Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών

Ποια είναι τα εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών;

Υπάρχουν πολλές λύσεις εξυπηρέτησης πελατών, που μπορούν να είναι αποτελεσματικές για την εταιρεία σας. Οι διευθυντές πρέπει να έχουν μια επισκόπηση σχετικά με τις επιδόσεις των εκπροσώπων των πελατών και πρέπει να αναλύουν δεδομένα. Είναι απαραίτητο να κατανοήσουμε τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα των πελατών και να τις καταγράψουν. Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, απαντήστε στα σχόλια και συζητήστε μαζί τους. Τελευταίο, αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, να έχετε σωστά εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών.

Φόρουμ, διαδικτυακές κοινότητες, ζωντανή συνομιλία, εφαρμογές για κινητά, κοινωνικά μέσα και πολλά άλλα. Τα εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών μπορούν να αποτελέσουν έναν εξαιρετικό τρόπο υποστήριξης των πελατών.

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς ορίζονται τα εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών;

Τα εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών είναι εργαλεία που χρησιμοποιούνται στην εξυπηρέτηση πελατών. Χάρη σε αυτά, ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με τους αντιπροσώπους της εταιρείας, να αναφέρει πρόβλημα, παράπονο ή ερώτηση. Μπορεί επίσης να επικοινωνήσει με άλλους πελάτες εάν υπάρχει τέτοια ανάγκη και η εταιρεία εγγυάται μια τέτοια δυνατότητα.

Ποια είναι τα πιο δημοφιλή εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών;

Προκειμένου να διασφαλιστεί το υψηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών, είναι απαραίτητο να του παρέχετε τις κατάλληλες μορφές επικοινωνίας. Τα πιο δημοφιλή εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών είναι επί του παρόντος διαδικτυακές κοινότητες και φόρουμ συζήτησης όπου ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με άλλους πελάτες, αλλά και με ειδικούς και εκπροσώπους εταιρειών. Ένα άλλο σημαντικό εργαλείο είναι η ζωντανή συνομιλία, η οποία σας επιτρέπει να έχετε μια συνομιλία σε πραγματικό χρόνο και να λάβετε μια απάντηση άμεσα, εκείνη τη στιγμή. Ένα άλλο εργαλείο είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία χρησιμοποιούνται τόσο για τη διεξαγωγή εκστρατειών μάρκετινγκ όσο και για πωλήσεις, για επικοινωνία με τον πελάτη, αλλά και για τη δημιουργία συνεχούς διαφήμισης. Οι εύληπτες εφαρμογές για κινητά είναι επίσης ένα σημαντικό εργαλείο που διευκολύνει την εξυπηρέτηση των πελατών και την εμπειρία του πελάτη με την εταιρεία.

Ποια εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών παρέχει το LiveAgent;

Το LiveAgent παρέχει ολόκληρη τη σουίτα εργαλείων που απαιτούνται για την υποστήριξη πελατών. Συνδέεται με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενσωματώνει τη ζωντανή συνομιλία, τη συνομιλία μέσω βίντεο, τις τηλεφωνικές κλήσεις, τα e-mail, την επικοινωνία με τη βοήθεια του slack ή τη δυνατότητα δημιουργίας ενός φόρουμ. Στο LiveAgent θα βρείτε όλα τα εργαλεία που χρειάζεστε στην καθημερινή, 24/7 υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μας.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo