Η σωστή εφαρμογή για κάθε επιχείρηση

Πλήρως επεκτάσιμο, ευέλικτο και προσαρμόσιμο στις ανάγκες σας.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Δημιουργήστε περισσότερα έσοδα

Δημιουργήστε αξέχαστες εμπειρίες πελατών που αυξάνουν τα έσοδα.

97%

Βελτιώστε την ικανοποίηση

Εντυπωσιάστε τους πελάτες σας με αστραπιαίες απαντήσεις.

16×

Ενισχύστε την αξία των πελατών

Κάντε περισσότερες πωλήσεις διατηρώντας τους πελάτες σας πιστούς στην εταιρεία σας.

Business background

Μία σύνθετη λύση για διαφορετικούς τύπους επιχειρήσεων

Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που προσαρμόζεται στις ανάγκες διαφορετικών επιχειρηματικών μοντέλων. Ανακαλύψτε πώς μπορεί να βοηθήσει την εταιρεία σας με την υποστήριξη πελατών.

  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022

Εξερευνήστε πώς το LiveAgent ταιριάζει στην κατηγορία σας

Προσεγγίστε και μετατρέψτε επισκέπτες ιστότοπων που περιηγούνται σε σελίδες υψηλής πρόθεσης χρησιμοποιώντας προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας σε λίγα δευτερόλεπτα.

Παρέχετε εύκολη πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες χρησιμοποιώντας μια ελκυστική πύλη αυτοεξυπηρέτησης που είναι εξοπλισμένη με συχνές ερωτήσεις και φόρουμ κοινότητας.

Κλιμακώστε τις προσπάθειες εξυπηρέτησης πελατών σας και αυτοματοποιήστε τις ροές εργασίας προτού η υποστήριξη των πελατών σας να γίνει αποπνικτική.

Δημιουργήστε εμπιστοσύνη προσφέροντας τα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας όσον αφορά την προστασία των δεδομένων των πελατών σας.

Μετατρέψτε την εξυπηρέτηση πελατών στο μεγαλύτερο πλεονέκτημά σας παρέχοντας εξατομικευμένες εμπειρίες που κάνουν τους πελάτες σας να θέλουν περισσότερα.

Εξοικονομήστε χρόνο και χρήμα με τη διαχείριση περισσότερων συνομιλιών πελατών ταυτόχρονα.

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

See why companies select LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Αναπτυχθείτε με τους καλύτερους

Γίνετε μέλος της συνεχώς αναπτυσσόμενης λίστας επιχειρήσεων που βασίζονται στο LiveAgent και προέρχονται από διαφορετικά επιχειρηματικά περιβάλλοντα. Μάθετε πώς εκμεταλλεύονται την πλατφόρμα επικοινωνίας πολλαπλών καναλιών και πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτήν. Το LiveAgent πληροί επίσης τις απαιτήσεις πολλών κλάδων. Γνωρίστε πώς και δείτε τον αντίκτυπό του.

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

Τι κάνει η υποστήριξη του κέντρου εξυπηρέτησης;

Η υποστήριξη του κέντρου εξυπηρέτησης παρέχει υποστήριξη πελατών, συνήθως χρησιμοποιώντας λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών. Επιπλέον, το λογισμικό επιτρέπει στους αντιπροσώπους να διαχειρίζονται όλες τις ερωτήσεις από μία πλατφόρμα.

Τι κάνει ένα καλό κέντρο εξυπηρέτησης;

Ένα καλό κέντρο εξυπηρέτησης παρέχει την απαραίτητη βοήθεια και γνώσεις για την επίλυση των προβλημάτων του πελάτη αμέσως. Επιπλέον, χρησιμοποιεί τα σωστά εργαλεία για τη διαχείριση όλων των αιτημάτων αποτελεσματικά.

Γιατί οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύσουν σε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης;

Το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών, τα έσοδα και τη διατήρηση πελατών για οποιοδήποτε μέγεθος επιχείρησης.

Related Articles to Επιχείρηση
Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών ξεκινά με το καλύτερο λογισμικό γραφείου βοήθειας. Δείτε τα πλεονεκτήματα του LiveAgent και ξεκινήστε να το χρησιμοποιείτε σε 5 λεπτά.

Παρέχετε εξαιρετικήεξυπηρέτηση πελατών.

Το LiveAgent είναι λογισμικό γραφείου βοήθειας που εξυπηρετεί περισσότερους από 150 εκατομμύρια χρήστες και 40.000 επιχειρήσεις παγκοσμίως. Με το LiveAgent μπορείτε να δημιουργήσετε περισσότερα έσοδα, να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών σας, να αυξήσετε την αξία των πελατών σας και να κάνετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους πραγματικότητα.

Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών ξεκινά με καλύτερο λογισμικό Κέντρου Εξυπηρέτησης. Δείτε τα οφέλη του LiveAgent και ξεκινήστε με αυτό σε 5 λεπτά.

Εύκολο στη χρήσηλογισμικό Κέντρου Εξυπηρέτησης

Το σύστημα καρτελών του LiveAgent μπορεί να συγκεντρώσει όλη την επικοινωνία σας και να την οργανώσει σε ένα μέρος, εξοικονομώντας μέχρι 95% περισσότερα χρήματα, χρόνο και πόρους. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις καρτέλες και παρέχετε οικονομική, αποτελεσματική και εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Εξερευνήστε μια συλλογή λογισμικών καρτελών που χρησιμοποιούνται περισσότερο στην αγορά. Επιλέξτε το ιδανικό εργαλείο καρτελών και ανεβάστε εξαιρετικά την εξυπηρέτηση πελατών.

Λογισμικό καρτελών

Το λογισμικό καρτελών είναι ένα βασικό εργαλείο για τη διαχείριση των εισερχόμενων αιτημάτων πελατών και τα συστήματα καρτελών μπορούν να προσφέρουν προστιθέμενη αξία σε κέντρο υποστήριξης. Στον παραπάνω οδηγό παρέχονται πληροφορίες για το καλύτερο λογισμικό καρτελών και πώς να το διαλέξετε.

Εύκολο στη χρήσηλογισμικό Κέντρου Εξυπηρέτησης

Το σύστημα καρτελών του LiveAgent είναι αποτελεσματικό, οικονομικό, και οργανώνει την επικοινωνία επικεντρωμένα. Μπορείτε να εξοικονομήσετε έως και 95% χρήματα, χρόνο και πόρους. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις καρτέλες και παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.

Εύκολο στη χρήσηλογισμικό Κέντρου Εξυπηρέτησης

Το LiveAgent είναι το ταχύτερο λογισμικό ενσωμάτωσης και ηγέτης του κλάδου στις πύλες κριτικών. Ανακαλύψτε γιατί είναι η καλύτερη επιλογή για την επιχείρησή σας. Επισκεφθείτε το κέντρο εξυπηρέτησης του LiveAgent και απολαύστε δωρεάν δοκιμή για 14 ημέρες.

Το Liveagent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για το smb το 2019. Οι μεγάλες επιχειρήσεις συχνά λαμβάνουν γρήγορα την επιστροφή της επένδυσης τους από το liveagent με τη δυνατότητα προβολής πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο.

Λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις

Το κέντρο εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις είναι σημαντικό για την αύξηση των εσόδων, τη διατήρηση των πελατών και τη βελτίωση της ροής εργασιών αντιπροσώπων. Το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης καθιστά ευκολότερο τον χειρισμό των αιτημάτων των πελατών και το αυτοματοποιημένο σύστημα διανομής βοηθά στη μείωση του κόστους και των χρόνων απόκρισης.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo