Αξιολόγηση Bria (X-Lite) softphone

Compare Αξιολόγηση Bria (X-Lite) softphone with other in: How Αξιολόγηση Bria (X-Lite) softphone is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
245 reviews

Τα softphones είναι λύσεις λογισμικού που επιτρέπουν στους χρήστες να πραγματοποιούν κλήσεις μέσω Διαδικτύου. Με το λογισμικό softphone, μπορείτε να πραγματοποιείτε και να λαμβάνετε κλήσεις, να στέλνετε μηνύματα κειμένου ή ακόμα και να πραγματοποιείτε βιντεοκλήσεις χρησιμοποιώντας τη συσκευή του υπολογιστή σας, μια…

Pricing
Starting from:
$ 0.0   το μήνα
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Editor's rating:

Editor's rating

Alexander Šípka
4.5
Εμπειρία χρήστη
4.5
Τιμή
4
Υλοποίηση
5

Key takeaways

Pros

  • Μοντέρνος και κομψός σχεδιασμός
  • Πολλά ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά
  • Απίστευτα εύκολη εγκατάσταση και ρύθμιση
  • Ευέλικτη και προσαρμόσιμη διαμόρφωση

Cons

  • Ορισμένα χαρακτηριστικά θα μπορούσαν να είναι πιο ορατά
  • Περιστασιακά ένα-δύο σφάλματα
  • Περιορισμένο σύνολο δυνατοτήτων στο δωρεάν πρόγραμμα

Το Bria, παλαιότερα γνωστό ως X-Lite, είναι ένα εύχρηστο λογισμικό softphone κατάλληλο για χρήστες που θέλουν να αποκτήσουν ελαφρώς περισσότερη λειτουργικότητα. Προσφέρει μια κομψή διεπαφή χρήστη με χρήσιμες λειτουργίες, ακόμα και κάτι επιπλέον για χρήστες που είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα. Το Bria μπορεί να είναι πολύ ευέλικτο, γεγονός που το καθιστά εξαιρετικό για μεμονωμένους χρήστες, ομάδες ή ακόμα και ολόκληρες εταιρείες.

Εγκατάσταση και υλοποίηση Bria

Η διαδικασία ξεκινά με τη δημιουργία ενός νέου λογαριασμού στον ιστότοπο Bria. Ξεκίνησα φτιάχνοντας πρώτα μια δοκιμαστική έκδοση. Επέλεξα τη δοκιμή Bria Solo για τους σκοπούς αυτής της αξιολόγησης. Χρειάζονται μόνο λίγα λεπτά για να ολοκληρωθεί και ο ιστότοπος δεν με ανάγκασε να επιλέξω κάποιον τρόπο πληρωμής ή να προσθέσω στοιχεία πιστωτικής κάρτας. Μόλις παρείχα τα στοιχεία μου, με καλωσόρισαν στον λογαριασμό μου με ένα απλό μήνυμα που μου έλεγε τι να κάνω στη συνέχεια.

Οθόνη καλωσορίσματος στην εφαρμογή λογισμικού Bria

Στη συνέχεια, έπρεπε να δημιουργήσω έναν λογαριασμό φωνής, να εισαγάγω τη σύνδεσή μου και, τέλος, να κατεβάσω την εφαρμογή. Το Bria ενσωμάτωσε απευθείας 12 παρόχους υπηρεσιών VoIP στην αρχική εγκατάσταση, οπότε η σύνδεσή τους χρειάστηκε λίγα λεπτά. Η διαδικασία εγκατάστασης και υλοποίησης ήταν αρκετά απλή και γρήγορη. Ο οδηγός αποδείχθηκε πολύ χρήσιμος στην πορεία και θα έπρεπε να αποτελεί μέρος κάθε λογισμικού softphone. Είμαι βέβαιος ότι θα εκτιμηθεί από κάθε αρχάριο που δεν έχει δημιουργήσει ποτέ ένα softphone στο παρελθόν. Εκτίμησα επίσης ότι πρέπει να συνδέσετε την υπηρεσία VoIP κατά τη ρύθμιση του λογαριασμού σας. Το λογισμικό είναι έτοιμο για δράση αφού εγκαταστήσετε την εφαρμογή Bria και συνδεθείτε σε αυτήν.

Εμπειρία χρήστη και δυνατότητες

Όταν ανοίγετε για πρώτη φορά την εφαρμογή Bria, έχει ρυθμιστεί. Δεν χρειάζεται πλέον να ανησυχείτε για την προσθήκη λογαριασμών ή την ταλαιπωρία με τη διαμόρφωση και μπορείτε να ξεκινήσετε να πραγματοποιείτε τις πρώτες σας κλήσεις. Η εμφάνιση της εφαρμογής είναι κομψή και μοντέρνα και έχει μια συνολική ωραία αισθητική. Το ίδιο ισχύει και για τη σχεδίαση της διεπαφής χρήστη, είναι απλή και όχι υπερβολικά περίπλοκη. Όλα είναι εκεί που θα περιμένατε να είναι και λειτουργούν όπως θα έπρεπε. Στην πρώτη καρτέλα μπορείτε να βρείτε ένα μεγάλο πληκτρολόγιο κλήσης με την επιλογή να πληκτρολογήσετε έναν αριθμό και να ξεκινήσετε μια κλήση ή μπορείτε να επιλέξετε έναν αριθμό από τη λίστα επαφών σας.

Πληκτρολόγιο Bria

Άλλες επιλογές περιλαμβάνουν φωνητικά μηνύματα, χειριστήρια έντασης ήχου και την επιλογή να επιλέξετε είτε ηχεία είτε ακουστικά ως κύρια συσκευή ακρόασης. Αυτό το μέρος της εφαρμογής περιλαμβάνει επίσης ρυθμίσεις φωνής όπου μπορείτε να δοκιμάσετε τον εξοπλισμό σας, να ρυθμίσετε συντομεύσεις, να ορίσετε τον αποκλεισμό κλήσεων και πολλά άλλα. Υπάρχουν πολύ λίγα πράγματα που δεν μπορείτε να ελέγξετε, γεγονός που δίνει σε κάθε χρήστη μεγάλη ευελιξία και τη δυνατότητα να προσαρμόζει την καθημερινή ροή εργασίας του.

Ρυθμίσεις/προτιμήσεις Bria

Η κύρια οθόνη της εφαρμογής περιλαμβάνει μερικά ακόμη κουμπιά στο κάτω μέρος για επαφές, αγαπημένα και ιστορικό κλήσεων. Η λίστα επαφών είναι απλή, αλλά αποτελεσματική. Προσφέρει την επιλογή προσθήκης επαφών σε τρεις ομάδες: Εργασία, Οικογένεια και Φίλοι. Αυτές οι ομάδες μπορούν να προσαρμοστούν ή να μετονομαστούν και μπορείτε να δημιουργήσετε νέες ομάδες κάνοντας κλικ στο κουμπί επαφές στο επάνω μέρος της διεπαφής. Υπάρχει επίσης μια επιλογή για εισαγωγή και εξαγωγή επαφών στην ίδια ενότητα.

Είναι μια ελαφρώς συγκεχυμένη επιλογή να συμπεριλάβετε αυτές τις επιλογές εκτός της κύριας περιοχής εστίασης. Αρχικά, νόμιζα ότι δεν υπήρχε επιλογή δημιουργίας ομάδων ή εισαγωγής/εξαγωγής επαφών και ανακάλυψα αυτές τις επιλογές απλά αργότερα. Στα θετικά, αυτή η σχεδιαστική επιλογή εξοικονομεί πολύ χώρο στην οθόνη, ώστε να μπορείτε να βλέπετε όλες τις επαφές σας χωρίς να αποσπούν την προσοχή κουμπιά που δεν θα χρησιμοποιούνται πολύ συχνά.

Η δημιουργία μιας νέας επαφής προσφέρει ορισμένες επιλογές: εμφανιζόμενο όνομα, όνομα, επώνυμο και ένα πεδίο για αποθήκευση αριθμών και διευθύνσεων: έναν αριθμό λογισμικού, αριθμό εργασίας, αριθμό σπιτιού, διεύθυνση email, ιστότοπο και την επιλογή “Άλλο” όπου οι χρήστες μπορούν να εισαγωγή προσαρμοσμένων δεδομένων. Δεν υπάρχει επιλογή που θα επέτρεπε στους χρήστες να γράψουν ένα σχόλιο ή μια απλή σημείωση στα στοιχεία επικοινωνίας, κάτι που είναι ένα άλλο μειονέκτημα της λίστας επαφών του Bria.

Bria δημιουργία νέας επαφής

Η καρτέλα αγαπημένα είναι αυτονόητη. Μπορείτε να προσθέσετε τις αγαπημένες ή τις πιο χρησιμοποιούμενες επαφές σας σε αυτήν τη λίστα για εύκολη πρόσβαση. Αυτή η επιλογή μπορεί να είναι πολύ χρήσιμη για ορισμένους χρήστες, επομένως δεν υπάρχουν πολλά για κριτική. Δεν υπάρχουν άλλες επιπλέον επιλογές, κάτι που είναι θετικό, καθώς δεν χρειάζεται να περιπλέκετε υπερβολικά ένα απλό χαρακτηριστικό, όπως τα αγαπημένα.

Η καρτέλα ιστορικό κλήσεων προσφέρει μια προεπισκόπηση των πιο πρόσφατων κλήσεων με ορατή αμέσως την ώρα της κλήσης.

Υπάρχει μια ωραία επιλογή για την ταξινόμηση κλήσεων: εισερχόμενες κλήσεις, αναπάντητες κλήσεις, κλήσεις που απαντήθηκαν αλλού, ηχογραφήσεις ή μπορείτε επίσης να επιλέξετε την επιλογή ταξινόμησης κλήσεων κατά ημερομηνία. Μπορείτε να επιλέξετε κλήσεις από την τελευταία ημέρα, τον προηγούμενο μήνα, την προηγούμενη εβδομάδα, τις τελευταίες επτά ημέρες και άλλα. Η λειτουργία ιστορικού κλήσεων είναι απλή στη χρήση και οι επιλογές ταξινόμησης κλήσεων είναι μια εξαιρετική προσθήκη.

Ιστορικό κλήσεων Bria

Τα τελευταία χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν την επιλογή για βιντεοκλήσεις, παράξενα κρυμμένη κάτω από την καρτέλα Προβολή στο επάνω μέρος της διεπαφής. Μπορείτε επίσης να βρείτε έναν οδηγό χρήστη, επιλογές αντιμετώπισης προβλημάτων και έναν έλεγχο ενημέρωσης στην καρτέλα Βοήθεια ακριβώς δίπλα στις Επαφές. Παρόλο που δεν χρειαζόμουν βοήθεια κατά τη ρύθμιση ή τη χρήση του Bria, ο οδηγός χρήστη φαίνεται ολοκληρωμένος, οργανωμένος και προσφέρει σύντομα άρθρα με χρήσιμες επεξηγήσεις και στιγμιότυπα οθόνης. Το κύριο χαρακτηριστικό, η κλήση, λειτούργησε καλά και δεν παρατήρησα κανένα πρόβλημα κατά τη διάρκεια των δοκιμών μου.

Η κλήση Bria βρίσκεται σε εξέλιξη

Αν και το Bria γενικά τρέχει πολύ καλά και χωρίς κανένα σοβαρό πρόβλημα, παρατήρησα μερικά προβλήματα. Υπήρχε μια περίπτωση όπου η εφαρμογή Bria μου απλά δεν ξεκινούσε όταν προσπάθησα να την ανοίξω, οπότε κατέληξα να επανεγκαταστήσω την εφαρμογή για να λειτουργήσει σωστά. Δεν μπόρεσα να μάθω τι προκάλεσε αυτό το πρόβλημα (δοκιμάστηκε στα Windows 10).

Παρατήρησα επίσης ένα μικρό πρόβλημα όπου η εφαρμογή δεν ενημέρωνε τον πάροχο υπηρεσιών VoIP όταν τον άλλαξα ή πρόσθεσα έναν νέο στις ρυθμίσεις του λογαριασμού μου. Αν και μια απλή επανεγκατάσταση της εφαρμογής λύνει αυτό το πρόβλημα, μπορεί να γίνει ελαφρώς ενοχλητικό εάν ένας χρήστης χρειαστεί να αλλάξει λογαριασμούς ή να προσθέσει νέους.

Και τα δύο αυτά ζητήματα ενδέχεται να είναι πολύ περιστασιακά και να εξαρτώνται από την τρέχουσα έκδοση της εφαρμογής. Κανένα από τα δύο δεν σταμάτησε τη ροή εργασίας μου για περισσότερο από μερικά λεπτά. Ήταν απλώς μικρές αποτυχίες και καμία από αυτές δεν εμπόδισε την εμπειρία μου με σημαντικό τρόπο.

Τιμολόγηση

Το Bria προσφέρει τρία προγράμματα για διάφορα σενάρια χρήσης και υπάρχει επίσης μια επιλογή δωρεάν προγράμματος με περιορισμένα χαρακτηριστικά. Χρησιμοποίησα τη δωρεάν δοκιμαστική έκδοση του Bria Solo με σκοπό τη σύνταξη αυτής της αξιολόγησης. Οι υπόλοιπες επιλογές επί πληρωμή είναι το Bria Teams και το Bria Enterprise. Κάθε πρόγραμμα, εκτός από το Bria Enterprise, περιλαμβάνει δωρεάν δοκιμή 21 ημερών χωρίς απαιτούμενες πληροφορίες πιστωτικής κάρτας. Ας ρίξουμε μια γρήγορη ματιά σε αυτό που προσφέρει κάθε πρόγραμμα και πόσο κοστίζει. Μπορείτε να δείτε την πλήρη σύγκριση των προγραμμάτων του Bria στην ιστοσελίδα τους.

Bria Solo – 2,95$ το μήνα

Το Bria Solo είναι ένα πρόγραμμα για μεμονωμένους χρήστες που περιλαμβάνει 3 λήψεις εφαρμογών για επιτραπέζιους υπολογιστές και κινητά, 5 λογαριασμούς κλήσεων, φωνή και βίντεο HD, μεταφορές κλήσεων, αυτόματες απαντήσεις, εγγραφές κλήσεων, ιστορικό κλήσεων με συγχρονισμό και πύλη διαμόρφωσης.

Bria Teams – 4,95$ το μήνα ανά χρήστη

Το Bria Teams περιλαμβάνει όλα όσα αναφέρονται στο Bria Solo και προσθέτει απεριόριστες φωνητικές κλήσεις και βιντεοκλήσεις HD, απεριόριστη ανταλλαγή μηνυμάτων ομάδας και δωμάτια συνομιλίας, ενσωμάτωση 5 επιπλέον διακομιστών κλήσεων ή υπηρεσιών VoIP, πύλη διαχειριστή και πολλά άλλα.

Bria Enterprise – Προσαρμοσμένη προσφορά

Το Bria Enterprise συνοδεύεται από ένα πακέτο Basic, Standard ή Business που προσθέτει διάφορες λειτουργίες ανάλογα με τις προτιμήσεις σας. Περιλαμβάνουν 4 λήψεις εφαρμογών ανά χρήστη, υποστήριξη 5 λογαριασμών SIP ή XMPP, προηγμένες επιλογές διαμόρφωσης στο Stretto Provisioning, ενσωμάτωση LDAP/Active Directory, εργαλεία απομακρυσμένης αντιμετώπισης προβλημάτων, υπηρεσία κοινής χρήσης οθόνης και πολλά άλλα, ανάλογα με το πακέτο που θα επιλέξετε.

Πώς λειτουργεί το Bria με το LiveAgent;

Λειτουργεί πολύ καλά. Η δημιουργία μιας ενοποίησης με το LiveAgent ήταν μια πολύ εύκολη διαδικασία που μου πήρε μόλις λίγα λεπτά για να την ολοκληρώσω. Μόλις συνέδεσα τον πάροχο VoIP με το LiveAgent, το μόνο που έμεινε να κάνω ήταν να προσθέσω το Bria ως softphone στη λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent. Όλα λειτουργούσαν καλά στο σύστημα και το Bria είχε καλή απόδοση με το LiveAgent. Η διαδικασία ενσωμάτωσης ήταν αρκετά απλή. Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στον πλήρη οδηγό και να μάθετε πώς να ενσωματώσετε το Bria με το LiveAgent εδώ.

Softphone Bria στην εφαρμογή LiveAgent

Συμπέρασμα

Αν και το Bria μπορεί να μην είναι η πρώτη επιλογή όλων, λόγω της διαθεσιμότητας δωρεάν λογισμικού για softphone, οι επαγγελματίες σίγουρα θα εκτιμήσουν το πρόσθετο σύνολο δυνατοτήτων. Οι δυνατότητες κλιμακώνονται με κάθε πρόγραμμα επί πληρωμή, επομένως εναπόκειται μόνο σε εσάς να αποφασίσετε εάν θα τις βρείτε χρήσιμες. Το δωρεάν πρόγραμμα του Bria μπορεί να λειτουργήσει εξίσου καλά με οποιοδήποτε άλλο δημοφιλές softphone, και μπορείτε να αναβαθμίσετε όσο χρειάζεστε, κάτι που είναι μια ωραία προσθήκη. Η διεπαφή είναι κομψή και λειτουργεί καλά, αν και ορισμένα χαρακτηριστικά θα μπορούσαν να είναι πιο ορατά και όχι κρυμμένα κάτω από διάφορες επιλογές καρτελών. Συνολικά, το Bria είναι μια εξαιρετική λύση για κάθε τύπο τηλεφωνικού κέντρου ή κέντρου εξυπηρέτησης και λειτουργεί καλά με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent. Το μόνο σημαντικό πράγμα που πρέπει να εξετάσετε είναι εάν είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε για τις προηγμένες λειτουργίες.

Κοινά θέματα και προβλήματα

Τα ακουστικά και/ή το μικρόφωνό μου δεν λειτουργούν με το Bria

Βεβαιωθείτε ότι τα ακουστικά και οι συσκευές μικροφώνου σας έχουν ρυθμιστεί και ελέγξτε τις ρυθμίσεις του Bria για να δείτε εάν έχουν επιλεγεί ως οι κύριες συσκευές. Μπορείτε επίσης να συμβουλευτείτε το παράθυρο Αντιμετώπιση προβλημάτων στην ενότητα Βοήθεια για να προσπαθήσετε να βρείτε περαιτέρω οδηγίες απευθείας στην εφαρμογή.

 

Δεν μπορώ να κάνω ή να λάβω κλήσεις με το Bria

Ελέγξτε ξανά εάν καταχωρίσατε σωστά τον λογαριασμό σας SIP στη διαμόρφωση του Bria. Πρέπει να έχετε εγγεγραμμένο τουλάχιστον έναν λογαριασμό SIP για να πραγματοποιείτε ή να λαμβάνετε κλήσεις με το λογισμικό Bria.

 

Product reviews

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo