Πολύτιμο σε κάθε κλάδο

Ανακαλύψτε πώς το LiveAgent βελτιώνει την επιχείρηση τηλεπικοινωνιών σας.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Ενίσχυση της υποστήριξης

Δημιουργήστε ένα θετικό CX που θα κάνει τους πελάτες σας να μιλήσουν.

24%

Μειώστε τους χρόνους απόκρισης

Βελτιώστε τα ποσοστά πρώτης απόκρισης με την αυτόματη δρομολόγηση καρτελών.

37%

Μείωση όγκου καρτελών

Μειώστε την εισροή καρτελών υποστήριξης με γνωσιακή βάση.

Industry background

Λογισμικό Βοήθειας Γραφείου για τη Βιομηχανία Μάρκετινγκ

Don’t hesitate when the opportunity calls! Answer it with LiveAgent – the most reviewed and #1 rated help desk software for SMB in 2019.
  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022

Βελτιώστε τις προσπάθειες μάρκετινγκ με το LiveAgent

Εφαρμόστε τη στρατηγική omnichannel

Give your customers the freedom to contact you on any channel they like– whether it’s live chat, email, the phone, or social media.

Ενισχύστε τις μετατροπές

Boost your conversions by 26% by taking advantage of website visitor monitoring, real-time chat, and proactive chat invitations.

Δημιουργήστε ένα αξέχαστο CX

Show your customers that you care by providing personalized, knowledgeable, and quick support.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Μετατροπή ξένων σε πελάτες

Build on the momentum you created with that amazing marketing campaign and convert strangers & visitors into future leads & customers. Use the potential of help desk software – especially live chat & knowledge base – to give them space to ask questions and get the answers.

woman having a question-illustration
digital marketing-illustration

Βελτιώστε τις μετατροπές σας

Placing real-time live chat on your website can prove as one of the game changers for your business. Providing human connection can increase your conversion rates, build bigger base of loyal customers, grow your business and also increase your revenue.

Δώστε στους πελάτες ελευθερία επιλογών

Lead nurturing and brand advocacy should play crucial role at your marketing department. Taking care about existing customers is much easier than gathering new ones. Give your customers different options of reaching you and forget about the regular, ol’ fashioned mails. Connect with them with LiveAgent for marketing leaders.

digital marketing customer profiles-illustration

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Αναλύστε και συγκρίνετε το LiveAgent με διαφορετικές λύσεις υποστήριξης πελατών και επιλέξτε μία με τις πιο σχετικές δυνατότητες για τον κλάδο σας και την καλύτερη τιμή.

Πάνω από 21,000 επιχειρήσεις δεν μπορεί να κάνουν λάθος

See our success stories and testimonials and discover the positive impact of the implementation of help desk software on marketing and telecommunications.

Σχετικά Άρθρα μεΜάρκετινγκ & Τηλεπικοινωνίες
Μάθετε τις κύριες διαφορές μεταξύ διαχείρισης περιεχομένου και διαχείρισης γνώσης, καθώς και πώς να τις υλοποιήσετε στην στρατηγική σας στο μάρκετινγκ.

Διαχείριση περιεχομένου έναντι διαχείρισης γνώσης

Η διαχείριση περιεχομένου εστιάζει στη δημιουργία και οργάνωση ψηφιακού περιεχομένου, ενώ η διαχείριση γνώσης στοχεύει στη συλλογή και ανταλλαγή γνώσεων. Και τα δύο είναι ζωτικά για την ανάπτυξη και την καινοτομία.

Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ζωντανές εκδηλώσεις για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών

Μάθετε για τους τρόπους βελτίωσης της εξυπηρέτησης πελατών σε ζωντανές εκδηλώσεις και δημιουργήστε αμέσως καλύτερες συνδέσεις πελατών.

Δωρεάν Λογισμικό Τηλεφωνικού Κέντρου

Εάν θέλετε να παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών στους πελάτες σας, η χρήση ενός δωρεάν λογισμικού εικονικού τηλεφωνικού κέντρου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε.

Το LiveAgent προσφέρει προηγμένες ενσωματωμένες λειτουργίες που σας βοηθούν να διαχειριστείτε τα αιτήματα πελατών από ένα κοινόχρηστο φάκελο εισερχομένων με γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο.

Τα καλύτερα κοινόχρηστα εισερχόμενα

Η δημιουργία ενός πελατοκεντρικού προσανατολισμού είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών. Το LiveAgent είναι το απόλυτο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που βελτιώνει την υποστήριξη πελατών.

Σκέφτεστε το Zendesk για την υποστήριξη πελατών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Ρίξτε μια ματιά στην κριτική μας και δείτε πώς απέδωσε κατά τη γενική μας δοκιμή.

Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών κοινωνικών μέσων Zendesk

Η ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο Zendesk απαιτεί ρύθμιση, ενώ η λειτουργικότητα του Facebook είναι ασταθής. Η τιμολόγηση του Zendesk περιλαμβάνει επιλογές για κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Το LiveAgent είναι ένα πολυκαναλικό λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που συλλέγει αλληλεπιδράσεις πελατών από πολλά κανάλια, συμπεριλαμβανομένων των πιο δημοφιλών πλατφορμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Χωρίς άγχος λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Το LiveAgent είναι ένα εξαιρετικό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Διαχειρίζεται πολλά προφίλ από έναν πίνακα ελέγχου και καταγράφει τις προηγούμενες συνομιλίες. Σας εξοικονομεί χρόνο και εξασφαλίζει τη συνέπεια στον τρόπο που επικοινωνείτε με τους πελάτες σας με την υψηλή αυτοματοποίηση που προσφέρει.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Προγραμματίστε ένα demo

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Προγραμματίστε ένα demo
Start Free Trial x