Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών κοινωνικών μέσων Statusbrew

Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών κοινωνικών μέσων Statusbrew
Compare Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών κοινωνικών μέσων Statusbrew with other in: How Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών κοινωνικών μέσων Statusbrew is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
344 reviews

Το Statusbrew είναι μια λύση διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης και εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης που βοηθά τις επιχειρήσεις να παραμένουν σε επαφή με τους πελάτες τους. Συνεχίστε να διαβάζετε την κριτική μας για να μάθετε πώς λειτουργεί και αν πρέπει να…

Pricing
Starting from:
$ 69   το μήνα
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: 1
Free version: No

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
3.5
Εμπειρία χρήστη
2.5
Τιμή
4
Ενσωμάτωση
4

Key takeaways

Pros

  • Εύκολη ενσωμάτωση και χρήση
  • Αναλυτική αναφορά

Cons

  • Τοίχος πληρωμής κατά τη δοκιμαστική περίοδο
  • Περιστασιακά προβλήματα με τη μεταφόρτωση εικόνων

Ξεκινώντας με το Statusbrew

Η εγγραφή στο Statusbrew ήταν απίστευτα εύκολη. Χωρίς να απαιτείται να επιβεβαιώσω τη διεύθυνση email μου, με υποδέχτηκε ένα παράθυρο ρύθμισης οργανισμού και ένας αυτοματοποιημένος χαιρετισμός ζωντανής συνομιλίας.

Statusbrew - ρυθμίστε τον οργανισμό σας

Μόλις συμπλήρωσα τις απαιτούμενες πληροφορίες, το Statusbrew μου έκανε μερικές ακόμη ερωτήσεις για να μάθει για τη φανταστική μου επιχείρηση για να κατανοήσει καλύτερα τις ανάγκες και τις προτιμήσεις μου.

Statusbrew- λίγες λεπτομέρειες για εσάς

Αφού παρείχα τις βασικές πληροφορίες, το Statusbrew μου ζήτησε αμέσως να συνδέσω τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε ένα άλλο αναδυόμενο παράθυρο.

Statusbrew - ας συνδέσουμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Οπότε το έκανα. Ξεκίνησα με τον επαγγελματικό μου λογαριασμό στο Facebook. Αρχικά, μου ζήτησε να εξουσιοδοτήσω το Statusbrew στο Facebook, ώστε η εφαρμογή να έχει πρόσβαση στον λογαριασμό μου και να έχει τα απαραίτητα δικαιώματα για να κάνει τη δουλειά της.

Statusbrew - Εξουσιοδότηση Facebook

Έκανα λοιπόν κλικ στο μεγάλο μπλε κουμπί μερικές φορές, συνδέθηκα στον λογαριασμό μου και ιδού! Είχα συνδέσει τη σελίδα μου στο Facebook.

Statusbrew - Συνδεδεμένη σελίδα στο Facebook

Μετά, πέρασα στο Instagram. Η διαδικασία ήταν σχεδόν η ίδια, εκτός από το ότι μου έκαναν κάποιες επακόλουθες ερωτήσεις σχετικά με την επιχείρησή μου και την επαγγελματική μου σελίδα στο Instagram. Χρειάστηκαν μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να ολοκληρωθεί και το Instagram μου ρυθμίστηκε.

Statusbrew - Συνδέθηκε το Instagram

Η σύνδεση του λογαριασμού Twitter απαιτούσε μόνο τα διαπιστευτήριά μου χωρίς περαιτέρω ερωτήσεις ή άδειες. Και έτσι τελείωσα τη δημιουργία των βασικών μου λογαριασμών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ήμουν έτοιμος να κοιτάξω γύρω μου και να μάθω τι μπορούσε να κάνει το Statusbrew.

Statusbrew - συνδεδεμένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Λειτουργίες και δυνατότητες κοινωνικών μέσων Statusbrew

Το Statusbrew προσφέρει μια εφαρμογή που βασίζεται σε πρόγραμμα περιήγησης και μια εφαρμογή iOS και Android. Χρησιμοποίησα την επιλογή του προγράμματος περιήγησης, αλλά από όσο μπορώ να δω, η διεπαφή είναι καλά βελτιστοποιημένη και για κινητά.

Ένας κομψός και φιλικός προς το χρήστη πίνακας εξασφαλίζει γρήγορη πρόσβαση σε όλα όσα μπορεί να χρειαστείτε.

Statusbrew - ταμπλό

Στο τμήμα Αλληλεπίδραση της διεπαφής, μπορείτε να δείτε όλες τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις πελατών, ακόμη και πριν συνδέσετε το Statusbrew στα προφίλ σας.

Statusbrew - διεπαφή ενεργοποίησης

Οι εύχρηστες αναφορές παρέχουν μια επισκόπηση των δραστηριοτήτων σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, της δέσμευσής σας και άλλων απαραίτητων πληροφοριών. Επιπλέον, οι αναφορές είναι αρκετά ισχυρές, καθώς σας επιτρέπουν να μελετήσετε κάθε κανάλι κοινωνικών μέσων ξεχωριστά. Μπορείτε να δημιουργήσετε αναφορές λέξεων-κλειδιών, να εξετάσετε τις πληροφορίες για τα hashtag και πολλά άλλα.

Statusbrew - επισκόπηση αναφορών

Μου άρεσε επίσης ο αριθμός των ρυθμίσεων και των διαμορφώσεων με τις οποίες μπορούν να παίξουν οι χρήστες για να προσαρμόσουν την εμπειρία τους με το λογισμικό στις ανάγκες τους.

Statusbrew - ρυθμίσεις και διαμορφώσεις

Εμπειρία χρήστη στα κοινωνικά μέσα του Statusbrew

Μετά την επιτυχή σύνδεση των λογαριασμών μου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το Statusbrew, έβαλα έναν “πελάτη” να γράψει ένα σχόλιο, ένα DM και να αφήσει μια κριτική για τη φανταστική μου επιχείρηση τσαγιού. Αν και θα εκτιμούσα κάποιες αναδυόμενες ειδοποιήσεις για να με ειδοποιήσουν σχετικά με την εισερχόμενη αλληλεπίδραση με τους πελάτες, όλα εμφανίστηκαν στο τμήμα Αλληλεπίδραση αμέσως.

Statusbrew - μήνυμα πελάτη

Το Statusbrew επιτρέπει στους χρήστες του να στέλνουν φωτογραφίες, GIF και να προσθέτουν δημόσιες και εσωτερικές σημειώσεις. Παρόλο που το λογισμικό δεν συμπεριφέρεται σαν ένα τυπικό σύστημα καρτελών, έχει μερικές παρόμοιες λειτουργίες. Μπορείτε να εκχωρήσετε προτεραιότητα στην αλληλεπίδραση, να προσθέσετε παρατηρητές, να την κλείσετε ή να την αναβάλετε και ούτω καθεξής.

Εντυπωσιάστηκα με τις δυνατότητες του Statusbrew. Παρόλο που δεν θα αποκαλούσα το σύστημα λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών όσο μια λύση διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μπορώ να δω ότι χρησιμοποιείται ως τέτοιο.

Και τότε αντιμετώπισα ένα πρόβλημα. Όταν μεταβείτε στον Πίνακα ελέγχου, μπορείτε να δείτε μια αντίστροφη μέτρηση για το πότε λήγει ο δοκιμαστικός λογαριασμός σας.

Και παρόλο που το Statusbrew ισχυρίστηκε ότι μπορούσα να το χρησιμοποιήσω δωρεάν για τις επόμενες δεκαπέντε ημέρες, εξεπλάγην όταν με ειδοποίησε ότι έπρεπε να πληρώσω για να συνεχίσω να το χρησιμοποιώ.

Statusbrew - αναβάθμιση συνδρομής

Προσπάθησα να αναζητήσω μια λύση online, καθώς περίμενα ότι το Statusbrew θα μου επέτρεπε να τη χρησιμοποιήσω για τις δύο εβδομάδες που υποσχέθηκαν. Δυστυχώς, δεν βρήκα τίποτα και η μόνη επιλογή χωρίς να εισαγάγω τα στοιχεία της πιστωτικής μου κάρτας και να ξοδέψω 2.748,00$ ήταν να αποσυνδεθώ. Παρόλο που ήθελα να συνεχίσω να δοκιμάζω αυτήν τη λύση, δεν μπόρεσα να συνδεθώ ξανά ή να ξεκινήσω έναν νέο λογαριασμό.

Τιμολόγηση Statusbrew

Lite

Αυτό το πρόγραμμα τιμολόγησης φτάνει τα 69$/μήνα που χρεώνονται ετησίως ή 89$/μήνα με μηνιαία χρέωση. Σε αυτό το επίπεδο, μπορείτε να συνδέσετε έως και 5 προφίλ κοινωνικών μέσων και να έχετε το πολύ 2 χρήστες που χειρίζονται το σύστημα.

Standard

Με 129 $/μήνα/άδεια που χρεώνεται ετησίως ή 179 $/μήνα/άδεια που χρεώνεται μηνιαίως, το Statusbrew σάς επιτρέπει να δημιουργήσετε 10 προφίλ κοινωνικών μέσων και 5 συνολικά χρήστες. Μπορείτε να εποπτεύσετε σχόλια σε διαφημίσεις Facebook και Instagram, να χρησιμοποιήσετε την αυτοματοποιημένη διαχείριση σχολίων και πολλά άλλα.

Premium

Το επίπεδο τιμολόγησης Premium του Statusbrew κοστίζει 229$/μήνα/άδεια που χρεώνεται ετησίως ή 299$/μήνα/άδεια που χρεώνεται μηνιαίως και σας επιτρέπει να δημιουργήσετε 15 προφίλ κοινωνικών μέσων και να έχετε 8 χρήστες να τα διαχειρίζονται. Σε αυτό το επίπεδο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα πάντα από τα προηγούμενα, καθώς και πρόσθετες λειτουργίες, όπως ανάλυση συναισθήματος πελατών, ροές εργασιών έγκρισης και ανάθεσης και πολλά άλλα.

Enterprise

Το πιο ισχυρό πακέτο του Statusbrew συνοδεύεται από προσαρμοσμένη τιμολόγηση, οπότε αν ενδιαφέρεστε, πρέπει να επικοινωνήσετε με την ομάδα πωλήσεών τους και να ζητήσετε μια επίδειξη προϊόντος. Εκτός από όλες τις δυνατότητες από το πρόγραμμα Premium, το Enterprise περιλαμβάνει εξατομικευμένη εκπαίδευση ομάδας 1-1, προσαρμοσμένες ενσωματώσεις, αποκλειστικό διαχειριστή λογαριασμού και άλλες προηγμένες λειτουργίες.

Συμπέρασμα

Όταν ξεκίνησα αυτή τη διαδικασία αξιολόγησης, περίμενα να δώσω στο Statusbrew μια αρκετά υψηλή βαθμολογία. Γιατί δεν το έκανα; Η διεπαφή ήταν ωραία και ανταποκρίνεται, και μου επέτρεψε ακόμη και να στείλω The Office GIF. Ωστόσο, η αποβολή από τον λογαριασμό μου και η απαίτησή μου να πληρώσω κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου πραγματικά χάλασε την εμπειρία μου.

Θα συνιστούσα το Statusbrew κυρίως για τη διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ακόμη και ως λύση εξυπηρέτησης πελατών, εάν η εταιρεία σας χρησιμοποιεί κατά κύριο λόγο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την αλληλεπίδραση με τους πελάτες της. Ωστόσο, δεν μπορώ να το κάνω αυτό υπεύθυνα όταν δεν είμαι σίγουρος αν θα μπορέσετε να το δοκιμάσετε μόνοι σας προτού το Statusbrew ζητήσει τα χρήματά σας.

Κοινά θέματα και προβλήματα

Δεν μπορώ να απαντήσω μέσω προσωπικού μηνύματος στο Facebook.

Υπάρχουν μερικοί πιθανοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να δυσκολεύεστε με αυτό. Το πρώτο είναι ότι μπορείτε να απαντήσετε ιδιωτικά μόνο εντός 7 ημερών από την ημερομηνία που ο χρήστης δημοσίευσε ή σχολίασε. Επιπλέον, τα προσωπικά μηνύματα μπορούν να σταλούν μόνο μία φορά ανά ανάρτηση ή σχόλιο και το Facebook επιτρέπει προσωπικές απαντήσεις μόνο για αναρτήσεις κειμένου και σχόλια. Δεν μπορείτε να απαντήσετε σε σχόλια φωτογραφιών, κριτικές κ.λπ. με προσωπικά μηνύματα. Ο τελευταίος πιθανός λόγος για τον οποίο δεν μπορείτε να απαντήσετε με τη μορφή προσωπικού μηνύματος είναι οι ρυθμίσεις απορρήτου του χρήστη. Καθορίζουν εάν επιτρέπονται ιδιωτικές απαντήσεις σε δημόσια σχόλια και αναρτήσεις χρονολογίου.

Product reviews

Αναζητάτε ένα εργαλείο chatbot για την εταιρεία σας; Ελάτε μαζί μας για μια λεπτομερή κριτική του Freshchat chatbot για να δείτε αν είναι ένα εργαλείο για τις ανάγκες σας.

Αξιολόγηση Freshchat chatbot

Το εργαλείο Freshchat βελτιώνει την εμπειρία των πελατών προσφέροντας άμεση βοήθεια και εξατομικευμένη υποστήριξη μέσω chatbot, τυποποιημένων απαντήσεων και λεπτομερών αναλυτικών στοιχείων. Στον ιστότοπο του Freshchat μπορείτε να εγγραφείτε δωρεάν και η διαδικασία είναι φιλική προς το χρήστη και γρήγορη. Η εξερεύνηση του εργαλείου μπορεί να ξεκινήσει μετά την εγγραφή.

Τα πρότυπα email αιτήματος σχολίων μπορούν να σας βοηθήσουν να αλληλεπιδράσετε και να δημιουργήσετε σημαντικές συνδέσεις με πιθανούς και υπάρχοντες πελάτες

Πρότυπο email αιτήματος σχολίων

Τα πρότυπα email αιτήματος σχολίων μπορούν να σας βοηθήσουν να αλληλεπιδράσετε και να δημιουργήσετε σημαντικές συνδέσεις με πιθανούς και υπάρχοντες πελάτες

Σκέφτεστε το Freshdesk για την υποστήριξη πελατών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Ρίξτε μια ματιά στην κριτική μας και δείτε πώς απέδωσε κατά τη γενική μας δοκιμή.

Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης Freshdesk

Η πλατφόρμα Freshdesk παρέχει πρόσβαση σε άρθρα βάσης γνώσεων και πληροφορίες πελατών και καρτελών. Η ενσωμάτωση του Twitter δίνει πρόσβαση σε διαχείριση tweets και απαντήσεις σε tweets στην καρτέλα "Μέσα κοινωνικής δικτύωσης". Το Freshdesk είναι εύκολο να ενσωματωθεί και παρέχει μία ενδιαφέρουσα επιλογή για διαχωρισμό του Twitter, αλλά δεν υποστηρίζει ενσωμάτωση Instagram. Το Freshdesk είναι δωρεάν και περιλαμβάνει ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε κάθε πρόγραμμα.

Ποια είναι τα σημεία αναφοράς υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης και γιατί πρέπει να σας ενδιαφέρουν; Βρείτε τις απαντήσεις και μάθετε περισσότερα στο άρθρο μας.

Σημεία αναφοράς υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Η υποστήριξη πελατών μέσω κοινωνικών δικτύων διαφέρει ανάλογα με τη βιομηχανία, με την υγειονομική περίθαλψη και τις εταιρείες SaaS να έχουν λιγότερες αποκρίσεις σε σχέση με το λιανικό και ηλεκτρονικό εμπόριο. Οι χρόνοι απόκρισης της υποστήριξης πελατών μεσω κοινωνικων δικτύων διαρκούν περίπου 3-12 ώρες, ενώ η πύλη πελατών έχει τους μεγαλύτερους χρόνους απόκρισης. Η μέση πρώτη ανάλυση είναι 24 ώρες ενώ ο χρόνος πλήρους επίλυσης είναι 48 ώρες. Ο μέσος χρόνος χειρισμού για ερωτήματα μεσω κοινωνικών δικτύων είναι πέντε λεπτά.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo