Αξιολόγηση chatbot του Dialogflow

Αξιολόγηση chatbot του Dialogflow
Compare Αξιολόγηση chatbot του Dialogflow with other in: How Αξιολόγηση chatbot του Dialogflow is doing on review portals
4.2
Average rating based on data from trusted review portals
64 reviews

Με το Dialogflow, μπορείτε να διαχειριστείτε πολλές συνομιλίες ταυτόχρονα χρησιμοποιώντας ένα φιλικό προς το χρήστη εργαλείο chatbot που παρέχεται από την Google. Ενώ υπάρχουν πολλές δυνατότητες και επιλογές για να διαλέξετε, η διατύπωση των χαρακτηριστικών μπορεί να είναι λίγο συγκεχυμένη.

Pricing
Starting from:
$ άτομο   το μήνα
Free trial: Yes
Free version: Yes

Andrej Csizmadia

Editor's rating

Andrej Csizmadia
Overall rating
3.3
Εμπειρία χρήστη
4
Τιμή
3
Ενσωμάτωση
3

Key takeaways

Pros

  • Εκτεταμένη τεκμηρίωση που θα σας βοηθήσει να ξεκινήσετε
  • Χρήσιμες ενσωματώσεις
  • Ελκυστικές ενσωματώσεις

Cons

  • Μπερδεμένη τιμολόγηση
  • Υποστήριξη καρτελών και επαφή με άνθρωπο που διατίθεται μόνο με προγράμματα επί πληρωμή
  • Ασαφείς περιγραφές, υπερβολικά «τεχνικές» κατά καιρούς

Ξεκινώντας με τη λειτουργία chatbot Dialogflow

Το Dialogflow είναι ένας εικονικός αντιπρόσωπος που παρέχεται από την Google και χειρίζεται ταυτόχρονες συνομιλίες με τους πελάτες σας. Η ανθρώπινη γλώσσα γίνεται κατανοητή από την ενότητα κατανόησης της φυσικής γλώσσας. Οι χρήστες του Dialogflow μπορούν να επωφεληθούν από λειτουργίες όπως το πρόγραμμα δημιουργίας οπτικής ροής, την εφαρμογή πολυκαναλικών, την προηγμένη τεχνητή νοημοσύνη και τη διαχείριση από άκρο σε άκρο.

Ανακάλυψα ότι για να ξεκινήσετε με το chatbot Dialogflow, μπορείτε να επιλέξετε 1 από τους 2 πιθανούς τρόπους. Ο πρώτος τρόπος είναι να περάσετε από μια εκτενή διαδικασία εγγραφής, η οποία περιλαμβάνει την παροχή πολλών λεπτομερειών, όπως:

  • χώρα κατοικίας
  • περιγραφή του οργανισμού σας ή των αναγκών του
  • επιθυμητός τύπος λογαριασμού
  • επωνυμία επιχείρησης
  • λεπτομέρειες πληρωμής
  • billing address

Πρέπει επίσης να συμφωνήσετε με ένα σωρό διαφορετικές πολιτικές και συμφωνίες. Μπορείτε να δείτε αυτή τη διαδικασία παρακάτω.

Dialogflow - πληροφορίες λογαριασμού
Dialogflow - πληροφορίες πληρωμής

Θα είμαι ειλικρινής – αυτός είναι ο πιο επίπονος τρόπος. Για το λόγο αυτό, αποφάσισα να ακολουθήσω τη λιγότερο χρονοβόρα μέθοδο. Έχοντας επιλέξει τον ευκολότερο τρόπο εγγραφής, η όλη διαδικασία έγινε κυριολεκτικά σε δευτερόλεπτα. Το μόνο που χρειαζόταν ήταν να πάω στον ιστότοπό τους, να αποδεχτώ τους όρους της υπηρεσίας και μετά ήμουν έτοιμος να φτάσω στο συναρπαστικό μέρος – τη χρήση του chatbot.

Dialogflow - όροι υπηρεσίας

Όσο για την ίδια τη διαδικασία εγγραφής, δεν συνάντησα κανένα είδος δυσκολίας. Όλα ήταν μάλλον ξεκάθαρα. Το μόνο που έπρεπε να κάνω ήταν απλώς να εγγραφώ χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό μου στη Google (βεβαιωθείτε ότι έχετε έναν) και είχα τελειώσει. Αν αναρωτιέστε αν η διαδικασία είναι εύκολη για αρχάριους, θα έλεγα ότι είναι σίγουρα, τουλάχιστον η δεύτερη μέθοδος την οποία επέλεξα.

Λειτουργίες και ενσωμάτωση του chatbot Dialogflow

Για να δημιουργήσετε τα πρώτα σας chatbot, πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε τουλάχιστον έναν αντιπρόσωπο για πρόσβαση στη δοκιμαστική κονσόλα. Οι λεπτομέρειες που πρέπει να δώσετε περιλαμβάνουν:

  • όνομα αντιπροσώπου
  • προεπιλεγμένη γλώσσα
  • προεπιλεγμένη ζώνη ώρας
  • όνομα έργου google
  • τύπο αντιπροσώπου
Dialogflow - δημιουργία αντιπροσώπου
Dialogflow - δημιουργία πρόθεσης

Σε γενικές γραμμές, η οπτική σχεδίαση της κονσόλας είναι πολύ εύκολη στα μάτια. Μου άρεσε η πλοήγηση γύρω από αυτή και η εξοικείωση με τα πάντα. Νομίζω ότι οι διαθέσιμες λειτουργίες είναι αρκετά χρήσιμες και ποικίλες, κάτι που είναι σημαντικό για ένα chatbot. Υπάρχει ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών λειτουργιών για να διαλέξετε, όπως:

  • περιβάλλοντα (για να θυμάστε παραμέτρους)
  • συμβάντα που ορίζονται σε μη λεκτικά σήματα
  • φράσεις εκπαίδευσης
  • knowledge base
  • ιστορικό συνομιλίας

Βρήκα ότι οι περιγραφές των διαφορετικών χαρακτηριστικών ήταν ελαφρώς συγκεχυμένες στην αρχή. Μου έδωσαν μια πολύ «τεχνική» αίσθηση, την οποία έπρεπε να αφιερώσω λίγο χρόνο για να συνηθίσω. Από τη θετική πλευρά, ήμουν αρκετά ικανοποιημένος με τη διαθεσιμότητα εκτεταμένης τεκμηρίωσης με τη μορφή πόρων υποστήριξης και ενοτήτων συχνών ερωτήσεων. Είναι άμεσα διαθέσιμα αν χρειαστείτε κάποια βοήθεια. Ωστόσο, εάν θέλετε να ανοίξετε μια καρτέλα υποστήριξης, αυτή η επιλογή είναι διαθέσιμη μόνο σε όσους έχουν εγγραφεί σε ένα πρόγραμμα υποστήριξης επί πληρωμή και σε ένα πρόγραμμα chatbot επί πληρωμή.

Dialogflow - τεκμηρίωση

Απόδοση και χρησιμότητα

Εξετάζοντας τη συνολική απόδοση και τη χρησιμότητα του chatbot Dialogflow, θα έλεγα ότι ικανοποιεί τις απαιτήσεις τόσο των αρχαρίων όσο και των ατόμων με μέτρια εμπειρία στη χρήση chatbot. Αυτό το εργαλείο έχει τις βασικές δυνατότητες που έχουν άλλα chatbot, και περιλαμβάνει επίσης μια μεγάλη ποικιλία πρόσθετων δυνατοτήτων που μπορεί να αναζητήσουν πιο εξελιγμένοι χρήστες. Προσωπικά δοκίμασα το chatbot σε μια εφαρμογή για κινητά και μια εφαρμογή Ιστού και ήταν σε θέση να ανταποκριθεί σε διάφορες εισροές χρηστών.

Τιμολόγηση chatbot Dialogflow

Η τιμολόγηση του chatbot Dialogflow της Google βασίζεται στον αριθμό των αιτημάτων που υποβάλλονται στην υπηρεσία, με μια δωρεάν βαθμίδα που περιλαμβάνει έως και 100.000 αιτήματα ανά μήνα και διάφορα πακέτα επί πληρωμή που είναι διαθέσιμα για μεγαλύτερη χρήση. Επιπλέον, ενδέχεται να υπάρχει πρόσθετο κόστος για ορισμένες λειτουργίες όπως τηλεφωνικές κλήσεις ή υποστήριξη SMS ή η χρήση των πόρων του Google Cloud. Συνιστάται να ελέγχετε τον ιστότοπο του Google Cloud για τις πιο ενημερωμένες πληροφορίες τιμολόγησης.

CX Agent (2021-09)

Το Dialogflow προσφέρει αιτήματα κειμένου για 0,007$ ανά αίτημα. Προσφέρει επίσης είσοδο/έξοδο ήχου με επιπλέον κόστος 0,06$ ανά λεπτό. Τα αιτήματα χρόνου σχεδίασης και άλλα αιτήματα συνεδρίας προσφέρονται χωρίς χρέωση, δίνοντάς σας ευελιξία χωρίς να επιβαρύνετε τον προϋπολογισμό σας.

CX Agent (2020-09)

Για κείμενο, το Dialogflow χρεώνει 20$ για κάθε 100 συνεδρίες συνομιλίας. Για είσοδο/έξοδο ήχου, χρεώνουν 45$ για κάθε 100 φωνητικές συνεδρίες. Προσφέρουν επίσης αιτήματα χρόνου σχεδίασης και άλλα αιτήματα συνεδρίας χωρίς χρέωση, ώστε να μπορείτε να εστιάσετε στη χρήση της υπηρεσίας χωρίς επιπλέον κόστος.

Συμπέρασμα

Συνολικά, το chatbot Dialogflow είναι μια σχετικά αξιόπιστη λύση. Οι άνθρωποι που αναζητούν εργαλεία που καθιστούν δυνατή την ανάπτυξη αλληλεπιδράσεων ανθρώπου-υπολογιστή θα πρέπει οπωσδήποτε να το δοκιμάσουν. Επιπλέον, προσφέρει μια δωρεάν δοκιμή, ώστε να μπορείτε να το ελέγξετε χωρίς καμία επένδυση ή δέσμευση. Αξίζει να σημειωθεί ότι το chatbot μπορεί να αποδειχθεί ελαφρώς τεχνικό για εσάς, εάν δεν είστε πολύ γνώστες της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε για μια πιο προσιτή λύση, ίσως αξίζει να ελέγξετε άλλα εργαλεία, όπως το LiveAgent.

Κοινά θέματα και προβλήματα

Πόσο διαρκεί μια περίοδος λειτουργίας Dialogflow;

Οι περίοδοι σύνδεσης ροής διαλόγου είναι συνομιλίες μεταξύ ενός χρήστη και ενός αντιπροσώπου. Για την παρακολούθηση των συνομιλιών και τη διατήρηση του πλαισίου, σε κάθε σύνοδο εκχωρείται ένα μοναδικό αναγνωριστικό συνόδου σύνδεσης. Κάθε φορά που ένας χρήστης ξεκινά μια συνομιλία με έναν αντιπρόσωπο, δημιουργείται μια νέα σύνοδος σύνδεσης με ένα νέο αναγνωριστικό συνόδου σύνδεσης. Στο Dialogflow, οι σύνοδοι σύνδεσης διαρκούν 15 λεπτά, μετά τα οποία λήγουν και εκχωρείται ένα νέο αναγνωριστικό συνόδου σύνδεσης για την επόμενη συνομιλία. Ωστόσο, ο αντιπρόσωπός σας μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να έχει μικρότερο ή μεγαλύτερο χρονικό όριο συνόδου λειτουργίας.

 

Μπορεί το Dialogflow να λειτουργήσει εκτός σύνδεσης;

Όχι. Λόγω της φύσης του που βασίζεται σε cloud, το Dialogflow απαιτεί σύνδεση στο διαδίκτυο για να λειτουργήσει. Τα δεδομένα και τα μοντέλα για τον αντιπρόσωπο αποθηκεύονται στους διακομιστές της Google και είναι προσβάσιμα μόνο στο διαδίκτυο. Εφόσον το Dialogflow πρέπει να συνδεθεί με τους διακομιστές της Google για πρόσβαση σε μοντέλα και δεδομένα, δεν μπορεί να λειτουργήσει εκτός σύνδεσης. Χρειάζεται επίσης σύνδεση στο διαδίκτυο για να επεξεργαστεί το αίτημα του χρήστη και να απαντήσει κατάλληλα.

 

Product reviews

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για τη βάση γνώσεων του monday.com; Ρίξτε μια ματιά στο άρθρο μας για να μάθετε πώς λειτουργεί και πώς απέδωσε στις δοκιμές μας.

Αξιολόγηση βάσης γνώσεων monday.com

Το monday.com είναι ένα λογισμικό ροής εργασιών και συνεργασίας που βοηθά τις ομάδες να συνεργαστούν αποτελεσματικά σε προτζεκτς. Παρότι δεν είναι λογισμικό βάσης γνώσεων, έχει κριθεί με 4,4 μέσο όρο βάσει αξιολογήσεων από αξιόπιστες πηγές. Η τιμολόγηση του είναι δωρεάν, με δυνατότητα δοκιμής και υποστήριξης. Διαθέτει επίσης εργαλεία δημιουργίας και κοινής χρήσης πληροφοριών στον τομέα της γνωσιακής βάσης.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για το Spokeo; Ρίξτε μια ματιά στο άρθρο μας για να μάθετε πώς λειτουργεί και πώς απέδωσε στις δοκιμές μας.

Αξιολόγηση Spokeo

Το Spokeo είναι μια υπηρεσία αντίστροφης αναζήτησης τηλεφώνου, ονόματος, διεύθυνσης κατοικίας και email που παρέχεται μέσω διαδικτυακού ιστότοπου και εφαρμογής για Android. Η τιμή ξεκινά από $19,95 τον μήνα, υπάρχει δωρεάν δοκιμή αλλά όχι δωρεάν έκδοση. Έχει πάνω από 2206 κριτικές, βαθμολογία 2,3 σε αξιόπιστα πόρταλ αξιολογήσεων. Προσφέρει δυνατότητες αντίστροφης αναζήτησης τηλεφώνου, αναζήτησης με όνομα, επιπλέον χαρακτηριστικά και επαφή με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Αναζητάτε ένα εργαλείο chatbot για την εταιρεία σας; Ελάτε μαζί μας για μια λεπτομερή κριτική του Freshchat chatbot για να δείτε αν είναι ένα εργαλείο για τις ανάγκες σας.

Αξιολόγηση Freshchat chatbot

Το εργαλείο Freshchat βελτιώνει την εμπειρία των πελατών προσφέροντας άμεση βοήθεια και εξατομικευμένη υποστήριξη μέσω chatbot, τυποποιημένων απαντήσεων και λεπτομερών αναλυτικών στοιχείων. Στον ιστότοπο του Freshchat μπορείτε να εγγραφείτε δωρεάν και η διαδικασία είναι φιλική προς το χρήστη και γρήγορη. Η εξερεύνηση του εργαλείου μπορεί να ξεκινήσει μετά την εγγραφή.

Σκέφτεστε το Freshdesk για την υποστήριξη πελατών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Ρίξτε μια ματιά στην κριτική μας και δείτε πώς απέδωσε κατά τη γενική μας δοκιμή.

Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης Freshdesk

Η πλατφόρμα Freshdesk παρέχει πρόσβαση σε άρθρα βάσης γνώσεων και πληροφορίες πελατών και καρτελών. Η ενσωμάτωση του Twitter δίνει πρόσβαση σε διαχείριση tweets και απαντήσεις σε tweets στην καρτέλα "Μέσα κοινωνικής δικτύωσης". Το Freshdesk είναι εύκολο να ενσωματωθεί και παρέχει μία ενδιαφέρουσα επιλογή για διαχωρισμό του Twitter, αλλά δεν υποστηρίζει ενσωμάτωση Instagram. Το Freshdesk είναι δωρεάν και περιλαμβάνει ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε κάθε πρόγραμμα.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo