Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ζωντανή συνομιλία για ηλεκτρονικό εμπόριο και υπηρεσίες

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Αμέτρητα μέλη του κοινού προχωρούν προς την ψηφιακή “ωριμότητα” με γρήγορη ταχύτητα, η οποία αύξησε τον αριθμό των χρηστών του διαδικτύου και των online αγορών. Ο κόσμος του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει γίνει μια από τις ταχύτερες και πιο δημοφιλείς επιλογές για αγορά και πώληση προϊόντων μέσω του διαδικτύου.

Με αυτό προέκυψε ένας αυξανόμενος αριθμός προβληματισμών όχι μόνο για το πώς να προσελκύσετε, να μετατρέψετε ή να αυξήσετε τις πωλήσεις και να μειώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης μιας επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά και για το πώς να παρέχετε προσωπικές υπηρεσίες μέσω ενός απρόσωπου μέσου.Η ζωντανή συνομιλία αντιπροσωπεύει τη λύση για την επιτυχία στα θέματα των πελατών και ένα επενδυτικό όφελος για μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται στο διαδίκτυο.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent
Παράδειγμα ενός παραθύρου συνομιλίας

Τι είναι η υποστήριξη λογισμικού ζωντανής συνομιλίας;

Με απλά λόγια, η ζωντανή συνομιλία είναι απλώς ένα μικρό παράθυρο, που ενεργοποιείται κάνοντας κλικ σε ένα κουμπί συνομιλίας που είναι ενσωματωμένο σε μια ιστοσελίδα. Η πιο αναλυτική απάντηση είναι ότι είναι τμήμα ενός σύνθετου λογισμικού γραφείου βοήθειας και μία από τις καλύτερες λύσεις για βελτιωμένη επικοινωνία και εξυπηρέτηση μεταξύ της επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου και των πελατών της.

Με την ενσωμάτωση ενός widget ζωντανής συνομιλίας στην ιστοσελίδα του διαδικτυακού σας καταστήματος, οι εκπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας θα μπορούν να παρέχουν γρήγορη υποστήριξη πελατών σε οποιονδήποτε υποψήφιο ή τακτικό αγοραστή και να τον καθοδηγεί σε διαφορετικά σημεία επαφής ενός καναλιού πωλήσεων.

Πώς αποδοτική είναι η ζωντανή συνομιλία σε σύγκριση με το τηλέφωνο και το email;

Η ζωντανή συνομιλία αντιπροσωπεύει μια εναλλακτική λύση στα παραδοσιακά κανάλια επικοινωνίας και ξεχωρίζει λόγω πολλών αξιοσημείωτων πλεονεκτημάτων.

https://www.youtube.com/watch?v=c5FMaNBxmAk

Όταν οι πελάτες περιηγούνται στην ιστοσελίδα σας, τσεκάρουν τις πιο πρόσφατες προσφορές και το ενδιαφέρον τους είναι στο αποκορύφωμά του, το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι να τους ενοχλήσετε και ενδεχομένως να χάσετε την πώληση λόγω της αδυναμίας να τους προσφέρετε άμεση βοήθεια. Ισοδυναμεί με το να μπαίνετε σε ένα παραδοσιακό κατάστημα λιανικής και να μην μπορείτε να βρείτε έναν εξυπηρετικό υπάλληλο.

Η χρήση ζωντανής συνομιλίας είναι μια βολική επιλογή για άμεση ανταλλαγή μηνυμάτων που απαιτεί τη λιγότερη προσπάθεια από τον πελάτη που χρειάζεται βοήθεια, καθώς δεν είναι υποχρεωμένοι να διακόψουν την προσοχή τους από την ιστοσελίδα, επικοινωνώντας μέσω τηλεφώνου ή email.

Σε σύγκριση με το τηλέφωνο και το email, είναι μια πλατφόρμα με χαμηλό κόστος συντήρησης, καθώς ένας μόνος εκπρόσωπος μπορεί να χειριστεί πολλές συνομιλίες ταυτόχρονα, μειώνοντας τον μέσο χρόνο αναμονής. Οι διαχειριστές μπορούν να ρυθμίσουν τον αριθμό των ταυτόχρονων συνομιλιών για κάθε εκπρόσωπο ξεχωριστά. Αυτό θα διασφαλίσει ότι το προσωπικό υποστήριξης δεν θα μπλοκάρει και οι πελάτες θα λάβουν την καλύτερη εξυπηρέτηση.

Πόσο σημαντική είναι η ζωντανή συνομιλία για τη βιομηχανία του ηλεκτρονικού εμπορίου;

Για οποιοδήποτε κατάστημα, διαδικτυακό ή παραδοσιακό, η πρώτη εντύπωση είναι σημαντική. Το ελκυστικό design, το θέμα και το λογότυπο αποτελούν βασικά μέρη της εικόνας του brand και της παρουσίας στο διαδίκτυο. Ωστόσο, μόλις οι δυνητικοί πελάτες επισκεφθούν την ιστοσελίδα σας, οι πιθανότητες μετατροπής είναι πολύ μικρές χωρίς κατάλληλη υποστήριξη πελατών.

Η χρονική διάρκεια που μπορεί να παραμείνει συγκεντρωμένος ένας online αγοραστής είναι πολύ μικρή – περίπου 10-15 λεπτά.

Για να αποφευχθεί η “εγκατάλειψη” του καλαθιού αγορών σε ένα τόσο μικρό πλαίσιο ευκαιριών, οι εκπρόσωποι συνομιλίας μπορούν να αλληλεπιδράσουν με τους δυνητικούς πελάτες μέσω εξατομικευμένων χαιρετισμών με τη μορφή προορατικής πρόσκλησης συνομιλίας.

Όπως και άλλες λειτουργίες ζωντανής συνομιλίας, είναι ένα προσαρμόσιμο αναδυόμενο μήνυμα που μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να εμφανίζεται στην ιστοσελίδα μετά από μια συγκεκριμένη χρονική διάρκεια περιήγησης του πελάτη. Η άλλη λειτουργία είναι ότι οι εκπρόσωποι μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να στοχεύσουν συγκεκριμένους πελάτες ή σελίδες, για παράδειγμα, κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της αγοράς

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Η ζωντανή συνομιλία δεν χρήσιμη μόνο για τις διασταυρούμενες πωλήσεις αλλά και για την αύξηση της αξίας του πελάτη. Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας, οι εκπρόσωποι μπορούν να προωθήσουν τα νεότερα προϊόντα ή να προτείνουν εκδόσεις premium προσαρμοσμένες στο ενδιαφέρον του αγοραστή. Αυτό μετατρέπει τη ζωντανή συνομιλία από ένα εργαλείο υποστήριξης σε ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ.

Η επισκόπηση της συνομιλίας είναι μια εξαιρετική λειτουργία που μπορεί να εμβαθύνει στη σύνδεση μεταξύ των εκπροσώπων και των πελατών. Επιτρέπει στους εκπροσώπους να παρακολουθούν τον αριθμό των επισκεπτών που περιμένουν σε μια ουρά, τις διευθύνσεις URL, την τοποθεσία ή τη συμπεριφορά τους. Με μια σαφή εικόνα των τρεχόντων διαδικτυακών πελατών, οι εκπρόσωποι μπορούν να προσεγγίσουν και να διαχειριστούν με αυτοπεποίθηση οποιαδήποτε συνομιλία και να παρέχουν μια εξατομικευμένη εμπειρία.

Website monitoring-chat overview
Παράδειγμα μιας επισκόπησης συνομιλίας

Μέσω των αλληλεπιδράσεων της συνομιλίας, μπορείτε να δημιουργήσετε τη συλλογή δεδομένων του CRM (διαχείριση πελατειακών σχέσεων). Εάν είστε μια μικρή επιχείρηση που ξεκινά να δημιουργεί τη λίστα πελατών της, μπορείτε να σκεφτείτε να εφαρμόσετε τη φόρμα πριν τη συνομιλία. Οι πελάτες είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα προσωπικά τους στοιχεία ως αντάλλαγμα για μια πιο άμεση και ευχάριστη εμπειρία αγορών. Η φόρμα πριν τη συνομιλία είναι εύκολο να εγκατασταθεί. Αφού δημιουργήσετε το κουμπί συνομιλίας σας, κάντε κλικ στο πλαίσιο ελέγχου για: Αίτημα πληροφοριών με φόρμα πριν από τη συνομιλία. Έκτοτε, κάθε φορά που ενεργοποιείται το κουμπί συνομιλίας, η φόρμα πριν από τη συνομιλία θα ζητά από τους πελάτες να μοιράζονται τα δεδομένα τους.

Ζωντανή συνομιλία για ηλεκτρονικό εμπόριο και υπηρεσίες
Πώς να εγκαταστήσετε τη φόρμα πριν από τη συνομιλία

Αν και η ζωντανή συνομιλία είναι ένα φανταστικό όχημα για μετατροπές επισκεπτών σε πελάτες, είναι επίσης πολύτιμο για τακτικές διατήρησης. Ως μέρος μιας στρατηγικής υποστήριξης omnichannel (όλων των καναλιών επικοινωνίας), οι επιχειρήσεις μπορούν να διατηρήσουν κατά μέσο όρο το 89% των πελατών τους.

Δεν υπάρχουν συγκεκριμένες ώρες για τις online αγορές. Οι πελάτες αναμένουν να λάβουν υπηρεσίες 24/7. Είναι κατανοητό ότι αυτό δεν είναι πάντα δυνατό. Για να εξυπηρετήσει όλους τους πελάτες, η συνομιλία του LiveAgent επιτρέπει στους πελάτες να στέλνουν μηνύματα μέσω φορμών επικοινωνίας. Μόλις η ομάδα υποστήριξης ή ο συγκεκριμένος εκπρόσωπος είναι και πάλι online, θα επικοινωνήσει μαζί τους.

Contact forms feature in Live chat software - LiveAgent
Παράδειγμα φόρμας επικοινωνίας

Όλες οι δυνατότητες της ζωντανής συνομιλίας είναι προσαρμόσιμες. Επίσης, παρέχεται η επιλογή εισαγωγής του κώδικα CSS, η οποία θα εμφανίζει την εικόνα του brand σας.

E-Commerce Industry Solution

Learn how multi-channel help desk software benefits E-commerce industry

Try LiveAgent

Πώς πρέπει να διαχειρίζονται οι εκπρόσωποι τις συνεδρίες συνομιλίας του ηλεκτρονικού εμπορίου;

Communication is at the heart of e-commerce and community.

Meg Whitman, President and CEO of Hewlett-Packard

Οι διαδικτυακές αγορές έχουν καθιερωθεί ως τρόπος διεξαγωγής συναλλαγών μέσω του ίντερνετ. Ο εξειδικευμένοι και ενημερωμένοι εκπρόσωποι ζωντανής συνομιλία βοηθούν για τη δημιουργία μιας ιδανικής online εμπειρίας πελατών.

Το να είσαι εκπρόσωπος ζωντανής συνομιλίας για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα διαφέρει από το κλασικό προσωπικό που παρέχει υπηρεσίες στο λιανικό εμπόριο, όπως είναι προφανές από το σύνολο δεξιοτήτων καιτο πρότυπο συμπεριφοράς.

  • Αποδοτικές ικανότητες στους υπολογιστές
  • Εξαιρετική γραμματική
  • Πολλές εργασίες ταυτόχρονα
  • Να γνωρίζει πολλά σχετικά με την επιχείρηση και τα προϊόντα της
  • Γρήγορη σκέψη
  • Εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας
  • Επαγγελματισμός και ευγένεια

Η ζωντανή συνομιλία παρέχει στους εκπροσώπους ένα πολύτιμο σετ εργαλείων. Η χρήση τους επιτρέπει στους εκπροσώπους να απαντούν στους πελάτες γρήγορα και αποτελεσματικά.

  • Καθολικά Εισερχόμενα: Κάθε συνεδρία συνομιλίας μετατρέπεται σε καρτέλα και αποθηκεύεται σεκαθολικά, κοινόχρηστα εισερχόμενα. Οποιοσδήποτε εκπρόσωπος συνομιλίας έχει πρόσβαση μπορεί να αναζητήσει και να εμφανίσει οποιοδήποτε προφίλ πελάτη ή ιστορικό προηγούμενων αλληλεπιδράσεων.
Ζωντανή συνομιλία για ηλεκτρονικό εμπόριο και υπηρεσίες
Παράδειγμα καθολικών εισερχομένων (κάντε κλικ για μεγέθυνση)
  • Τυποποιημένες και προκαθορισμένες απαντήσεις: Ένας σημαντικός παράγοντας για το υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης είναι η δυσκολία λήψης απαντήσεων σε συχνές ερωτήσεις, ειδικά κατά τη φάση ολοκλήρωσης της αγοράς. Είτε πρόκειται για έξοδα αποστολής είτε για πολιτική επιστροφής, οι τυποποιημένες και προκαθορισμένες απαντήσεις μπορούν να προετοιμαστούν και να προσαρμοστούν εν αναμονή των εισερχόμενων συνηθισμένων ερωτήσεων των πελατών.
  • Προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο: Μια προαιρετική αλλά χρήσιμη λειτουργία για εκπροσώπους που προτιμούν να είναι ένα βήμα μπροστά από τους πελάτες. Ο εκπρόσωπος μπορεί να παρατηρήσει τι πληκτρολογεί ο πελάτης και να προετοιμάσει την απάντηση πριν ο πελάτης πατήσει αποστολή.
Πληκτρολόγηση σε πραγματικό χρόνο
Παράδειγμα προβολής πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο (κάντε κλικ για μεγέθυνση)
  • Διανομή συνομιλιών: Η μεταφορά συνομιλιών σε διαθέσιμους εκπροσώπους ή η αυτόματη δρομολόγηση συνομιλιών επιλέγοντας τρεις προκαθορισμένες επιλογές διαδρομής – τυχαία ανάθεση, κλήση σε όλους, μέγιστη χρήση. Αυτή η λειτουργία εγγυάται τηδίκαιη διανομή του φόρτου εργασίας μεταξύ των εκπροσώπων και θετική εξυπηρέτηση στους πελάτες.
Διανομή συνομιλίας
Παράδειγμα διανομής συνομιλίας (κάντε κλικ για μεγέθυνση)
  • Έρευνα μετά τη συνομιλία: Επιτρέψτε στους αγοραστές σας να παρέχουν σχόλια και κριτικές σχετικά με μια συνεδρία συνομιλίας, μια αξιολόγηση προϊόντος ή μια επιλογή για την αποτελεσματικότητα του εκπροσώπου.Οι θετικές αξιολογήσεις των πελατών μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν ως μέσο για να παραπεμφθούν κι άλλοι, αφού πρώτα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα. Εναλλακτικά, τα δεδομένα που συλλέγονται μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία περιεχομένου, σε μια ενότητα με συχνές ερωτήσεις ή σε ένα blog. Μπορούν επίσης να αποκαλύψουν προβλήματα πλοήγησης στην ιστοσελίδα που δεν έχουν αναφερθεί προηγουμένως, τα οποία βοηθούν στη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας για άλλες κινητές συσκευές.
Κατάταξη εκπροσώπων
Παράδειγμα θέσης κατάταξης του εκπροσώπου (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Για να τεστάρει την ταχύτητα γραφής τους, το LiveAgent καλεί τους εκπροσώπους να δοκιμάσουν ένα δωρεάν τεστ πληκτρολόγησης απευθείας στην ιστοσελίδα του LiveAgent.

Ζωντανή συνομιλία για ηλεκτρονικό εμπόριο και υπηρεσίες
Δωρεάν τεστ πληκτρολόγησης

Εάν θέλετε να δείτε τη λίστα όλων των διαθέσιμων δυνατοτήτων της ζωντανής συνομιλίας και να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτές με μεγαλύτερη λεπτομέρεια, μεταβείτε στη σελίδα χαρακτηριστικών.

Πώς να ενσωματώσετε τη ζωντανή συνομιλία στην ιστοσελίδα σας;

Η ενσωμάτωση του κουμπιού ζωντανής συνομιλίας δεν θα μπορούσε να είναι ευκολότερη. Η μόνη απαίτηση είναι να αντιγράψετε και να επικολλήσετε ένα σύντομοκώδικα HTML από τον λογαριασμό σας στο LiveAgent στην ιστοσελίδα σας και λειτουργεί άμεσα. Δεν χρειάζεται να κατεβάσετε επιπλέον λογισμικό, αλλά υποστηρίζεται η ενσωμάτωση με λογισμικό τρίτων ή κάποια εφαρμογή.

Η διαχείριση πολλών online καταστημάτων γίνεται μέσω της εφαρμογής Shopify. Το λογισμικό συνομιλίας τουLiveAgent έχει αναπτυχθεί έχοντας κατά νου μια απρόσκοπτη ενσωμάτωση και μεταφορά δεδομένων.

https://www.youtube.com/watch?v=q90Xsb-Yjck

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά ασφαλείας της ζωντανής συνομιλίας;

Οι προβληματισμοί για την ασφάλεια είναι πάντοτε πολλοί. Προστασία δεδομένων, ασφάλεια λογαριασμού και θέματα απορρήτου είναι βασικά θέματα για όποιον διαχειρίζεται και διευθύνει την online επιχείρησή του. Το LiveAgent δεν διαφέρει. Εδώ είναι ορισμένα από τα κορυφαία κορυφαία χαρακτηριστικά.

Γνωσιακή βάση

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, μεταβείτε στη γνωσιακή βάση για επιπλέον πληροφορίες.

Still not sure if the live chat is the right tool for your online store?

Start a free-14 day trial, and join 35.000 business businesses already using LiveAgent

Try LiveAgent

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

Βραβεία

Εάν θέλετε να δείτε όλα τα διαθέσιμα προγράμματα, ρίξτε μια ματιά στη σελίδα τιμολόγησης.

FAQ

What is live chat software support?

Live chat is a browser-based chat widget used for real-time messaging between the client and the customer service representative.

How live chat performs in comparison to phone and email?

Live chat is an alternative to traditional communication channels, like email and phone. Cost-effective solution that requires the least effort from customers in need of assistance.

How important is live chat for the e-commerce industry?

Online shopping is a dynamic market, and the opportunity to convert leads and service customers is relatively short. Live chat can function as both a support and marketing tool with various features, ranging from proactive chat invitations to offline contact forms. As part of an omnichannel strategy, it is invaluable for customer retention.

How should agents handle e-commerce chat sessions?

Live chat agents are responsible for delivering an ideal online customer experience by possessing a specific skill set and following etiquette guidelines. Live chat provides agents with a valuable toolset of features, such as canned responses and real-time typing view, that aid in their day-to-day activities.

How to integrate live chat to your website?

Fully supported native integration and concierge migration service, even for the Shopify app. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo