Σημεία αναφοράς

Η ιστορία μας

Σημεία αναφοράς LiveAgent

Το 2004,
οι ιδρυτές Andrej Harsani και Viktor Zeman δυσκολεύονται να υποστηρίξουν τους πελάτες του λογισμικού Post Affiliate Pro σε πραγματικό χρόνο. Αυτό πυροδοτεί μια ιδέα και αρχίζουν να αναπτύσσουν το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent.

To 2006,
το λογισμικό συνομιλίας του LiveAgent μπαίνει στην αγορά.

Το 2009
το LiveAgent ξεπερνάει το φράγμα των 5.000 πελατών (επί πληρωμή).

Το 201,1
το LiveAgent αναδιαμορφώνεται και επεκτείνει τη λειτουργικότητά του. Γεννιέται πλέον το λογισμικό γραφείου βοήθειας πολλαπλών καναλιών του LiveAgent.

To 2014,
προγράμματα που φιλοξενούνται μεταφέρονται στο cloud.

Το 2017,
η LiveAgent ανοίγει το γραφείο του Κιέβου.

Το 2019,
η LiveAgent ανοίγει το γραφείο της Νέας Υόρκης.

Το 2020,
το LiveAgent αναγνωρίζεται ως το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας, γνωσιακής βάσης, γραφείου βοήθειας, καρτελών και τηλεφωνικού κέντρου από την G2 και την Capterra.

Το 2021,
το LiveAgent αποκτά πάνω από 30.000 ευχαριστημένους πελάτες.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo