Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικού κέντρου για πωλήσεις και υποστήριξη
Η χρήση τμημάτων στο LiveAgent βελτιώνει την οργάνωση και διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με πελάτες και μειώνει τους χρόνους αναμονής.
Ελαχιστοποιείστε & ανακτήστε εγκαταλελειμμένα καλάθια αγορών
Προσφέρετε θετική εμπειρία σε αγοραστές με προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας για να τους πείσετε για την αγορά από το κατάστημά σας.
Οι εσωτερικές σημειώσεις στο LiveAgent είναι χρήσιμες για τη διαχείριση προβλημάτων πελατών. Προσκλήσεις συνομιλίας βελτιώνουν την εμπειρία πελατών. Ρυθμίστε επαφές για εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Προκαθορισμένες απαντήσεις είναι επωφελείς. Εσωτερικές σημειώσεις ανταλλάσσουν πληροφορίες σε κλειστό κύκλο.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες