Προτεραιότητα καρτέλας

Τι είναι η προτεραιότητα καρτέλας;

Σε κάθε καρτέλα εκχωρείται προτεραιότητα με βάση το επίπεδο SLA της. Εάν δεν έχετε ορίσει επίπεδα SLA, το LiveAgent εκχωρεί αυτόματα προτεραιότητα με στο αίτημα που έρχεται πρώτο. Οι προτεραιότητες χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία προβολών και αναφορών, αλλά και ως όροι και ενέργειες σε αυτοματισμούς και ενεργοποιήσεις, καθώς και ως ενέργειες σε Κανόνες.

LiveAgent ticket priority feature

Frequently asked questions

Τι είναι η προτεραιότητα καρτέλας;

Η προτεραιότητα της καρτέλας δείχνει τη σειρά με την οποία πρέπει να επεξεργαστούμε τις καρτέλες. Πρέπει να υποβληθεί σε επεξεργασία μια δεδομένη καρτέλα το συντομότερο δυνατό, ή μπορεί να περιμένει; Οι πιο συνηθισμένες καταστάσεις είναι Επείγον, Υψηλή, Μεσαία ή Χαμηλή ανάλογα με το περιεχόμενο, τη φύση του αιτήματος ή οποιαδήποτε ιδιοκτησία ανάλογα με την εταιρεία.

 

Σε τι χρησιμεύει η προτεραιότητα καρτέλας;

Για να προσδιορίσετε τη σειρά εργασίας. Χρησιμοποιείται για τη δημιουργία προβολών και αναφορών, αλλά και ως όροι και ενέργειες σε αυτοματισμούς και ενεργοποιήσεις, καθώς και ως ενέργειες σε κανόνες.

 

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα χρήσης της προτεραιότητας καρτέλας;

Διευκολύνει σίγουρα την εργασία και καθιστά τις καρτέλες διαφανείς, ενώ η σειρά της διαχείρισης είναι σαφής.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo