Τι είναι η προτεραιότητα καρτέλας;
Σε κάθε καρτέλα εκχωρείται προτεραιότητα με βάση το επίπεδο SLA της. Εάν δεν έχετε ορίσει επίπεδα SLA, το LiveAgent εκχωρεί αυτόματα προτεραιότητα με στο αίτημα που έρχεται πρώτο. Οι προτεραιότητες χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία προβολών και αναφορών, αλλά και ως όροι και ενέργειες σε αυτοματισμούς και ενεργοποιήσεις, καθώς και ως ενέργειες σε Κανόνες.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η προτεραιότητα καρτέλας;
Η προτεραιότητα της καρτέλας δείχνει τη σειρά με την οποία πρέπει να επεξεργαστούμε τις καρτέλες. Πρέπει να υποβληθεί σε επεξεργασία μια δεδομένη καρτέλα το συντομότερο δυνατό, ή μπορεί να περιμένει; Οι πιο συνηθισμένες καταστάσεις είναι Επείγον, Υψηλή, Μεσαία ή Χαμηλή ανάλογα με το περιεχόμενο, τη φύση του αιτήματος ή οποιαδήποτε ιδιοκτησία ανάλογα με την εταιρεία.
Σε τι χρησιμεύει η προτεραιότητα καρτέλας;
Για να προσδιορίσετε τη σειρά εργασίας. Χρησιμοποιείται για τη δημιουργία προβολών και αναφορών, αλλά και ως όροι και ενέργειες σε αυτοματισμούς και ενεργοποιήσεις, καθώς και ως ενέργειες σε κανόνες.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα χρήσης της προτεραιότητας καρτέλας;
Διευκολύνει σίγουρα την εργασία και καθιστά τις καρτέλες διαφανείς, ενώ η σειρά της διαχείρισης είναι σαφής.
Το καλύτερο πρόσθετο εσωτερικής σύνδεσης του WordPress
Το πρόσθετο εσωτερικής σύνδεσης με πολλές επιλογές κειμένου αγκύρωσης και σχετικούς συνδέσμους βοηθάει να αποφευχθούν προβλήματα συνάφειας και επαναλαμβανόμενων αγκυρώσεων και μπορεί να ορίσει πόσους συνδέσμους θέλουμε ανά άρθρο/παράγραφο. Υπάρχει όμως κίνδυνος να επηρεαστεί το SEO λόγω επαναλαμβανόμενων κειμένων αγκύρωσης και άσχετων συνδέσμων, ωστόσο έχει ληφθεί υπόψη αυτή η ανησυχία κατά την ανάπτυξη του πρόσθετου.
Provide excellent customer service.
Η αντίστροφη αναζήτηση αριθμών τηλεφώνου προσφέρει πολλαπλές λειτουργίες. Αξιολογείται με βάση την ακρίβεια, το κόστος και την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Η χρήση της εξαρτάται από τις ανάγκες και τα οφέλη του χρήστη.
Ερωτήσεις τιμολόγησης προϊόντων/υπηρεσιών
Η βελτίωση της εμπειρίας πελατών και η αυτοεξυπηρέτηση μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις και τη φήμη μιας επιχείρησης. Η παροχή βοήθειας μέσω κοινωνικών μέσων μπορεί να μειώσει το κόστος εξυπηρέτησης πελατών. Οι σελίδες Συχνών Ερωτήσεων είναι απαραίτητες και η αυτοεξυπηρέτηση είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για τη διευκόλυνση των πελατών. Οι επιχειρήσεις πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα μηνύματα που λαμβάνουν από τα social media για να επηρεάσουν την αγορά του καταναλωτή.