Τι είναι η προτεραιότητα καρτέλας;
Σε κάθε καρτέλα εκχωρείται προτεραιότητα με βάση το επίπεδο SLA της. Εάν δεν έχετε ορίσει επίπεδα SLA, το LiveAgent εκχωρεί αυτόματα προτεραιότητα με στο αίτημα που έρχεται πρώτο. Οι προτεραιότητες χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία προβολών και αναφορών, αλλά και ως όροι και ενέργειες σε αυτοματισμούς και ενεργοποιήσεις, καθώς και ως ενέργειες σε Κανόνες.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η προτεραιότητα καρτέλας;
Η προτεραιότητα της καρτέλας δείχνει τη σειρά με την οποία πρέπει να επεξεργαστούμε τις καρτέλες. Πρέπει να υποβληθεί σε επεξεργασία μια δεδομένη καρτέλα το συντομότερο δυνατό, ή μπορεί να περιμένει; Οι πιο συνηθισμένες καταστάσεις είναι Επείγον, Υψηλή, Μεσαία ή Χαμηλή ανάλογα με το περιεχόμενο, τη φύση του αιτήματος ή οποιαδήποτε ιδιοκτησία ανάλογα με την εταιρεία.
Σε τι χρησιμεύει η προτεραιότητα καρτέλας;
Για να προσδιορίσετε τη σειρά εργασίας. Χρησιμοποιείται για τη δημιουργία προβολών και αναφορών, αλλά και ως όροι και ενέργειες σε αυτοματισμούς και ενεργοποιήσεις, καθώς και ως ενέργειες σε κανόνες.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα χρήσης της προτεραιότητας καρτέλας;
Διευκολύνει σίγουρα την εργασία και καθιστά τις καρτέλες διαφανείς, ενώ η σειρά της διαχείρισης είναι σαφής.
Σημείωση ειδικού
Η προτεραιότητα καρτέλας εκχωρείται σε κάθε αίτημα σύμφωνα με το επίπεδο του SLA της. Μπορεί να βελτιώσει την ομαλότητα και την ταχύτητα στην εξυπηρέτηση των πελατών.

Επισκόπηση κατάταξης αντιπροσώπου
Το LiveAgent παρέχει οικονομική λύση υποστήριξης πελατών με διάφορα κανάλια επικοινωνίας και σημαντικές πληροφορίες για τους επισκέπτες.
Πώς να προσφέρετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών: Η μέθοδος L.A.S.T.
Videos - Pos Na Prosferete Exairetiki Exypiretisi Pelaton I Methodos L A S T