Το σύστημα υποστήριξης καρτελών παρέχει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να διαχειρίζονται και να αποθηκεύουν τα στοιχεία των πελατών τους με αποτελεσματικό και ασφαλή τρόπο.
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Εάν δεν είστε σίγουροι ποιο είναι το καλύτερο δυνατό σύστημα υποστήριξης καρτελών για εσάς ή δεν έχετε ακούσει καν για συστήματα υποστήριξης καρτελών και θέλετε να μάθετε περισσότερα, ήρθατε στο σωστό μέρος για να ξεκινήσετε.
Όχι μόνο ένα σύστημα υποστήριξης καρτελών είναι σχεδόν απαραίτητο για κάθε επιχείρηση, αλλά αυτό το τακτοποιημένο μικρό σύστημα μπορεί να κάνει τη ζωή πολύ πιο εύκολη, εξοικονομώντας σας πολύτιμες ώρες και κερδίζοντας πόντους με τους πελάτες σας.
Ωστόσο, η διαφορά μεταξύ ενός εξαιρετικού συστήματος υποστήριξης καρτελών και ενός μεσαίου μπορεί να είναι αρκετά μεγάλη, οπότε είναι προς το συμφέρον σας να διασφαλίσετε ότι έχετε το καλύτερο δυνατό σύστημα ενώ παράλληλα τα χρήματά σας πιάνουν τόπο.
Ένα σύστημα υποστήριξης καρτελών είναι βασικά λογισμικό που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε κεντρικά πολλά αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών που προέρχονται από διάφορα κανάλια. Αυτό το τακτοποιημένο μικρό λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης δημιουργεί μία καρτέλα για κάθε αίτημα εξυπηρέτησης πελατών που λαμβάνετε.
Αυτά μπορεί να είναι καρτέλες μέσω email, καρτέλες τηλεφωνικού κέντρου, καρτέλες πύλης αυτοεξυπηρέτησης κ.λπ. Ωστόσο, ανεξάρτητα από την πηγή, τα συστήματα υποστήριξης καρτελών συγκεντρώνουν αυτές τις εισερχόμενες καρτέλες και αποθηκεύουν αιτήματα πελατών. Ως εκ τούτου, είναι ευκολότερο για το προσωπικό διαχείρισης καρτελών να αντιμετωπίζει παράπονα και έρευνες. Εάν λαμβάνετε παράπονα πελατών μέσω πολλαπλών καναλιών, όπως email, τηλέφωνο και τον ιστότοπό σας, τότε το λογισμικό συστήματος καρτελών είναι η ιδανική λύση για εσάς.
Σκεφτείτε ένα σενάριο όπου υπάρχει ένα μικρό ζήτημα με το προϊόν σας και δεν έχετε μια ειδική πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών. Οι έρευνες πελατών θα πρέπει να απαντηθούν όταν έρθουν και είναι αναπόφευκτο να ξεχάσετε ακούσια ορισμένα αιτήματα πελατών.
Αυτό μπορεί να είναι μια απογοητευτική εμπειρία τόσο για εσάς όσο και για τον πελάτη σας. Όπως γνωρίζει κάθε επιχείρηση, η ικανοποίηση των πελατών επηρεάζει τις πωλήσεις σας και την αφοσίωσή. Ως εκ τούτου, είναι προς το συμφέρον σας ως ιδιοκτήτης επιχείρησης να διασφαλίσετε ότι όλες οι αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες διατηρούνται σύντομες, ευγενικές και αποτελεσματικές. Κάτι που δεν είναι πάντα δυνατό με ακατάλληλα εκπαιδευμένους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών.
Εκεί παίζει σημαντικό ρόλο ένα καλό σύστημα υποστήριξης καρτελών. Κάθε αίτημα πρέπει να καταγράφεται, καθώς και η ημερομηνία, η ώρα και άλλες σχετικές λεπτομέρειες και θα δημιουργηθεί μία καρτέλα. Με αυτόν τον τρόπο, η ομάδα υποστήριξης πελατών σας θα είναι πολύ πιο αποτελεσματική στον τρόπο που χειρίζεται τα εισερχόμενα αιτήματα.
Υπάρχει επίσης το πρόσθετο πλεονέκτημα της δυνατότητας προγραμματισμού υπενθυμίσεων και προτεραιότητας ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη. Θα σας εξοικονομήσει πολύτιμο χρόνο και θα σας κάνει να φαίνεστε πιο αποτελεσματικοί και ότι έχετε τον έλεγχο. Κάνει επίσης τη ζωή πολύ πιο εύκολη και βοηθά στη βελτιστοποίηση ολόκληρης της διαδικασίας εξυπηρέτησης πελατών.
Μπορεί να είναι δύσκολο να επιλέξετε το καλύτερο σύστημα υποστήριξης καρτελών για την επιχείρησή σας. Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη και ενώ τα περισσότερα λογισμικά κέντρου εξυπηρέτησης θα παρέχουν αρκετές δυνατότητες για να κρατούν τους πελάτες ευχαριστημένους, η πιο συνηθισμένη ερώτηση είναι ποια είναι η πιο οικονομικά αποδοτική λύση. Ας δούμε μερικούς παράγοντες.
Θα πρέπει να αναρωτηθείτε εάν λαμβάνετε καρτέλες υποστήριξης πελατών από όλα τα κανάλια επικοινωνίας από τα οποία λαμβάνετε παράπονα ή όλη η κυκλοφορία των καρτελών σας προέρχεται από μία μόνο πηγή. Μπορεί επίσης να θέλετε να βελτιστοποιήσετε την κυκλοφορία για ένα ή δύο κανάλια και να αναζητήσετε ένα λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών που παρέχει μόνο αυτές τις δυνατότητες. Αξίζει να αφιερώσετε χρόνο για να δείτε αν αλληλεπιδράτε με τη βάση πελατών σας κυρίως μέσω email, κλήσεων πελατών και κοινωνικών μέσων, τα οποία ενδέχεται να δικαιολογούν την αναζήτηση μιας συγκεκριμένης λειτουργίας για λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης.
Από την άλλη πλευρά, εάν οι περισσότερες από τις καρτέλες σας προέρχονται από την πύλη πελατών, ίσως θελήσετε να επενδύσετε σε ένα σύστημα με ενσωματωμένο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για άμεση βοήθεια.
Εάν είστε βέβαιοι ότι θα λάβετε καρτέλες πολλαπλών καναλιών, θα πρέπει να εξετάσετε ένα σύστημα υβριδικών καρτελών. Αυτό επιτρέπει στους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών να παρακολουθούν την επίλυση καρτελών ή τις ερωτήσεις των πελατών σε πολλά κανάλια. Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξετε τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα όπου μπορείτε να δείτε και να απαντήσετε σε πολλαπλές καρτέλες κέντρου εξυπηρέτησης από ένα μόνο μέρος.
Η διαχείριση σχέσης πελατών είναι αναπόσπαστο μέρος του γιατί επιλέγετε λογισμικό καρτελών. Εάν παρατηρήσετε επαναλαμβανόμενα ζητήματα, λειτουργίες όπως μακροεντολές ή πρότυπες απαντήσεις μαζί με προκαθορισμένες απαντήσεις θα σας βοηθήσουν να εξοικονομήσετε χρόνο. Η αυτόματη διανομή καρτελών και η κλιμάκωση διευκολύνουν τη διαχείριση του συστήματος. Οι μαζικές ενέργειες καρτελών θα σας επιτρέψουν να εκτελέσετε ενέργειες σε πολλές καρτέλες ταυτόχρονα, εξοικονομώντας χρόνο και επιτρέποντάς σας να στείλετε, να μεταφέρετε, να επιλύσετε ή να διαγράψετε πολλές καρτέλες ταυτόχρονα.
Θέλετε επίσης σε βάθος αναφορές και αναλυτικά στοιχεία για να βεβαιωθείτε ότι οι αποφάσεις σας είναι ενημερωμένες. Το λογισμικό που παρέχει ειδοποιήσεις και γνωστοποιήσεις είναι επίσης εξαιρετικό, επειδή διασφαλίζει ότι δεν χάνετε τίποτα και τίποτα δεν περνά απαρατήρητο.
Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επιλύσετε ερωτήματα πελατών σε επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο μέσω άμεσων μηνυμάτων συνομιλίας. Μπορείτε να επιλέξετε ένα σύστημα διανομής συνομιλίας που διαβιβάζει τα αιτήματα πελατών σε όλους τους συνδεδεμένους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών. Γενικά, η ενσωμάτωση λογισμικού ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπο προσθέτει αξία στην υποστήριξη πελατών.
Συμβουλή: Βεβαιωθείτε ότι κάνετε την έρευνά σας σχετικά με καλές υπηρεσίες φιλοξενίας, έτσι ώστε να βελτιστοποιηθεί η ταχύτητα και η χωρητικότητα του ιστότοπού σας. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας να χαλάσει στον ιστότοπο λόγω δομικών προβλημάτων.
Επιπλέον, η επισκόπηση συνομιλίας σάς επιτρέπει να βλέπετε συνδεδεμένους επισκέπτες, τοποθεσία και διευθύνσεις URL. Έχετε επίσης την επιλογή παρακολούθησης αλληλεπίδρασης με λογισμικό παρακολούθησης συμβάντων και ιστορικό συνομιλιών, το οποίο θα σας επιτρέψει να δείτε προηγούμενες συνεδρίες συνομιλίας. Είναι ένα πολύτιμο εργαλείο που παρέχει στην ομάδα του κέντρου εξυπηρέτησης σας ολοκληρωμένες πληροφορίες για τους πελάτες σας.
Ένα τηλεφωνικό κέντρο μπορεί είτε να λαμβάνει εισερχόμενες κλήσεις από πελάτες είτε να πραγματοποιεί εξερχόμενες κλήσεις. Αυτό γίνεται συνήθως για να ειδοποιήσετε τους πελάτες για ένα προϊόν. Η διαδραστική φωνητική απόκριση (ΔΦΑ) είναι ένα ανεκτίμητο μέρος ενός λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου. Η τεχνολογία ΔΦΑ αυτοματοποιεί το τηλεφωνικό σας σύστημα με προ-ηχογραφημένα φωνητικά μηνύματα και στη συνέχεια κατευθύνει την εισερχόμενη κλήση στον κατάλληλο αντιπρόσωπο ή τμήμα.
Όταν η ομάδα υποστήριξης είναι απασχολημένη με τον χειρισμό άλλων κλήσεων ή οι πελάτες δεν έχουν χρόνο να μιλήσουν με έναν αντιπρόσωπο, υπάρχει επίσης μια επιλογή να ζητήσετε επανάκληση στο μενού ΔΦΑ. Η καταχώρηση κλήσεων ή η καταγραφή κλήσεων είναι επίσης μια δυνατότητα σε πολλά τηλεφωνικά κέντρα λόγω βιομηχανικών προτύπων που σχετίζονται με νομικούς σκοπούς, εκπαίδευση ή ασφάλεια.
Η παρακολούθηση διαφορετικών καναλιών για να δείτε πού αναφέρεται η εταιρεία σας είναι επίσης γνωστή ως παρακολούθηση εταιρείας. Η παρακολούθηση της άποψης των καταναλωτών για την εταιρεία ή τη διαχείριση της φήμης της εταιρείας σας και η διασφάλιση της λήψης στρατηγικών αποφάσεων όπου είναι απαραίτητο μπορεί να επηρεάσει δραστικά τις αξιολογήσεις ευτυχίας των πελατών. Οι κοινοποιήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που μπορούν να προέρχονται από εργαλεία διαχείρισης κοινωνικών μέσων, μπορούν να αποτελέσουν έναν αποτελεσματικό τρόπο διατήρησης της επιθυμητής κοινωνικής εικόνας.
Σκεφτείτε μια ολόκληρη βιβλιοθήκη με μια λίστα άρθρων ή πληροφοριών σχετικά με προϊόντα ή υπηρεσίες, άρθρα, οδηγούς, στιγμιότυπα οθόνης, βίντεο κ.λπ. Αυτό είναι ένα ενιαίο κατάστημα για όλες τις πληροφορίες σχετικά με ένα προϊόν, γνωστό ως λογισμικό γνωσιακής βάσης. Είναι ζωτικής σημασίας να έχετε επίσης μια έτοιμη βάση δεδομένων με πληροφορίες πελατών.
Οι σελίδες Συχνών Ερωτήσεων λειτουργούν επίσης ως κύρια πηγή για την επίλυση προβλημάτων πελατών ή αποκλίσεων. Τα φόρουμ λειτουργούν επίσης ως περιοχές συζήτησης για συγκεκριμένα θέματα. Ορισμένες πύλες πελατών διαθέτουν επίσης σελίδες σχολίων και προτάσεων.
Αναπόφευκτα θα πρέπει να επιλύσετε ζητήματα σε πολλά κανάλια επικοινωνίας, οπότε οποιαδήποτε πλατφόρμα επιλέξετε θα πρέπει να σας προσφέρει μια πολυκαναλική διαδρομή επικοινωνίας προς επίλυση. Η διαχείριση καρτελών θα πρέπει να περιλαμβάνει έτοιμα προς χρήση πρότυπα για τυποποιημένες απαντήσεις και θα πρέπει επίσης να επιτρέπει τον απομακρυσμένο έλεγχο πρόσβασης.
Η προσαρμοσμένη διαχείριση συμφωνιών επιπέδου υπηρεσιών ή ΣΕΥ διασφαλίζει ότι πληρούνται όλα τα συμφωνημένα επίπεδα υπηρεσιών και ότι δίνεται προσοχή στις μετρήσεις με τις οποίες μετρώνται οι συμφωνημένες υπηρεσίες. Σε συνδυασμό με αναφορές και αναλυτικά στοιχεία, τα οποία σας παρέχουν αρκετά δεδομένα για να λαμβάνετε τεκμηριωμένες αποφάσεις και λογισμικό παρακολούθησης χρόνου για να παρακολουθείτε τις ώρες και τα έξοδα στις ομάδες, η εμπειρία των πελατών βελτιώνεται σημαντικά.
Οποιοδήποτε λογισμικό αξίζει θα πρέπει να μπορεί να ενσωματωθεί σε πολλές πλατφόρμες απρόσκοπτα. Αυτό περιλαμβάνει, αλλά δεν περιορίζεται στα κοινωνικά μέσα, τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και το VoIP (Voice Over Internet Protocol). Για ευκολία στη χρήση, η ενσωμάτωση είναι απαραίτητη και η αποτυχία ενσωμάτωσης μπορεί να προκαλέσει την παράβλεψη του λογισμικού ακόμη και αν είναι δυνητικά χρήσιμο.
Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος συλλογής δεδομένων ικανοποίησης πελατών είναι η ενσωμάτωση στο λογισμικό ανατροφοδότησης πελατών για τη συλλογή ερευνών ικανοποίησης πελατών. Η πρόσβαση σε έρευνες ικανοποίησης σημαίνει ότι μπορείτε να είστε ενεργητικοί στον τρόπο διαχείρισης των συστημάτων σας, οδηγώντας σε ταχύτερους χρόνους επίλυσης όταν προκύψει κάποιο πρόβλημα.
Το καλό λογισμικό πελατών μπορεί να διαφέρει ως προς την τιμή ανάλογα με το πρόγραμμα που επιλέγετε, τον αριθμό των δυνατοτήτων που σας παρέχει και τον αριθμό των αντιπροσώπων που χρησιμοποιείτε. Βεβαιωθείτε ότι ελέγχετε ποια προγράμματα τιμολόγησης είναι διαθέσιμα και επιλέξτε ένα μοντέλο προσαρμοσμένης τιμολόγησης, όπου πληρώνετε ανά χρήστη ανά μήνα.
Τα περισσότερα λογισμικά θα πρέπει επίσης να συνοδεύονται από μια δωρεάν δοκιμαστική περίοδο σε περίπτωση που πρέπει να δείτε αν σας αρέσει ή όχι.
Αν ψάχνετε για λογισμικό υποστήριξης καρτελών, γιατί να μην ξεκινήσετε με το καλύτερο; Το LiveAgent είναι αναμφίβολα ένα από τα καλύτερα εκεί έξω. Με όλα τα κανάλια υποστήριξης κάτω από μια στέγη, αυτό το πλούσιο σε δυνατότητες λογισμικό έχει πάνω από 130+ δυνατότητες και 200+ ενσωματώσεις με τα εργαλεία που χρησιμοποιείτε ήδη, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να ενσωματωθεί με διάφορα λογισμικά ανατροφοδότησης πελατών.
Ακριβώς όταν νομίζατε ότι δεν θα μπορούσε να βελτιωθεί, το LiveAgent φέρνει στο τραπέζι, μαζί με τα συγκεντρωτικά εισερχόμενά του, μια υβριδική ροή καρτελών, ώστε να μπορείτε να ακολουθείτε επιλύσεις σε διαφορετικά κανάλια. Όχι άλλοι ανεπιθύμητοι φόρτοι εργασίας. Το LiveAgent δημιουργεί και διανέμει αυτόματα το φόρτο εργασίας μεταξύ των αντιπροσώπων με ιδανικό τρόπο. Η παρακολούθηση χρόνου σας επιτρέπει να παρακολουθείτε τον χρόνο εργασίας των αντιπροσώπων σας ανά καρτέλα. Φροντίζει επίσης για τη συμμόρφωση με την ΣΕΥ, παρακολουθώντας τις ώρες εργασίας.
Πρόσθετες πληροφορίες μπορούν να αποθηκευτούν στα πεδία των καρτελών και μπορείτε να πραγματοποιήσετε μαζικές ενέργειες διαφορετικών ειδών. Εκτός από αυτά, υπάρχει ένα φίλτρο SPAM, οπότε δεν χρειάζεται να βλέπετε περιττό περιεχόμενο και μπορείτε να συγχωνεύσετε καρτέλες για το ίδιο ζήτημα.
Βασικά χαρακτηριστικά
Τιμή Το LiveAgent προσφέρει πολλά προγράμματα με διαφανή τιμολόγηση για την προηγμένη αυτοματοποίηση πολυκαναλικού κέντρου εξυπηρέτησης , ζωντανής συνομιλίας, ενσωμάτωσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης και δυνατοτήτων τηλεφωνικού κέντρου. Υπάρχει ακόμη και μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών για να δείτε αν σας αρέσει. Στη συνέχεια πληρώστε ανάλογα με τη χρήση και αναβαθμίστε όποτε θέλετε. Δεν υπάρχουν συμβόλαια, δεν υπάρχουν τέλη εγκατάστασης και μπορείτε να ακυρώσετε οποιαδήποτε στιγμή.
Τα προγράμματα έχουν ως εξής:
Ticket overload? No problem.
Maintain high service standards at all times and be stress-free with LiveAgent.
Το Freshdesk είναι άλλο ένα ισχυρό λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με μερικές μοναδικές δυνατότητες που σας επιτρέπουν να δίνετε προτεραιότητα, να κατηγοριοποιείτε και να εκχωρείτε καρτέλες, ώστε να μην τις χάσετε ποτέ. Μπορεί να παρακολουθεί εισερχόμενες καρτέλες σε πολλές πλατφόρμες, αλλά αυτό που το καθιστά μοναδικό είναι ότι διαθέτει μια λειτουργία ανίχνευσης σύγκρουσης αντιπροσώπων για να διασφαλίσει ότι πολλοί αντιπρόσωποι δεν θα καταλήξουν τυχαία στην ίδια καρτέλα.
Μαζί με την επιλογή των προδιαμορφωμένων απαντήσεων, το FreshDesk σάς επιτρέπει επίσης να δώσετε προτεραιότητα, να κατηγοριοποιήσετε και να προτείνετε αυτόματα πεδία εισερχομένων καρτελών.
Χρησιμοποιεί επίσης bots με Τεχνητή Νοημοσύνη που ενσωματώνουν μια ισχυρή μηχανή αυτοματισμού για να παρέχουν γρήγορες απαντήσεις στον πελάτη σας και να επιτυγχάνουν ταχύτερους χρόνους επίλυσης.
Βασικά χαρακτηριστικά
Τιμή Το Freshdesk προσφέρει πολλαπλά προγράμματα σε διαφορετικό εύρος τιμών τόσο στο κέντρο εξυπηρέτησης όσο και σε όλα τα κανάλια. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει τις δυνατότητες για να δείτε ποια είναι η καλύτερη για εσάς. Υπάρχει επίσης ένα δωρεάν πρόγραμμα που μπορεί να είναι χρήσιμο καθώς διαθέτει απεριόριστους αντιπροσώπους, αλλά έχει ελάχιστες δυνατότητες.
Η Zendesk έχει φτάσει την εξατομίκευση για συγκεκριμένες λεπτομέρειες στο έπακρο, έτσι ώστε τα προϊόντα τους περιλαμβάνουν το Zendesk για υπηρεσίες, πωλήσεις, πλατφόρμες και API, καθώς και αγορές. Επιτρέπει επίσης στους πελάτες σας να επικοινωνούν μαζί σας μέσω ενός καναλιού που νιώθουν πιο άνετα, καθώς παρέχει υποστήριξη μέσω ζωντανής συνομιλίας, κοινωνικών μέσων, email ή κλήσης.
Το κέντρο εξυπηρέτησης και το φόρουμ της κοινότητας επιτρέπουν στους πελάτες να επιλύουν ζητήματα με τον δικό τους ρυθμό μειώνοντας παράλληλα το φορτίο στους αντιπροσώπους που μπορούν τώρα να επικεντρωθούν σε πιο επείγοντα ζητήματα. Ολόκληρη η εμπειρία είναι επίσης εξατομικευμένη για τον πελάτη με τη χρήση bots που λειτουργούν με AI.
Βασικά χαρακτηριστικά
Τιμή Το Zendesk προσφέρει πολλά προγράμματα που είναι διαφορετικά για άτομα και επιχειρήσεις.
Για τις επιχειρήσεις κοστίζει
Αν ψάχνετε για μια προσωπική επαφή με την εξυπηρέτηση πελατών σας διατηρώντας παράλληλα προηγμένες λειτουργίες, όπως λεπτομερείς αναφορές κ.λπ., θα ήταν καλό να σκεφτείτε το Kayako. Αυτό το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης είναι ιδανικό για μικρότερες επιχειρήσεις καθώς επιτρέπει την εξυπηρέτηση πελατών να γίνεται προσωπική και απλή. Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας περιλαμβάνεται και είναι διαθέσιμο όλο το 24ωρο, ώστε να μπορείτε να βοηθήσετε τους πελάτες σε πραγματικό χρόνο σε κάθε κανάλι.
Ενσωματώνεται επίσης απρόσκοπτα με τον ιστότοπό σας, τις εφαρμογές συσκευών iOS και Android. Η εξυπηρέτηση πελατών βασίζεται στο συγκείμενο, οπότε έχετε πάντα μια πλήρη εικόνα της διαδικασίας επίλυσης και γνωρίζετε τι συμβαίνει.
Η γνωσιακή βάση αυτοβοήθειας πελατών είναι επίσης διαθέσιμη όλο το 24ωρο με άρθρα της γνωσιακής βάσης, ώστε οι πελάτες σας να μπορούν να βοηθήσουν τον εαυτό τους.
Βασικά χαρακτηριστικά
Τιμή Το Kayako έχει τρία προγράμματα ανάλογα με τις ανάγκες σας.
Το Zoho Desk είναι ένα ισχυρό λογισμικό και σίγουρα πρέπει να το λάβετε υπόψη. Η προσέγγιση παντός καναλιού του Zoho Desk σάς επιτρέπει να λαμβάνετε και να χειρίζεστε καρτέλες σε πολλές πλατφόρμες χωρίς κόπο. Το Zoho Desk επιτρέπει την αυτοματοποίηση της ροής εργασιών για την αυτοματοποίηση χειροκίνητων επαναλαμβανόμενων ενεργειών και την παρακολούθηση της λογοδοσίας και τον εντοπισμό συμφορήσεων.
Το Zoho Desk σάς επιτρέπει να συνδέεστε με άλλα εργαλεία που χρησιμοποιείτε και ακόμη και να δημιουργείτε τις δικές σας εσωτερικές εφαρμογές που βασίζονται στο κέντρο εξυπηρέτησης μέσω SDK. Έχετε επίσης την επιλογή να ενσωματώσετε μια γνωσιακή βάση και δυνατότητες Τεχνητής Νοημοσύνης στον ιστότοπό σας, iOS ή συσκευή Android.
Το Zoho Desk διαθέτει επίσης προηγμένες δυνατότητες για να λαμβάνετε προσαρμοσμένες αναφορές για καίριες πληροφορίες.
Βασικά χαρακτηριστικά
Τιμή Οι λεπτομέρειες τιμολόγησης για το Zoho Desk διαφέρουν ανάλογα με το αν το Zoho Desk σας χρεώνει ετησίως ή μηνιαίως.
ΔΩΡΕΑΝ | ΣΤΑΝΤΑΡ | ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ | |
Ετήσια χρέωση | Δωρεάν | $14/αντιπρόσωπο/μήνα | $23/αντιπρόσωπο/μήνα |
Μηνιαία χρέωση | Δωρεάν | $20/αντιπρόσωπο/μήνα | $35/αντιπρόσωπο/μήνα |
Περιορισμός αντιπροσώπων | 3 Δωρεάν αντιπρόσωποι | Απεριόριστο | Απεριόριστο |
Το Jitbit έχει δύο εκδόσεις των συστημάτων λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης. Διαθέτει έκδοση “on-premise” και έκδοση SaaS που βασίζεται σε cloud. Ένα από τα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά του Jitbit είναι το σύστημα καρτελών αμφίδρομων email κέντρου εξυπηρέτησης. Αυτό μετατρέπει αμέσως τα εισερχόμενα email σε καρτέλες προβλημάτων, ενώ αποστέλλει αυτόματες ειδοποιήσεις τόσο στους χρήστες όσο και στους αντιπροσώπους του κέντρου εξυπηρέτησης. Το Jitbit διαθέτει επίσης λογισμικό παρακολούθησης συμβάντων και μπορεί να εκχωρήσει αντιπροσώπους ή αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σε διαφορετικούς τομείς. Η έκδοση SaaS είναι επίσης διαθέσιμη, οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τις διαδικασίες εγκατάστασης. Υπάρχει επίσης εξαιρετική ενσωμάτωση, ώστε να μπορείτε να επιλύσετε καρτέλες σε πολλά κανάλια επικοινωνίας.
Η έκδοση on-premise είναι ένα εφάπαξ πρόγραμμα πληρωμής και είναι κατάλληλο για έως και 10 αντιπροσώπους. Αυτό είναι ιδανικό για όσους προσπαθούν να αποφύγουν μια συνδρομή ή πολλαπλές πληρωμές. Διαθέτει επιλογές για όλα τα μεγέθη επιχειρήσεων, από μεσαίες επιχειρήσεις ή ελαφρώς μεγαλύτερες από μεσαίες επιχειρήσεις έως τις επιχειρηματικές απαιτήσεις μικρών οικιακών επιχειρήσεων ή μεγάλων επιχειρήσεων.
Βασικά χαρακτηριστικά
Τιμή Υπάρχουν πολλές διαθέσιμες επιλογές τιμολόγησης, με περισσότερες δυνατότητες διαθέσιμες καθώς αυξάνονται οι τιμές.
Μικρό | Εταιρεία | Επιχείρηση | SaaS (φιλοξενούμενο) |
$1699 | $3499 | $4999 | από $24 το μήνα |
Το HappyFox κέρδισε την επιλογή των περιοδικών για PC ως το καλύτερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για πέντε συνεχόμενα χρόνια. Διαχειρίζεται όλα τα εισερχόμενα αιτήματα σε ένα σύστημα καρτελών. Η σύνθετη και περιττή ροή εργασίας ανατίθεται σε μια ισχυρή μηχανή έξυπνων κανόνων. Αναλύει επίσης μετρήσεις και μπορεί να δημιουργήσει σταθερές αναφορές που βοηθούν στη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων.
Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα πεδία, ροές εργασιών και να προσαρμόσετε και να εξατομικεύσετε την εμπειρία υποστήριξης. Το HappyFox είναι εξαιρετικό όχι μόνο για HR & Marketing, Υποστήριξη Πελατών και Λειτουργίες ΤΠ αλλά και για όλες τις ομάδες.
Βασικά χαρακτηριστικά
Τιμή Το HappyFox έχει τόσο τιμές βασισμένες σε αντιπροσώπους για μικρές και μεσαίες ομάδες όσο και απεριόριστους αντιπροσώπους για μεγάλες ομάδες. Η τιμολόγηση πρέπει να ζητηθεί ανάλογα με το πρόγραμμα που επιλέγετε.
Το Vivantio σας βοηθά να διαχειρίζεστε την ομάδα σας σαν επαγγελματίας. Όλα τα εισερχόμενα αιτήματα εξυπηρέτησης αποστέλλονται στις σωστές ομάδες. Οι τύποι καρτελών είναι προσαρμόσιμοι. Η επιχειρηματική διαδικασία μπορεί να διαχειριστεί σε διάφορες ομάδες, τμήματα, ακόμη και στους πελάτες. Βασικά λειτουργικά δεδομένα είναι επίσης ορατά.
Η έξυπνη δρομολόγηση και οι κλιμακώσεις που κατευθύνονται από τις ΣΕΥ βοηθούν στην εξάλειψη των σημείων συμφόρησης. Το λογισμικό διαθέτει επίσης ισχυρά εργαλεία αυτοματισμού. Μπορείτε ακόμη να προσφέρετε επιλογές εισαγωγής υπό όρους για να βοηθήσετε τους πελάτες να επιλύσουν ζητήματα πιο γρήγορα. Λαμβάνετε επίσης έναν δωρεάν μετασχηματιστικό οδηγό εξυπηρέτησης πελατών B2B που θα σας βοηθήσει να κάνετε ολόκληρη την εταιρεία σας πιο πελατοκεντρική, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στο συναίσθημα των πελατών αυξάνοντας τη μέση ικανοποίηση των πελατών.
Βασικά χαρακτηριστικά
Τιμή Η τιμή ποικίλλει ανάλογα με το πρόγραμμα που επιλέγετε και τις δυνατότητες που χρειάζεστε. Τα προγράμματα είναι:
Το HaloITSM είναι ό,τι χρειάζεστε για IT σε ένα μέρος. Σας επιτρέπει να έχετε κεντρικό έλεγχο στις επικοινωνίες σας και να αυτοματοποιείτε τη ροή εργασίας σας. Οι διαδικασίες τους ευθυγραμμισμένες με το ITIL διευκολύνουν τη διαχείριση περιστατικών και την εναρμόνιση με τις ΣΕΥ. Εσείς οι χρήστες θα βρείτε επίσης την πύλη αυτοεξυπηρέτησης εξαιρετικά εύκολη στην πλοήγηση.
Σας επιτρέπει επίσης να συγκεντρώνετε τη διαδικασία διαχείρισης αποκτημάτων και να αξιοποιείτε το ισχυρό διαθέσιμο λογισμικό AI. Το καλύτερο μέρος είναι ότι μπορείτε να το δοκιμάσετε για ένα μήνα δωρεάν για να δείτε αν σας αρέσει χωρίς να χρειάζεται πιστωτική κάρτα.
Βασικά χαρακτηριστικά
Τιμή Η τιμολόγηση κυμαίνεται από 3 αντιπροσώπους που πληρώνεται ανά αντιπρόσωπο ανά μήνα μέχρι 150+ αντιπροσώπους, οπότε σίγουρα θα βρείτε την τιμολόγηση κατάλληλη για την εταιρεία σας και τον αριθμό των αντιπροσώπων. Όσο περισσότερους αντιπροσώπους έχετε, τόσο πιο προσιτή είναι η τιμή.
Το Hiver είναι η πρώτη εφαρμογή υποστήριξης που βασίζεται στο Gmail στον κόσμο, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να παρέχετε γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών απευθείας από το Gmail χωρίς να χρειάζεται να μάθετε και να προσαρμοστείτε σε άλλο εργαλείο. Ένα τεράστιο μπόνους αν δεν θέλετε να χάσετε χρόνο και χρήμα για την εκ νέου εκπαίδευση του προσωπικού.
Δημιουργεί λογοδοσία με την ιδιοκτησία και την κατάσταση του email για να βεβαιωθείτε ότι τίποτα δεν ξεφεύγει. Μπορείτε να συνεργαστείτε άψογα διατηρώντας τις εσωτερικές και εξωτερικές συνομιλίες σαφώς ξεχωριστές, αλλά εντός στόχων. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να συνεργαστείτε στα μηνύματα email υποστήριξης χωρίς να απαιτούνται CC.
Λαμβάνετε επίσης αναλυτικά στοιχεία και πληροφορίες σχετικά με την κατανομή του φόρτου εργασίας, βλέπετε παραβιάσεις ΣΕΥ και την απόδοση της ομάδας και βελτιώνεστε με βάση τις μετρήσεις.
Βασικά χαρακτηριστικά
Τιμή Ανάλογα με το πρόγραμμα με το οποίο αισθάνεστε άνετα, μπορείτε να επιλέξετε από τα παρακάτω, αλλά φροντίστε να ελέγξετε ποιες λειτουργίες είναι διαθέσιμες.
Engage with your customers on all channels
If you wish to improve your response and resolution times, consider LiveAgent for all you support ticketing needs.
Το Gorgias σάς επιτρέπει να συγκεντρώνετε πλήρως τις καρτέλες υποστήριξής σας σε ένα μέρος. Αυτό θα σας επιτρέψει να βεβαιωθείτε ότι εμφανίζονται όλα τα δεδομένα του πελάτη σας ενώ μιλάτε μαζί τους, κάτι που είναι εξαιρετικά χρήσιμο. Μπορείτε να επεξεργαστείτε παραγγελίες, να τροποποιήσετε συνδρομές και να επιστρέψετε τις πληρωμές σας χωρίς να φύγετε από το κέντρο εξυπηρέτησης. Μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε όλες τις πωλήσεις που δημιουργούνται από τους αντιπροσώπους υποστήριξης μέσω μηνυμάτων κειμένου, απαντήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ζωντανών συνομιλιών στον ιστότοπό σας.
Το λογισμικό έχει επίσης σχεδιαστεί με γνώμονα το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά μπορεί να χωρέσει τα πάντα με πάνω από 30+ ενσωματώσεις.
Βασικά χαρακτηριστικά
Τιμή Η τιμολόγηση είναι φθηνότερη όταν πληρώνεται ετησίως, αλλά μπορείτε επίσης να επιλέξετε μια μηνιαία συνδρομή. Οι τιμές ξεκινούν από 50 $/μήνα για 350 μηνιαίες καρτέλες +25 $ για κάθε 100 επιπλέον καρτέλες και φτάνουν μέχρι τα 625 $/μήνα για 6.000 μηνιαίες καρτέλες +14 $ για κάθε 100 επιπλέον καρτέλες. Μπορείτε επίσης να ζητήσετε ένα προσαρμοσμένο πρόγραμμα τιμολόγησης για τις δικές σας ανάγκες.
Το Κέντρο Εξυπηρέτησης ProProfs είναι απλό, σαφές και εύκολο στη χρήση. Επιτρέπει στα μέλη της ομάδας να συνεργάζονται με κοινόχρηστα εισερχόμενα. Ο αυτοματισμός επιτρέπει αυξημένη παραγωγικότητα ροής εργασίας και είναι επίσης διαθέσιμες λεπτομερείς αναφορές απόδοσης και πληροφορίες που βασίζονται σε αναλυτικά στοιχεία.
Παρόλο που παρέχει επίσης υποστήριξη πολλαπλών καναλιών και περιλαμβάνει μια γνωσιακή βάση, το χρησιμοποιούν καλύτερα όσοι θέλουν να επιλύσουν όλα τα ερωτήματα υποστήριξης πελατών μέσω email.
Βασικά χαρακτηριστικά
Τιμή Η τιμολόγηση ξεκινά από $0 για τη δωρεάν έκδοση, αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την βασική έκδοση για μόλις $10/χρήστη/μήνα, και εάν χρειάζεστε ακόμη περισσότερες δυνατότητες, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στην έκδοση premium για $15/χρήστη/μήνα.
Αν ψάχνετε για έναν τρόπο συγχώνευσης λογισμικού διαχείρισης έργου με καρτέλες κέντρου εξυπηρέτησης, τότε το OneDesk είναι η λύση για εσάς. Από την πλευρά του κέντρου εξυπηρέτησης, έχετε τις δυνατότητες που σας επιτρέπουν να καταγράφετε καρτέλες μέσω email, μια ολοκληρωμένη συνομιλία και συνεργασία, διαχείριση αιτημάτων εξυπηρέτησης, πύλη πελατών και γνωσιακή βάση. Έχετε επίσης την επιλογή αυτοματοποιημένων και προσαρμόσιμων ροών εργασίας και μπορείτε να παρακολουθείτε τις συμφωνίες επιπέδου υπηρεσιών.
Προσθέστε επιπλέον το πλεονέκτημα ενός ευέλικτου λογισμικού διαχείρισης έργου που σας επιτρέπει να έχετε συζητήσεις και ειδοποιήσεις για εργασίες και θέματα, προβολές για παραδοσιακή και ευέλικτη διαχείριση έργου, γραφήματα Gantt, προγραμματισμό και εργασίες, παρακολούθηση χρόνου με δελτία απασχόλησης και μετρητές χρόνων εργασιών , αναφορά και εξαγωγή και ενσωματώσεις για άλλες εφαρμογές που χρησιμοποιείτε ήδη.
Βασικά χαρακτηριστικά
Τιμή Η τιμολόγηση είναι αρκετά προσιτή στα $9/χρήστη/μήνα
Το ManageEngine Service Desk έχει σχεδιαστεί ειδικά με σκοπό να είναι ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης πληροφορικής. Ενσωματώνει βέλτιστες πρακτικές ροές εργασίας ITSM, ισχυρές ενσωματώσεις με εφαρμογές διαχείρισης πληροφορικής, έξυπνη αυτοματοποίηση, εκτεταμένες δυνατότητες αναφοράς, προσαρμογές χωρίς κώδικα και πολλά άλλα.
Έχετε επίσης την επιλογή να το εγκαταστήσετε σε χώρους ή να χρησιμοποιήσετε λογισμικό που βασίζεται σε cloud. Το τυπικό πρόγραμμα είναι απλώς λογισμικό πληροφορικής, το επαγγελματικό πρόγραμμα περιλαμβάνει ένα κέντρο εξυπηρέτησης + διαχείριση αποκτημάτων και το πρόγραμμα για επιχειρήσεις αποτελείται από ένα κέντρο εξυπηρέτησης + αλλαγή + αποκτήματα + έργο.
Βασικά χαρακτηριστικά
Τιμή Οι τιμές εξαρτώνται από τις ατομικές ανάγκες, αλλά μπορεί να ζητηθεί προσφορά.
Το EngageBay διαθέτει μερικές συναρπαστικές δυνατότητες όσον αφορά το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης. Το λογισμικό CRM σάς επιτρέπει να αποθηκεύετε απεριόριστες επαφές και να δημιουργείτε ισχυρότερες σχέσεις παρακολουθώντας όλα τα στοιχεία των πελατών σας σε ένα μέρος.
Σας επιτρέπει επίσης να αυτοματοποιήσετε τη διαδικασία μάρκετινγκ στέλνοντας εξατομικευμένα μηνύματα στο κοινό – στόχο. Υποστηρίζουν επίσης λογισμικό ζωντανής συνομιλίας, ώστε να μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες σας υποστήριξη όποτε το ζητήσουν.
Βασικά χαρακτηριστικά
Τιμή Υπάρχουν πολλά προγράμματα και επιλογές για το πώς θέλετε να χρεωθείτε. Μερικά από αυτά τα αρχικά προγράμματα είναι:
Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Jira είναι το μόνο κέντρο εξυπηρέτησης που βασίζεται στην Jira. Είναι μέρος της διαχείρισης υπηρεσιών Jira που περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες του Κέντρου Εξυπηρέτησης Jira με καλύτερες δυνατότητες ITSM.
Σας δίνει την επιλογή διαμόρφωσης ουρών για παρακολούθηση, δοκιμή και εκχώρηση εισερχόμενων αιτημάτων.
Βασικά χαρακτηριστικά
Τιμή Τα διαθέσιμα προγράμματα τιμών είναι:
Το Jivochat επιτρέπει στους πελάτες σας να επικοινωνούν μαζί σας μέσω του καναλιού που αισθάνονται πιο άνετα, ώστε να μην χάσετε την ευκαιρία να συνδεθείτε. Ενσωματώνεται απρόσκοπτα με τα πάντα, από το Apple Business Chat έως το WhatsApp, το Instagram και ακόμη και το chatbot.
Αποτελεσματική επικοινωνία πελάτη/αντιπροσώπου καθώς όλες οι πληροφορίες και τα απαιτούμενα εργαλεία εμφανίζονται σε ένα μόνο παράθυρο.
Βασικά χαρακτηριστικά
Τιμή Το Jivochat είναι δωρεάν για τους πέντε πρώτους αντιπροσώπους και μετά από αυτό κοστίζει $ 13/αντιπρόσωπο/μήνα εάν χρεώνεται ετησίως.
Το CometChat διαθέτει δύο εκδόσεις του λογισμικού του, συγκεκριμένα το CometChat Go και το CometChat Pro. Το CometChat Go είναι ένα πρόσθετο συνομιλίας drag and drop για δημοφιλείς πλατφόρμες χωρίς κώδικα όπως το WordPress και άλλο διαδικτυακό λογισμικό.
Το CometChat Pro προσφέρει API συνομιλίας, SDK και στοιχεία διεπαφής χρήστη για δημοφιλείς γλώσσες προγραμματισμού όπως React, Swift, Cotlin, Java, κ.λπ.
Βασικά χαρακτηριστικά
Τιμή Το φθηνότερο πρόγραμμα ξεκινά στα $149/μήνα
Το Freshchat είναι μοναδικό στον τρόπο που παρέχει εξυπηρέτηση πελατών σε πολλά κανάλια. Το κάνει χρησιμοποιώντας ένα μείγμα τεχνητής νοημοσύνης και ανθρώπινης βοήθειας. Μέσω της χρήσης chatbots με τεχνητή νοημοσύνη, καθοδηγεί τους πελάτες να επιλύουν τα ερωτήματά τους ανεξάρτητα από το κανάλι που χρησιμοποιούν.
Το λογισμικό προβλέπει ακόμη και πότε ένας πελάτης μπορεί να έχει πρόβλημα με κάτι και ενεργητικά πρώτο επικοινωνεί με αυτόν. Ενσωματώνεται επίσης στα περισσότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπου οι περισσότεροι καταναλωτές αισθάνονται πιο άνετα.
Βασικά χαρακτηριστικά
Τιμή Δεδομένου ότι οι τιμές ποικίλλουν ανάλογα με το πρόγραμμα που επιλέγετε, θα μπορούσε να είναι πολύ προσιτό ή αρκετά ακριβό. Ωστόσο, αυτό ποικίλλει ανάλογα με τις ατομικές σας ανάγκες.
Το Fresh Service είναι μια έξυπνη λύση διαχείρισης εξυπηρέτησης για τη σύγχρονη επιχείρηση. Το λογισμικό διαθέτει τεράστια απόδοση επένδυσης για τους πελάτες του. Με τα ισχυρά εργαλεία αυτοματοποίησης, μπορεί να ανταποκρίνεται ταχύτερα στους πελάτες και να επιλύει ζητήματα. Δίνει σημαντική απόδοση επένδυσης καθώς σχεδόν τα μισά έσοδα προέρχονται από πελάτες που επιστρέφουν, σύμφωνα με αυτήν την έκθεση αναφοράς.
Λόγω της ολοκληρωμένης διαχείρισης εξυπηρέτησης σε μία μόνο πλατφόρμα, έχει βελτιώσει τη διαχείριση εξυπηρέτησης.
Βασικά χαρακτηριστικά
Τιμή Το εύρος τιμών ποικίλλει ανάλογα με το πρόγραμμα που επιλέγετε. Είναι σημαντικό να εξετάσετε λεπτομερώς τα προγράμματα και τις δυνατότητες που προσφέρονται.
Το Hubspot Service Hub συγκεντρώνει όλα τα δεδομένα και τα κανάλια εξυπηρέτησης πελατών σε μια πλατφόρμα CRM, ώστε να μπορείτε να είστε πιο αποτελεσματικοί με την ενσωμάτωση, την επανεκπαίδευση, την υποστήριξη και την ανάπτυξη της πελατειακής σας βάσης.
Το Hubspot δίνει προτεραιότητα σε κρίσιμα ζητήματα πρώτα και προσθέτει δρομολόγηση στις καρτέλες. Διαθέτει επίσης μια γνωσιακή βάση για να βοηθήσει τους πελάτες να βοηθήσουν πρώτα τον εαυτό τους. Αυτό μειώνει το φορτίο και στους αντιπροσώπους. Η λειτουργία ζωντανής συνομιλίας σάς επιτρέπει επίσης να βοηθήσετε τους πελάτες στον ιστότοπό σας σε πραγματικό χρόνο.
Βασικά χαρακτηριστικά
Τιμή Τα προγράμματα τιμών έχουν ως εξής:
Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Vision σάς επιτρέπει να συγκεντρώνετε αιτήματα από το email της επιχείρησής σας, το τηλέφωνο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τους ιστότοπους, ώστε να μπορείτε να τα διαχειρίζεστε κεντρικά σε ένα μέρος. Μπορείτε να ορίσετε ΣΕΥ, κλιμακώσεις, να αυτοματοποιήσετε τη ροή εργασίας και ακόμη και να αυτοματοποιήσετε τη ροή λογισμικού καρτελών.
Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Vision σάς επιτρέπει να ορίσετε το τμήμα υποδοχής και το προσωπικό που ανατίθεται όταν έρχεται μια νέα καρτέλα. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ιδιότητες της καρτέλας με βάση ορισμένα κριτήρια και προϋποθέσεις. Μπορείτε επίσης να ρυθμίσετε το αυτόματο κλείσιμο όταν δεν λαμβάνετε απάντηση σε καθορισμένο χρόνο.
Βασικά χαρακτηριστικά
Τιμή Υπάρχουν πολλά προγράμματα τιμών που ξεκινούν από $12 έως $800 ανάλογα με τις δυνατότητες που θέλετε και πώς θέλετε να το κατεβάσετε.
Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Web προσφέρει δύο επιλογές Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής που ταιριάζουν στις ανάγκες σας ανάλογα με το τι προτιμάτε. Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Web είναι μια λύση εσωτερικού χώρου και το κέντρο εξυπηρέτησης είναι μια λύση που βασίζεται σε cloud.
Η διαχείριση χρόνου και χρέωσης είναι άλλη μία εξαιρετική δυνατότητα, μαζί με τη διαχείριση υλικού. Μπορείτε επίσης να βελτιστοποιήσετε τις καρτέλες προβλημάτων με τη διαχείριση καρτελών προβλημάτων. Τέλος, υπάρχει επίσης διαχείριση ΣΕΥ που σας βοηθά να διασφαλίσετε ότι δεν παραβιάζετε τη ΣΕΥ σας.
Βασικά χαρακτηριστικά
Τιμή Οι τιμές ποικίλλουν ανάλογα με το αν επιλέξετε συνεχείς ή συνδρομητικές επιλογές. Ωστόσο, όσο περισσότερους χρήστες έχετε, τόσο πιο φθηνό γίνεται ανά χρήστη. Μπορείτε να λάβετε μια προσφορά στον ιστότοπο.
Το Agiloft σάς βοηθά να κλείσετε τις καρτέλες γρηγορότερα από ποτέ με τους διαμορφώσιμους κανόνες εκχώρησης και κλιμάκωσης καρτελών που σας προειδοποιούν για μπλοκαρίσματα και κλιμακώνουν προληπτικά θέματα όταν είναι απαραίτητο. Έχετε επίσης την επιλογή να βελτιώσετε τη συνέπεια αυτοματοποιώντας τη ροή εργασίας.
Το Agiloft διαθέτει μια εξαιρετική γνωσιακή βάση που επιτρέπει στους πελάτες να παίρνουν απάντηση στις ευκολότερες ερωτήσεις τους, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο στους αντιπροσώπους.
Βασικά χαρακτηριστικά
Τιμή Για να μάθετε ποιες είναι οι τιμές, μπορείτε να ζητήσετε μια προσφορά από τον ιστότοπο με βάση το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει. Ωστόσο, υπάρχει επίσης μια δωρεάν δοκιμή διαθέσιμη.
Το διαδικτυακό κέντρο εξυπηρέτησης της SolarWinds διαθέτει διαχείριση συμβάντων που σημαίνει ότι οι εισερχόμενες καρτέλες έχουν προτεραιότητα. Ο κατάλογος υπηρεσιών επιτρέπει επίσης την τυποποίηση αιτημάτων εξυπηρέτησης και διαδικασιών εκπλήρωσης. Οι χρήστες έχουν μια πύλη εξυπηρέτησης που λειτουργεί ως το μοναδικό μέρος για την υποβολή καρτελών και αιτημάτων.
Η διαχείριση αλλαγών σάς επιτρέπει να σχεδιάζετε και να εφαρμόζετε γρήγορα τις αλλαγές. Υπάρχει επίσης μια ενσωματωμένη γνωσιακή βάση που θα επιτρέπει στους πελάτες να επιλύουν τα μικρότερα ζητήματά τους γρήγορα.
Βασικά χαρακτηριστικά
Τιμή Οι τιμές ξεκινούν από 19$ το μήνα ανά τεχνικό, αλλά φτάνουν έως και 89$ ανά μήνα ανά τεχνικό.
Ας δούμε τα 5 κορυφαία συστήματα υποστήριξης καρτελών και να συγκρίνουμε μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά τους, ώστε να μπορείτε να πάρετε την καλύτερη απόφαση με βάση τα στοιχεία.
Το LiveAgent παραμένει στην κορυφή της λίστας μας με τις ισχυρές δυνατότητες του, όπως συγκεντρωτικά εισερχόμενα, υβριδική ροή καρτελών, αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών καθώς και τη δυνατότητα αυτοματοποίησης της ροής εργασίας σας μέσα από το χρόνο, τη δράση και τους κανόνες ΣΕΥ. Δεν έχει χρέωση εγκατάστασης, εξυπηρέτηση πελατών 24 ώρες το 24ωρο και δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα για να εγγραφείτε στη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών. Σας επιτρέπει επίσης να ακυρώσετε οποιαδήποτε στιγμή, καθώς δεν υπάρχουν συμβόλαια και μπορείτε να αναβαθμίσετε και να πληρώσετε ανάλογα με τη χρήση. Όχι μόνο τα προγράμματα τους είναι απίστευτα προσιτά, αλλά μπορείτε επίσης να ξεκινήσετε με ένα δωρεάν εφ’ όρου ζωής λογαριασμό και να διαπιστώσετε μόνοι σας αν σας ταιριάζει.
Curious to learn more?
Join over 21,000 businesses around the world, across various industries that are already using LiveAgent and discover all it has to offer.
Το Zoho Desk έχει μερικές εξαιρετικές δυνατότητες, καθιστώντας το ένα από τα ωραιότερα διαθέσιμα λογισμικά κέντρου εξυπηρέτησης. Σας επιτρέπει να οργανώσετε το κέντρο εξυπηρέτησης σας ώστε να αντικατοπτρίζει τη δομή της εταιρείας σας. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε μια ξεχωριστή πύλη αυτοεξυπηρέτησης για τους πελάτες κάθε εταιρείας. Το λογισμικό συνιστά ακόμη και πληροφορίες από τη γνωσιακή βάση στους αντιπροσώπους για να τις προσθέσει στις απαντήσεις των πελατών. Τέλος, ο ζωντανός πίνακας ελέγχου δείχνει τις τρέχουσες τάσεις και υπάρχει ακόμη και μια εφαρμογή για κινητά.
Το OneDesk συνδυάζει κέντρο εξυπηρέτησης και λογισμικό διαχείρισης έργων για να σας προσφέρει το καλύτερο και των δύο κόσμων. Είναι ιδανικό για ομάδες που πρέπει να εργαστούν για τη διαχείριση έργου καθώς και για την υποστήριξη πελατών. Για να το συμπληρώσουμε, έχει επίσης ένα εξαιρετικό προσιτό πρόγραμμα τιμολόγησης και πληρώνετε ανά χρήστη. Κάθε πρόγραμμα περιλαμβάνει απεριόριστους πελάτες, απεριόριστα έργα και όλες τις δυνατότητες του OneDesk.
Το Hiver είναι το μόνο κέντρο εξυπηρέτησης που δημιουργήθηκε για το G-Suite. Είναι επίσης ένα από τα αγαπημένα μεταξύ των μεγάλων εταιρειών για την υποστήριξη πελατών. Η λειτουργία κοινόχρηστων εισερχομένων σάς επιτρέπει να έχετε πρόσβαση σε κοινόχρηστα εισερχόμενα μέσα στο Gmail. Τα αναλυτικά στοιχεία σάς επιτρέπουν επίσης να παρακολουθείτε βασικές μετρήσεις και την απόδοση της ομάδας. Επιπλέον, είναι το γεγονός ότι μπορείτε να αναθέσετε email με ένα μόνο κλικ και να γράψετε σημειώσεις στα μέλη της ομάδας για να δώσετε τη γενική εικόνα ή οδηγίες.
Το Kayako μπήκε στη λίστα μας λόγω της απλότητας και της ευκολίας χρήσης του. Είναι ιδανικό για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και προσφέρει μια προσωπική πινελιά στην εξυπηρέτηση πελατών. Παρόλο που δεν έχει τόσες δυνατότητες όσο το LiveAgent, εξακολουθεί να έχει τις περισσότερες από τις σημαντικές που χρειάζεστε για μια ομάδα υποστήριξης πελατών μικρών επιχειρήσεων. Το Kayako είναι επίσης προσιτό και τιμολογείται κατάλληλα για την αξία που παρέχει.
Σύστημα υποστήριξης email | Βαθμολογία Capterra | Δωρεάν έκδοση | Δωρεάν δοκιμή | Αρχική τιμή |
LiveAgent | 4.7/5 (περίπου 1.000 αξιολογήσεις) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | $15 ανά αντιπρόσωπο/μήνα |
Zoho Desk | 4.5/5 (περίπου 1.600 αξιολογήσεις) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | $14 ανά αντιπρόσωπο/μήνα |
OneDesk | 4.0/5 (2 αξιολογήσεις) | ΟΧΙ | ΝΑΙ | $9 ανά αντιπρόσωπο/μήνα |
Hiver | 4.7/5 (74 αξιολογήσεις) | ΟΧΙ | ΝΑΙ | $12 ανά αντιπρόσωπο/μήνα |
Kayako | 4.0/5 (157 αξιολογήσεις) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | $15 ανά αντιπρόσωπο/μήνα |
Όταν πρόκειται για την επιλογή της σωστής λύσης συστήματος υποστήριξης καρτελών, είναι αρκετά δύσκολο να αποφασίσετε ποια είναι η καλύτερη για την επιχείρησή σας. Είναι σημαντικό να κάνετε ένα βήμα πίσω και να λάβετε υπόψη τα χαρακτηριστικά που χρειάζεστε για να λάβετε τεκμηριωμένη απόφαση και να δώσετε πλεονέκτημα στους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας. Αυτοί οι παράγοντες, μαζί με τη μεγάλη σχέση ποιότητας/τιμής και την εξαιρετική βαθμολογία σε αξιόπιστους ιστότοπους κριτικών, μπορούν να βοηθήσουν στην αναζήτησή σας.
Cloud-based ticketing for an affordable price
Straightforward set up and ease-of-use make LiveAgent one of the best support tickets systems on the market.
Ένα σύστημα υποστήριξης καρτελών είναι λογισμικό που δημιουργεί μία “καρτέλα” κάθε φορά που ένας πελάτης έχει αίτημα εξυπηρέτησης. Δεδομένου ότι όλες οι αλληλεπιδράσεις και τα αιτήματα συνδέονται με αυτή την καρτέλα, γίνεται πολύ πιο εύκολο για τα στελέχη υποστήριξης πελατών να βοηθήσουν τον πελάτη. Μόλις επιλυθεί το ζήτημα, η καρτέλα εξαφανίζεται και μπορεί να ξεκινήσει η ομαδική συνεργασία στο επόμενο ζήτημα ή καρτέλα.
Εάν χειρίζεστε μόνο μερικά email πελατών την ημέρα, τότε ένας τυπικός πάροχος email συνήθως κάνει τη δουλειά. Ωστόσο, με ένα σύστημα υποστήριξης καρτελών, μπορείτε να χειριστείτε έναν πολύ μεγαλύτερο όγκο ζητημάτων πελατών και να το κάνετε με καλά οργανωμένο τρόπο. Ένα σύστημα υποστήριξης καρτελών συνήθως σας δίνει προτεραιότητα, σας υπενθυμίζει και αποθηκεύει όλες τις σχετικές πληροφορίες που αφορούν έναν πελάτη σε μία καρτέλα. Στη συνέχεια, μπορείτε να χειριστείτε τις καρτέλες από ένα μόνο πίνακα ελέγχου.
Ένα σύστημα υποστήριξης καρτελών παντός καναλιού είναι ένα σύστημα που σας επιτρέπει να χειρίζεστε μία καρτέλα σε πολλά κανάλια. Εάν ένας πελάτης σας στείλει ένα email και καλέσει ξανά από μια κινητή συσκευή για να το παρακολουθήσει, ένα λογισμικό έκδοσης καρτελών για όλα τα κανάλια προσφέρει την υποστήριξη πολλών καναλιών που χρειάζεστε για να παρακολουθήσετε την καρτέλα σε πολλές πλατφόρμες.
Η χρήση συστήματος υποστήριξης καρτελών αφαιρεί ένα τεράστιο βάρος από τους ώμους σας καθώς δεν χρειάζεται πλέον να αναζητάτε, να θυμάστε ή να αναζητάτε λεπτομέρειες για κάθε πελάτη και τα προβλήματά του. Όλα καταγράφονται και αποθηκεύονται σε μία μόνο τοποθεσία και μπορείτε εύκολα να τα έχετε πρόσβαση σε έναν προσαρμόσιμο πίνακα ελέγχου από όπου μπορείτε να δώσετε προτεραιότητα και να επιλύσετε καρτέλες.
Όσον αφορά τις λεπτομέρειες τιμολόγησης, το εύρος τιμών ενός συστήματος υποστήριξης καρτελών μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την εταιρεία λογισμικού υποστήριξης πελατών που επιλέγετε και ποιες δυνατότητες σας παρέχει. Έτσι, ενώ μπορεί να βρείτε δωρεάν εκδόσεις του λογισμικού που χρειάζεστε μόνο με τις κοινές λειτουργίες, η τιμή θα αυξηθεί με πρόσθετες λειτουργίες, όπως μια λειτουργία συνομιλίας ή λειτουργίες ανάλυσης.
Το σύστημα υποστήριξης καρτελών δημιουργεί μια “καρτέλα” όταν ένας πελάτης αναφέρει ένα πρόβλημα. Αυτή η καρτέλα πρέπει στη συνέχεια να επιλυθεί και περιέχει όλες τις σχετικές πληροφορίες που απαιτούν οι εσωτερικοί υπάλληλοι για να λύσουν το πρόβλημα. Αυτό είναι πολύ πιο αποτελεσματικό από το να θυμάστε ποιοι πελάτες χρειάζονται τι και βοηθά επίσης στην αποφυγή λαθών.
Ένα καλό σύστημα υποστήριξης καρτελών απαιτεί λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, κατά προτίμηση λογισμικό λύσης κέντρου εξυπηρέτησης βασισμένο στο cloud και μια καλά εκπαιδευμένη υπηρεσία υπαλλήλων για την παρακολούθηση ερωτημάτων. Θα πρέπει να έχει ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών και να διαθέτει ολοκληρωμένα επιχειρηματικά εργαλεία διαχείρισης γνώσης, ώστε να μπορείτε να επιλύσετε γρήγορα προβλήματα. Οι προκατασκευασμένες ενσωματώσεις είναι επίσης τεράστια βοήθεια για την επίλυση μεμονωμένων καρτελών ή καρτελών με νήματα σε πολλές πλατφόρμες.
Όσον αφορά το θέμα, το καλύτερο σύστημα υποστήριξης καρτελών εξαρτάται από τους επιχειρηματικούς σας στόχους και ποικίλλει ανάλογα με τα μεγέθη των επιχειρήσεων, από μικρές έως μεσαίες επιχειρήσεις. Το καλύτερο σύστημα καρτελών για κάποιον άλλο μπορεί να μην είναι από τα καλύτερα συστήματα λογισμικού για εσάς. Βεβαιωθείτε ότι κάνετε την έρευνά σας και επιλέγετε προσεκτικά για να λάβετε τη μεγαλύτερη αξία για εσάς και βεβαιωθείτε ότι έχετε ευχαριστημένους πελάτες.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι ένα λογισμικό συστήματος υποστήριξης καρτελών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ένα σύστημα υποστήριξης καρτελών είναι λογισμικό που δημιουργεί μία καρτέλα κάθε φορά που ένας πελάτης έχει αίτημα εξυπηρέτησης. Δεδομένου ότι όλες οι αλληλεπιδράσεις και τα αιτήματα συνδέονται με αυτή την καρτέλα, γίνεται πολύ πιο εύκολο για τα στελέχη υποστήριξης πελατών να βοηθήσουν τον πελάτη. Μόλις επιλυθεί το ζήτημα, η καρτέλα εξαφανίζεται και μπορεί να ξεκινήσει η ομαδική συνεργασία στο επόμενο ζήτημα ή καρτέλα.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποια είναι η διαφορά μεταξύ συστήματος υποστήριξης καρτελών και του τυπικού παρόχου email;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Εάν χειρίζεστε μόνο μερικά email πελατών την ημέρα, τότε ένας τυπικός πάροχος email συνήθως κάνει τη δουλειά. Ωστόσο, με ένα σύστημα υποστήριξης καρτελών, μπορείτε να χειριστείτε έναν πολύ μεγαλύτερο όγκο ζητημάτων πελατών και να το κάνετε με καλά οργανωμένο τρόπο. Ένα σύστημα υποστήριξης καρτελών συνήθως σας δίνει προτεραιότητα, σας υπενθυμίζει και αποθηκεύει όλες τις σχετικές πληροφορίες που αφορούν έναν πελάτη σε μία καρτέλα. Στη συνέχεια, μπορείτε να χειριστείτε τις καρτέλες από ένα μόνο πίνακα ελέγχου.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι μια λύση συστήματος υποστήριξης καρτελών παντός καναλιού;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ένα σύστημα υποστήριξης καρτελών παντός καναλιού είναι ένα σύστημα που σας επιτρέπει να χειρίζεστε μία καρτέλα σε πολλά κανάλια. Εάν ένας πελάτης σας στείλει ένα email και καλέσει ξανά από μια κινητή συσκευή για να το παρακολουθήσει, ένα λογισμικό έκδοσης καρτελών για όλα τα κανάλια προσφέρει την υποστήριξη πολλών καναλιών που χρειάζεστε για να παρακολουθήσετε την καρτέλα σε πολλές πλατφόρμες.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση συστήματος υποστήριξης καρτελών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η χρήση συστήματος υποστήριξης καρτελών αφαιρεί ένα τεράστιο βάρος από τους ώμους σας καθώς δεν χρειάζεται πλέον να αναζητάτε, να θυμάστε ή να αναζητάτε λεπτομέρειες για κάθε πελάτη και τα προβλήματά του. Όλα καταγράφονται και αποθηκεύονται σε μία μόνο τοποθεσία και μπορείτε εύκολα να τα έχετε πρόσβαση σε έναν προσαρμόσιμο πίνακα ελέγχου από όπου μπορείτε να δώσετε προτεραιότητα και να επιλύσετε καρτέλες.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο κοστίζει ένα σύστημα υποστήριξης καρτελών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Όσον αφορά τις λεπτομέρειες τιμολόγησης, το εύρος τιμών ενός συστήματος υποστήριξης καρτελών μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την εταιρεία λογισμικού υποστήριξης πελατών που επιλέγετε και ποιες δυνατότητες σας παρέχει. Έτσι, ενώ μπορεί να βρείτε δωρεάν εκδόσεις του λογισμικού που χρειάζεστε μόνο με τις κοινές λειτουργίες, η τιμή θα αυξηθεί με πρόσθετες λειτουργίες, όπως μια λειτουργία συνομιλίας ή λειτουργίες ανάλυσης.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς λειτουργεί το σύστημα υποστήριξης καρτελών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το σύστημα υποστήριξης καρτελών δημιουργεί μία καρτέλα όταν ένας πελάτης αναφέρει ένα πρόβλημα. Αυτή η καρτέλα πρέπει στη συνέχεια να επιλυθεί και περιέχει όλες τις σχετικές πληροφορίες που απαιτούν οι εσωτερικοί υπάλληλοι για να λύσουν το πρόβλημα. Αυτό είναι πολύ πιο αποτελεσματικό από το να θυμάστε ποιοι πελάτες χρειάζονται τι και βοηθά επίσης στην αποφυγή λαθών..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι εξοπλισμός χρειάζεται για ένα σύστημα υποστήριξης καρτελών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ένα καλό σύστημα υποστήριξης καρτελών απαιτεί λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, κατά προτίμηση λογισμικό λύσης κέντρου εξυπηρέτησης βασισμένο στο cloud και μια καλά εκπαιδευμένη υπηρεσία υπαλλήλων για την παρακολούθηση ερωτημάτων. Θα πρέπει να έχει ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών και να διαθέτει ολοκληρωμένα επιχειρηματικά εργαλεία διαχείρισης γνώσης, ώστε να μπορείτε να επιλύσετε γρήγορα προβλήματα. Οι προκατασκευασμένες ενσωματώσεις είναι επίσης τεράστια βοήθεια για την επίλυση μεμονωμένων καρτελών ή καρτελών με νήματα σε πολλές πλατφόρμες.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιο είναι το καλύτερο σύστημα υποστήριξης καρτελών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Όσον αφορά το θέμα, το καλύτερο σύστημα υποστήριξης καρτελών εξαρτάται από τους επιχειρηματικούς σας στόχους και ποικίλλει ανάλογα με τα μεγέθη των επιχειρήσεων, από μικρές έως μεσαίες επιχειρήσεις. Το καλύτερο σύστημα καρτελών για κάποιον άλλο μπορεί να μην είναι από τα καλύτερα συστήματα λογισμικού για εσάς. Βεβαιωθείτε ότι κάνετε την έρευνά σας και επιλέγετε προσεκτικά για να λάβετε τη μεγαλύτερη αξία για εσάς και βεβαιωθείτε ότι έχετε ευχαριστημένους πελάτες.” } }] }Σύνταξη Αναρτήσεων από Τρίτους
Mark Xavier Quadros
Mark Quadros is a SaaS content marketer that helps brands create and distribute rad content. On a similar note, Mark loves content and contributes to several authoritative blogs like HubSpot, CoSchedule, Foundr, etc. Connect with him via LinkedIN or twitter.
Η εταιρεία LiveAgent παρέχει διάφορες υπηρεσίες, όπως εικονικός αντιπρόσωπος, διαχείριση υπηρεσιών και αντιμετώπιση προβλημάτων. Επιπλέον, παρέχει τεχνική υποστήριξη και αυτοεξυπηρέτηση για την αντιμετώπιση προβλημάτων. Η παραβίαση του ΣΕΥ είναι απαράδεκτη και απαιτεί αποτελεσματική εφαρμογή για τη διατήρηση της εμπιστοσύνης και της αξιοπιστίας. Επιπλέον, η εταιρεία παρέχει δωρεάν δωμάτιο συνομιλίας για ιστότοπους για την υποστήριξη των καταναλωτών.
Η ικανοποίηση των πελατών είναι σημαντική για μια επιτυχημένη επιχείρηση. Οι προϊστάμενοι εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να διαθέτουν τεχνικές και κοινωνικές δεξιότητες, ενώ η έγκαιρη επίλυση προβλημάτων βελτιώνει την ικανοποίηση των πελατών. Για αύξηση της ικανοποίησης των πελατών, συστήνεται η χρήση εργαλείων επικοινωνίας όπως η τηλεφωνία και η ηλεκτρονική αλληλογραφία.
Βέλτιστες πρακτικές συστήματος καρτελών
Οι ετικέτες σε ένα σύστημα καρτελών είναι χρήσιμες για την προσθήκη περιεχομένου, την οργάνωση αιτημάτων υποστήριξης και τη διαχείριση ροών εργασίας. Είναι σημαντικό να διατηρούνται σαφείς, ακριβείς και συνεπείς. Η παρακολούθηση της προόδου των καρτελών και η δημιουργία προτύπων απαντήσεων μπορεί να αυξήσει την αποτελεσματικότητα της ομάδας σας και να παρέχει μια εξατομικευμένη εμπειρία στους καταναλωτές.