Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Η σωστή εφαρμογή για κάθε επιχείρηση

Πλήρως επεκτάσιμο, ευέλικτο και προσαρμόσιμο στις ανάγκες σας.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

30%

Δημιουργήστε περισσότερα έσοδα

Δημιουργήστε αξέχαστες εμπειρίες πελατών που αυξάνουν τα έσοδα.

97%

Βελτιώστε την ικανοποίηση

Εντυπωσιάστε τους πελάτες σας με αστραπιαίες απαντήσεις.

16×

Ενισχύστε την αξία των πελατών

Κάντε περισσότερες πωλήσεις διατηρώντας τους πελάτες σας πιστούς στην εταιρεία σας.

Business background

Μία σύνθετη λύση για διαφορετικούς τύπους επιχειρήσεων

Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που προσαρμόζεται στις ανάγκες διαφορετικών επιχειρηματικών μοντέλων. Ανακαλύψτε πώς μπορεί να βοηθήσει την εταιρεία σας με την υποστήριξη πελατών.

Εξερευνήστε πώς το LiveAgent ταιριάζει στην κατηγορία σας

Προσεγγίστε και μετατρέψτε επισκέπτες ιστότοπων που περιηγούνται σε σελίδες υψηλής πρόθεσης χρησιμοποιώντας προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας σε λίγα δευτερόλεπτα.

Μάθετε περισσότερα

Παρέχετε εύκολη πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες χρησιμοποιώντας μια ελκυστική πύλη αυτοεξυπηρέτησης που είναι εξοπλισμένη με συχνές ερωτήσεις και φόρουμ κοινότητας.

Μάθετε περισσότερα

Κλιμακώστε τις προσπάθειες εξυπηρέτησης πελατών σας και αυτοματοποιήστε τις ροές εργασίας προτού η υποστήριξη των πελατών σας να γίνει αποπνικτική.

Μάθετε περισσότερα

Δημιουργήστε εμπιστοσύνη προσφέροντας τα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας όσον αφορά την προστασία των δεδομένων των πελατών σας.

Μάθετε περισσότερα

Μετατρέψτε την εξυπηρέτηση πελατών στο μεγαλύτερο πλεονέκτημά σας παρέχοντας εξατομικευμένες εμπειρίες που κάνουν τους πελάτες σας να θέλουν περισσότερα.

Μάθετε περισσότερα

Εξοικονομήστε χρόνο και χρήμα με τη διαχείριση περισσότερων συνομιλιών πελατών ταυτόχρονα.

Μάθετε περισσότερα

Δείτε γιατί οι εταιρείες επιλέγουν το LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Αναπτυχθείτε με τους καλύτερους

Γίνετε μέλος της συνεχώς αναπτυσσόμενης λίστας επιχειρήσεων που βασίζονται στο LiveAgent και προέρχονται από διαφορετικά επιχειρηματικά περιβάλλοντα. Μάθετε πώς εκμεταλλεύονται την πλατφόρμα επικοινωνίας πολλαπλών καναλιών και πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτήν.

Το LiveAgent πληροί επίσης τις απαιτήσεις πολλών κλάδων. Γνωρίστε πώς και δείτε τον αντίκτυπό του.

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

Τι κάνει η υποστήριξη του κέντρου εξυπηρέτησης;

Η υποστήριξη του κέντρου εξυπηρέτησης παρέχει υποστήριξη πελατών, συνήθως χρησιμοποιώντας λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών. Επιπλέον, το λογισμικό επιτρέπει στους αντιπροσώπους να διαχειρίζονται όλες τις ερωτήσεις από μία πλατφόρμα.

Τι κάνει ένα καλό κέντρο εξυπηρέτησης;

Ένα καλό κέντρο εξυπηρέτησης παρέχει την απαραίτητη βοήθεια και γνώσεις για την επίλυση των προβλημάτων του πελάτη αμέσως. Επιπλέον, χρησιμοποιεί τα σωστά εργαλεία για τη διαχείριση όλων των αιτημάτων αποτελεσματικά.

Γιατί οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύσουν σε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης;

Το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών, τα έσοδα και τη διατήρηση πελατών για οποιοδήποτε μέγεθος επιχείρησης.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo