Η παροχή εξαιρετικής υποστήριξης πελατών είναι αυτή που κάνει τη διαφορά, βοηθά τις επιχειρήσεις να ξεχωρίζουν από τους ανταγωνιστές, και κρατά τους πελάτες πιστούς.
Αν εργάζεστε σε ιστότοπο WordPress, η παροχή γρήγορης και αποτελεσματικής υποστήριξης είναι πολύ ευκολότερη με το plugin για WordPress help desk και live chat του LiveAgent. Επικοινωνήστε προληπτικά με τους δυνητικούς και υπάρχοντες πελάτες, προσφέρετε άμεση υποστήριξη, βελτιώστε την ικανοποίηση πελατών, και ενισχύστε τη μετατροπή.
Διοχέτευση δεδομένων...
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Η επιλογή του κατάλληλου plugin για WordPress help desk δεν χρειάζεται να είναι μία πιεστική εργασία. Με το plugin του LiveAgent, μπορείτε εύκολα να προσθέσετε ένα live chat widget στον WordPress ιστότοπο ή blog σας. Με ευρύ φάσμα συνηθισμένων και μοναδικών χαρακτηριστικών live chat, τα οποία μπορείτε να εκμεταλλευτείτε:
Εφόσον οι καταναλωτές σήμερα έχουν υψηλές προσδοκίες για την ταχύτητα υποστήριξης, κατασκευάσαμε το ταχύτερο live chat widget την αγορά που προβάλλεται μονάχα σε 2,5 δευτερόλεπτα. Εξάλλου, προσαρμόζεται πλήρως εύκολα – ώστε να ορίσετε με λεπτομέρεια την εμφάνιση και το ύφος του chat widget ώστε να φαίνεται κομμάτι του ιστοτόπου σας.
Βελτιώστε την αφοσίωση προληπτικά προσκαλώντας τους δυνητικούς και υπάρχοντες πελάτες σας σε συνομιλία με τους εκπροσώπους σας ενώ κοιτούν τον ιστότοπό σας. Ορίστε προσκλήσεις για chat σε συγκεκριμένα URLs – όπως τις σελίδας τιμών ή ολοκλήρωσης αγοράς – και ενισχύστε τις μετατροπές όσο ποτέ. Το LiveAgent επίσης εξασφαλίζει ότι οι προληπτικές προσκλήσεις εμφανίζονται μόνο όταν έχετε αρκετούς συνδεδεμένους εκπροσώπους.
Το LiveAgent δρομολογεί τα εισερχόμενα chats στ κατάλληλο μέλη της ομάδας σας και προσαρμόζει δυναμικά την διαθεσιμότητα του chat καθώς συνδέονται και αποσυνδέονται οι εκπρόσωποί στις βάρδιες τους. Επιπλέον, η προηγμένη δρομολόγηση του chat εξασφαλίζει ότι τα chats ανατίθενται σε εκπροσώπους που είχαν προηγούμενες επικοινωνίες με τους συγκεκριμένους πελάτες για πιο ακριβή και ενημερωμένη επικοινωνία.
Παρακολουθήστε ποιος βλέπει τον ιστότοπό σας, πως κινείται σε αυτόν, και για πόση ώρα. Με τις κατάλληλες πληροφορίες – όπως σελίδα επισκέπτη, πηγή σύστασης, χώρα, και χρόνο – μπορείτε να τον προσκαλέστε προληπτικά σε chat όποτε θεωρείτε ότι χρειάζεται για να εξασφαλίσετε ότι η πρόσκλησή σας θα τον αφορά.
Εντυπωσιάστε τους πελάτες με τους οποίους συνομιλείτε απαντώντας τους ακόμη γρηγορότερα με την μαγεία της ‘προβολής πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο’. Δείτε τι πληκτρολογεί ο επισκέπτης στο άλλο άκρος της συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο προτού το στείλει, και ξεκινήστε να σκέφτεστε την απάντηση. Ετοιμάστε την απάντησή σας πριν υποβληθεί η ερώτηση και ενθουσιάστε τους πελάτες σας με την γρήγορή εξυπηρέτησή σας.
Δεν έχετε άμεση απάντηση ή λύση για το πρόβλημα ενός πελάτη; Επικοινωνήστε αμέσως με τους συναδέλφους σας με το εσωτερικό chat όποτε χρειαστείτε βοήθεια από άλλα μέλη της ομάδας. Μπορείτε επίσης να προσκαλέσετε τους συναδέλφους σας σε μία συνεδρία στο chat, να τους στείλετε μηνύματα ή να γράψετε σημειώσεις, ορατές μόνο σε εσάς και άλλους εκπροσώπους.
Το Live chat συνεχίζει να αναπτύσσεται σαν κανάλι επικοινωνίας. Η παγκόσμια αγορά λογισμικού live chat αναμένεται να φτάσε την αξία των $997 δισεκατομμυρίων μέχρι το 2023.
Το Live chat έχει τα υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης από κάθε άλλο κανάλι εξυπηρέτησης πελατών με 73%, έναντι 61% για email και 44% για την τηλεφωνική υποστήριξη.
Το 79% των επιχειρήσεων λένε ότι η παροχή υποστήριξης πελατών μέσω live chat είχε θετική επίδραση στις πωλήσεις, τα κέρδη και την αφοσίωση των πελατών.
180 λειτουργίες, 40+ ενσωματώσεις, και πολυάριθμες επιλογές διαμόρφωσης.
Ένα ισχυρό σύστημα διαχείρισης ticket με αυτοματισμό, εικονικό τηλεφωνικό κέντρο εισερχόμενων & και εξερχόμενων κλήσεων ενσωματωμένο στο help desk σας, ενσωματωμένο live chat, ενσωμάτωση κοινωνικών δικτύων και δυνατότητες αυτοβοήθειας που περιλαμβάνου πύλη πελατών, γνωσιακή βάση, και forums πελατών – τα έχουμε όλα σε ένα εργαλείο με κοινόχρηστο inbox.
Επιπλέον, το λογισμικό help desk & live chat του LiveAgent έχει σαν βάση το cloud. Αφού το help desk είναι μία από τις πιο βαριές εφαρμογές της υποστήριξης πελατών, το να έχετε μία λύση με βάση το cloud είναι καλύτερη επιλογή για πολλούς λόγους.
Δεν χρειάζεται κάποια λήψη που θα σας ταλαιπωρήσει, διαχειρίζεται και αποθηκεύει δεδομένα σε απομακρυσμένους διακομιστές και δεν παραφορτώνει την βάση δεδομένων σας, ώστε να μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ακόμα και αν δεν λειτουργεί ο ιστότοπός σας.
Γνωρίζατε ότι το LiveAgent ήταν το #1 σε βαθμολογία λογισμικό help desk για μικρές επιχειρήσεις το 2019 και το 2020;
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!
Το καλύτερο λογισμικό help desk βοηθά την επιχείρησή σας να διαχειρίζεται αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών και αναθέτει αυτόματα τον εκπρόσωπο υποστήριξης στον στον πελάτη μέσω ενσωματωμένου λογισμικού.
Το λογισμικό help desk χρησιμοποιείται συνήθως για εξυπηρέτηση και υποστήριξη πελατών ώστε να βοηθήσει την οργάνωση και την διαχείριση των εισερχόμενων αιτημάτων με χρήση συγκεκριμένου λογισμικού.
Για να ενσωματώσετε το LiveAgent στο WordPress, πρέπει να εγκαταστήσετε το plugin του LiveAgent.
Μπορείτε να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε αποκλειστικές προσφορές και τα τελευταία νεα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας κατευθείαν στο email σας.
Ευχαριστουμε για την πρόσφατη εγγραγή σας στο LiveAgent.
Θα λάβετε ένα μήνυμα μέσω email το οποίο θα περιέχει τια στοιχεία σύνδεσης, αμέδως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Αν περιμένετε λίγο, μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης θα μπορέσετε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας από εδώ.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα σας στείλουμε τις πληροφορίες σύνδεσης στο email σας
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες