Turn Clicks into Cash

Earn Effortlessly with Post Affiliate Pro!

Υποστήριξη VIP

Διαθεσιμότητα & πεδίο εφαρμογής

Πρόκειται για ένα επιπλέον χαρακτηριστικό που είναι διαθέσιμο σε περίπτωση που ο μεγαλύτερος πελάτης απαιτεί ειδικό άτομο και είναι διαθέσιμο μόνο για το υψηλότερο πακέτο (All-inclusive) με επιπλέον χρέωση 1000€/μήνα.

Αποκλειστικό πεδίο υποστήριξης

Αποκλειστικό ενιαίο σημείο επαφής

Θα έχετε έναν αποκλειστικό αντιπρόσωπο υποστήριξης, τον οποίο θα γνωρίζετε ονομαστικά, αφοσιωμένο σε εσάς και την επιχείρησή σας, με τον οποίο θα μπορείτε να επικοινωνήσετε ανά πάσα στιγμή.

Μέσα στο λογισμικό διαχείρισης εξυπηρέτησης πελατών, θα έχετε επίσης πρόσβαση σε ένα μοναδικό κουμπί συνομιλίας που θα σας επιτρέψει να επικοινωνήσετε απευθείας με τον αποκλειστικό αντιπρόσωπό σας. Θα έχετε επίσης πρόσβαση στο ημερολόγιό τους και θα μπορείτε να προγραμματίσετε μια κλήση μαζί τους.

Προτεραιότητα πρόσβασης σε ανώτερους αντιπροσώπους

Εάν χρειάζεστε προηγμένη υποστήριξη, θα σας κατευθύνουμε αμέσως σε έναν τεχνικό αντιπρόσωπο 2ου επιπέδου που έχει εμπειρία στη διαχείριση σύνθετων τεχνικών ζητημάτων.

Ελέγξτε τις κλήσεις

Μπορείτε να προγραμματίσετε μια κλήση με τον αποκλειστικό σας αντιπρόσωπο υποστήριξης για βοήθεια, εκπαίδευση λειτουργιών ή αλλαγές στην υλοποίηση ανταλλαγής ιδεών στο σύστημα.

Ready to improve your productivity with omnichannel help desk software?​

Διαθεσιμότητα αποκλειστικού αντιπροσώπου υποστήριξης

Εκτός από την υποστήριξη συνομιλίας 24/7 στον ιστότοπό μας και την τυπική υποστήριξη email, θα κερδίσετε:

  • Αποκλειστική υποστήριξη συνομιλίας από τις 9:00 π.μ. έως τις 5:00 μ.μ. CET Δευτέρα – Παρασκευή
    • Οι κλήσεις που λαμβάνονται εκτός γραφείου θα προωθούνται σε αυτόματο τηλεφωνητή και θα κάνουμε ό, τι καλύτερο μπορούμε για να καλέσουμε ξανά/να αναλάβουμε δράση το συντομότερο δυνατόν.
  • Αποκλειστική υποστήριξη μέσω email από τις 9:00 π.μ. έως τις 5:00 μ.μ. CET Δευτέρα – Παρασκευή
    • Θα συλλέξουμε email που λαμβάνονται εκτός των ωρών γραφείου. Ωστόσο, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε καμία ενέργεια μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
  • Αποκλειστική υποστήριξη κλήσεων: Μπορείτε να προγραμματίσετε μια κλήση με τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο υποστήριξης βάσει της διαθεσιμότητας του ημερολογίου τους

Χρόνοι απόκρισης VIP SLA

Σοβαρότητα

Ορισμός

Στοχευμένοι Αρχικοί Χρόνοι Απόκρισης

Στοχευμένοι Χρόνοι Απόκρισης Παρακολούθησης

Σοβαρότητα 1 Κρίσιμη

Η υπηρεσία είναι εκτός λειτουργίας ή δεν είναι διαθέσιμη. Η κατάσταση σταματά τις επιχειρηματικές δραστηριότητες των πελατών και δεν υπάρχει διαδικαστική λύση.

1 ώρα ή λιγότερο.

4 ώρες ή λιγότερο. Οι αντιπρόσωποι υποστήριξης θα συνεργαστούν με τους διαχειριστές μας για την επαναφορά της υπηρεσίας το συντομότερο δυνατό.

Σοβαρότητα 2 Υψηλή

Σημαντική υποβάθμιση της απόδοσης. Οι υπηρεσίες Cloud λειτουργούν, αλλά παρουσιάζουν υψηλή υποβαθμισμένη απόδοση μέχρι το σημείο να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στη χρήση.

1 ώρα ή λιγότερο.

4 ώρες ή λιγότερο. Οι αντιπρόσωποι υποστήριξης θα συνεργαστούν με τους διαχειριστές μας για την επαναφορά της υπηρεσίας το συντομότερο δυνατό.

Σοβαρότητα 3 Μέση

Μερική απώλεια υπηρεσιών cloud με αντίκτυπο στις επιχειρήσεις των πελατών. Για παράδειγμα, δεν γίνεται λήψη νέων email ή μια συγκεκριμένη ενσωμάτωση δεν λειτουργεί.

2 εργάσιμες ώρες ή λιγότερο. Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός σας θα ξεκινήσει την επαφή εντός 1-2 ωρών, συνήθως αμέσως.

2 εργάσιμες ημέρες ή λιγότερο Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός σας θα χειριστεί όλη την επικοινωνία και θα σας κρατήσει ενημερωμένους.

Σοβαρότητα 4 Επιδιόρθωση σφάλματος

Έρευνα σχετικά με ένα σφάλμα (ένα μη κρίσιμο ζήτημα). Για παράδειγμα, αντιμετωπίζετε μια συγκεκριμένη δυσλειτουργία κατά τη χρήση του LiveAgent (π.χ., μια συγκεκριμένη συνθήκη κανόνα δεν λειτουργεί ή παρόμοια).

1 εργάσιμη ημέρα ή λιγότερο Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός σας θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός 24 ωρών, συνήθως αμέσως.

Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός σας θα χειριστεί όλη την επικοινωνία και θα σας κρατήσει ενημερωμένους.

Σοβαρότητα 5 Αίτημα

Αίτημα για διαβούλευση εγκατάστασης, πρόταση για νέα χαρακτηριστικά ή οποιαδήποτε άλλη ερώτηση για την υποστήριξή μας. Για παράδειγμα, η ρύθμιση κανόνων αυτοματοποίησης, η συμβουλευτική περίπτωση χρήσης, η ερώτηση σχετικά με μια λειτουργία ή παρόμοια.

1 εργάσιμη ημέρα ή λιγότερο. Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός σας θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός 24 ωρών, συνήθως αμέσως.

Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός σας θα χειριστεί όλη την επικοινωνία και θα σας κρατήσει ενημερωμένους.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Το LiveAgent θα επισημάνει αυτόματα αυτές τις καρτέλες και θα τις ταξινομήσει βάσει προτεραιότητας. Η κατάσταση καρτέλας ονομάζεται επίσης στάδιο καρτέλας.

Κατάσταση καρτέλας

Ο υποστηρικτής επωνυμίας διαδίδει την επωνυμία με κοινωνική επιρροή. Το LiveAgent παρέχει λύσεις διαχείρισης παραπόνων, email και τηλεφωνικών κέντρων. Επίσης, παρέχει υποστήριξη και επισυνάψεις σε άρθρα.

Πώς να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών του iContact μέσω email, υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας, αριθμού τηλεφώνου, υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης και υποστήριξης αυτοεξυπηρέτησης.

Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης iContact

iContact είναι ένα εργαλείο μάρκετινγκ email που προσφέρει υποστήριξη μέσω email, κοινωνικών μέσων, τηλεφώνου, ζωντανής συνομιλίας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω media@icontact.com.

Βελτιώστε τη λειτουργική σας αποτελεσματικότητα ενσωματώνοντας απρόσκοπτα το LCRcom με το LiveAgent. Βελτιώστε τις ροές εργασιών επικοινωνίας με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη εξυπηρέτηση και αυξημένη λειτουργική παραγωγικότητα.

LCRcom Grupo Aire

Η LCRcom ενσωματώνεται στο Grupo Aire και προσφέρει καινοτόμες λ

Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

Κανάλι υποστήριξης

Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Προγραμματίστε ένα demo

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Προγραμματίστε ένα demo
Start Free Trial x