Διαχείριση περιεχομένου έναντι διαχείρισης γνώσης
Η διαχείριση περιεχομένου εστιάζει στη δημιουργία και οργάνωση ψηφιακού περιεχομένου, ενώ η διαχείριση γνώσης στοχεύει στη συλλογή και ανταλλαγή γνώσεων. Και τα δύο είναι ζωτικά για την ανάπτυξη και την καινοτομία.
Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ζωντανές εκδηλώσεις για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών
Μάθετε για τους τρόπους βελτίωσης της εξυπηρέτησης πελατών σε ζωντανές εκδηλώσεις και δημιουργήστε αμέσως καλύτερες συνδέσεις πελατών.
Δωρεάν Λογισμικό Τηλεφωνικού Κέντρου
Εάν θέλετε να παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών στους πελάτες σας, η χρήση ενός δωρεάν λογισμικού εικονικού τηλεφωνικού κέντρου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε.
Τα καλύτερα κοινόχρηστα εισερχόμενα
Η δημιουργία ενός πελατοκεντρικού προσανατολισμού είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών. Το LiveAgent είναι το απόλυτο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που βελτιώνει την υποστήριξη πελατών.
Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών κοινωνικών μέσων Zendesk
Η ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο Zendesk απαιτεί ρύθμιση, ενώ η λειτουργικότητα του Facebook είναι ασταθής. Η τιμολόγηση του Zendesk περιλαμβάνει επιλογές για κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Χωρίς άγχος λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Το LiveAgent είναι ένα εξαιρετικό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Διαχειρίζεται πολλά προφίλ από έναν πίνακα ελέγχου και καταγράφει τις προηγούμενες συνομιλίες. Σας εξοικονομεί χρόνο και εξασφαλίζει τη συνέπεια στον τρόπο που επικοινωνείτε με τους πελάτες σας με την υψηλή αυτοματοποίηση που προσφέρει.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.