Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Η σωστή εφαρμογή για επιχειρήσεις

Πλήρως επεκτάσιμο, ευέλικτο και προσαρμόσιμο στις ανάγκες σας.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7   
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

30%

Δημιουργήστε περισσότερα έσοδα

Δημιουργήστε αξέχαστες εμπειρίες πελατών που αυξάνουν τα έσοδα.

97%

Βελτιώστε την ικανοποίηση

Εντυπωσιάστε τους πελάτες σας με αστραπιαίες απαντήσεις.

16×

Ενισχύστε την αξία των πελατών

Κάντε περισσότερες πωλήσεις διατηρώντας τους πελάτες σας πιστούς στην εταιρεία σας.

Business background

Λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις

Γίνετε μέλος της ευρείας γκάμας επιτυχημένων επιχειρήσεων του LiveAgent και βασιστείτε στο πιο εξελιγμένο και #1 λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για μικρομεσαίες επιχειρήσεις το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους γρηγορότερα με το LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Person holding gift

Αναβαθμίστε την επιχείρησή σας με ευκολία

Γνωρίζουμε ότι η ενσωμάτωση μιας τόσο σύνθετης λύσης όπως το LiveAgent απαιτεί συγκεκριμένες διαδικασίες και κανόνες που πρέπει να πληρούνται στις περισσότερες επιχειρήσεις. Με τη λύση μας μπορείτε να προσθέσετε και να αφαιρέσετε αντιπροσώπους με βάση τον απαιτούμενο φόρτο υποστήριξης, την εποχικότητα ή τις εσωτερικές αλλαγές δομής. Δώστε τη δυνατότητα στους καλύτερους αντιπροσώπους σας να ανταμειφθούν τη σωστή στιγμή και αφήστε τους άλλους να ξεκουραστούν όταν υπάρχουν λιγότερα αιτήματα.

Υλοποίηση χωρίς προβλήματα

Το LiveAgent λειτουργεί σε ξεχωριστό πίνακα ελέγχου και βελτιστοποιεί δεδομένα από πολλές πηγές επιχειρήσεων σε ενιαία συγκεντρωτικά εισερχόμενα. Είτε πρόκειται για ιστότοπους, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πύλη πελατών, email ή υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου, το LiveAgent διευκολύνει την υλοποίηση κάθε καναλιού σε συγκεκριμένο τμήμα της εταιρείας. Μπορείτε επίσης να βοηθηθείτε με προηγμένες δυνατότητες, όπως έτοιμα μηνύματα για εξοικονόμηση χρόνου.

Implementation without issues
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Προσαρμόστε τον πίνακα ελέγχου σας

Οι επιχειρήσεις συνήθως έχουν συγκεκριμένες απαιτήσεις για δυνατότητες και προσαρμογές βάσει των εσωτερικών πολιτικών και διαδικασιών τους. Έχουμε αναπτύξει το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης έχοντας αυτό κατά νου και προσφέρουμε προσαρμόσιμη λύση που θα ανταποκρίνεται στην προτιμώμενη ροή εργασίας σας και όχι το αντίστροφο. Επιπλέον, οι μεγάλες επιχειρήσεις λαμβάνουν συχνά την απόδοση επένδυσής τους από το LiveAgent γρήγορα με τη δυνατότητα προβολής πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο, η οποία τους επιτρέπει να προετοιμάσουν την απάντηση γρηγορότερα.

Ενεργητική επικοινωνία σε προσιτή τιμή

Απλοποιήστε την επικοινωνία με μια υπηρεσία ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων που είναι το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας. Ενισχύστε τους αντιπροσώπους υποστήριξής σας με τη δυνατότητα προσέγγισης πελατών σε πολλές συσκευές με προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας. Οι επιχειρηματικές προσφορές δεν διεξάγονται πλέον σε τοπική κλίμακα. Επεκταθείτε σε παγκόσμιο επίπεδο, προσαρμόστε τα widget σας και καλωσορίστε διεθνείς πελάτες στην προτιμώμενη γλώσσα τους.

Live chat as a part of the help desk software

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.

badges

Πώς θα επωφεληθεί η επιχείρηση σας από την εφαρμογή του LiveAgent;

euro

Αυξήστε την ικανοποίηση

Δώστε στους πελάτες σας την ελευθερία να επικοινωνήσουν μαζί σας σε οποιοδήποτε κανάλι τους αρέσει – είτε πρόκειται για ζωντανή συνομιλία, email, τηλέφωνο ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

increase

Βελτίωση με τα δεδομένα

Χρησιμοποιήστε αναλυτικά στοιχεία για να παρακολουθείτε την απόδοσή σας, να εντοπίζετε επαναλαμβανόμενα προβλήματα και να δημιουργήσετε ενεργές πληροφορίες και σχέδια βελτίωσης.

icon lightbulb

Βελτιώστε την παραγωγικότητα

Παρέχετε ταχύτερη υποστήριξη πελατών μέσω ζωντανής συνομιλίας, διαδραστικής τεχνολογίας φωνητικής απόκρισης (ΔΦΑ) και μοναδικών πληροφοριών CRM.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Αποτελεσματική κατανομή πόρων

Η σωστή κατανομή και διαχείριση των πόρων είναι ζωτικής σημασίας για τη γενική ευημερία οποιασδήποτε εταιρείας. Το LiveAgent σας παρέχει την ευελιξία να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών με βάση τις ανάγκες σας, την τρέχουσα σεζόν ή χρονική περίοδο του έτους. Ποτέ μην δεσμεύετε την επιχείρησή σας με αυστηρούς κανόνες. Το LiveAgent σας δίνει τη δυνατότητα να αποφασίσετε πού να επενδύσετε το χρόνο και τα οικονομικά σας. Η απόδοση της επένδυσης του κέντρου εξυπηρέτησης για τις επιχειρήσεις μπορεί να φανεί γρήγορα με τη μορφή αυξημένης ευτυχίας και πίστης των πελατών.

Προηγμένες δυνατότητες αυτοματισμού

Οι επαναλαμβανόμενες εργασίες και δραστηριότητες γίνονται γρήγορα βαρετές και καταναλώνουν χρόνο & πόρους. Οι αντιπρόσωποι υποστήριξής σας θα πρέπει να επικεντρώνονται στην αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπων και να παρέχουν την απαραίτητη υποστήριξη εκεί. Αυτές οι μικρές, αλλά εξαιρετικά απαραίτητες εργασίες μπορούν να γίνουν μέσω ισχυρών δυνατοτήτων αυτοματισμού, όπως έτοιμα μηνύματα, κανόνες χρόνου, προκαθορισμένες απαντήσεις ή ακόμη και ΣΕΥ. Κάντε την καθημερινή σας ζωή πιο εύκολη με το κατάλληλο κέντρο εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Απρόσκοπτη επίλυση αιτημάτων πελατών

Οι πελάτες αναμένουν ότι τα προβλήματά τους θα επιλυθούν άμεσα και χωρίς εμπόδια, ανεξάρτητα από την πλατφόρμα που έχουν χρησιμοποιήσει για να επικοινωνήσουν με τις εταιρείες. Η παροχή απρόσκοπτης εμπειρίας σε όλα τα ψηφιακά κανάλια σας για αυτά φέρνει θετικό αντίκτυπο στην εταιρεία και την επιχείρησή σας γενικά. Αφήστε το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης να συνδυάσει όλα τα σημεία σας σε ένα συγκεντρωτικό φάκελο εισερχομένων και να εστιάσετε στα σημαντικά πράγματα. Ξεκινήστε τη συζήτηση σε ζωντανή συνομιλία, συνεχίστε με email και ολοκληρώστε το πρόβλημα μέσω κλήσης, όλα από το ίδιο μέρος.

Η καλύτερη επιλογή της αγοράς

Το δωρεάν πρόγραμμα του LiveAgent προσφέρει δωρεάν γνωσιακή βάση μεταξύ άλλων λειτουργιών. Με πρόγραμμα επί πληρωμή, μπορείτε να αποκτήσετε ακόμα περισσότερα σε μια λογική τιμή.

Καρτέλα+Συνομιλία

Καρτέλα+Συνομιλία

Καρτέλα+Συνομιλία

$ 39/μήνα

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Ανακαλύψτε πώς μπορείτε να εξοικονομήσετε περισσότερα χρήματα με τον υπολογιστή μας και επιλέξτε το σωστό σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης για την ομάδα υποστήριξης πελατών σας.

You Will Be in Good Hands!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

Τι είναι ένα κέντρο εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις;

Ένα κέντρο εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις είναι η βοήθεια που παρέχει η εταιρεία στους πελάτες. Η διαχείριση των αιτημάτων των πελατών γίνεται συνήθως μέσω λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών, το οποίο συγκεντρώνει όλη την επικοινωνία σε μια ενιαία πλατφόρμα. Ως εκ τούτου, η εταιρεία μπορεί να διαχειριστεί αποτελεσματικά και αποδοτικά όλες τις ερωτήσεις των πελατών.

Πώς λειτουργεί το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις;

Το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις συγκεντρώνει αυτόματα όλη την επικοινωνία των πελατών σε μια διεπαφή. Για παράδειγμα, email, ζωντανές συνομιλίες, έρευνες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, κλήσεις και πολλά άλλα. Επιπλέον, το λογισμικό μπορεί να αυτοματοποιήσει πολλές εργασίες για να δημιουργήσει μια αποτελεσματική ροή εργασίας αντιπροσώπου. Οι πιο αξιοσημείωτες δυνατότητες είναι οι ΣΕΥ, η αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών, η πύλη πελατών και οι έτοιμες απαντήσεις.

Ποια είναι τα οφέλη από ένα κέντρο εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις;

Τα οφέλη του κέντρου εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις περιλαμβάνουν αυξημένα έσοδα, ικανοποίηση πελατών, διατήρηση πελατών, αποτελεσματική ροή εργασιών αντιπροσώπων, μειωμένο κόστος και μικρότερους χρόνους απόκρισης.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo