Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Απλό αλλά ισχυρό σύστημα έκδοσης καρτελών .

Ανακαλύψτε 140+ λειτουργίες του κέντρου εξυπηρέτησης και 40+ ενσωματώσεις.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Σύστημα αιτημάτων υπηρεσίας βοήθειας

Έχετε κουραστεί με το βαρετό λογισμικό Help Desk Ticketing; Το ίδιο και εμείς. Με το LiveAgent, τα email σας, οι συνομιλίες, οι κλήσεις, οι αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα κανάλια θα καταλήξουν σε ένα καθολικό inbox και με τη βοήθεια προηγμένου αυτοματισμού, κανόνων και ενοποιήσεων, ο εφιάλτης της εξυπηρέτησης πελατών, θα τελειώσει με το απλό κλικ στο κουμπί “Εγγραφή”.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Ρίξτε μια ματιά στο λογισμικό αιτημάτων υπηρεσίας βοήθειας του LiveAgent

Το σύστημα έκδοσης αιτημάτων υπηρεσίας βοήθειας είναι απλώς ένα μέρος μιας πολύ πιο περίπλοκης λύσης

Ultimate omni-channel help desk software experience

Συνδυάστε όλα τα κανάλια επικοινωνίας σας στον καθολικό χώρο εισερχόμενων, μια πιο έξυπνη έκδοση του κανονικού email. Τα email, οι συνομιλίες, οι κλήσεις, οι δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα είναι προσβάσιμα από ένα μόνο μέρος.

Person collecting multiple pieces of paper into one net

Ανεξάρτητα από το πού ξεκινά η επικοινωνία, τα αιτήματα μοιάζουν να είναι πάντα τα ίδια. Ξεκινήστε μια συζήτηση με πελάτη σε live συνομιλία, συνεχίστε με παρακολούθηση μέσω email και ολοκληρώστε την μέσω κλήσης. Όλα από την ίδια διεπαφή και το ίδιο αίτημα.

How does call routing work

Επιταχύνετε τη διαδικασία απάντησης στους πελάτες, προετοιμάζοντας τις απαντήσεις σε κοινές απαιτήσεις και ερωτήσεις. Αποθηκεύστε μια σύντομη απάντηση και εκπλήξτε τους πελάτες σας.

Macros, Attachments and Notes

Δημιουργήστε αιτήματα ορατά μόνο στους συναδέλφους σας και εκχωρήστε τα σε ένα συγκεκριμένο άτομο. Χρησιμοποιήστε τα ως υπενθυμίσεις, για τη δημιουργία εργασιών ή για τη δημιουργία σημειώσεων για εσάς και τους συναδέλφους σας.

Γιατί λογισμικό αιτημάτων υπηρεσίας βοήθειας;

Το έξυπνο λογισμικό συστήματος έκδοσης αιτημάτων διευκολύνει την κάλυψη όλων των αναγκών εξυπηρέτησης πελατών. Λάβετε, επεξεργαστείτε και απαντήστε σε αιτήματα με ευκολία και βελτιώστε τις σχέσεις με τους πελάτες σας.

Business pages

Επαγγελματικά πλεονεκτήματα

Απλοποιήστε τα κανάλια σας

Αυτοματοποιήστε τις κοινές εργασίες σας

Αποκτήστε σαφείς ευθύνες

Μείνετε οργανωμένοι

The fastest live chat software on the market

Θετική επίδραση

Επαγγελματική προσέγγιση

18% αύξηση στα ποσοστά μετατροπής

Λεπτομερείς πληροφορίες και αναφορές

Μειωμένο κόστος

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική live συνομιλία, έκδοση αιτημάτων και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Βοηθητικό λογισμικό έκδοσης αιτημάτων με διαισθητικό περιβάλλον χρήστη

Το σύστημα έκδοσης αιτημάτων της υπηρεσίας βοήθειας του LiveAgent παρακολουθεί αυτόματα και μετατρέπει όλα τα ζητήματα των πελατών σας σε αιτήματα. Κάθε εισερχόμενη μορφή επικοινωνίας μετατρέπεται σε Αίτημα για καλύτερη άνεση και διαχείριση. Το UI είναι προσαρμόσιμο, διαισθητικό και οι χρήστες το λατρεύουν.

Γνωσιακή βάση ως μέρος έκδοσης αιτημάτων

Το 70% των πελατών προτιμούν να αναζητούν απαντήσεις πριν επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών. Εκτός από τη λειτουργία λογισμικού αιτημάτων, στο ίδιο πακέτο, το LiveAgent προσφέρει μια πλήρως προσαρμόσιμη Πύλη Πελατών με Γνωσιακή Βάση, Συχνές Ερωτήσεις και Φόρουμ. Αφήστε τους πελάτες να βοηθήσουν τον εαυτό τους παρέχοντας απαντήσεις ακόμα και όταν οι εκπρόσωποί σας είναι εκτός σύνδεσης.

Powerful knowledge base builder

All-in-one σύστημα υπηρεσίας βοήθειας αιτημάτων

icon lightbulb

Έξυπνη δρομολόγηση αιτημάτων

Το LiveAgent επιλέγει αυτόματα τον πιο κατάλληλο εκπρόσωπο βάσει των προτεραιοτήτων SLA.

Lovely customer icon

Ισχυρή συνεργασία

Αφήστε τους εκπροσώπους σας να αλληλοβοηθηθούν και να απαντούν τα αιτήματα γρηγορότερα με δυνατότητα συνεργασίας.

Union icon

Αυξημένη ικανοποίηση

Σύμφωνα με έρευνα μάρκετινγκ, οι ικανοποιημένοι πελάτες τείνουν να ξοδεύουν περισσότερα.

Benefits of attended call transfers

Απρόσκοπτη διανομή αιτημάτων

Βεβαιωθείτε ότι οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών έχουν πάντα το ανάλογο φορτίο. Ορίστε πόσα αιτήματα, συνομιλίες και τηλεφωνικές κλήσεις μπορούν να χειριστούν. Δρομολογήστε αυτόματα τις κλήσεις τηλεφώνου, ρυθμίστε τους χρόνους παύσης και αφήστε τους να ξεκουραστούν όταν το χρειάζονται. Εκχώρηση αιτημάτων σε οποιοδήποτε στάδιο σε μεμονωμένους εκπροσώπους ή ολόκληρα τμήματα. Ορίστε τους δικούς σας κανόνες και κριτήρια για τη διανομή αιτημάτων βάσει παραμέτρων αιτημάτων, γεγονότων ή συνθηκών βάσει χρόνου.

Διαχείριση ευθύνης

Με το LiveAgent, μπορείτε εύκολα να διαχειριστείτε τις ευθύνες των αιτημάτων. Αλλάξτε την ευθύνη ενός Αιτήματος σε διαφορετικό τμήμα ή ακόμα και σε μεμονωμένο Εκπρόσωπο. Γνωρίζετε πάντα ποιος είναι υπεύθυνος για την επίλυση κάθε Αιτήματος. Δεν θα ξανακούσετε ότι “δεν ήξερα ότι ήταν δική μου ευθύνη”.

Priority assignment

Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Διαφανής και προσιτή τιμολόγηση

Χωρίς συμβόλαια, χωρίς κρυφές χρεώσεις, χρέωση από μήνα σε μήνα. Πλήρως διαφανής τιμολόγηση, τιμολογείται μόνο για πραγματική χρήση κάθε μήνα. Επιλέξτε το σωστό πρόγραμμα και παρέχετε την καλύτερη υποστήριξη πελατών.

Ticket

Ticket

For small businesses and entrepreneurs

$15/mo
Ticket

Ticket+Chat

Ideal for small to medium sized businesses

$29/mo

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

What is the use of a help desk ticketing system?

A help desk ticketing system enables customer support teams to manage customer queries. The ticketing system software creates a ticket from every customer interaction, and collects relevant information to help solve the customer query.

What is the best ticketing system?

If you’re looking for the best help desk ticketing system, consider user ratings, functionality and price. The best IT ticketing system should have features such as multichannel communication, ticket assignments, workflow automation, reporting and analysis, knowledge bases and gamification features.

What are the types of ticketing tools?

When considering which help desk ticketing tool to use, research its price, functionality and user reviews. Some ticketing tools offer more help-desk functionality than others. For example, LiveAgent is a ticketing tool that also provides a virtual call center in addition to multichannel communication, ticket assignments, workflow automation, reporting and analysis, knowledge bases, and gamification features.

What makes a good ticketing system?

A good ticketing system offers multiple channel solution with knowledgebase, reporting tools, integrations, and workflow automation.

What are customer support tickets?

Customer support tickets are essentially customer inquiries gathered from multiple platforms in one Universal box in your help desk software.

What is the process of help desk ticketing?

Whenever a customer reaches out from any integrated channel, your customer reps will receive a new ticket at the Universal inbox in the help desk ticket system.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo