Αξιολόγηση Drift chatbot

Αξιολόγηση Drift chatbot
Compare Αξιολόγηση Drift chatbot with other in: How Αξιολόγηση Drift chatbot is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
1027 reviews

Το Drift είναι μια πλατφόρμα μάρκετινγκ και πωλήσεων συνομιλίας που βοηθά τις επιχειρήσεις να συνδεθούν με τους πελάτες τους με πιο εξατομικευμένο και αποτελεσματικό τρόπο. Ελάτε μαζί μας για αυτήν την κριτική για να μάθετε αν είναι η λύση για τις ανάγκες…

Pricing
Starting from:
$ 2500   το μήνα
Free trial: No
Free version: No

Andrej Csizmadia

Editor's rating

Andrej Csizmadia
Overall rating
3.3
Εμπειρία χρήστη
5
Τιμή
1
Ενσωμάτωση
4

Key takeaways

Pros

  • Εύκολη διεπαφή χρήστη
  • Πλούσια χαρακτηριστικά
  • Ωραίες επιλογές προσαρμογής
  • Χρήσιμα δεδομένα ανάλυσης

Cons

  • Εξαιρετικά υψηλή τιμή
  • Μόνο 3 προγράμματα συνδρομής
  • Ικανότητες προγραμματισμού / γνώσεις Javascript που απαιτούνται για την υλοποίηση

Ξεκινώντας με τη δυνατότητα Drift chatbot

Η λύση Drift chatbot επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν με τους επισκέπτες του ιστότοπού τους σε πραγματικό χρόνο, χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη συνομιλίας για να παρέχουν άμεσες και εξατομικευμένες απαντήσεις στα ερωτήματά τους. Το Drift chatbot ενσωματώνεται επίσης με άλλα εργαλεία μάρκετινγκ και πωλήσεων, διευκολύνοντας τις επιχειρήσεις να συλλαμβάνουν δυνητικούς πελάτες και να τους μετατρέπουν σε πελάτες.

Για να ξεκινήσω τη δοκιμή μου, αποφάσισα να εγγραφώ για μια πολύ περιορισμένη αλλά δωρεάν συνδρομή στο Drift. Ως μέρος της διαδικασίας ρύθμισης Drift, μου ζητήθηκε να παράσχω το email εργασίας μου και έναν κωδικό πρόσβασης. Στη συνέχεια, ήταν απαραίτητο να επαληθεύσω τη διεύθυνση email μου. Χάρηκα που είδα τον σύνδεσμο επαλήθευσης να φτάνει στα εισερχόμενά μου σχεδόν αμέσως.

Drift - δημιουργία λογαριασμού

Αμέσως μετά την επαλήθευση του εαυτού μου, μου ζητήθηκε να κάνω μερικά πράγματα στα επόμενα παράθυρα. Αυτό περιελάμβανε την επιλογή του χρώματος και της γλώσσας του ρομπότ, καθώς και την προσθήκη του ονόματος της εταιρείας μου μαζί με πληροφορίες ιστότοπου της εταιρείας.

Drift - διαμόρφωση γλώσσας chatbot
Drift - παροχή πληροφοριών εταιρείας
Drift - διαμόρφωση εμφάνισης chatbot

Μόλις τα έκανα όλα αυτά, τελείωσα με την εγγραφή και μπόρεσα να προχωρήσω περαιτέρω στη δοκιμή μου.

Γενικά, δεν συνάντησα δυσκολίες. Η διαδικασία ήταν πολύ απλή και γρήγορη. Εάν είστε αρχάριος που ανησυχείτε αν θα τα καταφέρετε – μην αγχώνεστε. Δεν νομίζω ότι η εγγραφή θα μπορούσε να είναι πιο εύκολη.

Drift χαρακτηριστικά και υλοποίηση chatbot

Αφού τελείωσα τη φάση εγγραφής, ήρθε η ώρα να μπω βαθιά στις δυνατότητες και την εφαρμογή του Drift.

Drift - εγκατάσταση chatbot

Πρώτα απ’ όλα, το chatbot έχει μια εντυπωσιακή οπτική σχεδίαση που παρέχει μια συναρπαστική και διαισθητική εμπειρία χρήστη. Η καθαρή και μοντέρνα διεπαφή του είναι αισθητικά ευχάριστη, κατά τη γνώμη μου. Η χρήση εικονιδίων, τυπογραφίας και συνδυασμών χρωμάτων είναι συνεπής σε όλο το σχέδιο, δημιουργώντας μια συνεκτική και επαγγελματική εμφάνιση. Έχει επίσης μεγάλη απόκριση, παρέχοντας στους χρήστες μια απρόσκοπτη εμπειρία σε διαφορετικές συσκευές και μεγέθη οθόνης.

Drift - διεπαφή

Μπορώ να πω σίγουρα ότι η διεπαφή chatbot Drift έχει σχεδιαστεί για να είναι φιλική προς το χρήστη και εύκολη στην πλοήγηση. Η διεπαφή είναι διαισθητική και απλή, με σαφή μενού και επιλογές για τη ρύθμιση του bot σας, τη διαχείριση συνομιλιών και την ανάλυση δεδομένων απόδοσης.

Drift - λειτουργία βιβλίων συνομιλίας

Η ποικιλία των διαφορετικών εγγενών χαρακτηριστικών, καθώς και οι ενσωματώσεις, μου έκαναν θετική εντύπωση. Τα απόλυτα αγαπημένα μου είναι σίγουρα τα chat playbook, οι ζωντανοί επισκέπτες και οι σελίδες προορισμού συνομιλίας. Μεταξύ άλλων χαρακτηριστικών, υπάρχουν πράγματα όπως:

  • αποκλειστικό CMS
  • εξαμηνιαίες εκπτώσεις δοκιμών χρηστών
  • εξαμηνιαίο EBR
  • πρόσβαση σε μηχανικούς υποστήριξης drift

Η διεπαφή χρήστη ολόκληρου του λογισμικού με άφησε τόσο ικανοποιημένο που δεν περίμενα κανένα πρόβλημα με το chatbot. Ωστόσο, πρέπει να αναφέρω ένα: την ταχύτητα της εφαρμογής. Θεωρώ ότι η ταχύτητα της ιστοσελίδας είναι μάλλον χαμηλή. Κάποιες από τις λειτουργίες χρειάστηκαν πολύ χρόνο για να φορτωθούν. Από την άλλη όμως, αυτή η εφαρμογή είναι απόλυτα γεμάτη με διαφορετικές λειτουργίες. Οπότε υποθέτω ότι πρόκειται για συμβιβασμό σε αυτή την περίπτωση.

Drift - ενσωματώσεις

Προχωρώντας, δεν βρήκα απαραίτητα κάτι να με μπερδέψει σχετικά με το ίδιο το chatbot. Αλλά, αν κάτι είναι ασαφές, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε καθόλου (και ούτε εγώ ανησύχησα). Αυτό συμβαίνει επειδή το Drift προσφέρει διάφορους χρήσιμους πόρους για τους χρήστες του. Μικρά πράγματα όπως αυτό συμβάλλουν πολύ στη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη, χάρη στην ομάδα του Drift.

Απόδοση και χρησιμότητα

Από άποψη απόδοσης, το Drift είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική λύση chatbot. Χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία επεξεργασίας φυσικής γλώσσας (NLP) για να κατανοήσει την πρόθεση των ερωτημάτων των πελατών και να παρέχει σχετικές απαντήσεις. Μπορώ να επιβεβαιώσω με χαρά ότι το chatbot είναι ικανό να χειριστεί ένα ευρύ φάσμα ερωτημάτων. Από απλά αιτήματα για πληροφορίες έως πιο σύνθετα ερωτήματα υποστήριξης – το Drift θα κάνει τη δουλειά. Επιπλέον, αξίζει να τονιστεί ότι το Drift προσφέρει απρόσκοπτη ενοποίηση με άλλα εργαλεία και πλατφόρμες. Στα παραδείγματα περιλαμβάνονται τα CRM και το λογισμικό αυτοματοποίησης μάρκετινγκ, το οποίο νομίζω ότι βοηθά στην περαιτέρω ενίσχυση της αποτελεσματικότητας και της χρησιμότητάς του.

Τιμολόγηση Drift chatbot

Το Drift προσφέρει στους χρήστες του 3 προγράμματα τιμολόγησης. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμες δωρεάν επιλογές (εκτός από την εξαιρετικά περιορισμένη δωρεάν έκδοση). Επομένως, εάν απολαμβάνετε δωρεάν λύσεις – αυτό το chatbot δεν είναι για εσάς. Ας ρίξουμε μια ματιά στα σχέδια τιμολόγησης με περισσότερες λεπτομέρειες τώρα.

Δωρεάν

Πρώτα απ’ όλα, είναι δυνατή η εγγραφή για μια δωρεάν έκδοση του λογισμικού. Δεν είδα λεπτομέρειες σχετικά με τη διάρκεια αυτού του προγράμματας, οπότε υποθέτω ότι δεν είναι χρονικά περιορισμένο. Επίσης, δεν έλαβα καμία πληροφορία στο email σχετικά με τη διάρκειά του. Επιπλέον, η ομάδα υποστήριξής τους μου είπε ότι δεν είχαν πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες του δωρεάν προγράμματος για να μοιραστούν μαζί μου. Αυτό ήταν κάπως περίεργο. Από ό,τι παρατήρησα όμως, αυτή η λύση παρέχει μικρή πρόσβαση σε ορισμένες από τις πιο βασικές δυνατότητες του chatbot, π.χ. 1 χρήστης μόνο.

Premium

Το πρώτο και, υποθέτω, το φθηνότερο πρόγραμμα επί πληρωμή είναι το Premium. Κοστίζει το εκπληκτικό ποσό των 2500$ το μήνα. Σε αυτήν την τιμή, έχετε πρόσβαση σε λειτουργίες όπως ζωντανή συνομιλία, συσκέψεις, προσαρμοσμένα chatbot, πληροφορίες και ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο.

Advanced

Προχωρώντας, οι χρήστες μπορούν επίσης να επιλέξουν την επιλογή Advanced. Δυστυχώς, δεν είναι δυνατό να πούμε πόσα θα πληρώσετε για αυτό, καθώς είναι ένα προσαρμόσιμο πρόγραμμα. Ωστόσο, μπορώ να σας πω ποια χαρακτηριστικά μπορείτε να περιμένετε. Σε αυτό το πρόγραμμα, είναι τα πάντα από το πρόγραμμα Premium, καθώς και πρόσθετες λειτουργίες όπως fastlane, κοινά και δοκιμές A/B.

Enterprise

Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, υπάρχει επίσης η λύση Enterprise στη διάθεσή σας. Για άλλη μια φορά, για την ακριβή τιμολόγηση θα πρέπει να μιλήσετε με την ομάδα πωλήσεων του Drift. Αυτό είναι το πιο σύνθετο από όλα τα προγράμματα. Σας παρέχει πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες που έχουν ήδη αναφερθεί, καθώς και λειτουργίες όπως χώρους εργασίας, chatbot που υποστηρίζονται από AI, ευέλικτη δρομολόγηση και προσαρμοσμένο RBAC.

Συμπέρασμα

Για να συνοψίσω την κριτική, μπορώ να πω ότι είχα ανάμεικτα συναισθήματα για αυτό το chatbot πριν το δοκιμάσω. Η κύρια ανησυχία μου ήταν σίγουρα η τιμή. Τέτοιες υψηλές τιμές θα μπορούσαν να είναι πολύ αποθαρρυντικές, ειδικά αν δεν έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ chatbot και ο προϋπολογισμός σας είναι περιορισμένος. Μετά τη δοκιμή του chatbot, παραδέχομαι ότι είναι πολύ φιλικό προς το χρήστη και εύκολο στη χρήση. Απόλαυσα συγκεκριμένα τις δυνατότητες προσαρμογής που μου επέτρεψαν να δώσω στα bots μια εξατομικευμένη εμφάνιση. Συνολικά, αυτό το chatbot θα είναι μια ωραία προσθήκη στην εταιρεία σας εάν δεν έχετε αυστηρό προϋπολογισμό, οπότε μην διστάσετε να το δοκιμάσετε μόνοι σας!

Κοινά ζητήματα και προβλήματα

Πώς να ρυθμίσετε ομαδικές συναντήσεις στο Drift;

Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να δημιουργήσετε έναν νέο τύπο συνάντησης. Για να δημιουργήσετε έναν νέο τύπο συνάντησης, πρέπει πρώτα να μεταβείτε στις “Συναντήσεις” και στη συνέχεια να επιλέξετε την επιλογή “Δημιουργία τύπου συνάντησης“. Στο επόμενο βήμα, επιλέξτε “Ομάδα” και πατήστε “Επόμενο“. Το τελευταίο βήμα είναι να επιλέξετε το όνομα της συνάντησης και να κάνετε κλικ στο κουμπί “Δημιουργία τύπου συνάντησης“. Για περισσότερες λεπτομέρειες, επισκεφτείτε τον ιστότοπο του κέντρου εξυπηρέτησης του Drift.

 

Πώς μπορώ να εγκαταστήσω το Drift στον ιστότοπό μου χρησιμοποιώντας Javascript

Η εγκατάσταση του Drift στον ιστότοπό σας είναι πιο εύκολη μέσω της άμεσης εισαγωγής του αποσπάσματος Javascript. Για να το κάνετε, αντιγράψτε πρώτα τον κώδικα. Στη συνέχεια, πρέπει να το επικολλήσετε ακριβώς πριν από το τέλος της ενότητας του back end του ιστότοπού σας. Και αυτό ήταν!

 

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τη συχνότητα εμφάνισης σε βιβλία αναπαραγωγής στο Drift;

Τα βιβλία σας περιέχουν συνθήκες που καθορίζουν πόσο συχνά θα βλέπουν οι επισκέπτες ένα συγκεκριμένο βιβλίο. Θα θέλετε να ορίσετε πόσο συχνά θα εμφανίζεται το βιβλίο σας μετά τον ορισμό των συνθηκών στόχευσής σας. Για να το κάνετε, απλά πρέπει να κάνετε κύλιση προς τα κάτω και να επιλέξετε το κατάλληλο κουμπί επιλογής. Επιπλέον, μπορείτε να επιλέξετε το ποσοστό των πελατών που μπορούν να δουν το bot σας. Για περισσότερες λεπτομέρειες, επισκεφτείτε το κέντρο βοήθειας του Drift.

Product reviews

Γιατί κάθε επιχείρηση πρέπει να παρέχει αυτοεξυπηρέτηση στους πελάτες της; Δείτε αυτά τα στατιστικά στοιχεία για να δείτε πόσα άτομα αναζητούν αυτήν τη δυνατότητα.

Η ανάγκη για αυτοεξυπηρέτηση

Γιατί κάθε επιχείρηση πρέπει να παρέχει αυτοεξυπηρέτηση στους πελάτες της; Δείτε αυτά τα στατιστικά στοιχεία για να δείτε πόσα άτομα αναζητούν αυτήν τη δυνατότητα.

Μάθετε 12 συμβουλές για το σύστημα καρτελών και τις βέλτιστες πρακτικές που μπορείτε να υιοθετήσετε σήμερα για να βελτιώσετε την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα της υποστήριξης πελατών σας.

Βέλτιστες πρακτικές συστήματος καρτελών

Οι ετικέτες στο σύστημα καρτελών είναι χρήσιμες για την οργάνωση αιτημάτων υποστήριξης και την κατανόηση των τάσεων των πελατών. Η παρακολούθηση των καταστάσεων των καρτελών και η δημιουργία προτύπων απαντήσεων αυξάνουν την αποτελεσματικότητα της ομάδας υποστήριξης και παρέχουν εξατομικευμένη εμπειρία στους πελάτες.

Πώς μπορεί το λογισμικό καρτελών να σας βοηθήσει να παρέχετε αποτελεσματική υποστήριξη πελατών; Αυτά τα στατιστικά στοιχεία αναφοράς θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε ακριβώς πώς.

Καρτέλες σημεία αναφοράς

The average number of customer service representatives per company is 10. Social media, customer service, call center, help desk, and live chat statistics are discussed. The need for self-service options is highlighted.

Θέλετε να μάθετε πώς να κάνετε έλεγχο τηλεφωνικού κέντρου; Παρακάτω είναι μια βασική λίστα ελέγχου του τηλεφωνικού κέντρου που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στη δική σας διαδικασία ελέγχου.

Λίστα ελέγχου τηλεφωνικού κέντρου

Η βελτίωση των αντιπροσώπων μέσω εκπαιδευτικών μαθημάτων είναι σημαντική για την αξιολόγηση των εκστρατειών μάρκετινγκ και η διαχείριση παραπόνων πελατών απαιτεί ενσυναίσθηση και επικοινωνία με καθαρή και ήρεμη φωνή για να βρεθεί λύση στο πρόβλημά τους. Η εξυπηρέτηση πελατών ενισχύει την οπτική της επιχείρησης για τα ζητήματα των πελατών.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo