Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Κουραστήκατε με το λογισμικό ticketing σας;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική ticketing στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Είστε έτοιμοι για ένα νέο σύστημα ticketing;

Το λογισμικό ticketing σας δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας; Χρειάζεστε κάποια εναλλακτική; Η λεπτομερής σύγκρισή μας θα ρίξει φως στα δημοφιλέστερα συστήματα ticketing της αγοράς.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Γιατί είναι το LiveAgent η καλύτερη εναλλακτική για ticketing;

Social customer service templates

130+ ενσωματώσεις

Call center agent provind support via phone

Απεριόριστος αποθηκευτικός χώρος

Person drafting the integration flow

Περισσότερα χαρακτηριστικά

Person speaking multiple languages

Υποστήριξη 24/7

Χαρακτηριστικά Liveagent
Δοκιμάστε το κορυφαίο λογισμικό ticketing δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Zendesk
Σύγκριση Zendesk με με LiveAgent.
SysAid Helpdesk.com
Σύγκριση Helpdesk με LiveAgent.
Help Scout
Σύγκριση Kayako με LiveAgent.
Βαθμολογία
Συνολικές βαθμολογίες λογισμικού από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Έλαβε συνολική βαθμολογία 4.7 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.3
Έλαβε συνολική βαθμολογία 4.3 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.5
Έλαβε συνολική βαθμολογία 4.5 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.6
Έλαβε συνολική βαθμολογίαf 4.6 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Έλαβε συνολική βαθμολογία 4.7 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Ευκολία Χρήσης
Βαθμολογίες ευκολίας χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.6
Το LiveAgent βαθμολογήθηκε με 4.6 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.3
Το Zendesk βαθμολογήθηκε με 4.3 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.4
Το SysAid βαθμολογήθηκε με 4.4 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.8
Το Helpdesk.com βαθμολογήθηκε με 4.8 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Το Help Scout βαθμολογήθηκε με 4.7 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Υποστήριξη Πελατών
Βαθμολογίες υποστήριξης πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Το LiveAgent βαθμολογήθηκε με 4.7 στα 5 για την υποστήριξη πελατών customer support από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.2
Το Zendesk βαθμολογήθηκε με 4.2 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.5
Το SysAid βαθμολογήθηκε με 4.5 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.8
Το Helpdesk.com βαθμολογήθηκε με 4.8 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.8
Το Help Scout βαθμολογήθηκε με 4.7 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Τιμή
Τιμή λογισμικού σε USD ανά εκπρόσωπο ανά μήνα.
$15/μήνα/εκπρόσωπο Τιμή σε USD ανά εκπρόσωπο ανά μήνα.
$5/μήνα/εκπρόσωπο Τιμή σε USD ανά εκπρόσωπο ανά μήνα.
Unknown
$4/μήνα/εκπρόσωπο Τιμή σε USD ανά εκπρόσωπο ανά μήνα.
$15/μήνα/εκπρόσωπο Τιμή σε USD ανά εκπρόσωπο ανά μήνα.
Ειδοποιήσεις / Προωθήσεις
Ειδοποιήσεις και προωθήσεις για ticket και SLAs με βάση την προτεραιότητα και προκαθορισμένες συνθήκες.
Το LiveAgent προσφέρει ειδοποιήσεις και προωθήσεις.
Το Zendesk προσφέρει ειδοποιήσεις και προωθήσεις.
Το SysAid προσφέρει ειδοποιήσεις και προωθήσεις.
Το Helpdesk.com προσφέρει ειδοποιήσεις και προωθήσεις.
Το Help Scout προσφέρει ειδοποιήσεις και προωθήσεις.
Αυτόματη δρομολόγηση
Αυτόματη δρομολόγηση ticket σε συγκεκριμένα τμήματα και εκπροσώπους με βάση προκαθορισμένες συνθήκες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτόματη δρομολόγηση.
Το Zendesk προσφέρει αυτόματη δρομολόγηση.
Το SysAid προσφέρει αυτόματη δρομολόγηση.
Το Helpdesk.com προσφέρει αυτόματη δρομολόγηση.
Το Help Scout προσφέρει αυτόματη δρομολόγηση.
Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
Κεντρικός πίνακας για διενέργεια, λήψη και διαχείριση κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου.
Το Zendesk προσφέρει διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου.
Το SysAid δεν προσφέρει διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου.
Το Helpdesk.com δεν προσφέρει διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου.
Το Help Scout προσφέρει διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου.
Προσαρμογή branding
Επιλογή χρήσης λευκής ετικέτας (χωρίς branding).
Το LiveAgent προσφέρει προσαρμογή branding.
Το Zendesk προσφέρει προσαρμογή branding.
Το SysAid προσφέρει προσαρμογή branding.
Το Helpdesk.com προσφέρει προσαρμογή branding.
Το Help Scout προσφέρει προσαρμογή branding.
Ενσωμάτωση email
Η δυνατότητα σύνδεσης του λογισμικού ticketing με πολλαπλές διευθύνσεις email με σκοπό τη λήψη, απάντηση και δημιουργία email κατευθείαν από το λογισμικό.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωματώσεις email.
Το Zendesk προσφέρει ενσωματώσεις email.
Το SysAid προσφέρει ενσωματώσεις email.
Το Helpdesk.com προσφέρει ενσωματώσεις email.
Το Help Scout προσφέρει ενσωματώσεις email.
Παρακολούθηση διάδρασης
Παρακολουθήστε τη συμπεριφορά των διαδικτυακών επισκεπτών σας. Δείτε για πόσο χρόνο πλοηγούνται στον ιστότοπό σας, ή σε ποια σελίδα βρίσκονται.
Το LiveAgent προσφέρει παρακολούθηση διάδρασης.
Το Zendesk προσφέρει παρακολούθηση διάδρασης.
Το SysAid προσφέρει παρακολούθηση διάδρασης.
Το Helpdesk.com προσφέρει παρακολούθηση διάδρασης
Το Help Scout προσφέρει παρακολούθηση διάδρασης
Διαχείριση γνωσιακής βάσης
Χαρακτηριστικό που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν και να διαχειριστούν αναλυτικές πηγές γνώσεων.
Το LiveAgent προσφέρει διαχείριση γνωσιακής βάσης.
Το Zendesk προσφέρει διαχείριση γνωσιακής βάσης.
Το SysAid προσφέρει διαχείριση γνωσιακής βάσης.
Το Helpdesk.com δεν προσφέρει διαχείριση γνωσιακής βάσης.
Το Help Scout προσφέρει διαχείριση γνωσιακής βάσης.
Μακροεντολές/πρότυπα απαντήσεων
Λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν προκαθορισμένες απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν με ένα κλικ.
Το LiveAgent προσφέρει μακροεντολές/πρότυπα απαντήσεων.
Το Zendesk προσφέρει μακροεντολές/πρότυπα απαντήσεων.
Το SysAid προσφέρει μακροεντολές/πρότυπα απαντήσεων.
Το Helpdesk.com προσφέρει μακροεντολές/πρότυπα απαντήσεων.
Το Help Scout προσφέρει μακροεντολές/πρότυπα απαντήσεων.
Πολυκάναλη επικοινωνία
Συνδέεται με πολλές γραμμές επικοινωνίας (όπως email, live chat, τηλεφωνικό κέντρο, ή κοινωνικά δίκτυα) και συγκεντρώνει όλα τα μηνύματα, επιτρέποντας στους χρήστες να τα απαντούν από το λογισμικό ticketing.
Το LiveAgent προσφέρει πολυκάναλη επικοινωνία.
Το Zendesk προσφέρει πολυκάναλη επικοινωνία.
Το SysAid προσφέρει πολυκάναλη επικοινωνία.
Το Helpdesk.com προσφέρει πολυκάναλη επικοινωνία.
Το Help Scout δεν προσφέρει πολυκάναλη επικοινωνία.
Παρακολούθηση δικτύου
Παρακολουθήστε την κατάσταση του συστήματος/δικτύου σας για να δείτε αν είναι συνδεδεμένα και λειτουργικά όλα τα συστήματα.
Το LiveAgent προσφέρει παρακολούθηση δικτύου.
Το Zendesk προσφέρει παρακολούθηση δικτύου.
Το SysAid δεν προσφέρει παρακολούθηση δικτύου.
Το Helpdesk.com δεν προσφέρει παρακολούθηση δικτύου.
Το Help Scout προσφέρει παρακολούθηση δικτύου.
Chat σε πραγματικό χρόνο
Ενσωματωμένο widget live chat που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στον ιστότοπό σας για επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο με τους διαδικτυακούς σας επισκέπτες.
Το LiveAgent προσφέρει chat σε πραγματικό χρόνο.
Το Zendesk προσφέρει chat σε πραγματικό χρόνο.
Το SysAid προσφέρει chat σε πραγματικό χρόνο.
Το Helpdesk.com δεν προσφέρει chat σε πραγματικό χρόνο.
Το Help Scout προσφέρει chat σε πραγματικό χρόνο.
Απομακρυσμένη πρόσβαση/έλεγχος
Η δυνατότητα απομακρυσμένης πρόσβασης και ελέγχου του υπολογιστή του πελάτη για ταχύτερη επίλυση προβλημάτων.
Το LiveAgent δεν προσφέρει απομακρυσμένη πρόσβαση/έλεγχο.
Το Zendesk δεν προσφέρει απομακρυσμένη πρόσβαση/έλεγχο.
Το SysAid προσφέρει απομακρυσμένη πρόσβαση/έλεγχο.
Το Helpdesk.com δεν προσφέρει απομακρυσμένη πρόσβαση/έλεγχο.
>Το Help Scout δεν προσφέρει απομακρυσμένη πρόσβαση/έλεγχο.
Αναφορές/Στατιστικά
Πίνακας στατιστικών που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν αναφορές απόδοσης.
Το LiveAgent προσφέρει αναφορές στατιστικά.
Το Zendesk προσφέρει αναφορές στατιστικά.
Το SysAid προσφέρει αναφορές στατιστικά.
Το Helpdesk.com προσφέρει αναφορές στατιστικά.
Το Help Scout δεν προσφέρει αναφορές στατιστικά.
Πύλη αυτοβοήθειας
Λειτουργία που σας επιτρέπει τη δημιουργία πύλης πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να έχουν πρόσβαση σε παλιότερα ticket και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
Το LiveAgent προσφέρει πύλη αυτοβοήθειας.
Το Zendesk προσφέρει πύλη αυτοβοήθειας.
Το SysAid προσφέρει πύλη αυτοβοήθειας.
Το Helpdesk.com δεν προσφέρει πύλη αυτοβοήθειας.
Το Help Scout προσφέρει πύλη αυτοβοήθειας.
Διαχείριση Συμφωνίας Επιπέδου Υπηρεσιών (SLA)
Λειτουργία που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε και να παρακολουθείτε τις καταγραφές SLA, την τήρηση SLA, και άλλα.
Το LiveAgent προσφέρει διαχείριση συμφωνίας επιπέδου υπηρεσιών (SLA).
Το Zendesk προσφέρει διαχείριση συμφωνίας επιπέδου υπηρεσιών (SLA).
Το SysAid προσφέρει διαχείριση συμφωνίας επιπέδου υπηρεσιών (SLA).
Το Helpdesk.com δεν προσφέρει διαχείριση συμφωνίας επιπέδου υπηρεσιών (SLA).
Το Help Scout προσφέρει διαχείριση συμφωνία επιπέδου υπηρεσιών (SLA).
Ενσωμάτωση κοινωνικών δικτύων
Ενσωμάτωση με δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση κοινωνικών δικτύων.
Το Zendesk προσφέρει ενσωμάτωση κοινωνικών δικτύων.
Το SysAid δεν προσφέρει ενσωμάτωση κοινωνικών δικτύων.
Το Helpdesk.com δεν προσφέρει ενσωμάτωση κοινωνικών δικτύων.
>Το Help Scout δεν προσφέρει ενσωμάτωση κοινωνικών δικτύων.
Διαχείριση ticket
Διαχειριστείτε tickets με μεταφορά ticket, συγχώνευση ticket, διαχωρισμό, επισήμανση ως ανεπιθύμητο, αναβολή, και άλλα.
Το LiveAgent προσφέρει διαχείριση ticket.
Το Zendesk προσφέρει διαχείριση ticket.
Το SysAid προσφέρει διαχείριση ticket.
Το Helpdesk.com προσφέρει διαχείριση ticket.
Το Help Scout προσφέρει διαχείριση ticket.
Διαμόρφωση ροής εργασίας
Κανόνες αυτοματισμού που μπορούν να εφαρμοστούν για να επιταχύνουν τις διαδικασίες υποστήριξης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει διαχείριση ροής εργασίας.
Το Zendesk προσφέρει διαχείριση ροής εργασίας.
Το SysAid προσφέρει διαχείριση ροής εργασίας.
Το Helpdesk.com προσφέρει διαχείριση ροής εργασίας.
Το Help Scout δεν προσφέρει διαχείριση ροής εργασίας.

Συγκρίνετε το LiveAgent
με άλλες πλατφόρμες

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Με την εμπιστοσύνη 30.000+ εταιρειών και 150ΕΚ χρηστών

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Όλα στη θέση τους

Το λογισμικό ticketing μας υποστηρίζει πρόσβαση πολλαπλών χρηστών και συγkεντρώνει τη ροή μηνυμάτων από κοινωνικά δίκτυα, email, live chat, και τηλέφωνο σε ένα μοναδικό inbox.

Εξοικονομήστε αποθηκευτικό χώρο

Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο αποθηκευτικό χώρο για τα ticket σας, τα έγγραφα, και τις καταγραφές κλήσεων, σε αντίθεση με πολλούς ανταγωνιστές. 

Ακόμα ένας λόγος για τον οποίο είμαστε η καλύτερη εναλλακτική για ticketing.

Call Recording Example inside of the ticket
Create-rule-in-LiveAgent

Δημιουργήστε χρόνο για να κάνετε πωλήσεις

Το LiveAgent διαθέτει τα πλουσιότερα χαρακτηριστικά, αυτοματισμού, ΄καθιστώντας το την τέλεια εναλλακτική για ticketing σε σχέση με τον τωρινό σας πάροχο.

Βελτιστοποιήστε τις διαδικασίες αυτοματοποιώντας βαρετές εργασίες όπως η ανάθεση ετικετών και αρμοδιοτήτων ή η παρακολούθηση των email.

Πληροφορίες στις άκρες των δαχτύλων σας

Η εναλλακτική μας για ticketing απομακρύνει την ανάγκη για εξωτερικά εργαλεία, παρέχοντας ενσωματωμένες επιλογές.

Για παράδειγμα, το ενσωματωμένο CRM επιτρέπει στους εκπροσώπους να προβάλλουν τις πληροφορίες πελατών και να απαντούν στα tickets από το ίδιο περιβάλλον.

Ticket_Customer-insights-CRM
Inbound and Outbound Call Center Software

Κολλήσατε;

Η εναλλακτική μας για ticketing προσφέρει δωρεάν εσωτερικά chat εντός εφαρμογής και κλήσεις.

Για περισσότερη ευκολία, οι εναλλακτική μας για ticketing σας επιτρέπει να μοιράζεστε ticket ID στα οποία μπορείτε να πατήσετε με τους συναδέλφους σας.

Πάρτε προβάδισμα

Απαλλάξτε τους εκπροσώπους σας από 15 εργασίας κάθε εβδομάδα δημιουργώντας προκαθορισμένες απαντήσεις για συχνές ερωτήσεις με τη μορφή τυποποιημένων μηνυμάτων.

Canned messages feature in Live chat software - LiveAgent
Split tickets feature in Ticketing software - LiveAgent

Βελτιώστε το χρόνο απόκρισης κατά 26%

Λάβατε ένα ticket που περιέχει πολλά αιτήματα; Διαχωρίστε το ticket σε δύο για ταχύτερη επίλυση.

Alternatively, συγχωνεύστε δύο ή περισσότερα tickets σε ένα για να εξασφαλίσετε ότι δεν θα σπαταλήσετε χρόνο επιλύοντας το ίδιο ζήτημα πολλές φορές.

Πλήρως προσαρμοζόμενο

Το LiveAgent είναι 100% προσαρμόσιμο στις ανάγκες της επιχείρησής σας, είτε επεκτείνεστε γρήγορα είτε αν πρέπει περιοδικά να περιορίζετε την υπηρεσία.

Help desk templates
Reports-Liveagent-feature

Πετύχετε περισσότερα

Η καλύτερη εναλλακτική για ticketing σας επιτρέπει να ελέγχετε σε βάθος.

Μάθετε πόσα tickets λαμβάνετε κάθε μήνα, πόσα απαντήθηκαν στην ώρα τους, ποια SLAs δεν τηρήθηκαν, και ποιος ήταν υπεύθυνος για αυτά.

Κάντε το παιχνίδι

Το λογισμικό για ticketing που χρησιμοποιείτε, κάνει διασκεδαστική την καθημερινή δουλειά σας;

Η εναλλακτική πρότασή μας για ticketing είναι από τις καλύτερες, αφού επιτρέπει στους εκπροσώπους να παίζουν παιχνίδια προωθώντας τον υγιή ανταγωνισμό και ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα. 

Woman holding PlayStation gaming controller in hands
Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετικό live chat, ticketing και αυτοματισμούς που μας επιτρέπουν να παρέχουμε άριστη υποστήριξη τους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Να τι έχουν να πουν οι πελάτες μας

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

Γιατί να επιλέξετε το LiveAgent ως εναλλακτική ticketing;

Με το LiveAgent, έχετε τον έλεγχο του συστήματος ticketing σας. Η λύση μας, η οποία λειτουργεί με cloud σας παρέχει ένα εύχρηστο help desk εύκολο στη διαχείριση. Η διαμόρφωση της τιμής είναι απλή, και πληρώνεται μονάχα για ό,τι χρησιμοποιείτε. Επίσης, μπορείτε να προσθέσετε, να αλλάξετε ή να διαγράψετε εκπροσώπους και υπηρεσίες.

Ποιες δυνατότητες ticketing προσφέρει το LiveAgent;

Το LiveAgent προφέρει πολλές δυνατότητες για ticketing, όπως κοινόχρηστο inbox, κανόνες, υβριδική ροή ticket, τυποποιημένα μηνύματα, CRM, online ιστορικό ticket, ειδοποιήσεις μέσω email, κατάταξη εκπροσώπων, εξαγωγή tickets, καταγραφές ελέγχου, και άλλα.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo