Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Χαρακτηριστικά | Liveagent
Δοκιμάστε το κορυφαίο λογισμικό ticketing δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. | Zendesk
Σύγκριση Zendesk με με LiveAgent. | SysAid
Σύγκριση SysAid με LiveAgent. | Helpdesk.com | Help Scout
Σύγκριση Help Scout με LiveAgent. |
---|---|---|---|---|---|
Βαθμολογία
Συνολικές βαθμολογίες λογισμικού από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.7 Έλαβε συνολική βαθμολογία 4.7 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.3 Έλαβε συνολική βαθμολογία 4.3 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.5 Έλαβε συνολική βαθμολογία 4.5 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.6 Έλαβε συνολική βαθμολογίαf 4.6 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.7 Έλαβε συνολική βαθμολογία 4.7 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. |
Ευκολία Χρήσης
Βαθμολογίες ευκολίας χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.6 Το LiveAgent βαθμολογήθηκε με 4.6 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.3 Το Zendesk βαθμολογήθηκε με 4.3 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.4 Το SysAid βαθμολογήθηκε με 4.4 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.8 Το Helpdesk.com βαθμολογήθηκε με 4.8 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.7 Το Help Scout βαθμολογήθηκε με 4.7 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. |
Υποστήριξη Πελατών
Βαθμολογίες υποστήριξης πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.7 Το LiveAgent βαθμολογήθηκε με 4.7 στα 5 για την υποστήριξη πελατών customer support από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.2 Το Zendesk βαθμολογήθηκε με 4.2 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.5 Το SysAid βαθμολογήθηκε με 4.5 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.8 Το Helpdesk.com βαθμολογήθηκε με 4.8 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.8 Το Help Scout βαθμολογήθηκε με 4.8 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. |
Τιμή
Τιμή λογισμικού σε USD ανά εκπρόσωπο ανά μήνα. |
$15/μήνα/εκπρόσωπο
Τιμή σε USD ανά εκπρόσωπο ανά μήνα. |
$5/μήνα/εκπρόσωπο
Τιμή σε USD ανά εκπρόσωπο ανά μήνα. |
Unknown
|
$4/μήνα/εκπρόσωπο
Τιμή σε USD ανά εκπρόσωπο ανά μήνα. |
$15/μήνα/εκπρόσωπο
Τιμή σε USD ανά εκπρόσωπο ανά μήνα. |
Ειδοποιήσεις / Προωθήσεις
Ειδοποιήσεις και προωθήσεις για ticket και SLAs με βάση την προτεραιότητα και προκαθορισμένες συνθήκες. | Το LiveAgent προσφέρει ειδοποιήσεις και προωθήσεις. | Το Zendesk προσφέρει ειδοποιήσεις και προωθήσεις. | Το SysAid προσφέρει ειδοποιήσεις και προωθήσεις. | Το Helpdesk.com προσφέρει ειδοποιήσεις και προωθήσεις. | Το Help Scout προσφέρει ειδοποιήσεις και προωθήσεις. |
Αυτόματη δρομολόγηση
Αυτόματη δρομολόγηση ticket σε συγκεκριμένα τμήματα και εκπροσώπους με βάση προκαθορισμένες συνθήκες. | Το LiveAgent προσφέρει αυτόματη δρομολόγηση. | Το Zendesk προσφέρει αυτόματη δρομολόγηση. | Το SysAid προσφέρει αυτόματη δρομολόγηση. | Το Helpdesk.com προσφέρει αυτόματη δρομολόγηση. | Το Help Scout προσφέρει αυτόματη δρομολόγηση. |
Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
Κεντρικός πίνακας για διενέργεια, λήψη και διαχείριση κλήσεων. | Το LiveAgent προσφέρει διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου. | Το Zendesk προσφέρει διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου. | Το SysAid δεν προσφέρει διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου. | Το Helpdesk.com δεν προσφέρει διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου. | Το Help Scout προσφέρει διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου. |
Προσαρμογή branding
Επιλογή χρήσης λευκής ετικέτας (χωρίς branding). | Το LiveAgent προσφέρει προσαρμογή branding. | Το Zendesk προσφέρει προσαρμογή branding. | Το SysAid προσφέρει προσαρμογή branding. | Το Helpdesk.com προσφέρει προσαρμογή branding. | Το Help Scout προσφέρει προσαρμογή branding. |
Ενσωμάτωση email
Η δυνατότητα σύνδεσης του λογισμικού ticketing με πολλαπλές διευθύνσεις email με σκοπό τη λήψη, απάντηση και δημιουργία email κατευθείαν από το λογισμικό. | Το LiveAgent προσφέρει ενσωματώσεις email. | Το Zendesk προσφέρει ενσωματώσεις email. | Το SysAid προσφέρει ενσωματώσεις email. | Το Helpdesk.com προσφέρει ενσωματώσεις email. | Το Help Scout προσφέρει ενσωματώσεις email. |
Παρακολούθηση διάδρασης
Παρακολουθήστε τη συμπεριφορά των διαδικτυακών επισκεπτών σας. Δείτε για πόσο χρόνο πλοηγούνται στον ιστότοπό σας, ή σε ποια σελίδα βρίσκονται. | Το LiveAgent προσφέρει παρακολούθηση διάδρασης. | Το Zendesk προσφέρει παρακολούθηση διάδρασης. | Το SysAid προσφέρει παρακολούθηση διάδρασης. | Το Helpdesk.com προσφέρει παρακολούθηση διάδρασης | Το Help Scout προσφέρει παρακολούθηση διάδρασης |
Διαχείριση γνωσιακής βάσης
Χαρακτηριστικό που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν και να διαχειριστούν αναλυτικές πηγές γνώσεων. | Το LiveAgent προσφέρει διαχείριση γνωσιακής βάσης. | Το Zendesk προσφέρει διαχείριση γνωσιακής βάσης. | Το SysAid προσφέρει διαχείριση γνωσιακής βάσης. | Το Helpdesk.com δεν προσφέρει διαχείριση γνωσιακής βάσης. | Το Help Scout προσφέρει διαχείριση γνωσιακής βάσης. |
Μακροεντολές/πρότυπα απαντήσεων
Λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν προκαθορισμένες απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν με ένα κλικ. | Το LiveAgent προσφέρει μακροεντολές/πρότυπα απαντήσεων. | Το Zendesk προσφέρει μακροεντολές/πρότυπα απαντήσεων. | Το SysAid προσφέρει μακροεντολές/πρότυπα απαντήσεων. | Το Helpdesk.com προσφέρει μακροεντολές/πρότυπα απαντήσεων. | Το Help Scout προσφέρει μακροεντολές/πρότυπα απαντήσεων. |
Πολυκάναλη επικοινωνία
Συνδέεται με πολλές γραμμές επικοινωνίας (όπως email, live chat, τηλεφωνικό κέντρο, ή κοινωνικά δίκτυα) και συγκεντρώνει όλα τα μηνύματα, επιτρέποντας στους χρήστες να τα απαντούν από το λογισμικό ticketing. | Το LiveAgent προσφέρει πολυκάναλη επικοινωνία. | Το Zendesk προσφέρει πολυκάναλη επικοινωνία. | Το SysAid προσφέρει πολυκάναλη επικοινωνία. | Το Helpdesk.com προσφέρει πολυκάναλη επικοινωνία. | Το Help Scout δεν προσφέρει πολυκάναλη επικοινωνία. |
Παρακολούθηση δικτύου
Παρακολουθήστε την κατάσταση του συστήματος/δικτύου σας για να δείτε αν είναι συνδεδεμένα και λειτουργικά όλα τα συστήματα. | Το LiveAgent προσφέρει παρακολούθηση δικτύου. | Το Zendesk προσφέρει παρακολούθηση δικτύου. | Το SysAid δεν προσφέρει παρακολούθηση δικτύου. | Το Helpdesk.com δεν προσφέρει παρακολούθηση δικτύου. | Το Help Scout προσφέρει παρακολούθηση δικτύου. |
Chat σε πραγματικό χρόνο
Ενσωματωμένο widget live chat που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στον ιστότοπό σας για επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο με τους διαδικτυακούς σας επισκέπτες. | Το LiveAgent προσφέρει chat σε πραγματικό χρόνο. | Το Zendesk προσφέρει chat σε πραγματικό χρόνο. | Το SysAid προσφέρει chat σε πραγματικό χρόνο. | Το Helpdesk.com δεν προσφέρει chat σε πραγματικό χρόνο. | Το Help Scout προσφέρει chat σε πραγματικό χρόνο. |
Απομακρυσμένη πρόσβαση/έλεγχος
Η δυνατότητα απομακρυσμένης πρόσβασης και ελέγχου του υπολογιστή του πελάτη για ταχύτερη επίλυση προβλημάτων. | Το LiveAgent δεν προσφέρει απομακρυσμένη πρόσβαση/έλεγχο. | Το Zendesk δεν προσφέρει απομακρυσμένη πρόσβαση/έλεγχο. | Το SysAid προσφέρει απομακρυσμένη πρόσβαση/έλεγχο. | Το Helpdesk.com δεν προσφέρει απομακρυσμένη πρόσβαση/έλεγχο. | >Το Help Scout δεν προσφέρει απομακρυσμένη πρόσβαση/έλεγχο. |
Αναφορές/Στατιστικά
Πίνακας στατιστικών που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν αναφορές απόδοσης. | Το LiveAgent προσφέρει αναφορές στατιστικά. | Το Zendesk προσφέρει αναφορές στατιστικά. | Το SysAid προσφέρει αναφορές στατιστικά. | Το Helpdesk.com προσφέρει αναφορές στατιστικά. | Το Help Scout δεν προσφέρει αναφορές στατιστικά. |
Πύλη αυτοβοήθειας
Λειτουργία που σας επιτρέπει τη δημιουργία πύλης πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να έχουν πρόσβαση σε παλιότερα ticket και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης. | Το LiveAgent προσφέρει πύλη αυτοβοήθειας. | Το Zendesk προσφέρει πύλη αυτοβοήθειας. | Το SysAid προσφέρει πύλη αυτοβοήθειας. | Το Helpdesk.com δεν προσφέρει πύλη αυτοβοήθειας. | Το Help Scout προσφέρει πύλη αυτοβοήθειας. |
Διαχείριση Συμφωνίας Επιπέδου Υπηρεσιών (SLA)
Λειτουργία που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε και να παρακολουθείτε τις καταγραφές SLA, την τήρηση SLA, και άλλα. | Το LiveAgent προσφέρει διαχείριση συμφωνίας επιπέδου υπηρεσιών (SLA). | Το Zendesk προσφέρει διαχείριση συμφωνίας επιπέδου υπηρεσιών (SLA). | Το SysAid προσφέρει διαχείριση συμφωνίας επιπέδου υπηρεσιών (SLA). | Το Helpdesk.com δεν προσφέρει διαχείριση συμφωνίας επιπέδου υπηρεσιών (SLA). | Το Help Scout προσφέρει διαχείριση συμφωνία επιπέδου υπηρεσιών (SLA). |
Ενσωμάτωση κοινωνικών δικτύων
Ενσωμάτωση με δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook. | Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση κοινωνικών δικτύων. | Το Zendesk προσφέρει ενσωμάτωση κοινωνικών δικτύων. | Το SysAid δεν προσφέρει ενσωμάτωση κοινωνικών δικτύων. | Το Helpdesk.com δεν προσφέρει ενσωμάτωση κοινωνικών δικτύων. | >Το Help Scout δεν προσφέρει ενσωμάτωση κοινωνικών δικτύων. |
Διαχείριση ticket
Διαχειριστείτε tickets με μεταφορά ticket, συγχώνευση ticket, διαχωρισμό, επισήμανση ως ανεπιθύμητο, αναβολή, και άλλα. | Το LiveAgent προσφέρει διαχείριση ticket. | Το Zendesk προσφέρει διαχείριση ticket. | Το SysAid προσφέρει διαχείριση ticket. | Το Helpdesk.com προσφέρει διαχείριση ticket. | Το Help Scout προσφέρει διαχείριση ticket. |
Διαμόρφωση ροής εργασίας
Κανόνες αυτοματισμού που μπορούν να εφαρμοστούν για να επιταχύνουν τις διαδικασίες υποστήριξης πελατών. | Το LiveAgent προσφέρει διαχείριση ροής εργασίας. | Το Zendesk προσφέρει διαχείριση ροής εργασίας. | Το SysAid προσφέρει διαχείριση ροής εργασίας. | Το Helpdesk.com προσφέρει διαχείριση ροής εργασίας. | Το Help Scout δεν προσφέρει διαχείριση ροής εργασίας. |
Το λογισμικό καρτελών υποστηρίζει πρόσβαση πολλών χρηστών και βελτιστοποιεί όλα τα μηνύματα από μέσα κοινωνικής δικτύωσης, email, ζωντανή συνομιλία και τηλέφωνο σε ένα μοναδικό φάκελο εισερχομένων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο αποθηκευτικό χώρο για τα ticket σας, τα έγγραφα, και τις καταγραφές κλήσεων, σε αντίθεση με πολλούς ανταγωνιστές. Ακόμα ένας λόγος για τον οποίο είμαστε η καλύτερη εναλλακτική για ticketing.
Το LiveAgent διαθέτει τα πλουσιότερα χαρακτηριστικά, αυτοματισμού, ΄καθιστώντας το την τέλεια εναλλακτική για ticketing σε σχέση με τον τωρινό σας πάροχο. Βελτιστοποιήστε τις διαδικασίες αυτοματοποιώντας βαρετές εργασίες όπως η ανάθεση ετικετών και αρμοδιοτήτων ή η παρακολούθηση των email.
Η εναλλακτική μας για ticketing απομακρύνει την ανάγκη για εξωτερικά εργαλεία, παρέχοντας ενσωματωμένες επιλογές. Για παράδειγμα, το ενσωματωμένο CRM επιτρέπει στους εκπροσώπους να προβάλλουν τις πληροφορίες πελατών και να απαντούν στα tickets από το ίδιο περιβάλλον.
Η εναλλακτική μας λύση για καρτέλες προσφέρει δωρεάν εσωτερικές συνομιλίες εντός εφαρμογής και κλήσεις.
Για ακόμη μεγαλύτερη ευκολία, η εναλλακτική λύση καρτελών μας σάς δίνει τη δυνατότητα να μοιράζεστε αναγνωριστικά καρτελών με δυνατότητα κλικ με τους συναδέλφους σας.
Απαλλάξτε τους εκπροσώπους σας από 15 εργασίας κάθε εβδομάδα δημιουργώντας προκαθορισμένες απαντήσεις για συχνές ερωτήσεις με τη μορφή τυποποιημένων μηνυμάτων.
Λάβατε μία καρτέλα που περιέχει πολλά αιτήματα; Χωρίστε την καρτέλα σε δύο για να εξασφαλίσετε ταχύτερη επίλυση προβλημάτων.
Εναλλακτικά, συγχωνεύστε δύο ή περισσότερες καρτέλες σε μία για να διασφαλίσετε ότι δεν θα χαθεί χρόνος για επίλυση του ίδιου αιτήματος πολλές φορές.
Το LiveAgent είναι 100% προσαρμόσιμο στις ανάγκες της επιχείρησής σας, είτε επεκτείνεστε γρήγορα είτε αν πρέπει περιοδικά να περιορίζετε την υπηρεσία.
Η καλύτερη εναλλακτική για ticketing σας επιτρέπει να ελέγχετε σε βάθος. Μάθετε πόσα tickets λαμβάνετε κάθε μήνα, πόσα απαντήθηκαν στην ώρα τους, ποια SLAs δεν τηρήθηκαν, και ποιος ήταν υπεύθυνος για αυτά.
Το λογισμικό για ticketing που χρησιμοποιείτε, κάνει διασκεδαστική την καθημερινή δουλειά σας; Η εναλλακτική πρότασή μας για ticketing είναι από τις καλύτερες, αφού επιτρέπει στους εκπροσώπους να παίζουν παιχνίδια προωθώντας τον υγιή ανταγωνισμό και ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα.
Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετικό live chat, ticketing και αυτοματισμούς που μας επιτρέπουν να παρέχουμε άριστη υποστήριξη τους πελάτες μας.
Peter Komornik, CEO
Αποκτήστε την καλύτερη σχέση ποιότητας τιμής για τα χρήματά σας και μάθετε πώς το λογισμικό καρτελών του LiveAgent ανταποκρίνεται στις λύσεις καρτελών ανταγωνιστών.
Roman Bosch
Partly
Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.
Christine Preusler
HostingAdvice
Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.
Karl Dieterich
Covomo
Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.
Hendrik Henze
Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO
Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.
Viviane Carter
CSI Products
Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...
Christian Lange
Lucky-Bike
Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.
Jens Malmqvist
Projure
Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.
Catana Alexandru
Websignal
Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...
Sissy Böttcher
Study Portals
Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.
Peter Koning
TypoAssassin
Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.
Aranzazu F
Factorchic
Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...
Martin Drugaj
Atomer
Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.
Ivan Golubović
AVMarket
Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.
Rustem Gimaev
Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών
Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...
Randy Bryan
tekRESCUE
Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...
Alexandra Danišová
Nay
Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.
Samuel Smahel
m:zone
Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.
David Chandler
Volterman
Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.
Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το SpiceWorks;
Το LiveAgent είναι μια πρωτοποριακή λύση υποστήριξης πελατών που δημιουργεί εμπειρίες αξέχαστες για τους πελάτες, αυξάνοντας τα έσοδα και την ικανοποίηση και διατηρώντας πιστούς πελάτες.
Αναζητάτε εναλλακτική για το Rocket.Chat;
Το LiveAgent είναι ένα εργαλείο που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών, αυξάνοντας την ικανοποίηση και τις πωλήσεις. Παρέχει ταχεία υποστήριξη και επαγγελματική προσέγγιση.
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το Tawk;
Το LiveAgent αντικαθιστά το ZenDesk με εκπληκτική τιμή, εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης, προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού και ευκολία χρήσης.
Εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικού κέντρου για πωλήσεις και υποστήριξη
Η χρήση τμημάτων στο LiveAgent βελτιώνει την οργάνωση και διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με πελάτες και μειώνει τους χρόνους αναμονής.
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το Olark;
Το LiveAgent προσφέρει εργαλεία και ενσωματώσεις για να διευκολύνει τη ροή εργασίας σας. Μάθετε περισσότερα για τα πλάνα τιμολόγησης τους.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες