Το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι λαμπρό.
Με τις τεχνολογικές προόδους της αυτοκινητοβιομηχανίας να εξελίσσονται ραγδαία, οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων επικεντρώνονται στον εκσυγχρονισμό της εξυπηρέτησης των πελατών τους και στις online πωλήσεις αυτοκινήτων.
Ένας αυξανόμενος αριθμός πελατών πραγματοποιεί αρχικά online έρευνα αγοράς προτού μπει αυτοπροσώπως σε μια έκθεση.
Η ιστοσελίδα μιας αντιπροσωπείας αυτοκινήτων δεν είναι απλά ένα μέρος που μπορείτε να βρείτε μόνο τα στοιχεία επικοινωνίας. Είναι πλέον ένας βελτιστοποιημένος ψηφιακός εκθεσιακός χώρος, με όλα τα προνόμια και τις επιλογές που παρέχει ένας φυσικός εκθεσιακός χώρος.
Και όπως ακριβώς και στον φυσικό εκθεσιακό χώρο, οι επισκέπτες και οι πελάτες σας πρέπει να καλωσορίζονται και να καθοδηγούνται από προσιτούς, φιλικούς και καταρτισμένους βοηθούς.
Πώς μπορείτε λοιπόν να ενισχύσετε τις online πωλήσεις σας και να αυξήσετε τα αποτελέσματα της ικανοποίησης των πελατών και τον χρόνο απόκρισης;
Η λύση που ψάχνετε είναι η ζωντανή συνομιλία.
Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε;
Ολόκληρο το ταξίδι των πελατών γίνεται ψηφιακό. Λόγω των smartphone και άλλων “έξυπνων” συσκευών, οι χρήστες είναι “Ενεργοί” οπουδήποτε και οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, ιδιαίτερα η νεότερες γενιές.
Η αγορά ενός αυτοκινήτου είναι ένα συναισθηματικό και προσωπικό θέμα για πολλούς πελάτες. Από το πρώτο αυτοκίνητο έως και το πιο πρόσφατο, οι πελάτες χρειάζονται χρόνο και εξετάζουν προσεκτικά όλες τις επιλογές πριν αποφασίσουν για το όχημα των ονείρων τους.
Οι σύγχρονοι καταναλωτές θέλουν έξυπνη online υποστήριξη και εξατομικευμένη προσέγγιση όταν σκέφτονται να αγοράσουν ένα νέο αυτοκίνητο.
Με το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας, μπορείτε να τους βοηθήσετε στην πορεία και να επηρεάσετε σημαντικά τη λήψη των αποφάσεών τους.
Στο παρελθόν, η συνομιλία ήταν αρκετά βασική. Καθώς οι απαιτήσεις των πελατών και οι online αγοραστικές συνήθειες άλλαξαν, το λογισμικό υποστήριξης ζωντανών συνομιλιών σημείωσε σημαντική πρόοδο.
Αυτό που ήταν μια από τις επιλογές επικοινωνίας με μια επιχείρηση είναι τώρα μια προσδοκία και ο πιο δημοφιλής δίαυλος.
Πώς ξεκινάμε;
Κάθε συνομιλία ξεκινά απλά κάνοντας κλικ στο κουμπί ζωντανής συνομιλίας. Μερικές φορές αναφέρεται ως widget ζωντανής συνομιλίας, είναι μια μικρή φούσκα ενσωματωμένη σε έναν ιστότοπο, συνήθως στην κάτω δεξιά γωνία.
Το πιο συνηθισμένο σημείο τοποθέτησης είναι στην αρχική σελίδα ή στις σελίδες προϊόντων, αλλά σας συνιστούμε να την τοποθετήσετε στις σελίδες που έχουν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα ή έχουν κάποια στρατηγική αξία.
Αντί να τηλεφωνούν ή να επισκέπτονται αντιπροσώπους και να κλείνουν ραντεβού για να μιλήσουν πρόσωπο με πρόσωπο, οι πελάτες μπορούν να συνομιλήσουν με έναν ζωντανό εκπρόσωπο online.
Οι αντιπροσωπείες μπορούν επίσης να παρέχουν στους πελάτες πληροφορίες που ενδέχεται να μην γνωρίζουν ή να αναμένουν (για παράδειγμα, μια αντιπροσωπεία μπορεί να σας πει εάν η εγγύηση ενός κατασκευαστή καλύπτει ένα συγκεκριμένο όχημα ή εάν έχετε αρκετές πιθανότητες να πάρετε δάνειο για ένα αυτοκίνητο).
Η αίσθηση του να οδηγείτε το νέο σας αυτοκίνητο αναδεικνύει τα συναισθήματα που συνδέονται με την ελευθερία.
Για να ταιριάζει με αυτό το συναίσθημα, το LiveAgent προσφέρει την ελευθερία να προσαρμόσετε ένα widget συνομιλίας ώστε να ταιριάζει με την εικόνα και το στυλ του brand σας και να κάνει την ιστοσελίδα σας οπτικά δυναμική και έντονη.
Μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα πιο δημοφιλή προσχεδιασμένα πρότυπα από τη συλλογή κουμπιών συνομιλίας ή μπορείτε να δημιουργήσετε ένα προσαρμοσμένο εικονίδιο συνομιλίας.
Κάθε επιλογή είναι πλήρως προσαρμόσιμη για να προβάλλεται σε κινητά, ώστε να μπορείτε να διατηρείτε τη συνοχή του design σας σε οποιαδήποτε συσκευή.
Είναι καλή ιδέα να οργανωθείτε και να ετοιμάσετε μια γραπτή απάντηση, την οποία θα ακολουθεί η ομάδα υποστήριξης συνομιλίας σας όταν ένας πελάτης ζητήσει βοήθεια μέσω της συνομιλίας.
Σας διευκολύναμε και ετοιμάσαμε μερικά πρότυπα εδώ.
Ένα από τα πιο συνηθισμένα παράπονα πελατών είναι ότι δεν μπορούν να λάβουν άμεση απάντηση όταν επικοινωνούν με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου ή email.
Οποιαδήποτε καθυστέρηση μπορεί να σημαίνει απώλεια πελατών και πτώση των πωλήσεων.
Οι παράγοντες κυμαίνονται από ανεπαρκή μέλη του προσωπικού έως έλλειψη κατάλληλου λογισμικού γραφείου βοήθειας.
Σε σύγκριση με το τηλέφωνο και το email, η εφαρμογή ζωντανής συνομιλίας μπορεί να περιορίσει τις προκλήσεις στα θέματα υποστήριξης του πελάτη.
Οι εκπρόσωποι συνομιλίας μπορούν να παρέχουν άμεση υποστήριξη στους πελάτες μέσω ζωντανής συνομιλίας και σε πραγματικό χρόνο. Βάζουμε τέλος στην αναμονή απάντησης.
Δεν είναι μόνο αυτό. Οι εκπρόσωποι μπορούν πλέον να χειριστούν πολλές συνομιλίες ταυτόχρονα. Στα παραδοσιακά τηλεφωνικά κέντρα, οι εκπρόσωποι υποστήριξης διαχειρίζονται είτε τηλέφωνα είτε email, αλλά σπάνια και τα δύο.
Για να αποφύγετε την υπερβολική εργασία της ομάδας υποστήριξής σας, μπορείτε να ρυθμίσετε τη διανομή συνομιλίας και να επιλέξετε μία από τις τρεις αυτόματες οδηγίες διαδρομής:
Για να μειώσετε τον φόρτο εργασίας, μπορείτε να ορίσετε χαμηλότερη ή υψηλότερη προτεραιότητα για έναν συγκεκριμένο εκπρόσωπο, χρόνο δρομολόγησης, χρόνο αδράνειας ή ακόμη και χρόνο που χρειάζεται για την οργάνωση.
Σε περίπτωση που τα αιτήματα συνομιλίας γίνουν πάρα πολλά, μπορείτε να δημιουργήσετε μέγιστο αριθμό αναμονής στην “ουρά”. Όταν φτάσετε το όριο “ουράς” αναμονής, το κουμπί συνομιλίας αλλάζει αυτόματα τη διαθεσιμότητά του σε λειτουργία offline ή είναι εντελώς κρυμμένο από την ιστοσελίδα σας.
Κάνοντας κλικ στο κουμπί offline, οι πελάτες θα ενεργοποιήσουν και θα συμπληρώσουν τη φόρμα πριν από τη συνομιλία. Μόλις η ομάδα σας επιστρέψει σε πλήρη λειτουργία, θα έχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και θα μπορεί να επικοινωνήσει με τον πελάτη.
Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα των εκπροσώπων σας και να διασφαλίσετε ότι θα απαντηθούν όλα τα ερωτήματα.
Και για να έχετε μια ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση, ενσωματώνοντας τις κλασικές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με πελάτες και να μειώσετε τον κίνδυνο να έχετε μηνύματα που δεν απαντήθηκαν.
Συνοψίζοντας, η ζωντανή συνομιλία είναι μια πιο οικονομικά αποδοτική μέθοδος επικοινωνίας από το τηλέφωνο ή το email για τους εξής λόγους:
Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένας πολύ ανταγωνιστικός κλάδος. Συνεπώς, εκτός από τα προϊόντα και τις τιμές, μπορείτε να δείξετε την εκτίμηση που έχετε στους πελάτες σας μέσω της εξυπηρέτησης πελατών που προσφέρετε.
Το ταξίδι των πελατών μπορεί να χωριστεί σε πέντε διαφορετικά στάδια:
Για να φτάσετε από το στάδιο 1 έως το στάδιο 5, πρέπει να προσφέρετε στους πελάτες σας άμεση επικοινωνία με την ομάδα σας, ειδικά στα πρώτα στάδια του κύκλου πωλήσεων.
Η σύνδεση με τους πελάτες μέσω ζωντανής συνομιλίας είναι μια βολική λύση για την επίλυση των προβλημάτων τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους μέσω του καναλιού των πωλήσεων.
Καθοδηγώντας τους πελάτες σας σε στάδια, θα κατανοήσετε τις ανάγκες τους και θα λάβετε πολλά πλεονεκτήματα σε αντάλλαγμα.
Ας δούμε τα τέσσερα κορυφαία πλεονεκτήματα της χρήσης της ζωντανής συνομιλίας για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Η αντιπροσωπεία αυτοκινήτων σας ενδέχεται να μην είναι ανοιχτή 24 ώρες το 24ωρο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι πελάτες σας δεν θα επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας. Ακόμα και όταν είστε offline, οι πελάτες σας θα πρέπει να έχουν την επιλογή να σας στέλνουν μηνύματα.
Προσθέστε μία φόρμα επικοινωνίας στον ιστότοπό σας και επιτρέψτε στους πελάτες να επιλέξουν το τμήμα με το οποίο θέλουν να επικοινωνήσουν. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε επίσης να συλλέξετε πολύτιμους δυνητικούς πελάτες ακόμα και αν η επιχείρησή σας είναι κλειστή και να τους χρησιμοποιήσετε αργότερα στη στρατηγική σας για μάρκετινγκ μέσω email.
Ρυθμίστε προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας σε στρατηγικές σελίδες, όπως η σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς ή η σελίδα τιμολόγησης, για να προκαλέσετε αφοσίωση και να αυξήσετε τις μετατροπές ζωντανής συνομιλίας σας.
Οι δυναμικές προσκλήσεις συνομιλίας είναι αυτοματοποιημένες, εμφανίζονται αναδυόμενα μηνύματα που σας επιτρέπουν να στοχεύσετε συγκεκριμένα είδη πελατών, να προσαρμόσετε τις προσφορές σας ή να προτείνετε παρόμοια προϊόντα. Οι δυναμικές προσκλήσεις συνομιλίας μπορούν να τα κάνουν όλα.
Μπορούν να δημιουργηθούν πολλές προσκλήσεις συνομιλίας για διάφορες ομάδες πελατών, όπως για παράδειγμα, τους νέους και τους συχνούς πελάτες.
Σε συνδυασμό με μια επισκόπηση συνομιλιών, μπορείτε να αποκτήσετε μια ολοκληρωμένη εικόνα για την κατάσταση της πλατφόρμας συνομιλίας σας, όπως πόσοι επισκέπτες βρίσκονται σε μια ουρά, διαθέσιμους αντιπροσώπους ή χρόνο που αφιέρωσαν οι πελάτες στην περιήγηση σε συγκεκριμένες σελίδες.
Με τις πληροφορίες που συλλέγονται, μπορείτε να προσεγγίσετε δυναμικά και να προσκαλέσετε πελάτες σε συνομιλία.
Για παράδειγμα, εάν έχετε μια αντιπροσωπεία μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, γνωρίζετε πόσο χρονοβόρα και κουραστική είναι για τους πιθανούς αγοραστές να βρουν το σωστό άτομο στην σωστή ιστοσελίδα. Αλλά με την ζωντανή συνομιλία, μπορείτε να αποφύγετε τον μεσολαβητή, για να μιλήσετε και να επικοινωνήσετε απευθείας με τους δυνητικούς σας πελάτες.
Η ενσωμάτωση πολλαπλών χαρακτηριστικών σε μία στρατηγική είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μειώσετε το ποσοστό “εγκατάλειψης” του καλαθιού αγορών και να συγκεντρώσετε δυνητικούς πελάτες για τον αγωγό πωλήσεων.
Ας υποθέσουμε ότι θέλετε να μάθετε τα πραγματικά δεδομένα μετατροπών από τη ζωντανή συνομιλία σας. Με το LiveAgent, μπορείτε. Η ενεργοποίηση της προσθήκης ενσωματωμένης παρακολούθησης συνομιλίας σάς επιτρέπει να μετράτε τη συνολική επίδραση της ζωντανής συνομιλίας στις μετατροπές. Με αυτόν τον τρόπο, θα έχετε καλύτερη κατανόηση των εσόδων που δημιουργεί η ζωντανή συνομιλία.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Εάν θέλετε να ελέγξετε τις προσπάθειες εξυπηρέτησης πελατών, μπορείτε να δημιουργήσετε έως και 11 αναφορές εξυπηρέτησης πελατών. Τα αποτελέσματα μπορούν να αποκαλύψουν ευκαιρίες για βελτίωση.
Με το LiveAgent, μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ένα φόρουμ κοινότητας και γνωσιακή βάση, όπου οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε άρθρα, να σχολιάζουν ή ακόμα και να συνεισφέρουν οι ίδιοι. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος παροχής υποστήριξης ακόμη και για τους πελάτες που προτιμούν την αυτοεξυπηρέτηση.
Η μη αξιοποίηση της ισχύος που μπορούν να έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε μια επιχειρηματική απόδοση επένδυσης είναι ένα λάθος που εξακολουθούν να κάνουν πολλές εταιρείες.
Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τα πάντα στις μέρες μας και είναι πολύ λογικό να έχουν ένα εργαλείο συνομιλίας που μπορούν να χρησιμοποιούν για να συνδεθούν με την αντιπροσωπεία σας.
Ενσωματώστε τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον πίνακα ελέγχου σας στο LiveAgent και απαντήστε σε κάθε αναφορά, ανάρτηση ή κριτική.
Κάθε συνεργάτης συνομιλίας παίζει ουσιαστικό ρόλο στην εμπειρία του πελάτη. Οι προσπάθειές τους, η επαγγελματική δεοντολογία και οι αλληλεπιδράσεις τους είναι αυτά που τελικά οδηγούν σε ένα θετικό αποτέλεσμα.
Αν και το μάρκετινγκ ενδέχεται να μην εμπλέκεται άμεσα, μια ικανοποιητική εμπειρία καταναλωτή είναι επωφελής για το lead generation marketing (την μετατροπή των επισκεπτών μιας σελίδας σε άτομα με σημαντική πιθανότητα να γίνουν πελάτες). Εάν οι πελάτες λάβουν άριστη εξυπηρέτηση, είναι πιο πρόθυμοι να κοινοποιήσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους.
Ακόμα κι αν οι εκπρόσωποι συνομιλίας εστιάζουν αυστηρά στο κομμάτι της εξυπηρέτησης πελατών, η εκπαίδευση σχετικά με τον τρόπο χρήσης της ζωντανής συνομιλίας και τα χαρακτηριστικά της για τη δημιουργία μιας αξέχαστης και εξατομικευμένης εμπειρίας είναι πολύ σημαντική.
Λόγω της ανώνυμης φύσης της συνομιλίας, οι εκπρόσωποι μπορεί μερικές φορές να γίνουν αμελείς και να μην δώσουν προσοχή στο γεγονός στην άλλη πλευρά βρίσκεται ένας άλλος άνθρωπος. Η ανθρώπινη αλληλεπίδραση είναι αυτή που διαφοροποιεί τη ζωντανή συνομιλία από το chatbot.
Οπότε, ποια χαρακτηριστικά είναι ιδανικά για την εξατομικευμένη εμπειρία των πελατών;
Εντυπωσιάστε τους πελάτες με γρήγορες και ακριβείς απαντήσεις στις ερωτήσεις τους, ακόμη και πριν πατήσουν αποστολή. Πως; Με μια προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο, οι αντιπρόσωποι μπορούν να παρατηρήσουν τι γράφει ο πελάτης σε πραγματικό χρόνο και να προετοιμάσουν την απάντησή τους.
Η προετοιμασία εκ των προτέρων είναι πάντα μια καλή στρατηγική. Παρακολουθήστε τη συμπεριφορά των συνδεδεμένων επισκεπτών», από ποια χώρα προέρχονται ή ποια είναι η διεύθυνση IP τους και αξιοποιήστε τις πληροφορίες που αποκτήσατε σε μία συνομιλία.
Ένα χαρακτηριστικό που ενσωματώνει πραγματικά τη φιλοσοφία της προσωπικής αλληλεπίδρασης. Εάν θέλετε να προσφέρετε στους πελάτες σας μια online εμπειρία στο κατάστημα, μην ψάξετε παρά μόνο συνομιλία μέσω βίντεο.
Τοποθετήστε ένα κουμπί ζωντανής βιντεοσυνομιλίας στην ιστοσελίδα σας και χρησιμοποιήστε το για να περιηγηθείτε μαζί με τους πελάτες σας.
Αυτές οι απαντήσεις προστατεύουν τους αντιπροσώπους από πιθανά γραμματικά λάθη και διατηρούν σταθερό το στυλ της συνομιλίας. Προκαθορισμένες απαντήσεις και τυποποιημένες απαντήσεις σε τακτικές ερωτήσεις πελατών εξοικονομούν χρόνο και τον φόρτο για τη σύνταξη μιας νέας απάντηση σε κάθε ερώτηση.
Εάν συναλλάσσεστε με διεθνή πελατεία, μπορείτε να παρέχετε πολυγλωσσική υποστήριξη.
Διαμορφώστε το widget συνομιλίας στην προτιμώμενη γλώσσα της βάσης πελατών σας και δρομολογήστε μια επικοινωνία σε έναν συγκεκριμένο αντιπρόσωπο που μπορεί να μιλήσει τη γλώσσα.
Πριν ξεκινήσετε μια συνεδρία συνομιλίας, οι εκπρόσωποί σας μπορούν να ζητήσουν τα στοιχεία επικοινωνίας του πελάτη με την έρευνα πριν τη συνομιλία.
Υπάρχει πάντα περιθώριο βελτίωσης. Μετά από κάθε συνεδρία, οι πελάτες μπορούν να βαθμολογήσουν την απόδοση του εκπροσώπου, να αφήσουν σχόλια ή να ζητήσουν το κείμενο της συνομιλίας.
Μια έρευνα μετά τη συνομιλία μεταφέρει το μήνυμα ότι η αντιπροσωπεία σας εκτιμά τις απόψεις της πελατειακής σας βάσης.
Κρατήστε την επικοινωνία ανοιχτή και εσωτερικά. Ακόμη και οι αντιπρόσωποι χρειάζονται βοήθεια μερικές φορές, και με την εσωτερική συνομιλία, μπορούν να επικοινωνήσουν με τους συναδέλφους τους στέλνοντάς τους ένα προσωπικό μήνυμα, όλα αυτά κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας που βρίσκεται σε εξέλιξη.
Οι εσωτερικοί υπάλληλοι γνωρίζουν τα περισσότερα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Ωστόσο, ορισμένες αντιπροσωπείες ενδέχεται να μην έχουν το μπάτζετ γι’ αυτό ή να μην έχουν καθόλου τμήμα εσωτερικών πελατών.
Κατά προτίμηση, θέλετε οι πελάτες σας να εξυπηρετούνται από τον άμεσο υπάλληλό σας, όπως ακριβώς και στον κλασικό εκθεσιακό σας χώρο.
Η βασική δυνατότητα της ζωντανής συνομιλίας είναι η ταχύτητα. Οι πελάτες περιμένουν μια γρήγορη ανταπόκριση και αν αυτό δεν είναι δυνατό, ίσως είναι καλύτερα να το αναθέσετε σε τρίτους.
Προτού αναθέσετε σε εξωτερικούς συνεργάτες τη ζωντανή συνομιλία σας σε μια εξωτερική ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, το κρίσιμο σημείο είναι να μετρήσετε την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης πελατών σας. Μπορείτε να παρακολουθείτε αυτές τις μετρήσεις εξυπηρέτησης πελατών απευθείας από τον λογαριασμό σας στο LiveAgent.
Ακόμη και όταν αναθέτετε σε εξωτερικούς συνεργάτες ζωντανής συνομιλίας, εξακολουθείτε να έχετε εύκολη πρόσβαση στα αρχεία των πελατών σας, χάρη στα συγκεντρωτικά εισερχόμενα.
Με την υποστήριξη ενός ενσωματωμένου CRM, κάθε περίοδος συνομιλίας ή μήνυμα μετατρέπεται σε καρτέλες και αποθηκεύεται σε ένα μέρος.
Η ομάδα εξωτερικής ανάθεσης μπορεί να λειτουργήσει ως επέκταση της αντιπροσωπείας σας χωρίς να παραμελήσει τους πελάτες σας. Αυτό πρέπει να περιλαμβάνει και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Πολλοί από τους εξωτερικούς υπαλλήλους στη συνομιλία είναι εξαιρετικοί εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών και ειδικοί στο αντικείμενο που τους ανατίθεται.
Το βασικό μήνυμα παραμένει το ίδιο – πρέπει πάντα να υπάρχει κάποιος για να απαντήσει στις ερωτήσεις των πελατών. Εάν μπορείτε να το κάνετε σε πολλές πλατφόρμες και με αστραπιαία ταχύτητα, θα ανταμειφθείτε με μια πιστή πελατειακή βάση και την καλύτερη απόδοση επένδυσης από οποιονδήποτε δίαυλο επικοινωνίας.
Η ενσωμάτωση δεν θα μπορούσε να είναι ευκολότερη. Δεν χρειάζεται να έχετε εμπειρία σε κώδικα ή να είστε ειδικευμένος προγραμματιστής για να ενσωματώσετε ζωντανή συνομιλία στην ιστοσελίδα σας.
Όταν εγγραφείτε και λάβετε στοιχεία για τον λογαριασμό σας στο LiveAgent, το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι απλά να αντιγράψετε και να επικολλήσετε έναν σύντομο κώδικα HTML.
Αυτό ήταν! Δεν χρειάζεται να κατεβάσετε επιπλέον λογισμικό.
Ωστόσο, εάν θέλετε να ενσωματωθείτε με λογισμικό τρίτων για να βελτιώσετε την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών, μπορείτε να το κάνετε μέσω των Native ή Zapier.
Καμία ιστοσελίδα στο διαδίκτυο δεν μπορεί να θεωρηθεί αξιόπιστη και φερέγγυα χωρίς τις κατάλληλες λειτουργίες ασφαλείας.
Η προστασία δεδομένων και η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο είναι η υπ’ αριθμόν ένα προτεραιότητα για κάθε επιχείρηση που θέλει να θεωρείται αξιόπιστη, φερέγγυα και να προσελκύει μια πιστή πελατειακή βάση.
Τα χαρακτηριστικά ασφαλείας του LiveAgent θα προσφέρουν ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας στον κυβερνοχώρο και προστασία δεδομένων για την επιχείρηση και τους πελάτες σας.
Εδώ είναι τα χαρακτηριστικά ασφαλείας που παρέχει το LiveAgent:
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας, μεταβείτε στη σελίδα ακαδημίας για επιπλέον πληροφορίες ή ρίξτε μια ματιά στο portal της εξυπηρέτησης πελατών.
Οι καταναλωτές δεν δεσμεύονται μόνο σε ένα κανάλι επικοινωνίας και συχνά μεταπηδούν από το ένα στο άλλο.
Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα μόνο μέρος ενός πολυσύνθετου συστήματος γραφείου βοήθειας που περιλαμβάνει καρτέλες, τηλεφωνικό κέντρο, διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πολλά άλλα.
Ξεκινήστε μια συνομιλία μέσω τηλεφωνικής κλήσης, συνεχίστε με email και καταλήξτε σε μια συνομιλία – όλα μέσα από ένα ενιαίο περιβάλλον.
Το πλήρες κέντρο εξυπηρέτησης για εμπόρους αυτοκινήτων και τα χαρακτηριστικά του ενισχύουν την υποστήριξη πελατών για την επίτευξη υψηλότερης παραγωγικότητας και αξιοσημείωτα αποτελέσματα.
Εγγραφείτε σήμερα και δείτε μια αύξηση στα έσοδα και την ικανοποίηση.
Live chat software is a communication channel that the automotive industry can utilize and enhance its customer service efforts. It is a web-based instant messaging app in the form of a customizable chat button.
Phone and email are unable to match the speed of service that live chat can. Compared to the phone call and email support, chat agents can handle multiple chats simultaneously and set up automatic route distribution, all in real-time. This leads to - reduced average waiting time, lowest-customer effort, decreased volume of incoming messages, increased engagement, and improved website design.
To show value to the customer during the five stages of the sales cycle, car dealerships can benefit from utilizing live chat. The four leading benefits: leads capture, decreasing bounce rate, improving conversion analytics, the formation of long-lasting relationships, enhanced social media presence.
By following the rules of chat etiquette, agents can deliver a positive and personalized experience. Not only that, but they can generate hot leads with features like real-time typing-view, online visitors, video chat, predefined answers, canned responses, multi-language chat, pre-chat survey, internal chat, or agent ranking.
Track the customer service metrics before deciding to outsource your live chat operatives. If the results of the reports lead to outsourcing, you can still have access to your customers' profiles, all stored in the universal inbox.
No additional software is required. Just sign up and login into your LiveAgent account. From there, you have to copy and paste an HTM code and integrate your live chat button on your website. If you want to enhance your customer service capabilities, you can integrate with other service systems.
LiveAgent provides combined security features for the data protection and cybersecurity of its users: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR, API security
Μπορείτε να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε αποκλειστικές προσφορές και τα τελευταία νεα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας κατευθείαν στο email σας.
Ευχαριστουμε για την πρόσφατη εγγραγή σας στο LiveAgent.
Θα λάβετε ένα μήνυμα μέσω email το οποίο θα περιέχει τια στοιχεία σύνδεσης, αμέδως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Αν περιμένετε λίγο, μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης θα μπορέσετε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας από εδώ.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα σας στείλουμε τις πληροφορίες σύνδεσης στο email σας
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες