Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Artboard 6

Υποστήριξη VIP

Adriána Imrichová

Adriána Imrichová

Τελευταία τροποποίηση την August 20, 2021 σε 4:35 pm

Διαθεσιμότητα & πεδίο εφαρμογής

Πρόκειται για ένα επιπλέον χαρακτηριστικό που είναι διαθέσιμο σε περίπτωση που ο μεγαλύτερος πελάτης απαιτεί ειδικό άτομο και είναι διαθέσιμο μόνο για το υψηλότερο πακέτο (All-inclusive) με επιπλέον χρέωση 1000€/μήνα.

Αποκλειστικό πεδίο υποστήριξης

Αποκλειστικό ενιαίο σημείο επαφής

Θα έχετε έναν αποκλειστικό αντιπρόσωπο υποστήριξης, τον οποίο θα γνωρίζετε ονομαστικά, αφοσιωμένο σε εσάς και την επιχείρησή σας, με τον οποίο θα μπορείτε να επικοινωνήσετε ανά πάσα στιγμή.

Θα έχετε επίσης πρόσβαση σε ένα μοναδικό κουμπί συνομιλίας που θα σας επιτρέψει να επικοινωνήσετε απευθείας με τον αποκλειστικό σας αντιπρόσωπο. Θα έχετε επίσης πρόσβαση στο ημερολόγιό τους και θα μπορείτε να προγραμματίσετε μια κλήση μαζί τους.

Προτεραιότητα πρόσβασης σε ανώτερους αντιπροσώπους

Εάν χρειάζεστε προηγμένη υποστήριξη, θα σας κατευθύνουμε αμέσως σε έναν τεχνικό αντιπρόσωπο 2ου επιπέδου που έχει εμπειρία στη διαχείριση σύνθετων τεχνικών ζητημάτων.

Ελέγξτε τις κλήσεις

Μπορείτε να προγραμματίσετε μια κλήση με τον αποκλειστικό σας αντιπρόσωπο υποστήριξης για βοήθεια, εκπαίδευση λειτουργιών ή αλλαγές στην υλοποίηση ανταλλαγής ιδεών στο σύστημα.

Ready to improve your productivity with omnichannel help desk software?

Διαθεσιμότητα αποκλειστικού αντιπροσώπου υποστήριξης

Εκτός από την υποστήριξη συνομιλίας 24/7 στον ιστότοπό μας και την τυπική υποστήριξη email, θα κερδίσετε:

  • Αποκλειστική υποστήριξη συνομιλίας από τις 9:00 π.μ. έως τις 5:00 μ.μ. CET Δευτέρα – Παρασκευή
    • Οι κλήσεις που λαμβάνονται εκτός γραφείου θα προωθούνται σε αυτόματο τηλεφωνητή και θα κάνουμε ό, τι καλύτερο μπορούμε για να καλέσουμε ξανά/να αναλάβουμε δράση το συντομότερο δυνατόν.
  • Αποκλειστική υποστήριξη μέσω email από τις 9:00 π.μ. έως τις 5:00 μ.μ. CET Δευτέρα – Παρασκευή
    • Θα συλλέξουμε email που λαμβάνονται εκτός των ωρών γραφείου. Ωστόσο, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε καμία ενέργεια μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
  • Αποκλειστική υποστήριξη κλήσεων: Μπορείτε να προγραμματίσετε μια κλήση με τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο υποστήριξης βάσει της διαθεσιμότητας του ημερολογίου τους

Χρόνοι απόκρισης VIP SLA

ΣοβαρότηταΟρισμόςΣτοχευμένοι Αρχικοί Χρόνοι ΑπόκρισηςΣτοχευμένοι Χρόνοι Απόκρισης Παρακολούθησης
Σοβαρότητα 1 ΚρίσιμηΗ υπηρεσία είναι εκτός λειτουργίας ή δεν είναι διαθέσιμη. Η κατάσταση σταματά τις επιχειρηματικές δραστηριότητες των πελατών και δεν υπάρχει διαδικαστική λύση. 1 ώρα ή λιγότερο.4 ώρες ή λιγότερο. Οι αντιπρόσωποι υποστήριξης θα συνεργαστούν με τους διαχειριστές μας για την επαναφορά της υπηρεσίας το συντομότερο δυνατό.
Σοβαρότητα 2 ΥψηλήΣημαντική υποβάθμιση της απόδοσης. Οι υπηρεσίες Cloud λειτουργούν, αλλά παρουσιάζουν υψηλή υποβαθμισμένη απόδοση μέχρι το σημείο να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στη χρήση. 1 ώρα ή λιγότερο.4 ώρες ή λιγότερο. Οι αντιπρόσωποι υποστήριξης θα συνεργαστούν με τους διαχειριστές μας για την επαναφορά της υπηρεσίας το συντομότερο δυνατό.
Σοβαρότητα 3 ΜέσηΜερική απώλεια υπηρεσιών cloud με αντίκτυπο στις επιχειρήσεις των πελατών. Για παράδειγμα, δεν γίνεται λήψη νέων email ή μια συγκεκριμένη ενσωμάτωση δεν λειτουργεί. 2 εργάσιμες ώρες ή λιγότερο. Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός σας θα ξεκινήσει την επαφή εντός 1-2 ωρών, συνήθως αμέσως. 2 εργάσιμες ημέρες ή λιγότερο Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός σας θα χειριστεί όλη την επικοινωνία και θα σας κρατήσει ενημερωμένους.
Σοβαρότητα 4 Επιδιόρθωση σφάλματος Έρευνα σχετικά με ένα σφάλμα (ένα μη κρίσιμο ζήτημα). Για παράδειγμα, αντιμετωπίζετε μια συγκεκριμένη δυσλειτουργία κατά τη χρήση του LiveAgent (π.χ., μια συγκεκριμένη συνθήκη κανόνα δεν λειτουργεί ή παρόμοια). 1 εργάσιμη ημέρα ή λιγότερο Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός σας θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός 24 ωρών, συνήθως αμέσως. Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός σας θα χειριστεί όλη την επικοινωνία και θα σας κρατήσει ενημερωμένους.
Σοβαρότητα 5 ΑίτημαΑίτημα για διαβούλευση εγκατάστασης, πρόταση για νέα χαρακτηριστικά ή οποιαδήποτε άλλη ερώτηση για την υποστήριξή μας. Για παράδειγμα, η ρύθμιση κανόνων αυτοματοποίησης, η συμβουλευτική περίπτωση χρήσης, η ερώτηση σχετικά με μια λειτουργία ή παρόμοια. 1 εργάσιμη ημέρα ή λιγότερο. Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός σας θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός 24 ωρών, συνήθως αμέσως.Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός σας θα χειριστεί όλη την επικοινωνία και θα σας κρατήσει ενημερωμένους.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo