Λογισμικό Κέντρου Εξυπηρέτησης
Λογισμικό Εξυπηρέτησης Πελατών Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
Λογισμικό Εξυπηρέτησης Πελατών
Λογισμικό Διαχείρισης Παραπόνων
Λογισμικό Επικοινωνίας Πελατών
Λογισμικό Αλληλεπίδρασης Πελατών
Λογισμικό Ικανοποίησης Πελατών
Εξυπηρέτηση Πελατών Κατά Τον Κορονοϊό
Λογισμικό Παρακολούθησης Πελατών
Κέντρο Εξυπηρέτησης για το WordPress
Λογισμικό Εισερχόμενου Τηλεφωνικού Κέντρου
Ζωντανή Συνομιλία για το WordPress
Λογισμικό Εξερχόμενου Τηλεφωνικού Κέντρου
Λογισμικό Απομακρυσμένου Κέντρου Εξυπηρέτησης
Λογισμικό Κέντρου Εξυπηρέτησης
Λογισμικό Ζωντανής Συνομιλίας Shopify
Λογισμικό τεκμηρίωσης υποστήριξης
Δωρεάν Λογισμικό Τηλεφωνικού Κέντρου
Δωρεάν Λογισμικό Διαχείρισης Πελατών
Δωρεάν Λογισμικό Κέντρου Εξυπηρέτησης
Δωρεάν Λογισμικό Γνωσιακής Βάσης
Δωρεάν Λογισμικό Ζωντανής Συνομιλίας
Δοκιμή Ταχύτητας Πληκτρολόγησης
Ιστολόγιο Εξυπηρέτησης Πελατών
Διαδικτυακά Σεμινάρια Εξυπηρέτησης Πελατών
Κατάλογος εξυπηρέτησης πελατών
LiveAgent.com
LiveAgent.de
LiveAgent.fr
LiveAgent.com.br
LiveAgent.es
Live-Agent.it
Live-Agent.nl
Live-Agent.ru
Live-Agent.pl
LiveAgent.hu
LiveAgent.sk
Live-Agent.cn
LiveAgent.ae
LiveAgent.bg
LiveAgent.dk
LiveAgent.ee
LiveAgent.gr
LiveAgent.hr
LiveAgent.lt
LiveAgent.lv
LiveAgent.no
LiveAgent.ph
LiveAgent.ro
LiveAgent.si
LiveAgent.vn
LiveAgent.jp
Live-Agent.cz
LiveAgent.se
LiveAgent.fi
Το καλύτερο λογισμικό κέντρου επικοινωνίας
Η εξατομίκευση της προσφοράς βοηθά την προώθηση της αφοσίωσης των πελατών, ενώ οι εταιρείες μπορούν να βελτιώσουν τη διαχείριση της ποιότητας με το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας. Η βελτιωμένη επικοινωνία από πολλαπλά κανάλια είναι αναγκαία.
Δημιουργήστε πολλαπλές γλωσσικές κατηγορίες για τη βάση γνώσεων της επιχείρησής σας και προσφέρετε απεριόριστες βάσεις γνώσεων για να ενημερώνετε τους πελάτες και να βελτιώνετε την εμπειρία τους. Παρέχετε επίσης άρθρα και οδηγούς για την εκπαίδευση του προσωπικού υποστήριξης και την επίλυση προβλημάτων.
Τα 25 καλύτερα λογισμικά πύλης πελατών
Η λύση πύλης πελατών OneDesk προσφέρει εργαλεία επικοινωνίας και διαχείρισης πελατών με πολλές δυνατότητες, βελτιώνοντας την εμπειρία του πελάτη και την απόδοση επιχείρησης.
Το καλύτερο λογισμικό παρακολούθησης προβλημάτων
Η εξατομίκευση στο μάρκετινγκ είναι σημαντική για να στοχεύετε πελάτες και να παρέχετε προσωπικό περιεχόμενο. Η οικοδόμηση σχέσεων με πελάτες είναι σημαντική, καθώς και η ακρόαση των πελατών για τη δημιουργία σχέσεων και καλή υποστήριξη. Οι τυποποιημένες απαντήσεις και οι λύσεις αυτοεξυπηρέτησης εξοικονομούν χρόνο στους υπαλλήλους, ενώ ένα κατάλληλο εργαλείο καρτελών μπορεί να παρέχει πλήρη προβολή του ιστορικού αλληλεπίδρασης ενός πελάτη. Τέλος, υπάρχουν πολλές συμβουλές για πρώτους προσανατολισμούς στις πωλήσεις.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες