Ποια είναι τα εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών;
Υπάρχουν πολλές λύσεις εξυπηρέτησης πελατών, που μπορεί να είναι αποτελεσματικές για την εταιρεία σας. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις χρήσης για διάφορα εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών. Από την άποψη των εσωτερικών συστημάτων, εργαλεία όπως η διαχείριση ροής εργασιών επιτρέπουν στους διαχειριστές να έχουν μια επισκόπηση της απόδοσης των εκπροσώπων πελατών και να αναλύουν δεδομένα.
Εάν είστε μια επιχείρηση με επίκεντρο τον πελάτη, είναι απαραίτητο να κατανοήσετε τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των πελατών και να τα σημειώσετε. Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, απαντήστε σε σχόλια και συζητήστε μαζί τους.
Από λύσεις λογισμικού κέντρου υποστήριξης, μέχρι ζωντανή συνομιλία, υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μια φόρμα πληροφοριών πελατών, φόρουμ κοινότητας και εφαρμογές για κινητά , αυτά τα εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών προσφέρουν πολλές ευκαιρίες στις επιχειρήσεις να έρθουν πιο κοντά στους πελάτες τους.
Ορισμένα συστήματα λογισμικού κέντρου υποστήριξης, όπως το LiveAgent, προσφέρουν πολλά από αυτά τα εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών κάτω από την ίδια στέγη, όχι μόνο για τη διευκόλυνση των επιχειρήσεων αλλά και για την παροχή καλύτερων εμπειριών στους πελάτες.
Frequently asked questions
Πώς ορίζονται τα εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών;
Τα εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών είναι εργαλεία που χρησιμοποιούνται στην εξυπηρέτηση πελατών. Χάρη σε αυτά, ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με τους εκπροσώπους της εταιρείας, να αναφέρει ένα πρόβλημα, παράπονο ή ερώτηση. Μπορεί επίσης να δημιουργήσει επαφή με άλλους πελάτες εάν υπάρχει τέτοια ανάγκη και η εταιρεία εγγυάται μια τέτοια δυνατότητα.
Ποια είναι τα πιο δημοφιλή εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών;
Προκειμένου να διασφαλιστεί το υψηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών, είναι απαραίτητο να του παρέχετε τις κατάλληλες μορφές επικοινωνίας. Τα πιο δημοφιλή εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών είναι επί του παρόντος διαδικτυακές κοινότητες και φόρουμ συζήτησης όπου ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με άλλους πελάτες, αλλά και με ειδικούς και εκπροσώπους εταιρειών. Ένα άλλο σημαντικό εργαλείο είναι η ζωντανή συνομιλία, η οποία σας επιτρέπει να έχετε μια συνομιλία σε πραγματικό χρόνο και να λάβετε μια απάντηση άμεσα, εκείνη τη στιγμή. Ένα άλλο εργαλείο είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία χρησιμοποιούνται τόσο για τη διεξαγωγή εκστρατειών μάρκετινγκ όσο και για πωλήσεις, για επικοινωνία με τον πελάτη, αλλά και για τη δημιουργία συνεχούς διαφήμισης. Οι εύληπτες εφαρμογές για κινητά είναι επίσης ένα σημαντικό εργαλείο που διευκολύνει την εξυπηρέτηση των πελατών και την εμπειρία του πελάτη με την εταιρεία.
Ποια εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών παρέχει το LiveAgent;
Το LiveAgent παρέχει ολόκληρη τη σειρά εργαλείων που απαιτούνται για την υποστήριξη πελατών. Συνδέεται με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ζωντανή συνομιλία, συνομιλία μέσω βίντεο, τηλεφωνικές κλήσεις, e-mail, επικοινωνία με τη βοήθεια του slack ή τη δυνατότητα δημιουργίας φόρουμ. Στο LiveAgent θα βρείτε όλα τα εργαλεία που χρειάζεστε στην καθημερινή, 24/7 εξυπηρέτηση πελατών μας.
Expert note
Για βέλτιστη εξυπηρέτηση πελατών, χρησιμοποιήστε ποικίλα εργαλεία όπως Live chat, Κέντρο Υποστήριξης και Γνωσιακή Βάση.

Πρότυπα απάντησης σε ερωτήσεις Ωραρίου λειτουργίας/Εξυπηρέτησης πελατών
Η παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών με μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να οδηγήσει στην απόκτηση περισσότερων πελατών. Απαιτείται όμως οργανωμένη διαδικασία και ενημέρωση των χρηστών για τις ώρες εξυπηρέτησης. Η παροχή βοήθειας μέσω κοινωνικών μέσων μειώνει το κόστος εξυπηρέτησης πελατών.
Εισαγωγή σε μια ακαδημία εξυπηρέτησης πελατών
Η επιλογή δώρων για πελάτες μπορεί να βελτιώσει την ανταπόκρισή τους. Προσφέρετε διαφορετικά δώρα από την περίοδο των γιορτών για να αυξήσετε τις πιθανότητες να μην χαθεί το δώρο στο σωρό και δημιουργήστε από στόμα σε στόμα διαφήμιση.
Τι είναι η εξυπηρέτηση πελατών;
Το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να επιτρέπει τη συλλογή πληροφοριών πελατών, την αυτοματοποίηση διαδικασιών και την καταγραφή κλήσεων για ποιοτικούς, εκπαιδευτικούς και νομικούς σκοπούς. Το λογισμικό θα πρέπει να ευνοεί την ενσωμάτωση με άλλες πλατφόρμες και να προσφέρει 24/7 υποστήριξη. Επιπρόσθετα, πρέπει να δημιουργεί μια φόρμα σχολίων και να επιτρέπει στους χρήστες να αυτοματοποιούν επαναλαμβανόμενες διαδικασίες για την ανακάλυψη τάσεων, μοτίβων και λύσεων.
Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών
Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επικοινωνία, ανάλυση υποστήριξης πελατών και υποβολή αναφορών. Ρίξτε μια ματιά στο κέντρο εξυπηρέτησης του LiveAgent.