Πολύτιμο σε κάθε κλάδο

Ανακαλύψτε πώς το LiveAgent βελτιώνει την επιχείρηση τηλεπικοινωνιών σας.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Ενίσχυση της υποστήριξης

Δημιουργήστε ένα θετικό CX που θα κάνει τους πελάτες σας να μιλήσουν.

24%

Μειώστε τους χρόνους απόκρισης

Βελτιώστε τα ποσοστά πρώτης απόκρισης με την αυτόματη δρομολόγηση καρτελών.

37%

Μείωση όγκου καρτελών

Μειώστε την εισροή καρτελών υποστήριξης με γνωσιακή βάση.

Industry background

Λογισμικό Βοήθειας Γραφείου για τη Βιομηχανία Μάρκετινγκ

Don’t hesitate when the opportunity calls! Answer it with LiveAgent – the most reviewed and #1 rated help desk software for SMB in 2019.
  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022
  • Λογισμικό Βοήθειας Γραφείου για τη Βιομηχανία Μάρκετινγκ - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.

Βελτιώστε τις προσπάθειες μάρκετινγκ με το LiveAgent

Βελτιώστε τις προσπάθειες μάρκετινγκ με το LiveAgent

Εφαρμόστε τη στρατηγική omnichannel

Give your customers the freedom to contact you on any channel they like– whether it’s live chat, email, the phone, or social media.

Εφαρμόστε τη στρατηγική omnichannel

Ενισχύστε τις μετατροπές

Boost your conversions by 26% by taking advantage of website visitor monitoring, real-time chat, and proactive chat invitations.

Ενισχύστε τις μετατροπές

Δημιουργήστε ένα αξέχαστο CX

Show your customers that you care by providing personalized, knowledgeable, and quick support.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Δημιουργήστε ένα αξέχαστο CX
Slido green logo

Μετατροπή ξένων σε πελάτες

Build on the momentum you created with that amazing marketing campaign and convert strangers & visitors into future leads & customers. Use the potential of help desk software – especially live chat & knowledge base – to give them space to ask questions and get the answers.

woman having a question-illustration
digital marketing-illustration

Βελτιώστε τις μετατροπές σας

Placing real-time live chat on your website can prove as one of the game changers for your business. Providing human connection can increase your conversion rates, build bigger base of loyal customers, grow your business and also increase your revenue.

Δώστε στους πελάτες ελευθερία επιλογών

Lead nurturing and brand advocacy should play crucial role at your marketing department. Taking care about existing customers is much easier than gathering new ones. Give your customers different options of reaching you and forget about the regular, ol’ fashioned mails. Connect with them with LiveAgent for marketing leaders.

digital marketing customer profiles-illustration

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Αναλύστε και συγκρίνετε το LiveAgent με διαφορετικές λύσεις υποστήριξης πελατών και επιλέξτε μία με τις πιο σχετικές δυνατότητες για τον κλάδο σας και την καλύτερη τιμή.

Πάνω από 21,000 επιχειρήσεις δεν μπορεί να κάνουν λάθος

See our success stories and testimonials and discover the positive impact of the implementation of help desk software on marketing and telecommunications.

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

Γιατί μια εταιρεία μάρκετινγκ πρέπει να διαθέτει λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης;

Η κατοχή λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης είναι εξαιρετική για μια εταιρεία μάρκετινγκ, καθώς σας βοηθά να συλλέγετε πληροφορίες σχετικά με τις ανάγκες των πελατών σας, που θα σας βοηθήσει να παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.

Γιατί η εταιρεία μάρκετινγκ πρέπει να επιλέξει το LiveAgent ως λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης;

Το LiveAgent είναι ένα προηγμένο, προσιτό και πλούσιο σε δυνατότητες λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που σας δίνει τη δυνατότητα να παρέχετε πιο αποτελεσματική υποστήριξη, καθώς έχει σχεδιαστεί για να χειρίζεται υποθέσεις από πολλά κανάλια σε μια ενιαία διεπαφή. Αυτοματοποιεί επίσης πολλές εργασίες. Οι αντιπρόσωποι έχουν περισσότερο χρόνο για να επιλύσουν ζητήματα.

Πώς μπορεί να επωφεληθεί η εταιρεία μάρκετινγκ από το LiveAgent;

Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης μπορεί να προσφέρει στην εταιρεία σας πολλά οφέλη που θα βοηθήσουν την επιχείρησή σας να λειτουργεί πιο αποτελεσματικά. Για παράδειγμα, το κατάλληλο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης μπορεί να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών της εταιρείας σας, να κάνει την υποστήριξη πελατών σας πιο αποτελεσματική και να αυξήσει την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων σας.

Σχετικοί Πόροι μεΜάρκετινγκ & Τηλεπικοινωνίες

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo