Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πολύτιμο σε κάθε κλάδο

Ανακαλύψτε πώς το LiveAgent βελτιώνει την επιχείρησή των eSports σας.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

Ενισχύστε την προώθηση

Δημιουργήστε ένα θετικό CX που θα κάνει τους πελάτες σας να μιλούν

24%

Μειώστε τους χρόνους απόκρισης

Βελτιώστε τα ποσοστά πρώτης απόκρισης με αυτόματη δρομολόγηση καρτελών.

37%

Μειώστε τον όγκο των καρτελών

Μειώστε την εισροή καρτελών υποστήριξης με γνωσιακή βάση.

Industry background

Λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για διαδικτυακά παιχνίδια & διαδικτυακά αθλήματα

Με γνώμονα τη ζήτηση των καταναλωτών, την τεχνολογική καινοτομία και τις νέες στρατηγικές διανομής, οι αγορές διαδικτυακών παιχνιδιών & διαδικτυακών αθλημάτων αναπτύσσονται ραγδαία. Μετατρέπονται από μια εξειδικευμένη επιχείρηση σε μια κύρια μορφή ψυχαγωγίας σε όλο τον κόσμο.

Με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent, βασικοί παίκτες του eGaming και του eSports – συμπεριλαμβανομένων προγραμματιστών και εκδοτών παιχνιδιών, εταιρειών ροής, ιδιοκτητών ομάδων και επιρροών – μπορούν να αυξήσουν την υποστήριξη των πελατών τους, να βελτιώσουν την εμπειρία για τις κοινότητες των παικτών τους, να βελτιώσουν την επικοινωνία των χρηστών και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
video game controller headphones boy and girl

Τι είναι τα διαδικτυακά παιχνίδια και τα διαδικτυακά αθλήματα;

Τα διαδικτυακά παιχνίδια και τα διαδικτυακά αθλήματα ορίζονται συνήθως με παρόμοιο τρόπο και οι δύο όροι συχνά επικαλύπτονται. Τα διαδικτυακά  αθλήματα (επίσης γνωστά ως ηλεκτρονικά αθλήματα, ή ανταγωνιστικά τυχερά παιχνίδια) είναι οργανωμένοι διαγωνισμοί βιντεοπαιχνιδιών για πολλούς παίκτες μεταξύ επαγγελματιών παικτών, ενώ το διαδικτυακό παιχνίδι (ηλεκτρονικό παιχνίδι) πραγματοποιείται εκτός των επίσημα εγκεκριμένων διαγωνισμών και εξυπηρετεί αποκλειστικά σκοπούς ψυχαγωγίας.

Με την υποστήριξη των ηλικιών 25-40, η βιομηχανία διαδικτυακών αθλημάτων και διαδικτυακών παιχνιδιών
έχει σημειώσει τεράστια ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με την έκθεση  Global Esports Market Report, τα παγκόσμια έσοδα των διαδικτυακών αθλημάτων θα αυξηθούν σε 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020, ενώ το συνολικό κοινό των διαδικτυακών αθλημάτων θα αυξηθεί σε 495,0 εκατομμύρια άτομα. Η Έκθεση Esports Ecosystem αποκάλυψε επίσης ότι η παγκόσμια αγορά διαδικτυακών αθλημάτων προβλέπεται να ξεπεράσει τα 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ έως το 2023.

Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις διαδικτυακών παιχνιδιών και διαδικτυακών αθλημάτων να επωφεληθούν από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης;

Message icon

Βελτιώστε την υποστήριξή σας

Παρακολουθήστε τη συμπεριφορά των επισκεπτών του ιστότοπού σας και επικοινωνήστε ενεργητικά μαζί τους. Απαντήστε σε τυχόν ερωτήσεις που έχουν και εξασφαλίστε νέες συμφωνίες.

Clock

Μειώστε τον όγκο των καρτελών

Μειώστε τον αριθμό εισερχόμενων καρτελών υποστήριξης παρέχοντας μια ολοκληρωμένη πύλη αυτο-υποστήριξης που είναι προσβάσιμη 24/7/365.

Customers icon

Ενισχύστε την αφοσίωση

Αναπτύξτε την διαδικτυακή σας κοινότητα δημιουργώντας φόρουμ κοινότητας που δίνουν τη δυνατότητα στους πελάτες σας να καθοδηγούν συζητήσεις και να θέτουν ερωτήσεις.

Παρέχετε άριστη εξυπηρέτηση ως μέρος της εμπειρίας παιχνιδιού

Διαχειριστείτε τις κοινότητες των παικτών σας χωρίς κόπο και παρέχετε εξαιρετική υποστήριξη χρηστών με μια ισχυρή λύση λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης  για τις επιχειρήσεις διαδικτυακών παιχνιδιών και διαδικτυακών αθλημάτων.

undraw social notifications ro8o

Πολυκαναλική υποστήριξη χρηστών

Ανεξάρτητα από τα κανάλια που χρησιμοποιούν οι παίκτες για να επικοινωνήσουν με την υποστήριξη πελατών – email, τηλέφωνο, διαδικτυακές φόρμες, ζωντανή συνομιλία ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης – όλα τα αιτήματα υποστήριξης θα μεταφερθούν αυτόματα σε καρτέλες και θα αποθηκευτούν με ασφάλεια σε συγκεντρωτικά εισερχόμενα. Όλες οι καρτέλες είναι εύκολα προσβάσιμες από ένα πίνακα ελέγχου για να είναι πιο εύκολα διαχειρίσιμες  από την ομάδα του κέντρου εξυπηρέτησης.

Ισχυρές δυνατότητες έκδοσης καρτελών

Για να εξασφαλίσει γρήγορη και αποτελεσματική ανάλυση καρτελών, το LiveAgent προσφέρει ένα πλήρες φάσμα ισχυρών δυνατοτήτων διαχείρισης καρτελών, συμπεριλαμβανομένων έξυπνων επιλογών διανομής καρτελών, αυτοματισμού ροής εργασίας, αυτοματοποιημένων απαντήσεων και προτύπων, διαχείρισης ΣΕΥ, εργαλείων ομαδικής συνεργασίας, εύκολης διαχείρισης ευθύνης, ανίχνευσης σύγκρουσης, διαχωρισμού και συγχώνευσης καρτελών, ενσωματωμένο CRM με πληροφορίες πελατών, αναφορές, αναλυτικά στοιχεία και πολλά άλλα.

Create-Ticket
quick quality customer service through live chat

Ζωντανή συνομιλία σε πραγματικό-χρόνο

Διαχειριστείτε εύκολα τα αιτήματα υποστήριξης σε πραγματικό χρόνο ενεργοποιώντας τη ζωντανή συνομιλία. Παρέχετε στους παίκτες άμεση υποστήριξη εν κινήσει χωρίς να διακόψετε την εμπειρία παιχνιδιού τους. Η εγγενής ζωντανή συνομιλία του LiveAgent – με το γρηγορότερο widget συνομιλίας στην αγορά – περιλαμβάνει τόσο κοινές όσο και μοναδικές λειτουργίες, όπως πολλές επιλογές δρομολόγησης συνομιλίας, προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας, παρακολούθηση επισκεπτών στο διαδίκτυο και πολλά άλλα.

Ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Ενσωματώστε εύκολα τις σελίδες μέσων κοινωνικής δικτύωσης σας στο κέντρο εξυπηρέτησης και μείνετε σε επαφή με χρήστες που επικοινωνούν μέσω κοινωνικών καναλιών. Το LiveAgent συνδέεται απρόσκοπτα με Facebook, Twitter και Instagram. Οι ενσωματώσεις σάς επιτρέπουν να παρακολουθείτε και να απαντάτε σε όλα τα μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τα σχόλια και τις αναφορές σας από τον πίνακα διαχείρισης του κέντρου εξυπηρέτησης χωρίς να χρειάζεται να κάνετε εναλλαγή μεταξύ λογαριασμών.

LiveAgent knowledge base

Γνωσιακή βάση και Συχνές Ερωτήσεις

Δημιουργήστε μια γνωσιακή βάση με συχνές ερωτήσεις για να παρέχετε στους χρήστες έναν  ισχυρό πόρο αυτοεξυπηρέτησης όπου μπορούν να βρουν γρήγορα και εύκολα τις απαντήσεις που αναζητούν. Το LiveAgent διαθέτει εξελιγμένα εργαλεία δημοσίευσης περιεχομένου που σας επιτρέπουν να δημιουργείτε εύκολα χρήσιμο περιεχόμενο και να ενισχύετε τους παίκτες να βοηθούν τον εαυτό τους, ακόμα και όταν η ομάδα υποστήριξής σας δεν είναι συνδεδεμένη.

Πύλη αυτοεξυπηρέτησης πελατών

Βελτιώστε την εμπειρία αυτοεξυπηρέτησης των χρηστών σας με μια ολοκληρωμένη πύλη πελατών που περιλαμβάνει ένα φόρουμ χρηστών όπου οι παίκτες μπορούν να αλληλεπιδρούν και να αλληλοβοηθούνται, να μοιράζονται συμβουλές και κόλπα παιχνιδιού, καθώς και τις δικές τους εμπειρίες. Μπορείτε επίσης να ενεργοποιήσετε μια συλλογή σχολίων και προτάσεων για να αποκτήσετε πληροφορίες σχετικά με τις απόψεις, τις προτιμήσεις και τις προσδοκίες των παικτών.

woman behind computer organizing support documentation

Περισσότερες λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης για τη βελτίωση της υποστήριξης των χρηστών και τη διατήρηση της παραγωγικότητας της ομάδας σας

Βελτιώστε κάθε αίτημα υποστήριξης σε μια απλή ροή εργασίας για την ομάδα σας δημιουργώντας ταυτόχρονα μια εξατομικευμένη εμπειρία υποστήριξης για τους χρήστες σας.

Αυτόματη διανομή καρτελών με βάση τους προκαθορισμένους κανόνες σας για να διασφαλίσετε ότι οι χρήστες είναι πάντα συνδεδεμένοι με τους σωστούς αντιπροσώπους. Διαβάστε περισσότερα…

Απαντήστε σε αιτήματα πιο γρήγορα και υποστηρίξτε πολλούς χρήστες ταυτόχρονα με προκαθορισμένες απαντήσεις και πρότυπα. Διαβάστε περισσότερα…

Δημιουργήστε και προσαρμόστε τις πύλες υποστήριξης πολλαπλών επωνυμιών, καθεμία με το δικό της μοναδικό σχεδιασμό, ρυθμίσεις και περιεχόμενο.  Διαβάστε περισσότερα…

Ενεργοποιήστε ένα widget αναζήτησης που δημιουργεί αυτόματα προτάσεις σε πραγματικό χρόνο σχετικού περιεχομένου στη βάση γνώσεων σας. Διαβάστε περισσότερα …

Εγκαταστήστε εγγενείς εφαρμογές Android ή iOS για να απαντήσετε σε ερωτήματα χρήστη ενώ είστε μακριά από το γραφείο σας. Διαβάστε περισσότερα…

Επιτρέψτε στους χρήστες και τους αντιπροσώπους υποστήριξης να χρησιμοποιούν τη μητρική τους γλώσσα. Το LiveAgent υποστηρίζει αυτήν τη στιγμή 40+ γλώσσες. Διαβάστε περισσότερα…

Τι κάνει το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης τη σωστή επιλογή;

Stars

Με τις περισσότερες κριτικές και #1 σε βαθμολογία

Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για τις μικρές επιχειρήσεις το 2019-2020.

Union icon

Προτιμάται από 21.000 επιχειρήσεις

Περισσότερες από 21.000 επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους έχουν επιλέξει το LiveAgent για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών τους.

Group 370 icon

Εξοπλισμένο με 180+ δυνατότητες

Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το εργαλείο προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.

Επιλέξτε ένα πρόγραμμα που ταιριάζει καλύτερα στην επιχείρησή σας

Μερικοί από τους βασικούς παίκτες της βιομηχανίας των eSports και του eGaming έχουν ήδη οφέλη από τη χρήση του λογισμικού καρτελών του LiveAgent. Γιατί να γίνετε μέλος τους; Επιλέξτε από 4 διαφορετικά προγράμματα – συμπεριλαμβανομένου ενός δωρεάν – με απλή και διαφανή τιμολόγηση. Πληρώστε ανάλογα με τη χρήση, χωρίς σταθερά συμβόλαια ή κρυφές χρεώσεις, υποβαθμίστε ή αναβαθμίστε το πρόγραμμα σας όποτε το χρειάζεστε.

All-Inclusive

All-Inclusive

All-Inclusive

Για μεσαίες επιχειρήσεις και επαγγελματικούς οργανισμούς

29 $/μήνα

Εξοικονομήστε περισσότερα χρήματα με το LiveAgent

Αναλύστε και συγκρίνετε το LiveAgent με διαφορετικές λύσεις υποστήριξης πελατών και επιλέξτε μία με τις πιο συναφείς λειτουργίες για τον κλάδο σας και την καλύτερη τιμή.

FAQ

Γιατί η βιομηχανία eGaming & eSport πρέπει να σκεφτεί να έχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών;

Η κατοχή λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να οδηγήσει σε πιο ικανοποιημένους πελάτες, κάτι που είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία στον κλάδο των ηλεκτρονικών τυχερών παιχνιδιών και ηλεκτρονικών αθλημάτων.

Γιατί να επιλέξετε το LiveAgent;

Για έναν οργανισμό eGaming και eSports, ένα επαρκώς στελεχωμένο κέντρο εξυπηρέτησης είναι ζωτικής σημασίας για την υποστήριξη των χρηστών του σε οποιοδήποτε ζήτημα. Το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent θα σας επιτρέψει να παρέχετε υποστήριξη σε χρόνο ρεκόρ.

Πώς μπορεί να επωφεληθεί η βιομηχανία eGaming & eSport από το LiveAgent;

Η κατοχή λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών για e-sport & gaming, όπως το LiveAgent, θα βελτιώσει την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών και τα έσοδά σας, παρέχοντας γρήγορη, αξιόπιστη και επαγγελματική υποστήριξη.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo