Συγκεντρωτικά Εισερχόμενα

Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα είναι ένας ενοποιημένος φάκελο εισερχομένων που σας επιτρέπει να έχετε πρόσβαση σε όλα τα μηνύματά σας από ένα μέρος. Τα εισερχόμενα μπορούν να ανακτήσουν και να βελτιστοποιήσουν email, τηλεφωνικές κλήσεις, μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, καρτέλες γνωσιακής βάσης και μηνύματα ζωντανής συνομιλίας σε έναν πίνακα ελέγχου, γεγονός που το καθιστά απαραίτητο εργαλείο για τα τμήματα υποστήριξης πελατών.

Επιπλέον, τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα επιτρέπουν στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα εισερχόμενα μηνύματα απευθείας από το φάκελο εισερχομένων (χωρίς να χρειάζεται να παρακολουθούν/συνδέονται σε κάθε κανάλι επικοινωνίας και συσκευή).

Γιατί είναι τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα μία δυνατότητα που πρέπει να έχουν όλες οι επιχειρήσεις;

Τα ενοποιημένα εισερχόμενα είναι απαραίτητα για όλες τις επιχειρήσεις, τους αυτοαπασχολούμενους και τις εταιρείες, επειδή:

  • Βελτιστοποιούν όλα τα μηνύματα από πολλούς λογαριασμούς σε ένα φάκελο εισερχομένων
  • Διατηρούν όλα τα ερωτήματα οργανωμένα ανάλογα με τη σημασία και την ημερομηνία λήψης
  • Παρέχουν κοινόχρηστη πρόσβαση χρήστη (πολλοί χρήστες μπορούν να συνδεθούν ταυτόχρονα μέσω των μοναδικών διαπιστευτηρίων σύνδεσης)

  • Βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα του αντιπροσώπου
  • Είναι πιο ασφαλή
  • Βελτιώνουν την ικανοποίηση και την εμπειρία των πελατών (περισσότερο συγκείμενο για τους αντιπροσώπους, λιγότερη επανάληψη για τους πελάτες)

  • Επιταχύνουν το χρόνο απόκρισης

  • Εκχωρούν αυτόματα καρτέλες σε τμήματα και αντιπροσώπους
  • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για υποστήριξη πολλαπλών επωνυμιών

Universal-Inbox-feature-LiveAgent
LiveAgent’s universal inbox

Τι δυνατότητες διαθέτουν τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα του LiveAgent;

Τα ενοποιημένα εισερχόμενα του LiveAgent διαθέτουν ένα σωρό χρήσιμες λειτουργίες που το καθιστούν απαραίτητο προϊόν.

Αυτόματη δρομολόγηση καρτελών

Κάθε μήνυμα που λαμβάνεται στα συγκεντρωτικά εισερχόμενά σας θα ανατίθεται αυτόματα σε έναν κατάλληλο αντιπρόσωπο υποστήριξης, εξαλείφοντας οποιαδήποτε σύγχυση ή περιπλάνηση μεταξύ του προσωπικού σας. Κάθε αντιπρόσωπος θα γνωρίζει ακριβώς σε ποια μηνύματα πρέπει να απαντήσει, με αποτέλεσμα υψηλότερα επίπεδα παραγωγικότητας και μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.

Automated-ticket-distribution-chat-routing-LiveAgent

Κανόνες αυτοματισμού βασισμένοι στο χρόνο και τη δράση

Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα μπορούν να απαλλάξουν τους αντιπροσώπους σας από συνεχείς και επαναλαμβανόμενες διοικητικές εργασίες. Δημιουργώντας κανόνες αυτοματισμού βάσει συγκεκριμένης ώρας και ενεργοποίησης, τα εισερχόμενά σας θα μπορούν να εκτελούν εργασίες όπως παρακολούθηση email ή επισήμανση καρτελών ως ανεπιθύμητων.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture​

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Ετικέτες και φιλτράρισμα

Η εύρεση καρτελών μέσα στα συγκεντρωτικά εισερχόμενά σας μπορεί να είναι πολύ εύκολη, αν χρησιμοποιήσετε τις σωστές ετικέτες. Μπορούν να προστεθούν ετικέτες σε κάθε καρτέλα για να σας βοηθήσουν με το φιλτράρισμα, εκτός από την παροχή μιας επισκόπησης των περιεχομένων κάθε καρτέλας με μια ματιά.

Filtering-by-Tags

Προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο και widget συνομιλίας

Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα σάς παρέχουν μια προεπισκόπηση σε πραγματικό χρόνο του τι πληκτρολογούν οι πελάτες σας στο widget ζωντανής συνομιλίας που τοποθετείται στον ιστότοπό σας. Το να ρίξουν μια κλεφτή ματιά στα μηνύματα των πελατών σας πριν πατήσουν αποστολή, δίνει στους αντιπροσώπους σας επιπλέον χρόνο για να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται για να εντυπωσιάσουν τους πελάτες σας με ενημερωμένη, εξατομικευμένη και έγκαιρη υποστήριξη.

Πληκτρολόγηση σε πραγματικό χρόνο

Ενσωματωμένο CRM

Το να έχετε σημαντικές πληροφορίες πελατών στα χέρια σας είναι ανεκτίμητο. Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα του LiveAgent έχουν ενσωματωμένο CRM που σας δίνει την ευκαιρία να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα πεδία CRM για να αποθηκεύσετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες σας, συμπεριλαμβανομένων προηγούμενων αγορών, καρτελών, και άλλα.

CRM-LiveAgent

Δυνατότητα τηλεφωνικού κέντρου

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως μεικτό τηλεφωνικό κέντρο. Έχουν όλα τα χαρακτηριστικά μιας σύγχρονης λύσης τηλεφωνικού κέντρου, όπως ΔΦΑ, ACD, μεταφορές κλήσεων, επανακλήσεις και πολλά άλλα.

Καρτέλες

Εσωτερικές συνομιλίες

Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα δεν θα ήταν πλήρη χωρίς επιλογή συνεργασίας σε πραγματικό χρόνο. Όπως και στο Gmail, μπορείτε να συνομιλήσετε με τους διαδικτυακούς συναδέλφους σας απευθείας στα εισερχόμενά σας στο LiveAgent.

Εσωτερική συνομιλία

Ανίχνευση σύγκρουσης αντιπροσώπου

Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα είναι καλύτερα από τα περισσότερα παραδοσιακά προγράμματα-πελάτες email, όπως το Outlook και το Gmail, επειδή σας ειδοποιεί όταν μπαίνετε στο χώρο άλλου αντιπροσώπου. Για παράδειγμα, εάν πρόκειται να αρχίσετε να απαντάτε σε μία καρτέλα στην οποία εργάζεται ένας άλλος αντιπρόσωπος, το σύστημα θα σας ειδοποιήσει αυτόματα.

Agent-collision-detection-LiveAgent

Ιδιωτικές σημειώσεις και υπενθυμίσεις

Οι ιδιωτικές σημειώσεις είναι μια άλλη εξαιρετική δυνατότητα των συγκεντρωτικών εισερχομένων. Κάθε φορά που βρίσκεστε μέσα σε ένα νήμα καρτελών, μπορείτε να δημιουργήσετε μια ιδιωτική σημείωση που μπορείτε να δείτε μόνο εσείς και οι άλλοι αντιπρόσωποι. Αυτό μπορεί να σας χρησιμεύσει ως μελλοντική υπενθύμιση ή να βοηθήσει τους άλλους να ενημερωθούν.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Τι θα προωθηθεί στα συγκεντρωτικά εισερχόμενα;

  • Email από πολλαπλές διευθύνσεις email
  • Ζωντανές συνομιλίες
  • Τηλεφωνικές κλήσεις (μπορούν να καταχωρίσουν απεριόριστο αριθμό τηλεφωνικών αριθμών VoIP)
  • Μηνύματα και σχόλια στο Facebook (μπορούν να συνδεθούν με πολλούς λογαριασμούς στο Facebook)
  • Σχόλια και αναφορές στο Instagram (μπορούν να συνδεθούν με πολλούς λογαριασμούς Instagram)
  • Tweets και σχόλια/αναφορές στο Twitter (μπορούν να συνδεθούν με πολλούς λογαριασμούς Twitter)
  • Μηνύματα στο Viber
  • Σχόλια και προτάσεις

  • Μηνύματα Φόρμας επικοινωνίας

Facebook-ticket-LiveAgent
Συγκεντρωτικά εισερχόμενα POV και Facebook POV

Πώς μοιάζουν/ πώς λειτουργούν στην πράξη;

Εάν αναρωτιέστε εάν οι πελάτες σας θα μπορούν να αντιληφθούν ότι χρησιμοποιείτε συγκεντρωτικά εισερχόμενα για να απαντήσετε σε τηλεφωνικές κλήσεις, ζωντανές συζητήσεις, μηνύματα Viber, Tweets ή email, η απάντηση είναι όχι. Δείτε πώς λειτουργούν σε αυτό το λεπτομερές εκπαιδευτικό βίντεο.

Προετοιμασία των συγκεντρωτικών εισερχομένων σας

Για να βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τα συγκεντρωτικά εισερχόμενά σας στο έπακρο, θα πρέπει να τα συνδέσετε με όλους τους λογαριασμούς email σας, τα προφίλ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, και τους αριθμούς τηλεφώνου. Θα πρέπει επίσης να ενσωματώσετε το widget ζωντανής συνομιλίας στην ιστοσελίδα σας και να δημιουργήσετε μια πύλη υποστήριξης του LiveAgent. Δεν είστε σίγουροι πώς; Δείτε αυτόν τον οδηγό αρχικών βημάτων.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα μπορούν να κάνουν τη λύση καρτελών υποστήριξης πελατών πιο αποτελεσματική και να συμβάλουν στη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών σας.

Προετοιμασία των συγκεντρωτικών εισερχομένων σας

Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα;

  • Τα ενοποιημένα εισερχόμενα του LiveAgent μπορούν να σας εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα, καθώς οι αντιπρόσωποι σας θα αφιερώσουν λιγότερο χρόνο παρακολουθώντας πλήθος λογαριασμών και συσκευών
  • Μπορούν να σας βοηθήσουν να παρέχετε ταχύτερη υποστήριξη
  • Μπορούν να σας βοηθήσουν να παράσχετε πιο εξατομικευμένες απαντήσεις χάρη στο ενσωματωμένο CRM που είναι διαθέσιμο κάθε φορά που απαντάτε σε ερωτήσεις πελατών
  • Η απάντηση σε ερωτήματα πελατών μέσω των συγκεντρωτικών εισερχομένων του LiveAgent είναι πιο ασφαλής καθώς όλες οι καρτέλες αποθηκεύονται σε κοινόχρηστα συγκεντρωτικά εισερχόμενα στα οποία μπορείτε να έχουν πρόσβαση όλοι οι αντιπρόσωποι υποστήριξης. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για:
    • Κοινή χρήση διαπιστευτηρίων σύνδεσης email/Facebook/Instagram / Twitter με πολλούς υπαλλήλους
    • Παραμονή σε σύνδεση σε δημόσιες συσκευές
    • Απώλεια συσκευών που έχουν συνδεθεί στους λογαριασμούς email ή μέσων κοινωνικής δικτύωσης
  • Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα– Το LiveAgent είναι ένα από τα λίγα συγκεντρωτικά εισερχόμενα που ενσωματώνονται τόσο στο Instagram και στο Viber</a >

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Πόροι γνωσιακής βάσης

Είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα;

Ανακαλύψτε πόσο εύκολο είναι να παρέχετε εξατομικευμένη, έγκαιρη και ενημερωμένη υποστήριξη με τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα του LiveAgent. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών σας σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Τι είναι τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα;

Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα είναι ένας ενοποιημένος φάκελος εισερχομένων που σας επιτρέπει να έχετε πρόσβαση σε όλα τα μηνύματά σας από ένα μέρος. Τα εισερχόμενα μπορούν να ανακτήσουν και να βελτιστοποιήσουν email, τηλεφωνικές κλήσεις, μηνύματα κοινωνικών μέσων, καρτέλες βάσης γνώσεων και μηνύματα ζωντανής συνομιλίας σε έναν πίνακα ελέγχου, καθιστώντας το απαραίτητο εργαλείο για τα τμήματα υποστήριξης πελατών.

Γιατί τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα είναι απαραίτητο χαρακτηριστικό για όλες τις επιχειρήσεις;

Επειδή απλοποιεί όλα τα μηνύματα από πολλούς λογαριασμούς και συσκευές σε ένα φάκελο εισερχομένων και διατηρεί όλα τα ερωτήματα οργανωμένα σύμφωνα με τη σημασία και την ημερομηνία λήψης.

Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα;

Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα μπορούν να σας εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα, καθώς οι αντιπρόσωποί σας θα αφιερώνουν λιγότερο χρόνο στην παρακολούθηση πολλών λογαριασμών και συσκευών.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo