Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων κλήσεων μέσα στο γραφείο βοήθειας

Παρά την ταχεία άνοδο των ψηφιακών καναλιών, η τηλεφωνική υποστήριξη παραμένει ένα από τα πιο δημοφιλή μέσα επικοινωνίας με τους πελάτες, τόσο στις βιομηχανίες B2B όσο και στις B2C. Στην πραγματικότητα, η έρευνα δείχνει ότι το 39% των καταναλωτών προτιμούν υποστήριξη μέσω τηλεφώνου σε σχέση με άλλα κανάλια επικοινωνίας.

Με το Liveagent μπορείτε να δημιουργήσετε ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο απευθείας στο γραφείο βοήθειας και να λάβετε κλήσεις από τη σταθερή σας γραμμή ή από την ιστοσελίδα σας. Διαχειριστείτε εύκολα τις εισερχόμενες κλήσεις πελατών, βελτιώστε την απόδοση της ομάδας υποστήριξης και δημιουργήστε περισσότερες πωλήσεις μέσω των εισερχόμενων κλήσεων.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Τι είναι το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων κλήσεων;

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων κλήσεων επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται έναν μεγάλο όγκο τηλεφωνικών κλήσεων από πελάτες αποτελεσματικά. Το λογισμικό λειτουργεί με τεχνολογία IVR (Διαδραστική Φωνητική Απάντηση) και έξυπνα συστήματα δρομολόγησης κλήσεων που μειώνουν τις αποτυχημένες κλήσεις και τους χρόνους αναμονής κλήσεων, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι οι καλούντες είναι πάντα συνδεδεμένοι με τους πιο κατάλληλους εκπροσώπους. 

Γιατί να χρησιμοποιήσετε ένα λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων κλήσεων;

Χρησιμοποιώντας ένα επαγγελματικό λογισμικό στο τηλεφωνικό κέντρο εισερχόμενων κλήσεων, μπορείτε να αναδημιουργήσετε τον τρόπο με τον οποίο η επιχείρησή σας διαχειρίζεται τις εισερχόμενες κλήσεις πελατών.

Phone icon

Συνεπής εμπειρία εξυπηρέτησης

Ανεξάρτητα από το εάν απαντούν εγκαίρως σε αιτήματα πελατών ή κλείνουν μία πώληση, οι εκπρόσωποί σας μπορούν να επιτύχουν ένα θετικό αποτέλεσμα μόνο εάν το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου που χρησιμοποιούν τους παρέχει μια σειρά χρήσιμων λειτουργιών.

Smiley face icon

Μεγαλύτερη ικανοποίηση πελατών

Με το ενσωματωμένο IVR, μπορείτε να απλοποιήσετε τις επικοινωνίες καθώς οι κλήσεις προωθούνται στα κατάλληλα τμήματα ή εκπροσώπους, μειώνοντας τους χρόνους αναμονής και αυξάνοντας την ικανοποίηση των πελατών.

Clock icon

Αυξημένος όγκος πωλήσεων από τις εισερχόμενες κλήσεις

Με άμεση πρόσβαση σε λεπτομερείς πληροφορίες αυτού που τηλεφωνεί, οι εκπρόσωποι μπορούν να προωθήσουν συναφή προϊόντα ή υπηρεσίες στους υπάρχοντες πελάτες σας και να αυξήσουν τις πωλήσεις.

Λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου που τα περιλαμβάνει όλα σε ένα από το LiveAgent

Ανεξάρτητα από το εάν απαντούν εγκαίρως σε αιτήματα πελατών ή κλείνουν μια πώληση, οι εκπρόσωποί σας μπορούν να επιτύχουν ένα θετικό αποτέλεσμα μόνο εάν το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου που χρησιμοποιούν τους παρέχει ένα σύνολο χρήσιμων λειτουργιών.

Απρόσκοπτη ενσωμάτωση φωνής

Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση χωρίς προβλήματα με το 99+% των εθνικών, περιφερειακών και παγκόσμιων συνεργατών τηλεφωνίας VoIP – επιλέξτε τον πάροχο VoIP, συνδέστε απεριόριστα SIP trunks και τοπικούς αριθμούς. Μπορείτε επίσης να ενεργοποιήσετε κλήσεις από υπολογιστή σε υπολογιστή και να επιτρέψετε στους πελάτες να σας καλούν κάνοντας απλώς κλικ σε ένα κουμπί που βρίσκεται στην ιστοσελίδα σας.
Person holding a pen in the left hand
Call routing feature in LiveAgent's call center software

Έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων

Για να διασφαλιστεί η γρήγορη και ακριβής επικοινωνία, το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent δρομολογεί αυτόματα τις κλήσεις κατά προτεραιότητα ή τις αναθέτει τυχαία. Με την ανάθεση κατά προτεραιότητα οι κλήσεις δρομολογούνται σε έναν διαθέσιμο εκπρόσωπο με την υψηλότερη προτεραιότητα και το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από την τελευταία του κλήση, ενώ η τυχαία ανάθεση διανέμει κλήσεις σε επί του παρόντος διαθέσιμους εκπροσώπους.

Έξυπνο σύστημα IVR

Με ένα πλήρες εργαλείο σχεδιασμού διαδραστικής φωνητικής απάντησης (IVR) μπορείτε να δημιουργήσετε ακόμη και τα πιο περίπλοκα και εξατομικευμένα δέντρα IVR, να αυτοματοποιήσετε και να επιταχύνετε τη φωνητική υποστήριξή σας, να εξοικονομήσετε πόρους και να βεβαιωθείτε ότι οι κλήσεις πελατών δρομολογούνται πάντα στα καταλληλότερα τμήματα ή εκπροσώπους.
Interactive voice response
Woman sitting in front of the sandclock

Απεριόριστες καταγραφές κλήσεων

Απολαύστε απεριόριστες καταγραφές κλήσεων χωρίς να χρησιμοποιείτε επιπλέον λογισμικό καταγραφής κλήσεων και αποθηκεύστε με ασφάλεια όλες τις εισερχόμενες κλήσεις πελατών και τα μηνύματα τηλεφωνητή στον λογαριασμό σας στο LiveAgent για νομικούς, εκπαιδευτικούς ή υποστηρικτικούς σκοπούς. Παίξτε, κατεβάστε ή ανατρέξτε στις ηχογραφημένες κλήσεις όποτε τις χρειάζεστε περισσότερο για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών σας.

Ενσωματωμένη συνομιλία μέσω βίντεο

Τοποθετήστε ένα κουμπί βιντεοκλήσης οπουδήποτε στην ιστοσελίδα σας και ζητήστε από τους πελάτες να σας καλέσουν από τον υπολογιστή τους για μια πιο προσωπική επικοινωνία. Η βιντεοκλήση του LiveAgent βασίζεται πλήρως στο πρόγραμμα περιήγησης, επομένως δεν χρειάζεται να εγκαταστήσετε οποιαδήποτε εξωτερική εφαρμογή τρίτου. Οι βιντεοκλήσεις θα αποθηκεύονται με ασφάλεια ως καρτέλες.

Powerful WYSIWYG editor
Two people analyzing reports in front of the plants

Αναλυτικά στοιχεία τηλεφωνικού κέντρου

Αποκτήστε μια πλήρη εικόνα της απόδοσης του τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων κλήσεων με αναλυτική αναφορά. Δημιουργήστε διάφορες αναφορές και παρακολουθήστε όλες τις σημαντικές μετρήσεις του τηλεφωνικού κέντρου και τα KPI, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγικότητας των εκπροσώπων και των αναφορών κατάταξης εκπροσώπων για να εντοπίσετε τους εκπρόσωπους που έχουν κορυφαία απόδοσης, αλλά και εκείνους που μπορεί να χρειαστούν πρόσθετη εκπαίδευση.

Χρήση του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent για αύξηση των εισερχόμενων πωλήσεων

Το τηλεφωνικό κέντρο LiveAgent που βασίζεται σε cloud έχει μια μεγάλη γκάμα από λειτουργίες που μπορούν να βοηθήσουν τους εκπροσώπους να δημιουργήσουν περισσότερες ευκαιρίες πωλήσεων ενώ αλληλεπιδρούν με τους πελάτες και παρέχουν συνεχή υποστήριξη πελατών.

Business woman walking and holding a mobile phone

Υβριδική ροή καρτελών

Ανεξάρτητα από το κανάλι υποστήριξης που χρησιμοποιείται, όλη η επικοινωνία με κάθε πελάτη αποθηκεύεται με πρακτικό τρόπο στην ίδια υβριδική καρτέλα με το ίδιο αναγνωριστικό καρτέλας, με όλες τις σημαντικές λεπτομέρειες που χρειάζεστε για τον πελάτη και το θέμα του.

Powerful WYSIWYG editor

Όλες οι πληροφορίες των πελατών

Με το ενσωματωμένο CRM του LiveAgent, οι εκπρόσωποι μπορούν να δουν αμέσως με ποιον επικοινωνούν. Προσθέστε πεδία σε κάθε επαφή για να αποθηκεύσετε δεδομένα πελατών, να δημιουργήσετε σημειώσεις, να έχετε εύκολη πρόσβαση στο προηγούμενο ιστορικό καρτελών – και να έχετε όλο το πλαίσιο που χρειάζεστε για να παρέχετε εξατομικευμένη υποστήριξη και να αξιοποιήσετε τις ευκαιρίες πωλήσεων.

Woman sitting in front of the desk thinking about the right solution

Μέρος μιας πολυκαναλικής πλατφόρμας επικοινωνίας

Το τηλεφωνικό κέντρο εισερχόμενων κλήσεων είναι μόνο ένα τμήμα μιας πιο πολύπλοκης λύσης γραφείου βοήθειας που περιλαμβάνει όλα τα κανάλια επικοινωνίας (omnichannel). Με το LiveAgent οι πελάτες σας μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας από οπουδήποτε. Όποια κανάλια και αν χρησιμοποιούν – email, τηλέφωνο, ζωντανή συνομιλία ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης – οι εκπρόσωποί σας μπορούν εύκολα, πρακτικά και αποτελεσματικά να διαχειριστούν όλες τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες από ένα μόνο μέρος μέσω ενός ενοποιημένου πίνακα χειρισμού και να παρέχουν μια απρόσκοπτη εμπειρία πελατών σε όλα τα κανάλια. Το λογισμικό συνοδεύεται από 180+ λειτουργίες, 40+ ενσωματώσεις και σχεδόν ατελείωτες επιλογές οι οποίες μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Πώς να επιλέξετε το καλύτερο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων κλήσεων

Αν ψάχνετε για δωρεάν λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων κλήσεων, το εργαλείο αυτό πιθανότατα θα διαθέτει περιορισμένη λειτουργικότητα. Κατά την έρευνα σας, δώστε προσοχή στο σύνολο των πιο σημαντικών χαρακτηριστικών όπως το IVR, τις επιλογές δρομολόγησης κλήσεων, τις απεριόριστες καταγραφές κλήσεων, τις αναφορές κ.λπ. Το εργαλείο θα πρέπει να είναι εύκολο στην εγκατάσταση και να δίνει τη δυνατότητα στις ομάδες υποστήριξης να ενεργοποιούν την πλήρη λειτουργικότητα του τηλεφωνικού κέντρου μέσα σε λίγα λεπτά, με λίγα μόνο κλικ.

Woman choosing and ordering an item from the menu

Σταθερό μηνιαίο τέλος, χωρίς επιπλέον χρεώσεις

Αποκτήστε πρόσβαση σε λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου που βασίζεται σε cloud με εισερχόμενες και εξερχόμενες δυνατότητες και χωρίς επιπλέον χρεώσεις για χρήση ανά λεπτό – απευθείας μέσα στη λύση του γραφείου βοήθειάς σας. Το LiveAgent δίνει αξία στα χρήματά σας με μια πλήρως διαφανή τιμολόγηση, που σας χρεώνει μόνο για την πραγματική χρήση ανά μήνα. Χωρίς μακροπρόθεσμες συμβάσεις, απλώς πληρώνετε όσο το χρησιμοποιείτε./p>

Package Name

Περιλαμβάνει τα πάντα

Ταιριάζει σε μικρές επιχειρήσεις, πρακτορεία, ακόμη και σε μεγάλες εταιρείες

$39 /mo

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

What is an inbound call center?

The inbound call center means that the business receives calls, usually from already existing customers. Therefore, it is either customer service or technical support dealing with these customers. On the other hand, an outbound call center focuses on acquiring new customers. Thus, it is usually the sales department's job.

How can I improve my inbound call center?

There are a couple of things your business can do to improve your inbound call center. The first thing to do is to provide proper training. The second is to give your agents the right tools. Your agents often use more time searching and switching between platforms, which can affect their workflow and workload if they do not have a proper help desk solution/software. Last, but certainly not least, motivate your agents with rewards and consistently engage with them. Ask for their opinions on their daily workflow and encourage new ideas for improvement.

How Will Call Center Software Help Your Business?

Call center software has hundreds of features that can transform your customer service workflow. For instance, IVR, Automatic Callback, or Call transfers are few standard ones that can influence how effectively your agents handle the calls. A major benefit of having call center software is that your business can improve customer satisfaction, increase sales, and enhance agent productivity.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo