Αξιολόγηση Zendesk IVR

Compare Αξιολόγηση Zendesk IVR with other in: How Αξιολόγηση Zendesk IVR is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
1557 reviews

Η διαδραστική φωνητική απόκριση (IVR) είναι μια δημοφιλής δυνατότητα που βρίσκεται στο λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων που επιτρέπει στους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών να οργανώνουν τις κλήσεις σύμφωνα με διάφορες συνθήκες. Το IVR μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία «δέντρων» που οδηγούν τους καλούντες…

Pricing
Starting from:
$ 99   το μήνα
Equal to LiveAgent's All Inclusive plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Editor's rating:

Editor's rating

Alexander Šípka
3.5
Εμπειρία χρήστη
4.5
Τιμή
3
Υλοποίηση
3

Key takeaways

Pros

  • Καλή απόδοση IVR
  • Ολοκληρωμένη διεπαφή χρήστη

Cons

  • Ο σχεδιασμός και η δημιουργία IVR μπορεί να προκαλούν σύγχυση
  • Η τιμολόγηση μπορεί να γίνει ακριβή

Η δυνατότητα IVR του Zendesk δεν είναι η πιο εύκολη στη ρύθμιση, αλλά δεν είναι και η πιο δύσκολη. Αποδίδει καλά χωρίς κανένα πρόβλημα, αλλά η ρύθμιση του IVR απαιτεί κάποιο προσχεδιασμό για να αποφευχθεί η σύγχυση κατά τη διαδικασία δημιουργίας. Το Zendesk είναι ένα εξαιρετικό ολοκληρωμένο λογισμικό και ακόμα κι αν η διαμόρφωση IVR έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης, δεν μπορείτε να αποτύχετε με αυτό. Τα πλεονεκτήματα του Zendesk βρίσκονται αλλού και αν είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε ένα υψηλότερο τίμημα για τις δυνατότητες του, πιθανότατα δεν θα απογοητευτείτε.

Ξεκινώντας με τη λειτουργία Zendesk IVR

Η δυνατότητα IVR στο Zendesk είναι εύκολα προσβάσιμη, χάρη στην καλά σχεδιασμένη και απλή στη χρήση διεπαφή. Αποκτάτε πρόσβαση στη διεπαφή αμέσως μετά την ολοκλήρωση της δωρεάν δοκιμαστικής εγγραφής σας, η οποία μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα σε λίγα λεπτά. Το IVR υπάρχει κάτω από τις Επιλογές Ομιλίας στο κέντρο διαχείρισης Zendesk, το οποίο βρίσκεται στον αριστερό πίνακα μενού.

Κέντρο διαχείρισης Zendesk - μενού IVR

Η διαδικασία δημιουργίας του IVR σας δεν είναι η βέλτιστη, ούτε τόσο απλή όσο θα μπορούσε να είναι. Δεν υπάρχει οπτική βοήθεια προγραμματισμού, μπορείτε απλώς να επιλέξετε επιλογές και ενέργειες IVR. Ενώ η ίδια η διαδικασία είναι εύκολη, δεν έχετε καλή επισκόπηση ολόκληρου του IVR. Κάθε επίπεδο IVR είναι μια ξεχωριστή καρτέλα που δεν δείχνει πού οδηγεί με σαφή και ολοκληρωμένο τρόπο σε σύγκριση με ορισμένες από τις άλλες λύσεις IVR. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε κάποια σύγχυση και προβλήματα κατά τη δημιουργία πιο περίπλοκων ρυθμίσεων IVR. Συνιστώ να προγραμματίσετε εκ των προτέρων οπτικά τα επίπεδα IVR.

Κάθε επίπεδο IVR σάς επιτρέπει να επιλέξετε ενέργειες για κάθε κουμπί στο πληκτρολόγιο του καλούντος. Δεν υπάρχει προφανές όριο στο πόσα επίπεδα μπορείτε να έχετε, ώστε να μπορείτε να σχεδιάσετε και να δημιουργήσετε πιο περίπλοκα IVR εάν είναι απαραίτητο. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να επιλέξω έναν χαιρετισμό, αλλά δεν φάνηκε να λειτουργεί κατά τη διάρκεια των δοκιμών μου. Η μόνη επιλογή ήταν “Κανένας χαιρετισμός”. Ωστόσο, αργότερα βρήκα την επιλογή για την προσθήκη χαιρετισμών σε μια διαφορετική ενότητα της ρύθμισης Ομιλίας. Κάθε επίπεδο IVR μπορεί να μετονομαστεί για καλύτερο σχεδιασμό κατά τη δημιουργία.

Διαμόρφωση γραμμών Zendesk IVR

Μπορείτε να ενεργοποιήσετε το IVR για τις τηλεφωνικές σας γραμμές κάτω από τη διαμόρφωση κάθε τηλεφωνικής γραμμής. Αυτό το μενού είναι εύκολα προσβάσιμο από τη διαμόρφωση Ομιλίας στον αριστερό πίνακα. Μπορείτε να επισυνάψετε διαφορετικές ρυθμίσεις IVR σε διαφορετικούς αριθμούς τηλεφώνου.

Ρυθμίσεις Zendesk IVR

Πώς αποδίδει το IVR;

Εκτός από τη λιγότερο φιλική προς το χρήστη διαδικασία δημιουργίας, το IVR του Zendesk αποδίδει γενικά πολύ καλά. Δεν αντιμετώπισα προβλήματα που προκαλούνται από σφάλματα συστήματος κατά τη διάρκεια της δοκιμής. Ωστόσο, δημιούργησα ένα μη λειτουργικό IVR κατά τις πρώτες λίγες προσπάθειες. Βεβαιωθείτε ότι έχετε σχεδιάσει τα επίπεδα IVR σας προτού επιχειρήσετε να τα δημιουργήσετε, το βρήκα εξαιρετικά χρήσιμο. Συνολικά, η απόδοση ήταν εξαιρετική και όλα τα IVR λειτούργησαν όπως έπρεπε μετά από σωστό σχεδιασμό.

Τιμολόγηση

Ενώ το Zendesk προσφέρει πολλαπλά προγράμματα τιμολόγησης, μόνο δύο από αυτά παρέχουν στους χρήστες πρόσβαση σε λειτουργίες IVR. Το IVR περιλαμβάνεται στα προγράμματα Suite Professional και Suite Enterprise, τα οποία είναι τα δύο πιο ακριβά διαθέσιμα προγράμματα του Zendesk. Και τα δύο προγράμματα βασίζονται σε συνδρομή και η τελική τιμή εξαρτάται από τον αριθμό των λογαριασμών αντιπροσώπων που χρειάζεστε.

Suite Professional

Αυτή η σουίτα ξεκινά από 99$ το μήνα ανά αντιπρόσωπο και εστιάζει κυρίως στην προσθήκη λειτουργιών και δυνατοτήτων τηλεφωνικού κέντρου στο σύνολο δυνατοτήτων του Zendesk.

Suite Enterprise

Το Suite Enterprise ξεκινά από 150$ το μήνα ανά αντιπρόσωπο. Προσθέτει πολλές δυνατότητες που στοχεύουν σε εργασίες σε επίπεδο επιχείρησης και διαχείριση επικοινωνίας.

Συμπέρασμα

Ενώ το Zendesk είναι μία από τις πιο δημοφιλείς λύσεις κέντρου εξυπηρέτησης εκεί έξω, η δυνατότητα IVR του θα μπορούσε σίγουρα να βελτιωθεί. Η λειτουργικότητα είναι τέλεια και δεν υπάρχουν προβλήματα σχετικά με αυτήν, αλλά η ρύθμιση και η εφαρμογή μπορεί να προκαλούν σύγχυση, ειδικά για τους νέους χρήστες. Το δεύτερο σημαντικό πρόβλημα είναι η τιμή, καθώς είναι αρκετά υψηλή σε σύγκριση με άλλα λογισμικά που προσφέρουν IVR. Αν ψάχνετε για ένα λογισμικό με ένα ευρύ σύνολο δυνατοτήτων που διαθέτει IVR, αλλά δεν το χρειάζεστε για να είναι τέλειο, η τιμή μπορεί να δικαιολογηθεί. Διαφορετικά, σας συνιστώ να δείτε άλλες φθηνότερες και καλύτερα σχεδιασμένες λύσεις IVR.

Κοινά θέματα και προβλήματα

Ο χαιρετισμός IVR δεν παίζει

Εάν προσθέσετε έναν αριθμό που βρίσκεται ήδη στον λογαριασμό σας ως εξωτερικός αριθμός, ενδέχεται να αποτρέψει την αναπαραγωγή χαιρετισμού μέσω IVR. Μπορεί να προκαλέσει την αναπαραγωγή διαφορετικού χαιρετισμού ή να μην παίξει καθόλου χαιρετισμό. Συνιστάται να αφαιρέσετε τον επηρεαζόμενο αριθμό από τη λίστα Εξωτερικών αριθμών.

Ο χαιρετισμός IVR παίζει επανειλημμένα

Οι χαιρετισμοί IVR στο Zendesk επαναλαμβάνονται τρεις φορές από προεπιλογή, εάν το σύστημα δεν εντοπίσει κανένα πάτημα πλήκτρων. Εάν ο χαιρετισμός συνεχίζει να επαναλαμβάνεται περισσότερες από τρεις φορές, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο χαιρετισμός που βρίσκεται στην ενότητα Επεξεργασία διαδρομής στις Ενεργές διαδρομές του IVR δεν είναι ο ίδιος με τον χαιρετισμό στα επίπεδα μενού. Εάν συνεχίζετε να αντιμετωπίζετε προβλήματα με τον χαιρετισμό του IVR, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών του Zendesk.

Product reviews

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo