Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ζωντανή συνομιλία για τη βιομηχανία ακινήτων

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Η επιθυμία να αποκτήσετε ένα σπίτι ή οποιοδήποτε άλλο είδος ακίνητης περιουσίας είναι εγγενώς ανθρώπινη. Η πλειοψηφία του πληθυσμού έχει αγοράσει ή θα αγοράσει τη νέα του ιδιοκτησία από πιστοποιημένο μεσιτικό γραφείο ή μεσίτη.

Αυτό ισοδυναμεί με τεράστιους αριθμούς πολύτιμων προοπτικών. Αλλά οι μέρες που ήταν αρκετές για να έχετε μια ελκυστική εμφάνιση ιδιοτήτων στην εταιρείας σας έχουν περάσει. Φυσικά, είναι ακόμη απαραίτητο να το έχουμε αυτό, αλλά ένα σημαντικό μέρος του αγοραστικού κοινού έχει μεταφέρει την προσοχή του στο διαδίκτυο.

Η αγορά προϊόντων στο διαδίκτυο μπορεί να είναι δύσκολη. Ο κύριος λόγος είναι ότι δεν μπορείτε να δείτε τα προϊόντα ζωντανά πριν λάβετε μια απόφαση.

Είναι ακόμη πιο αγχωτικό να αγοράσετε ένα ακίνητο με αυτόν τον τρόπο. Θέλετε να είστε σε θέση να αλληλεπιδράσετε, να ελέγξετε κάθε δωμάτιο, να διαβάσετε το συμβόλαιο και γενικά να έχουν απαντηθεί οι ερωτήσεις και απορίες σας άμεσα από τον πωλητή.

Το τηλέφωνο είναι ένας καλός τρόπος για να το κάνετε αυτό, αλλά η ζωντανή συνομιλία ως διαδικτυακή επικοινωνία είναι μια πιο βολική και παραγωγική επιλογή.

Είστε έτοιμοι να χτίσετε το πρώτο συγκρότημα κτιρίων λόγω της επιτυχίας της εξυπηρέτησης πελατών;

Ας πιάσουμε δουλειά.

Πώς μπορεί η ζωντανή συνομιλία να υποστηρίξει τη βιομηχανία ακινήτων;

Ξεκινήστε τη διαδικτυακή σας υποστήριξη και δώστε μια θετική εμπειρία στους διαδικτυακούς σας πελάτες που αναζητούν το νέο τους σπίτι.

Το λεγόμενο παράθυρο αγορών ήταν μια ευκαιρία για έναν πιθανό αγοραστή να ελέγξει τα ακίνητα στις οθόνες ενός μεσιτικού γραφείου.

Η πιθανότητα να τραβήξει την προσοχή της προοπτικής επανασχεδιάστηκε επίσης στο διαδίκτυο. Έχει παρατηρηθεί ότι για να τραβήξει την προσοχή μιας προοπτικής, ο χρόνος για να γίνει αυτό είναι μεταξύ 5-10 λεπτών.

Ποια είναι τα οφέλη της ζωντανής συνομιλίας για τις πέντε κύριες κατηγορίες ή ακίνητα;

  • Οικιστικός
  • Εμπορικός
  • Βιομηχανικός
  • Ακαλλιέργητο έδαφος
  • Ειδική χρήση

Χρονομετρημένες και στρατηγικά τοποθετημένες προσκλήσεις ενεργής συνομιλίας σε σελίδες που δημιουργούν συνήθως αριθμούς υψηλής επισκεψιμότητας, για παράδειγμα, μια σελίδα τιμολόγησης ή προϊόντος.

Παρόλο που η ζωντανή συνομιλία είναι κατά κύριο λόγο ένα ενεργό εργαλείο για συνομιλία σε πραγματικό χρόνο, προσφέρει μια δυνατότητα επικοινωνίας εκτός των ωρών εργασίας μέσα από φόρμες επικοινωνίας. Όπως και με άλλες δυνατότητες, οι φόρμες επικοινωνίας είναι πλήρως προσαρμόσιμες.

Ζωντανή συνομιλία για τη βιομηχανία ακινήτων
Παράδειγμα φόρμας επικοινωνίας

Για διάφορους λόγους, μερικές φορές δεν είναι δυνατό να προγραμματίσετε μια προβολή της ιδιοκτησίας. Αλλά με την προστιθέμενη δυνατότητα της συνομιλίας μέσω βίντεο, οι κτηματομεσίτες σας μπορούν να προσφέρουν εικονικές περιηγήσεις στους μελλοντικούς αγοραστές τους. Η συνομιλία μέσω βίντεο του LiveAgent βασίζεται στο πρόγραμμα περιήγησης και, καθώς αποτελεί μέρος του σχεδίου λογαριασμού σας, δεν χρειάζεστε επιπλέον εφαρμογή τρίτου μέρους για να το εκτελέσετε. Δημιουργήστε ή επιλέξτε ένα κουμπί συνομιλίας μέσω βίντεο από τη συλλογή μας και τοποθετήστε το στον ιστότοπο και μπορείτε να απολαύσετε μια συνομιλία “πρόσωπο με πρόσωπο” σε πραγματικό χρόνο.

Βιντεοσυνομιλία σε πραγματικό χρόνο από το πρόγραμμα περιήγησης
Παράδειγμα συνομιλίας μέσω βίντεο (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Η ζωντανή συνομιλία μπορεί να μοιράσει το κέρδος στο μεσιτικό γραφείο, καθώς είναι εύκολο να παρακολουθεί το ποσοστό μετατροπής και, ως εκ τούτου, να ανταμείβει με ακρίβεια τον πράκτορα ως προς την προμήθεια.

Επισκόπηση παρακολούθησης ιστότοπου-συνομιλίας
Παράδειγμα επισκόπησης συνομιλίας (κάντε κλικ για μεγέθυνση)
Give it a go

Πώς μπορεί να συγκριθεί η ζωντανή συνομιλία με την υποστήριξη τηλεφώνου και email;

Είναι μια πιο αποδοτική μέθοδος παροχής διαδικτυακής βοήθειας σε υποψήφιους ιδιοκτήτες σπιτιού, δυνητικούς πελάτες και τακτικούς πελάτες σε σχέση με την υποστήριξη τηλεφώνου ή email. Η σημαντική διαφορά είναι ότι η διαχείριση συνομιλιών ζωντανής συνομιλίας δεν είναι απαραίτητη για εκτέλεση σε μεγάλους αριθμούς.

Ένας μεμονωμένος πράκτορας μπορεί να χειριστεί πολλές συνομιλίες ταυτόχρονα. Οι γρήγορες και επίκαιρες απαντήσεις είναι πολύτιμοι εξοικονομητές χρόνου. Η προσάρτηση των ζωτικών εγγράφων δίνει στους πελάτες μια ιδέα για τις νομικές και οικονομικές απαιτήσεις που απαιτούνται για την αγορά ενός ακινήτου.

Πώς να εκπαιδεύσετε κτηματομεσίτες για επικοινωνία μέσω ζωντανής συνομιλίας;

Η επιτυχής αλληλεπίδραση ζωντανής συνομιλίας δεν θα υπήρχε χωρίς εξειδικευμένο και καταρτισμένο προσωπικό. Είναι το βασικό συστατικό της θετικής εμπειρίας των πελατών και, τελικά, της αλλαγής.

Η διαδικτυακή επικοινωνία είναι διαφορετική από τη συνηθισμένη πρόσωπο με πρόσωπο αλληλεπίδραση με τους κτηματομεσίτες στο παρελθόν. Εάν επιθυμείτε να παρέχετε μια εξαιρετικά εξατομικευμένη και ζωντανή υπηρεσία ζωντανής συνομιλίας, υπάρχουν συγκεκριμένες οδηγίες που πρέπει να ακολουθούν οι κτηματομεσίτες σας.

Οι κτηματομεσίτες ενεργούν ως σύμβουλοι που καθοδηγούν τους επενδυτές στο ταξίδι αναζήτησης ακινήτων, οπότε η πρακτική εκπαίδευση και η εθιμοτυπία είναι απαραίτητη.

Κατά συνέπεια, θα είστε σε θέση να λάβετε μια εκτελεστική απόφαση ποιος από τους εκπροσώπους σας πρέπει να χειρίζεται την υπηρεσία συνομιλίας σας. Το θέμα είναι ότι δεν είναι όλοι αποκομμένοι για αυτό, και μερικοί μπορεί να είναι πιο επιρρεπείς σε λάθη από άλλoυς.

Ζωντανή συνομιλία για τη βιομηχανία ακινήτων
Παράδειγμα ανάθεσης του εκπροσώπου συνομιλίας (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Τι μπορεί να προσφέρει η ζωντανή συνομιλία ώστε να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών σας;

  • Υποστήριξη πολλών καναλιών
  • Βελτιωμένος μέσος χρόνος αναμονής
  • Μειωμένος όγκος email
  • Υψηλότερο ποσοστό μετατροπής
  • Μειωμένο ποσοστό εγκατάλειψης
  • Βολική επικοινωνία
  • Αυξημένη δέσμευση
  • Υψηλότερη βαθμολογία ικανοποίησης πελατών

Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.

Lauren Freedman – Real estate agent

Τα κύρια χαρακτηριστικά της ζωντανής συνομιλίας

Η ζωντανή συνομιλία και τα χαρακτηρηστικά της αποτελούν μέρος των πολλαπλών καναλιών μας του λογισμικού του γραφείου υποστήριξης.

  • Γενικά Εισερχόμενα: Κάθε συνεδρία συνομιλίας μετατρέπεται σε αιτήματα μηνυμάτων και αποθηκεύεται σε γενικά, κοινόχρηστα εισερχόμενα. Οποιοσδήποτε εκπρόσωπος συνομιλίας με πρόσβαση μπορεί να αναζητήσει και να εμφανίσει οποιοδήποτε προφίλ πελάτη ή ιστορικό προηγούμενων αλληλεπιδράσεων
Ζωντανή συνομιλία για τη βιομηχανία ακινήτων
Παράδειγμα γενικών εισερχομένων (κάντε κλικ για μεγέθυνση)
  • Προσκλήσεις ενεργής συνομιλίας: Σταματήστε τον χρόνο αδράνειας και περιμένετε τους δυνητικούς πελάτες να ξεκινήσουν τη συνομιλία συνομιλίας. Η ζωντανή συνομιλία μειώνει τον χρόνο αναμονής και προσφέρει ενεργά μια βοήθεια με τη μορφή μιας ενεργής πρόσκλησης συνομιλίας.
Συλλογή πρόσκλησης συνομιλίας
Παράδειγμα συλλογής πρόσκλησης συνομιλίας (κάντε κλικ για μεγέθυνση)
  • Επισκόπηση συνομιλίας: Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα για τους επισκέπτες του ιστοτόπου σας και να είστε προετοιμασμένοι για οποιαδήποτε συζήτηση εκ των προτέρων; Μην ψάχνετε άλλο. Η επισκόπηση συνομιλίας παρουσιάζει τη γενική εικόνα του αριθμού των επισκεπτών που περιμένουν σε μια ουρά, διευθύνσεων URL, τοποθεσίας ή άλλων χρήσιμων πληροφοριών.
Επισκόπηση παρακολούθησης ιστότοπου-συνομιλίας
Παράδειγμα επισκόπησης συνομιλίας (κάντε κλικ για μεγέθυνση)
  • Διανομή συνομιλίας: Μεταφορά συνομιλιών σε διαθέσιμους πράκτορες ή αυτόματη δρομολόγηση συνομιλιών επιλέγοντας τρεις προκαθορισμένες επιλογές διαδρομής – τυχαία ανάθεση, κλήση σε όλους, μέγιστη χρήση.
Διανομή συνομιλίας
Παράδειγμα διανομής συνομιλίας (κάντε κλικ για μεγέθυνση)
  • Φόρμα επικοινωνίας: Επιτρέπει στους πελάτες να στέλνουν μηνύματα μέσω μιας φόρμας επικοινωνίας εκτός των εργάσιμων ωρών ή όταν ένας συγκεκριμένος πράκτορας είναι εκτός σύνδεσης.
Φόρμες επικοινωνίας-LiveAgent
Παράδειγμα φόρμας επικοινωνίας (κάντε κλικ για μεγέθυνση)
  • Έρευνα μετά τη συνομιλία: Επιτρέπει την είσοδο και τα σχόλια από τους πελάτες και την κατάταξη της αποτελεσματικότητας του εκπροσώπου ή τη συνολική ικανοποίηση με μια συνεδρία συνομιλίας.
Κατάταξη πρακτόρων
Παράδειγμα κατάταξης πράκτορα (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Ενσωμάτωση ζωντανής συνομιλίας

Η εγγενής ολοκλήρωση έγινε σωστά. Απλό αντίγραφο και επικόλληση ενός σύντομου κώδικα HTML στον λογαριασμό σας στο LiveAgent, και το κουμπί συνομιλίας θα εμφανιστεί στον ιστότοπό σας ή στου πελάτη σας, προετοιμασμένο για οποιοδήποτε εισερχόμενο αίτημα συνομιλίας. Ένα πρόσθετο πλεονέκτημα είναι η ενσωμάτωση με λογισμικό τρίτου μέρους ή με εφαρμογή.

Ποιες είναι οι λειτουργίες ασφαλείας της ζωντανής συνομιλίας;

Η προστασία δεδομένων, η ασφάλεια λογαριασμού και τα θέματα απορρήτου είναι βασικά θέματα για όποιον διαχειρίζεται και διευθύνει την επιχείρησή του στο διαδίκτυο. Το LiveAgent δεν διαφέρει. Ακολουθούν μερικές από τις κορυφαίες δυνατότητες ασφαλείας.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου του LiveAgent .

Knowledge base 

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, μεταβείτε στη βάση γνώσεων για περισσότερες πληροφορίες.

Still not sure if the live chat is the right tool for you?

Start a free-14 day trial, no credit card required.

Try LiveAgent

FAQ

What is live chat?

Live chat is a communication tool that can either react to the chat request or serve as an instigator of live chat communication. This is performed by implementing a chat widget, commonly referred to as a chat button on the website.

Why is live chat important for the real estate industry?

The live chat is mainly used for assistance to potential or existing customers, but it can perform well also as a vehicle to drive conversions.

How is live chat more beneficial in comparison to phone and email?

More cost and time effective than phone or email service due to its inherent speed and personalized approach.

How to train real estate customer service agents?

The training and handling of the live chat service are advisable to agents who have an affinity and necessary writing skills to keep the seamless flow of conversation.

What are the main features?<br />

The core features of live chat are: Universal inbox, Customizable chat button and other chat related functions, Proactive chat invitations, Canned responses, and predefined answers, Chat overview, Chat distribution, Contact forms, Post chat survey.<br />

How to integrate live chat?

Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

What are live chat’s security features?

Core security features are: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo