Η σωστή εφαρμογή για επιχειρήσεις

Πλήρως επεκτάσιμο, ευέλικτο και προσαρμόσιμο στις ανάγκες σας.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Δημιουργήστε περισσότερα έσοδα

Δημιουργήστε αξέχαστες εμπειρίες πελατών που αυξάνουν τα έσοδα.

97%

Βελτιώστε την ικανοποίηση

Εντυπωσιάστε τους πελάτες σας με αστραπιαίες απαντήσεις.

16×

Ενισχύστε την αξία των πελατών

Κάντε περισσότερες πωλήσεις διατηρώντας τους πελάτες σας πιστούς στην εταιρεία σας.

Business background

Λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις

Γίνετε μέλος της ευρείας γκάμας επιτυχημένων επιχειρήσεων του LiveAgent και βασιστείτε στο πιο εξελιγμένο και #1 λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για μικρομεσαίες επιχειρήσεις το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους γρηγορότερα με το LiveAgent.

  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
Person holding gift

Αναβαθμίστε την επιχείρησή σας με ευκολία

Γνωρίζουμε ότι η ενσωμάτωση μιας τόσο σύνθετης λύσης όπως το LiveAgent απαιτεί συγκεκριμένες διαδικασίες και κανόνες που πρέπει να πληρούνται στις περισσότερες επιχειρήσεις. Με τη λύση μας μπορείτε να προσθέσετε και να αφαιρέσετε αντιπροσώπους με βάση τον απαιτούμενο φόρτο υποστήριξης, την εποχικότητα ή τις εσωτερικές αλλαγές δομής. Δώστε τη δυνατότητα στους καλύτερους αντιπροσώπους σας να ανταμειφθούν τη σωστή στιγμή και αφήστε τους άλλους να ξεκουραστούν όταν υπάρχουν λιγότερα αιτήματα. Κάντε τους πελάτες και τους αντιπροσώπους σας χαρούμενους και ικανοποιημένους με τα οφέλη του λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης που παρέχουμε.

Υλοποίηση χωρίς προβλήματα

Το LiveAgent λειτουργεί σε ξεχωριστό πίνακα ελέγχου και βελτιστοποιεί δεδομένα από πολλές πηγές επιχειρήσεων σε ενιαία συγκεντρωτικά εισερχόμενα. Είτε πρόκειται για ιστότοπους, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πύλη πελατών, email ή υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου, το LiveAgent διευκολύνει την υλοποίηση κάθε καναλιού σε συγκεκριμένο τμήμα της εταιρείας. Μπορείτε επίσης να βοηθηθείτε με προηγμένες δυνατότητες, όπως έτοιμα μηνύματα για εξοικονόμηση χρόνου.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα τυποποιημένα μηνύματα
Woman on phone in shopping cart
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Προσαρμόστε τον πίνακα ελέγχου σας

Οι επιχειρήσεις συνήθως έχουν συγκεκριμένες απαιτήσεις για δυνατότητες και προσαρμογές βάσει των εσωτερικών πολιτικών και διαδικασιών τους. Έχουμε αναπτύξει το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης έχοντας αυτό κατά νου και προσφέρουμε προσαρμόσιμη λύση που θα ανταποκρίνεται στην προτιμώμενη ροή εργασίας σας και όχι το αντίστροφο. Επιπλέον, οι μεγάλες επιχειρήσεις λαμβάνουν συχνά την απόδοση επένδυσής τους από το LiveAgent γρήγορα με τη δυνατότητα προβολής πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο, η οποία τους επιτρέπει να προετοιμάσουν την απάντηση γρηγορότερα.

Ενεργητική επικοινωνία σε προσιτή τιμή

Απλοποιήστε την επικοινωνία με μια υπηρεσία ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων που είναι το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας. Ενισχύστε τους αντιπροσώπους υποστήριξής σας με τη δυνατότητα προσέγγισης πελατών σε πολλές συσκευές με προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας. Οι επιχειρηματικές προσφορές δεν διεξάγονται πλέον σε τοπική κλίμακα. Επεκταθείτε σε παγκόσμιο επίπεδο, προσαρμόστε τα widget σας και καλωσορίστε διεθνείς πελάτες στην προτιμώμενη γλώσσα τους.

LiveAgent - Live chat as a part of the help desk software

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.

Πώς θα επωφεληθεί η επιχείρηση σας από την εφαρμογή του LiveAgent;

Αυξήστε την ικανοποίηση

Δώστε στους πελάτες σας την ελευθερία να επικοινωνήσουν μαζί σας σε οποιοδήποτε κανάλι τους αρέσει – είτε πρόκειται για ζωντανή συνομιλία, email, τηλέφωνο ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Βελτίωση με τα δεδομένα

Χρησιμοποιήστε αναλυτικά στοιχεία για να παρακολουθείτε την απόδοσή σας, να εντοπίζετε επαναλαμβανόμενα προβλήματα και να δημιουργήσετε ενεργές πληροφορίες και σχέδια βελτίωσης.

Βελτιώστε την παραγωγικότητα

Παρέχετε ταχύτερη υποστήριξη πελατών μέσω ζωντανής συνομιλίας, διαδραστικής τεχνολογίας φωνητικής απόκρισης (ΔΦΑ) και μοναδικών πληροφοριών CRM.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Αποτελεσματική κατανομή πόρων

Η σωστή κατανομή και διαχείριση των πόρων είναι ζωτικής σημασίας για τη γενική ευημερία οποιασδήποτε εταιρείας. Το LiveAgent σας παρέχει την ευελιξία να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών με βάση τις ανάγκες σας, την τρέχουσα σεζόν ή χρονική περίοδο του έτους. Ποτέ μην δεσμεύετε την επιχείρησή σας με αυστηρούς κανόνες. Το LiveAgent σας δίνει τη δυνατότητα να αποφασίσετε πού να επενδύσετε το χρόνο και τα οικονομικά σας. Η απόδοση της επένδυσης του κέντρου εξυπηρέτησης για τις επιχειρήσεις μπορεί να φανεί γρήγορα με τη μορφή αυξημένης ευτυχίας και πίστης των πελατών.

Προηγμένες δυνατότητες αυτοματισμού

Οι επαναλαμβανόμενες εργασίες και δραστηριότητες γίνονται γρήγορα βαρετές και καταναλώνουν χρόνο & πόρους. Οι αντιπρόσωποι υποστήριξής σας θα πρέπει να επικεντρώνονται στην αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπων και να παρέχουν την απαραίτητη υποστήριξη εκεί. Αυτές οι μικρές, αλλά εξαιρετικά απαραίτητες εργασίες μπορούν να γίνουν μέσω ισχυρών δυνατοτήτων αυτοματισμού, όπως έτοιμα μηνύματα, κανόνες χρόνου, προκαθορισμένες απαντήσεις ή ακόμη και ΣΕΥ. Κάντε την καθημερινή σας ζωή πιο εύκολη με το κατάλληλο κέντρο εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Απρόσκοπτη επίλυση αιτημάτων πελατών

Οι πελάτες αναμένουν ότι τα προβλήματά τους θα επιλυθούν άμεσα και χωρίς εμπόδια, ανεξάρτητα από την πλατφόρμα που έχουν χρησιμοποιήσει για να επικοινωνήσουν με τις εταιρείες. Η παροχή απρόσκοπτης εμπειρίας σε όλα τα ψηφιακά κανάλια σας για αυτά φέρνει θετικό αντίκτυπο στην εταιρεία και την επιχείρησή σας γενικά. Αφήστε το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης να συνδυάσει όλα τα σημεία σας σε ένα συγκεντρωτικό φάκελο εισερχομένων και να εστιάσετε στα σημαντικά πράγματα. Ξεκινήστε τη συζήτηση σε ζωντανή συνομιλία, συνεχίστε με email και ολοκληρώστε το πρόβλημα μέσω κλήσης, όλα από το ίδιο μέρος.

Η καλύτερη επιλογή της αγοράς

Το δωρεάν πρόγραμμα του LiveAgent προσφέρει δωρεάν γνωσιακή βάση μεταξύ άλλων λειτουργιών. Με πρόγραμμα επί πληρωμή, μπορείτε να αποκτήσετε ακόμα περισσότερα σε μια λογική τιμή.

Δοκιμή 30 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$9 μήνας

Small επιχείρηση

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 διευθύνσεις email
  • 3 φόρμες επικοινωνίας
  • 1 κλειδί API
$29 μήνας

Medium επιχείρηση

  • Όλα στο πρόγραμμα Small και επιπλέον
  • 10 διευθύνσεις email
  • 3 κουμπιά ζωντανής συνομιλίας
  • Διαχείριση τμημάτων
0$ μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 φόρμα επικοινωνίας

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Ανακαλύψτε πώς μπορείτε να εξοικονομήσετε περισσότερα χρήματα με τον υπολογιστή μας και επιλέξτε το σωστό σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης για την ομάδα υποστήριξης πελατών σας.

Σχετικά Άρθρα μεΕπιχείρηση
Το LiveAgent θα επισημάνει αυτόματα αυτές τις καρτέλες και θα τις ταξινομήσει βάσει προτεραιότητας. Η κατάσταση καρτέλας ονομάζεται επίσης στάδιο καρτέλας.

Κατάσταση καρτέλας

Ο υποστηρικτής επωνυμίας διαδίδει την επωνυμία με κοινωνική επιρροή. Το LiveAgent παρέχει λύσεις διαχείρισης παραπόνων, email και τηλεφωνικών κέντρων. Επίσης, παρέχει υποστήριξη και επισυνάψεις σε άρθρα.

Βελτιώστε τη λειτουργική σας αποτελεσματικότητα ενσωματώνοντας απρόσκοπτα το LCRcom με το LiveAgent. Βελτιώστε τις ροές εργασιών επικοινωνίας με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη εξυπηρέτηση και αυξημένη λειτουργική παραγωγικότητα.

LCRcom Grupo Aire

Η LCRcom ενσωματώνεται στο Grupo Aire και προσφέρει καινοτόμες λ

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Ανάπτυξη

Οι πελάτες είναι ουσιαστικοί για τις πωλήσεις. Η LiveAgent προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις και ενημερώσεις στο σύστημά της.

Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

Κανάλι υποστήριξης

Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

Η υποστήριξη λογισμικού είναι η βοήθεια, της οποίας τον χειρισμό αναλαμβάνει κάποιος δημιουργός λογισμικού ή κάποιος εκπρόσωπος. Είναι ένας χώρος εργασίας ή μια υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες (πελάτες, υπαλλήλους).

Υποστήριξη λογισμικού

Η υποστήριξη λογισμικού παρέχει τεχνική βοήθεια μετά την πώληση για επίλυση προβλημάτων λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής γλώσσας.

Το κέντρο εξυπηρέτησης (που ονομάζεται επίσης portal Γνωσιακής Βάσης/Πελατών) είναι ένας ιστότοπος που έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία για να βοηθήσει τους πελάτες με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Κέντρο εξυπηρέτησης

Το κέντρο εξυπηρέτησης βοηθά τους πελάτες με προβλήματα, παρέχοντας γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις. Μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και να μειώσει τα ερωτήματά τους.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x