Βραβεία& πιστοποιητικά

Μάθετε περισσότερα για τα διάφορα βραβεία και πιστοποιητικά ποιότητας που κέρδισε το LiveAgent όλα αυτά τα χρόνια.

  • ✓Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Awards header logo
Smiling woman with crossed arms
Medal icon

Το LiveAgent και τα βραβεία του

Η εξυπηρέτηση μας έχει διακριθεί με βραβεία του κλάδου από αρκετούς κορυφαίους οργανισμούς που σχετίζονται με το B2B & SaaS, συμπεριλαμβανομένης της θετικής αναγνώρισης από δημοφιλείς πλατφόρμες αξιολόγησης και ειδικούς στον τομέα των λύσεων κέντρων εξυπηρέτησης. Εδραίωσε τη θέση του ως ηγέτης σε πολλές κατηγορίες, όπως λογισμικό κέντρου υποστήριξης, λογισμικό ζωντανής συνομιλίας και λογισμικό υποστήριξης πελατών.

Select year
  • 2022-el
  • 2021-el
  • 2020-el
  • 2019-el

2022-el

2020-el

2019-el

Σχετικά Άρθρα μεΒραβεία & πιστοποιητικά

Answer Delivery Status Indicator

The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.

Γίνετε ένας από τους χιλιάδες ικανοποιημένους πελάτες μας χρησιμοποιώντας το LiveAgent. Δημιουργήστε καλύτερη εμπειρία πελάτη χάρη σε μία λύση που περιλαμβάνει όλα τα κανάλια επικοινωνίας (omnichannel).

TypoAssassin

Γίνετε ένας από τους χιλιάδες ικανοποιημένους πελάτες μας χρησιμοποιώντας το LiveAgent. Δημιουργήστε καλύτερη εμπειρία πελάτη χάρη σε μία λύση που περιλαμβάνει όλα τα κανάλια επικοινωνίας (omnichannel).

Videos - Pos Na Rythmisete Kanones Sto Liveagent

Πώς να ρυθμίσετε Κανόνες στο LiveAgent

Videos - Pos Na Rythmisete Kanones Sto Liveagent

Ελέγξτε τη σύγκριση των καλύτερων τηλεφωνικών κέντρων για το 2023 με βάση την τιμή, τις δυνατότητες, τη λειτουργικότητα και τις κριτικές πελατών από το Captterra, το G2 και άλλα!

Εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικού κέντρου για πωλήσεις και υποστήριξη

Η χρήση τμημάτων στο LiveAgent βελτιώνει την οργάνωση και διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με πελάτες και μειώνει τους χρόνους αναμονής.

Αντιμετωπίστε την εγκατάλειψη καλαθιού και ανακτήστε αγοραστές μέσω των προηγμένων λειτουργιών ζωντανής συνομιλίας και αυτοματισμού του LiveAgent. Με το LiveAgent, είναι εύκολο.

Ελαχιστοποιείστε & ανακτήστε εγκαταλελειμμένα καλάθια αγορών

Προσφέρετε θετική εμπειρία σε αγοραστές με προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας για να τους πείσετε για την αγορά από το κατάστημά σας.

Οι εσωτερικές σημειώσεις είναι ένας πολύ καλός τρόπος ανταλλαγής πληροφοριών χωρίς να μπορεί να τις δει κάποιος τρίτος. Μπορείτε να δημιουργήσετε μία εσωτερική σημείωση για να στείλετε ένα μήνυμα σε συγκεκριμένο κοινό.

Εσωτερικές σημειώσεις

Οι εσωτερικές σημειώσεις στο LiveAgent είναι χρήσιμες για τη διαχείριση προβλημάτων πελατών. Προσκλήσεις συνομιλίας βελτιώνουν την εμπειρία πελατών. Ρυθμίστε επαφές για εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Προκαθορισμένες απαντήσεις είναι επωφελείς. Εσωτερικές σημειώσεις ανταλλάσσουν πληροφορίες σε κλειστό κύκλο.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo