίσετε εάν θέλετε να επενδύσετε χρόνο και χρήμα σε αυτό το εξαιρετικά επαγγελματικό λογισμικό. Μερικές φορές μπορεί να σας εκπλήξει με μια απότομη καμπύλη εκμάθησης σε διαφορετικές λειτουργίες.

Κοινά θέματα και προβλήματα

Η ροή IVR μου δεν λειτουργεί

Ελέγξτε ξανά τη ροή του IVR για λάθη σχεδιασμού. Βεβαιωθείτε ότι δεν δημιουργήσατε μια αδύνατη ροή IVR, ελέγξτε ξανά αν δεν υπάρχουν αδιέξοδα και επαληθεύστε εάν χρησιμοποιήσατε σωστά widget και στοιχεία. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε σφάλματα στη ροή IVR, βεβαιωθείτε ότι είναι δημοσιευμένο και ενεργό στον αριθμό σας.

 

Δυσκολεύομαι να σχεδιάσω τη ροή IVR μου

Ρίξτε μια ματιά σε μερικά online άρθρα που εξηγούν τις βέλτιστες πρακτικές για τη δημιουργία IVR ή χρησιμοποιήστε μια προκαθορισμένη ροή που μπορείτε να βρείτε στο πρόγραμμα δημιουργίας IVR του Twilio Studio. Να θυμάστε ότι το απλό IVR θα είναι λιγότερο απογοητευτικό στη χρήση, επομένως μην προσθέτετε επιπλέον επίπεδα εκτός και αν τα χρειάζεστε απαραίτητα για τη σωστή δρομολόγηση κλήσεων.

 

Product reviews

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo