Τι είναι η λειτουργία αυτόματης επανάκλησης;
Η λειτουργία αυτόματης επανάκλησης είναι μια λειτουργία τηλεφωνίας υπολογιστή που επιτρέπει στους καλούντες να ζητούν επανάκληση εάν η γραμμή είναι κατειλημμένη, εάν δεν υπάρχουν διαθέσιμοι εκπρόσωποι για να λάβουν την κλήση τους ή αν θέλουν απλώς να τους καλέσουν αργότερα.
Πώς λειτουργεί;
Ως χρήστης του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου VoIP του LiveAgent, μπορείτε να εφαρμόσετε τη λειτουργία επανάκλησης στο μενού IVR. Για παράδειγμα, το μενού IVR μπορεί να ακούγεται ως εξής:
«Πατήστε 1 για πωλήσεις
Πατήστε 2 για χρέωση
Πατήστε 3 για τεχνική υποστήριξη
Πατήστε 4 για να ζητήσετε επανάκληση»
Μόλις ο καλών ζητήσει επανάκληση, η κλήση θα τερματιστεί αμέσως. Ωστόσο, το LiveAgent θα διατηρήσει τον αριθμό τηλεφώνου του καλούντος στην ουρά καλούντων. Όταν ο αριθμός τηλεφώνου φτάσει στο μπροστινό μέρος της ουράς, το LiveAgent θα καλέσει αυτόματα τον αριθμό τηλεφώνου του καλούντος και θα τον συνδέσει με έναν καθορισμένο αντιπρόσωπο υποστήριξης.
Γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε επανάκληση;
Η εφαρμογή της λειτουργίας αυτόματης επανάκλησης στο εικονικό λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου θα σας επιτρέψει να παρέχετε καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες σας.
Επιπλέον, η ενσωμάτωση λογισμικού επανάκλησης πελατών στις λειτουργίες του τηλεφωνικού κέντρου δείχνει την αφοσίωσή σας στην παροχή εξαιρετικής υποστήριξης πελατών και συμβάλλει στην μια πιο αποτελεσματική διαδικασία επικοινωνίας.
- Η ύπαρξη μιας δυνατότητας επανάκλησης δείχνει ότι εκτιμάτε τον χρόνο του πελάτη σας
- Υποδεικνύει ότι η εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελεί προτεραιότητα για την εταιρεία σας
- Δείχνει ότι η εταιρεία σας προσπαθεί να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη σε κάθε σημείο επαφής
- Διασφαλίζει ότι οι αντιπρόσωποι σας παρέχουν ενδελεχή εξυπηρέτηση (με γνώση, εξατομικευμένη) κάθε φορά (χωρίς να βιάζεστε και να κάνετε λάθη λόγω του άγχους από τις μεγάλες ουρές κλήσεων)
Εφαρμογή λειτουργίας αυτόματης επανάκλησης του LiveAgent
Για να εφαρμόσετε τη λειτουργία επανάκλησης στο σενάριο IVR, ακολουθήστε τα εξής βήματα:
- Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο LiveAgent
- Μεταβείτε στην επιλογή Διαμόρφωση
- Κάντε κλικ στην επιλογή Κλήση
- Μεταβείτε στους Αριθμούς
- Κάντε κλικ στην Επεξεργασία υπάρχοντος αριθμού
- Επιλέξτε IVR
Ακολουθήστε τα βήματα που περιγράφονται στη γνωσιακή μας βάση με τον οδηγό ρύθμισης επανάκλησης
Κατεβάστε προηχογραφημένα μηνύματα IVR από την ενότητα “Λίστα γενικών ήχων IVR που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε” και μεταφορτώστε τα στο LiveAgent (ή εναλλακτικά ηχογραφήστε τα δικά σας μηνύματα μενού IVR)
- Κάντε κλικ στην Αποθήκευση
Πώς να ελέγξετε εάν λειτουργεί η δυνατότητα
Για να βεβαιωθείτε ότι το σενάριο IVR εκτελείται σωστά, ακολουθήστε τα εξής βήματα:
- Συνδεθείτε στο LiveAgent
- Καλέστε τον αριθμό τηλεφώνου που είναι συνδεδεμένος στον λογαριασμό σας LiveAgent και έχει ενεργή δέσμη ενεργειών IVR (συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας επανάκλησης)
- Ακούστε το μενού IVR
- Ακολουθήστε τις οδηγίες που δίνονται από το μενού IVR και πατήστε τον αριθμό του πληκτρολογίου κλήσης που ζητήσατε (Για παράδειγμα, “Πατήστε 4 για να ζητήσετε επανάκληση”)
- Σημειώστε ότι η κλήση τερματίζεται από τη σκοπιά του καλούντος
- Εξοικειωθείτε με τον τρόπο που η κλήση ηχεί μέσα στο LiveAgent (από την άποψη του αντιπροσώπου) έως ότου παραληφθεί ή τοποθετηθεί στην ουρά
- Απαντήστε στην κλήση ως αντιπρόσωπος
- Περιμένετε μέχρι το LiveAgent να καλέσει αυτόματα τον αριθμό τηλεφώνου του καλούντος
- Περιμένετε για μια αυτόματη επανάκληση (ως ο καλών)
- Απάντησε στην κλήση
Εάν μπορέσατε να αναδημιουργήσετε αυτά τα βήματα, είναι ασφαλές να πούμε ότι η λειτουργία επανάκλησης λειτουργεί και είναι έτοιμη να χρησιμοποιηθεί από τους πελάτες σας.
Μελέτες περιπτώσεων χαρακτηριστικών επανάκλησης
Αυξημένη ικανοποίηση πελατών
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, η ύπαρξη μιας επιλογής επανάκλησης μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την ικανοποίηση του πελάτη σας.
Ο μέσος πελάτης είναι πρόθυμος να περιμένει σε αναμονή έως και 5 λεπτά. Αφού περάσουν 5 λεπτά, τείνουν να απογοητεύονται, να κλείνουν το τηλέφωνο και να προσπαθούν να καλέσουν ξανά. Αυτό συχνά οδηγεί σε περαιτέρω δυσαρέσκεια των πελατών, η οποία συχνά μοιράζεται με άλλους μέσω των καναλιών κοινωνικών μέσων όπως το Twitter.
Τα αρνητικά σχόλια και οι κριτικές σχετικά με τους μεγάλους χρόνους αναμονής και τις ουρές κλήσεων μπορούν πραγματικά να καταστρέψουν τη φήμη σας στην εξυπηρέτηση πελατών. Ως εκ τούτου, η παροχή μιας εναλλακτικής λύσης όπως η επανάκληση είναι ένας μεγάλος συμβιβασμός. Ο πελάτης μπορεί να κλείσει την κλήση, να συνεχίσει τη μέρα του και να είναι σίγουρος ότι θα λάβει μια επανάκληση από την εταιρεία σας.
Είναι μια αμοιβαία επωφελής κατάσταση.
Μειώστε τα ποσοστά εγκαταλειμμένων κλήσεων
Μερικοί πελάτες απλά δεν έχουν την υπομονή να σας καλέσουν πολλές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας για να ελέγξουν εάν το τηλεφωνικό κέντρο σας είναι τελικά διαθέσιμο για να λάβουν την κλήση τους. Ως αποτέλεσμα, οι περισσότεροι πελάτες θα καλέσουν, θα περιμένουν σε αναμονή, και αφού εξαντληθεί η υπομονή τους, θα κλείσουν το τηλέφωνο και θα σταματήσουν να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών.
Τώρα, γιατί είναι κακό αυτό; Επειδή χάνετε πολλές ευκαιρίες πωλήσεων. Για παράδειγμα, φανταστείτε ότι βρίσκεστε στη βιομηχανία SaaS. Ένας από τους πιστούς πελάτες σας ενδιαφέρεται να αναβαθμίσει τη συνδρομή του, αλλά αντιμετωπίζει προβλήματα με τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς. Αποφασίζουν να σας καλέσουν, αλλά δεν μπορούν να σας καλέσουν λόγω του μεγάλου χρόνου αναμονής. Δεν υπάρχει επιλογή επιστροφής κλήσης. Περιμένουν σε αναμονή για λίγο ακόμα, αλλά τελικά, τα παρατάνε και αποφασίζουν ότι τελικά δεν χρειάζεται να αναβαθμίσουν τη συνδρομή τους.
Αυξημένη παραγωγικότητα αντιπροσώπων
Η εφαρμογή μιας λειτουργίας επανάκλησης μπορεί να βελτιώσει την παραγωγικότητα του αντιπροσώπου του κέντρου επικοινωνίας σας. Με ενεργοποιημένη τη λειτουργία επανάκλησης, οι εκπρόσωποι των τηλεφωνικών κέντρων δεν θα χρειάζεται να καλούν χειροκίνητα αριθμούς που ζήτησαν επανάκληση.
Αντίθετα, το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να καλέσει αυτόματα τους αριθμούς τηλεφώνου που ζήτησαν επανάκληση και να συνδέσει τους καλούντες με τους αντιπροσώπους του κέντρου επικοινωνίας. Αυτό θα εξοικονομήσει πολύ χρόνο και προσπάθεια στους αντιπροσώπους του τηλεφωνικού σας κέντρου μακροπρόθεσμα.
Παρακολούθηση στατιστικών κλήσεων
Το LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε και να επιβλέπετε τα στατιστικά των κλήσεων. Οι αναφορές κλήσεων μπορούν να είναι μια καλή ένδειξη του πόσο βελτιώθηκε η εξυπηρέτηση πελατών από την εφαρμογή της επιλογής επανάκλησης. Παρακολουθήστε τον αριθμό των αναπάντητων κλήσεων, των κλήσεων που εγκαταλείφθηκαν και των κλήσεων που απορρίφθηκαν, καθώς και το μέσο χρόνο αναμονής.
Η πρόσβαση σε αυτά τα στατιστικά στοιχεία μπορεί να σας βοηθήσει να λάβετε τις σωστές επιχειρηματικές αποφάσεις που θα βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών σας και με τη σειρά τους, θα αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών, την αφοσίωση και την αξία των πελατών σε όλη τη διάρκεια της ζωής σας.
Θέλετε να μάθετε περισσότερα για τη λειτουργία επανάκλησης;
Ρίξτε μια ματιά στο άρθρο της βάσης γνώσεων μας που περιγράφει ολόκληρη τη διαδικασία ενσωμάτωσης. Εναλλακτικά, επικοινωνήστε με τους αντιπροσώπους υποστήριξής μας μέσω ζωντανής συνομιλίας ή στείλτε μας email στη διεύθυνση support@liveagent.com.
Test our callback function during your free 30-day trial.
Discover all that our web based call center software has to offer. Free of charge. No credit card required.