Key takeaways
Pros
- Καλές δυνατότητες αναφοράς
- Μεγάλη γκάμα ενσωματώσεων
- Εύκολο στην εφαρμογή
- Chatbot για προτάσεις άρθρων
Cons
- Υψηλές, ανταγωνιστικές τιμές
- Χρειάζεται χρόνος για να μάθετε σωστά όλες τις δυνατότητες
- Δύσχρηστη, μη ελκυστική σχεδίαση χρήστη
Ξεκινώντας με τη λειτουργία Zendesk chatbot
Για να ξεκινήσω με τα chatbot του Zendesk, κατευθύνθηκα στον ιστότοπό τους και έκανα κλικ στο κουμπί “Δωρεάν δοκιμή“. Τότε ήταν που μπόρεσα να ξεκινήσω τη διαδικασία εγγραφής. Συνολικά, όλα μου πήραν περίπου 20 λεπτά. Ήταν μεγαλύτερο σε σύγκριση με την εγγραφή σε άλλες λύσεις, μερικές από τις οποίες χρειάστηκαν μόλις λίγα λεπτά. Ωστόσο, μου φάνηκε μια χαρά. Αξίζει να σημειωθεί ότι χρειάστηκε να περιμένω περίπου 18 λεπτά για να λάβω το email επιβεβαίωσης. Αυτό έκανε τη διαδικασία εγγραφής αρκετά μακρά. Όταν δημιουργείτε τον λογαριασμό σας για να επωφεληθείτε από μια δοκιμαστική περίοδο, θα σας ζητηθεί να παράσχετε τις ακόλουθες λεπτομέρειες:
- email εργασίας
- όνομα
- επίθετο
- αριθμό τηλεφώνου
- όνομα εταιρείας
- αριθμό εργαζομένων
- επιθυμητή περίπτωση χρήσης
- γλώσσα
- κωδικό πρόσβασης
Γενικά, δεν αντιμετώπισα προβλήματα κατά τη διαδικασία εγγραφής, εκτός από τις στιγμές που πίστευα ότι δεν θα έφτανε το email επιβεβαίωσης μου. Θα έλεγα ότι η διαδικασία είναι σίγουρα εύκολη για αρχάριους, επομένως δεν θα σας φανεί πολύ δύσκολη.
Αμέσως μετά την εγγραφή μου, βρήκα μερικούς τρόπους για να βελτιώσω την εμπειρία της δοκιμής μου. Απαντώντας σε 4 απλές ερωτήσεις από το Zendesk, μπόρεσα να κάνω μερικές θετικές αλλαγές στη δοκιμή μου που θα με έκαναν να το απολαύσω περισσότερο.
Οι ερωτήσεις ήταν:
- Έχετε δημιουργήσει ποτέ μια λύση υποστήριξης πελατών;
- Πότε σκοπεύετε να ξεκινήσετε;
- Πόσοι αντιπροσώπους θα χρησιμοποιήσουν το Zendesk;
- Πώς επικοινωνούν μαζί σας οι πελάτες;
Θεώρησα χρήσιμο το γεγονός ότι το Zendesk κάνει αυτές τις ερωτήσεις για να με βοηθήσει να εκμεταλλευτώ τη δοκιμή με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Λειτουργίες και ενσωμάτωση Zendesk chatbot
Τελικά, αφού πέρασα τη διαδικασία εγγραφής, μπόρεσα να μπω στις δυνατότητες του Zendesk και σε οτιδήποτε σχετίζεται με την ενσωμάτωση.
Πρώτα απ ‘όλα, πρέπει να ομολογήσω ότι δεν είμαι ο μεγαλύτερος θαυμαστής του οπτικού σχεδιασμού του Zendesk. Είναι αρκετά δύσχρηστο και μη ελκυστικό. Χρειάζεται χρόνος για να μάθετε πού βρίσκονται όλες οι δυνατότητες, ακόμη και παρά τα μικρά, σύντομα μαθήματα με τη μορφή αναδυόμενων παραθύρων και βίντεο. Το γεγονός ότι όλα είναι σχεδόν το ίδιο χρώμα κάνει τις διαφορετικές επιλογές να μπερδεύονται μεταξύ τους, δημιουργώντας μια αίσθηση υπερβολής και σε κάνει να χάνεσαι.
Όσον αφορά τις διαθέσιμες δυνατότητες, μερικές με εξέπληξαν θετικά. Πρώτον, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα ρομπότ απαντήσεων με προτάσεις άρθρων για τους πελάτες σας, το οποίο νομίζω ότι είναι εξαιρετικό. Δεύτερον, είναι δυνατό να ενσωματώσετε το Zendesk με μια ωραία σειρά εργαλείων που χρησιμοποιούν πολλοί άνθρωποι καθημερινά, όπως το Slack ή το Shopify.
Όσον αφορά στην εφαρμογή του chatbot, δεν βρήκα κάτι για το οποίο θα μπορούσα να παραπονεθώ εδώ. Ακολουθώντας τις οδηγίες που παρέχονται από το Zendesk, μπόρεσα να πλοηγηθώ σε όλη τη διαδικασία αρκετά εύκολα και χωρίς καμία μεγαλύτερη προσπάθεια.
Απόδοση και χρησιμότητα
Τα Zendesk chatbot χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και μηχανική μάθηση για να χειρίζονται αυτόματα τα ερωτήματα των πελατών. Μπορούν να απαντήσουν σε ένα ευρύ φάσμα ερωτήσεων, επιτρέποντας στους ανθρώπινους παράγοντες να επικεντρωθούν σε πιο σύνθετες εργασίες. Καθώς το chatbot εκπαιδεύεται με περισσότερα παραδείγματα ερωτήσεων και απαντήσεων, η απόδοσή του μπορεί να βελτιωθεί με την πάροδο του χρόνου, κατά τη γνώμη μου.
Συνολικά, ως χρήστης του Zendesk chatbot, μπορώ να αναφέρω ότι είχα μάλλον θετικές παρά αρνητικές εμπειρίες με το εργαλείο, εξετάζοντας την απόδοση και τη χρησιμότητά του. Το βρήκα χρήσιμο και αποτελεσματικό για τον χειρισμό ερωτήσεων πελατών, καθώς και εύκολο στη χρήση.
Ενώ το chatbot μπορεί περιστασιακά να δυσκολεύεται να κατανοήσει πιο περίπλοκες ή μοναδικές ερωτήσεις, έχει καλή απόδοση γενικά. Συνολικά, μπορώ να δω το chatbot ως μια πολύτιμη προσθήκη στις ομάδες υποστήριξης πελατών. Πιστεύω επίσης ότι μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητά τους και να παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες τους, εάν έχουν τον προϋπολογισμό για να χρησιμοποιήσουν αυτό το εργαλείο.
Τιμολόγηση Zendesk bot
Πρώτα απ ‘όλα, το Zendesk δεν προσφέρει δωρεάν προγράμματα, που είναι κρίμα. Ωστόσο, από την άλλη πλευρά, μπορεί να χαρείτε μαθαίνοντας ότι υπάρχει μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών διαθέσιμη για όλους τους τύπους προγραμμάτων εκτός από το πιο ακριβό. Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα συγκεκριμένα προγράμματα τιμολόγησης μπορείτε να βρείτε παρακάτω.
Suite Team ($49/αντιπρόσωπο/μήνα)
Το Suite Team είναι το φθηνότερο πρόγραμμα που προσφέρει το Zendesk. Μέσα σε αυτό, μπορείτε να βρείτε λειτουργίες όπως email, υποστήριξη φωνής και SMS, ανταλλαγή μηνυμάτων σε πλατφόρμες ιστού, κινητών και κοινωνικών δικτύων, καθώς και ένα ενιαίο κέντρο εξυπηρέτησης. Μπορείτε επίσης να ορίσετε έως και 50 αυτοματοποιημένες απαντήσεις με τεχνητή νοημοσύνη.
Suite Growth ($79/αντιπρόσωπο/μήνα)
Στη συνέχεια, υπάρχει το πρόγραμμα Suite Growth με 30$ επιπλέον, με 79$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Με αυτήν την αύξηση της τιμής έρχονται πρόσθετα χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα, υπάρχουν έως και 100 αυτοματοποιημένες απαντήσεις με τεχνητή νοημοσύνη και πολλά κέντρα εξυπηρέτησης για τη δημιουργία άρθρων αυτοεξυπηρέτησης για τους πελάτες σας.
Suite Professional ($99/αντιπρόσωπο/μήνα)
Στη συνέχεια, το Zendesk προσφέρει επίσης ένα πρόγραμμα Suite Professional με 99$ ανά χρήστη μηνιαίως. Υπάρχει μεγαλύτερη διαφορά στο εύρος των δυνατοτήτων μεταξύ αυτού και του προγράμματος Suite Growth, σε σύγκριση με τα προγράμματα Suite Growth και Suite Team.
Suite Enterprise ($150/αντιπρόσωπο/μήνα)
Το Suite Enterprise είναι ένα πρόγραμμα συνδρομής ειδικά για επιχειρήσεις. Μερικές από τις δυνατότητες που είναι διαθέσιμες σε αυτό είναι ισχυρά API, πίνακες ελέγχου δραστηριότητας ζωντανών αντιπροσώπων, κοινή χρήση ζωντανών δεδομένων, προσαρμόσιμο branding και πολλά άλλα.
Γίνεται ακόμα πιο ισχυρό (215$/αντιπρόσωπο/μήνα)
Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, με περισσότερα από 200$ ανά χρήστη κάθε μήνα, μπορείτε να απολαύσετε ακόμη περισσότερες δυνατότητες από οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα. Εάν τα προηγούμενα προγράμματα δεν σας φαίνονται ελκυστικά, αυτό μπορεί να σας φανεί.
Συμπέρασμα
Συνολικά, η χρήση του λογισμικού του Zendesk chatbot ήταν μια θετική εμπειρία για μένα. Το chatbot μπόρεσε να χειριστεί μεγάλο όγκο ερωτήσεων, δίνοντας μου χρόνο να επικεντρωθώ σε πιο σύνθετες εργασίες. Οι δυνατότητες μηχανικής μάθησης του chatbot του επέτρεψαν επίσης να βελτιώσει την απόδοσή του με την πάροδο του χρόνου, οδηγώντας σε καλύτερη εμπειρία. Αυτό όμως που δεν μου αρέσει σε αυτό είναι η υψηλή τιμολόγηση, η οποία μπορεί να απομακρύνει πολλές, ειδικά μικρές επιχειρήσεις. Επομένως, είναι σημαντικό να εξετάσετε το ενδεχόμενο αναζήτησης μιας άλλης εναλλακτικής του Zendesk διαθέσιμης στην αγορά που μπορεί να είναι πιο οικονομική, ειδικά για μικρότερες επιχειρήσεις με πιο περιορισμένο προϋπολογισμό. Συνολικά, το chatbot ήταν ενδιαφέρον στη δοκιμή και την αξιολόγηση. Μπορεί να σας αρέσει αν δεν έχετε πολύ μικρό προϋπολογισμό και είστε πρόθυμοι να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να μάθετε όλες τις δυνατότητες.