Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ζωντανή συνομιλία για την ταξιδιωτική βιομηχανία και τα τουριστικά καταλύματα

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Ακόμα και σε περιόδους οικονομικής ή πολιτικής κρίσης, η ταξιδιωτική βιομηχανία κατάφερε να ανακάμψει και να συνεχίσει να προσελκύει ταξιδιώτες. Ο τρόπος με τον οποίο η ταξιδιωτική βιομηχανία έχει φτάσει στην κορυφή ως μία από τις πιο κερδοφόρες βιομηχανίες είναι η έμφαση που δίνεται στην τεχνολογική καινοτομία.

Το ταξίδι σε οποιονδήποτε προορισμό είναι πιο προσβάσιμο και προσιτό από ποτέ. Με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι άνθρωποι μπορούν να δημιουργήσουν γνωριμίες με οποιονδήποτε παγκοσμίως, κάτι που συχνά τους παρακινεί να ετοιμάσουν μια βαλίτσα και να πάνε ένα ταξίδι για να εξερευνήσουν τον κόσμο.

Ο κόσμος των επιχειρήσεων χρησιμοποιεί τα ταξίδια για να επεκταθεί και να κλείσει συμφωνίες στο εξωτερικό. Αλλά αυτό που οι ταξιδιώτες έχουν κοινό είναι η επιθυμία για αναψυχή και άνεση όταν αποφασίζουν για τον επόμενο προορισμό τους ή κατά την κράτηση του ξενοδοχείου.

Η ζωντανή συζήτηση μπορεί να το κάνει περισσότερο εφικτό.

Είστε έτοιμοι; Πάμε.

Τι είναι η ζωντανή συνομιλία;

Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα απλό στη χρήση αλλά πολύτιμο εργαλείο επικοινωνίας για ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων μεταξύ του πελάτη και του εκπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών – βασισμένο σε πρόγραμμα περιήγησης, σχεδιασμένο για να απαντά στις ερωτήσεις των πελατών αποτελεσματικά και σε πραγματικό χρόνο.

Πώς διαφέρει η ζωντανή συνομιλία από την υποστήριξη τηλεφώνου και email;

Η ζωντανή συνομιλία έχει σημαντικά πλεονεκτήματα από την υποστήριξη τηλεφώνου και email.

  • Μειωμένος χρόνος αναμονής
  • Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο
  • Πλήρως προσαρμόσιμο για να αντικατοπτρίζει την εικόνα της επωνυμίας
  • Φιλικό προς τον χρήστη
  • Οικονομική αποδοτικότητα
  • Bασισμένο σε πρόγραμμα περιήγησης
  • Χαμηλότερη απαιτούμενη προσπάθεια πελατών

Παρόλο που η υποστήριξη μέσω τηλεφώνου και email εξακολουθεί να χρησιμοποιείται ευρέως, τα στατιστικά στοιχεία μιλούν από μόνα τους. Πάνω από το 60% των πελατών προτιμούν τη χρήση ζωντανής συνομιλίας για να απαντήθουν οι ερωτήσεις τους έναντι των παραδοσιακών καναλιών, το ποσοστό αυτό δεν αφορά μόνο τη σημερινή νέα γενιά. Το 45% των ατόμων ηλικίας 55 ετών και άνω έχουν επιβεβαιώσει ότι είχαν χρησιμοποιήσει ζωντανή συνομιλία σε έναν ιστότοπο τουλάχιστον μία φορά.

Είναι η ζωντανή συνομιλία χρήσιμη για τα ταξιδιωτικά γραφεία;

Ο τουρισμός είναι μια μεγάλη και δυναμική αγορά. Κάθε χρόνο, εκατομμύρια άνθρωποι ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο, κάποιοι για πολλαπλούς λόγους. Καθένας από αυτούς τους πιθανούς ή συχνούς ταξιδιώτες αξίζει απλή και φιλική προς το χρήστη ζωντανή ον-λαιν βοήθεια που μπορεί να προσφέρει το πρακτορείο.

Η ζωντανή συνομιλία σχεδιάστηκε για αυτόν ακριβώς τον σκοπό.

Ήταν μια μεγάλη διαδικασία τόσο για τους πελάτες όσο και για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες για να πραγματοποιήσουν κράτηση και συνήθως τις περισσότερες φορές απαιτούνταν επίσκεψη σε ένα πρακτορείο. Η δημοτικότητα των διαδικτυακών μηχανών αναζήτησης άλλαξε αυτήν τη διαδικασία.

Η ταξιδιωτική βιομηχανία έχει γίνει μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες τεχνολογικά βιομηχανίες, με μια σαφώς καθορισμένη ψηφιακή στρατηγική. Για να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητες ικανοποίησης των πελατών για τους σύγχρονους ταξιδιώτες, η ζωντανή συνομιλία είναι η ιδανική επιλογή επικοινωνίας στον ταξιδιωτικό κλάδο τόσο για τους πελάτες όσο και για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες.

Πώς πρέπει οι ταξιδιωτικοί πράκτορες να χρησιμοποιούν ζωντανή συνομιλία;

Είναι αναμφισβήτητο ότι η ζωντανή συνομιλία έχει σημαντικό αντίκτυπο στη λήψη αποφάσεων του πελάτη. Ωστόσο, η τελική απόφαση για να αγοράσει κάποιος, για παράδειγμα, ένα πακέτο προσφοράς από το πρακτορείο σας εξαρτάται από τις δεξιότητες και την επαγγελματική προσέγγιση των ταξιδιωτικών πρακτόρων σας.

Στην αρχή κάθε ταξιδιού είναι ένα κίνητρο για ταξίδια. Είτε για προσωπικούς ή επαγγελματικούς λόγους, οι πελάτες θα επιλέξουν το πρακτορείο ταξιδιών ή μεταφορών με βάση το πώς μπορούν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες τους.

Η ζωντανή συνομιλία δεν είναι μόνο για καινούριους, αλλά και για εποχιακούς ταξιδιώτες. Εάν δεν το είχατε κάνει προηγουμένως, η καινοτομία της εφαρμογής ζωντανής συνομιλίας είναι ένας τρόπος για να επαναπροσδιορίσετε την εικόνα της εταιρείας στα μάτια του πελάτη, ώστε, να γίνει πιο ελκυστική σ’ αυτόν .

Για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, η ζωντανή συνομιλία αντιπροσωπεύει ένα ισχυρό εργαλείο υποστήριξης, προώθησης και προσέλκυσης. Ακολουθώντας τους κανόνες δεοντολογίας για τη ζωντανή συνομιλία , οι πράκτορες μπορούν να έχουν αλληλεπίδραση και μια ευχάριστη εμπειρία με τους δυνητικούς και  τους τακτικούς πελάτες σας.

The key is to set realistic expectations, and then not to just meet them, but to exceed them – preferably in unexpected and helpful ways.

Richard Branson – Founder of the Virgin group

Η ζωντανή συνομιλία περιλαμβάνει δυνατότητες που μπορούν να βοηθήσουν τους πράκτορες να προσφέρουν μια αξέχαστη ταξιδιωτική εμπειρία.

Κάθε συνεδρία συνομιλίας μετατρέπεται σε αριθμημένη συνομιλία η οποία καταχωρίζεται και αποθηκεύεται σε ένα γενικό, και κοινόχρηστο φάκελο εισερχόμενών. Οποιοσδήποτε πράκτορας με πρόσβαση, μπορεί να αναζητήσει το προφίλ του πελάτη ή το ιστορικό αλληλεπίδρασης.

LiveAgent-Universal-inbox
Παράδειγμα γενικών εισερχομένων (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Πολλά, προκαθορισμένα σχέδια στη συλλογή κουμπιών συνομιλίας και παραθύρα σύνδεσης ή δυνατότητα δημιουργίας ενός ολοκαίνουργιου εργαλείου.

Συλλογή κουμπιών συνομιλίας
Παράδειγμα συλλογής κουμπιών συνομιλίας (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Αναδυόμενα μηνύματα μπορούν να προκαλέσουν αύξηση της επιστροφής των πελατών στην ιστοσελίδα σας. Οι πράκτορες μπορούν να δημιουργήσουν μεμονωμένες ή πολλαπλές προσκλήσεις και να οδηγήσουν τους δυνητικούς πελάτες σε αγορά.

Μέσω της παρακολούθησης της τρέχουσας διεύθυνσης URL των επισκεπτών ζωντανής συνομιλίας, οι κατάλληλες προσκλήσεις μπορούν επίσης να παρέχουν προωθητικά ταξιδιωτικά πακέτα, ταξιδιωτικές προσφορές ή άλλες εξατομικευμένες ταξιδιωτικές προτάσεις. Το LiveAgent επιτρέπει τη χρήση ενεργών προσκλήσεων συνομιλίας μόνο όταν υπάρχουν αρκετοί διαθέσιμοι πράκτορες

Ζωντανή συνομιλία για την ταξιδιωτική βιομηχανία και τα τουριστικά καταλύματα
Παράδειγμα πρόσκλησης συνομιλίας (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Μια προαιρετική αλλά χρήσιμη δυνατότητα για πράκτορες που προτιμούν να είναι ένα βήμα μπροστά από τους πελάτες. Ο πράκτορας μπορεί να παρατηρήσει τι πληκτρολογεί ο πελάτης και να προετοιμάσει την απάντηση πριν ο πελάτης προλάβει να στείλει.

Πληκτρολόγηση σε πραγματικό χρόνο
Παράδειγμα προβολής πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Οι προκαθορισμένες απαντήσεις βελτιστοποιούν τη ροή εργασίας χρησιμοποιώντας προκαθορισμένες απαντήσεις σύντομου κειμένου που μπορούν να αποθηκευτούν για μελλοντική χρήση.

Προκαθορισμένα μηνύματα
Παράδειγμα προκαθορισμένων μηνυμάτων

Ένα είδος καταγραφής συνομιλίας όπου αποθηκεύονται οι λεπτομέρειες της προηγούμενης συνομιλίας.

Λειτουργία ιστορικού συνομιλιών στο LiveAgent
Παράδειγμα ιστορικού συνομιλίας (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Οι πράκτορες ή οι διαχειριστές συνομιλίας μπορούν να επιλέξουν από τρεις προκαθορισμένες επιλογές διαδρομής για να εξασφαλίσουν γρήγορη και ακριβής επικοινωνία:

  • Τυχαία ανάθεση
  • Κλήσεις προς όλους
  • Μέγιστη χρήση
Διανομή συνομιλίας
Παράδειγμα διανομής συνομιλίας (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Το όριο μέγιστης αναμονής μπορεί να οριστεί με τη ρύθμιση του κουμπιού συνομιλίας και να αποκρύψει αυτόματα το εργαλείο από τον ιστότοπο όταν φτάσει στο όριο, για να βελτιωθεί ο χρόνος αναμονής των πελατών.

 Μέγιστο μήκος ουράς
Παράδειγμα μέγιστου μήκους ουράς (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Όπως και με την εξωτερική συνομιλία της επικοινωνίας με πελάτες, η ζωντανή συνομιλία δίνει στους πράκτορες τη δυνατότητα να στέλνουν άμεσα μηνύματα μεταξύ τους. Οι εσωτερικές συζητήσεις είναι ορατές μόνο στον αποστολέα και στον παραλήπτη.

Εσωτερική συνομιλία
Παράδειγμα εσωτερικής συνομιλίας (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Οι ετικέτες μπορούν να προστεθούν είτε χειροκίνητα είτε αυτόματα σε συγκεκριμένες λέξεις ή φράσεις, δημιουργώντας έτσι μια προσαρμοσμένη ροή εργασίας για έναν μεμονωμένο πράκτορα.

Tags-Feature-LiveAgent
Παράδειγμα ετικετών (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Επιτρέπει τα σχόλια από τους πελάτες και την κατάταξη της αποτελεσματικότητας του πράκτορα ή τη συνολική ικανοποίηση από μια συνεδρία συνομιλίας.

Κατάταξη εκπροσώπων
Παράδειγμα κατάταξης εκπρόσώπου (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Οφέλη για διαφορετικούς τύπους ταξιδιωτικών γραφείων

Η ζωντανή συνομιλία αποτελεί μέρος του λογισμικού του γραφείου υποστήριξης πολλαπλών καναλιών του LiveAgent, και επομένως περιλαμβάνει λειτουργίες που είναι επωφελείς για διάφορα ταξιδιωτικά γραφεία.

  • Εταιρικό ταξιδιωτικό γραφείο

Ας υποθέσουμε ότι μια εταιρεία έχει ένα συγκεκριμένο σύνολο εταιρικών πολιτικών ταξιδιού για τους ταξιδιώτες υπαλλήλους τους, όπως αεροπορικά εισητήρια, αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία, αυτοκίνητα. Το ενσωματωμένο σύστημα CRM του LiveAgent μπορεί να αποθηκεύσει όλες αυτές τις απαιτήσεις, και να είναι διαθέσιμες σε οποιονδήποτε έχει πρόσβαση.

  • Ταξιδιωτικό γραφείο αναψυχής

Ο πράκτορας μπορεί να επισυνάψει και να στείλει έγγραφα, όπως οι απαιτήσεις θεώρησης (βίζας), μέσω της συνομιλίας, σε πελάτες που ταξιδεύουν για αναψυχή σε μια νέα χώρα.

Eάν ένας πελάτης επιθυμεί να επικοινωνήσει με το πρακτορείο εκτός των εργάσιμων ωρών, μπορεί να συμπληρώσει μια φόρμα επικοινωνίας, και θα εκχωρηθεί είτε σε έναν συγκεκριμένο πράκτορα ή στην ομάδα όταν θα είναι πάλι ενεργή. Το κουμπί συνομιλίας μπορεί επίσης να προσαρμοστεί στις γλώσσες διαφορετικών αγορών.

  • Διαδικτυακό ταξιδιωτικό γραφείο

Λόγω του διαδικτυακού αυτοματισμού, οι διαδικτυακές εταιρείες μπορούν να επωφεληθούν από τη ζωντανή συνομιλία χρησιμοποιώντας αυτοματοποιημένες δυνατότητες, όπως κανόνες για την ανάθεση συνομιλιών σε σχετικά τμήματα.

Travel and Accommodation Industry Solution

Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry

Try LiveAgent

Πώς να ενσωματώσετε τη ζωντανή συνομιλία στον ιστότοπό σας;

Η ενσωμάτωση του κουμπιού ζωντανής συνομιλίας δεν θα ήταν ευκολότερη. Η μόνη απαίτηση είναι η αντιγραφή και επικόλληση ενός σύντομου κώδικα HTML από τον λογαριασμό σας στο LiveAgent στον ιστότοπό σας και θα είστε ενεργοί. Δεν χρειάζεται να κάνετε λήψη επιπλέον λογισμικού, καθώς υποστηρίζεται η ενσωμάτωση λογισμικόυ τρίτων ή εφαρμογής.

https://www.youtube.com/watch?v=GO4rPDffDew

Ποιες είναι οι λειτουργίες ασφαλείας της ζωντανής συνομιλίας;

Η προστασία δεδομένων, η ασφάλεια λογαριασμού και τα θέματα απορρήτου είναι βασικά θέματα για όποιον διαχειρίζεται και διευθύνει την επιχείρησή του στο διαδίκτυο. Το LiveAgent δεν διαφέρει. Ακολουθούν μερικές από τις κορυφαίες δυνατότητες ασφαλείας.

Βάση γνώσεων

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, μεταβείτε στη βάση γνώσεων για περισσότερες πληροφορίες.

Enhance the travel experience for your customers

Start a free-14 day trial, no credit card required

Try LiveAgent

FAQ

What is live chat?

Live chat is a browser-based communication tool for instant messaging between the client and the customer service representative in real-time.

How is live chat different from phone and email support?

Live chat offers features and improvements for a more streamlined customer experience than phone or email - Real-time conversation, Fully customizable, User-friendly, Cost-effective, Browser-based, Lowest required customer effort.

Is live chat useful to travel agencies?

Live chat is a convenient way for travelers to have their travel inquiries administered instantly and effortlessly.

How should travel agents use live chat?

Travel agents can utilize several different features for an enhanced user experience: Universal inbox, Customizable chat button, Proactive chat invitations, Real-time typing view, Canned responses, Chat overview, Chat history, Chat distribution, Internal chat, tags and Post chat survey

Benefits for different types of travel agencies

Built-in CRM, contact forms, multilingual options, or rules are some of the beneficial features available to any travel agency

How to integrate live chat to your website?

Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

What are live chat's security features?

Core security features are BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo