Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ζωντανές εκδηλώσεις για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών
Το ηλεκτρονικό εμπόριο προσφέρει ευκαιρίες για ζωντανές εκδηλώσεις που βοηθούν στην προώθηση προϊόντων και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών. Η δυνατότητα δοκιμής προϊόντων στον πραγματικό κόσμο είναι κρίσιμη για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Μεταφέρεστε από το Tawk στο Liveagent;
Μεταφέρετε εύκολα αντιπροσώπους, διαχειριστές και πελάτες. Μεταφέρετε καρτέλες, συνημμένα και ετικέτες. Υποστήριξη 24/7, 175+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις.
Τα email αναβάθμισης είναι σημαντικά για τις εταιρείες SaaS και πρέπει να εξατομικευθούν ώστε να μετατρέπουν πελάτες σε πληρωμένα πακέτα. Το LiveAgent 5.29 προσφέρει βελτιώσεις στο περιβάλλον των μηνυμάτων και την εμφάνιση SLA στις καρτέλες, ενώ η ζωντανή συνομιλία αποτελεί ισχυρή λύση επικοινωνίας με πελάτες και επισκέπτες ηλεκτρονικού εμπορίου.
4 απαραίτητες λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών για καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου
Η χρήση γνωσιακών βάσεων βοηθά στην εξυπηρέτηση πελατών, μειώνοντας τον αριθμό των κλήσεων. Προσφέρει επίσης ευκολία στην κατανόηση και επίλυση προβλημάτων.
Το κατάλληλο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για κάθε startup
Η πλατφόρμα LiveAgent παρέχει αποτελεσματική υποστήριξη σε πελάτες σε διάφορες επιχειρήσεις, ενισχύοντας την επικοινωνία και βελτιώνοντας την ικανοποίηση των πελατών. Οι χρήστες αναφέρουν γρήγορη και ακριβή υποστήριξη, αλλά και αύξηση στις πωλήσεις και την ικανοποίηση των πελατών. Παρέχει στους εκπροσώπους τη δυνατότητα να παρέχουν καλύτερη και πιο γρήγορη υποστήριξη, καθώς και να κατηγοριοποιούν τις ανάγκες των πελατών.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.