Λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης χωρίς άγχος

Καθίστε αναπαυτικά & χαλαρώστε καθώς το LiveAgent μετατρέπει όλες τις ειδοποιήσεις σε καρτέλες.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Χρησιμοποιείται από
Social

Υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέσα στο κέντρο εξυπηρέτησης

Συνδέστε τα κανάλια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το LiveAgent και οργανώστε όλα τα αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών σε μία αξιόπιστη λύση. Το σύστημα καρτελών LiveAgent σάς επιτρέπει να διαχειρίζεστε καρτέλες από το Facebook, το Instagram, το Twitter και το Viber σε ένα βολικό μέρος. Με μια πλήρως εξοπλισμένη πλατφόρμα επικοινωνίας και το εργαλείο κέντρου εξυπηρέτησης σε ένα, διατηρήστε τις κοινωνικές σας αλληλεπιδράσεις σε υψηλά επίπεδα.

  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022
  • Υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέσα στο κέντρο εξυπηρέτησης - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.

Κοινωνική υποστήριξη

Η εξυπηρέτηση πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι μια σχετικά νέα κατηγορία λογισμικού. Αυτό το σύστημα σάς δίνει τη δυνατότητα να επικοινωνείτε αποτελεσματικά με το κοινό σας συγκεντρώνοντας όλα τα μηνύματα και τις αναφορές της επωνυμίας σας σε διαφορετικά κοινωνικά δίκτυα σε ένα μέρος.

Το κύριο πλεονέκτημα ενός πολυκαναλικού συστήματος κέντρου εξυπηρέτησης είναι ότι σας δίνει τη δυνατότητα να βλέπετε αλληλεπιδράσεις πελατών από άλλα κανάλια υποστήριξης πελατών σε έναν ενιαίο πίνακα ελέγχου. Επιπλέον, κάθε μήνυμα συλλέγεται μέσα σε ένα συγκεντρωτικό φάκελο εισερχομένων και στη συνέχεια μετατρέπεται σε ενοποιημένες καρτέλες με την υβριδική ροή καρτελών.

Social support

Οι καλύτερες λύσεις

Πώς να επιλέξετε εργαλεία εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Το πιο σημαντικό πράγμα είναι να λάβετε υπόψη όλες τις απαιτήσεις και τις προσδοκίες σας. Το πρώτο βήμα είναι να ελέγξετε εάν θέλετε να προσθέσετε άλλα κανάλια επικοινωνίας στο σύστημα επικοινωνίας σας και εάν θέλετε να ενοποιήσετε όλη την επικοινωνία σας σε μια τοποθεσία. Δεύτερον, ελέγξτε αν χρειάζεστε ζωντανή συνομιλία, email, τηλεφωνική υποστήριξη ή πύλη πελατών. Το επόμενο πράγμα που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι οι δυνατότητες και οι ενσωματώσεις. Τέλος, συγκρίνετε τις τιμές για να βρείτε την καλύτερη δυνατή τιμή.

Αφήστε το LiveAgent να χειρίζεται τα μηνύματα σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Συνδέστε λογαριασμούς από κάθε δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικών μέσων και αφήστε το LiveAgent να χειρίζεται τους λογαριασμούς σας

Επίδειξη ενσωμάτωσης Facebook: Πώς λειτουργεί​

00:00/03:02

Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works

Διαχείριση κοινού

Η ενσωμάτωση του Facebook εξαλείφει την ανάγκη παρακολούθησης πολλαπλών συσκευών, λογαριασμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και κοινής χρήσης διαπιστευτηρίων σύνδεσης. Όλοι οι αντιπρόσωποι μπορούν να απαντούν στις καρτέλες από τα συγκεντρωτικά εισερχόμενά σας, επομένως δεν χρειάζεται να εξαρτάστε από έναν διαχειριστή σελίδας Facebook. Η χρήση της ενσωμάτωσής σας στο Facebook είναι εύκολη. Απλώς συνδέστε τη σελίδα της επιχείρησής σας στο Facebook (ή τις σελίδες) στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent και ξεκινήστε. Τυχόν σχόλια στις αναρτήσεις σας στα κοινωνικά δίκτυα ή αναφορές στη σελίδα σας θα μετατραπούν αυτόματα σε καρτέλες, στις οποίες μπορείτε να απαντήσετε και να τις αρχειοθετήσετε. Ως αποτέλεσμα, μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια πιστή διαδικτυακή κοινότητα ενισχύοντας την αφοσίωση των πελατών.

  • Προσκαλέστε πελάτες να συνομιλήσουν με αυτόματα μηνύματα
  • Μετατρέψτε τους επισκέπτες του ιστότοπου σε πελάτες με τη συνομιλία

Αποτελεσματική ανταλλαγή μηνυμάτων

Η ενσωμάτωση του Facebook Messenger του LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να συνομιλείτε σε πραγματικό χρόνο με τους πελάτες σας. Όταν η σελίδα σας στο Facebook λαμβάνει ένα άμεσο μήνυμα, μετατρέπεται αμέσως σε καρτέλα και προωθείται στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent. Μπορείτε εύκολα να απαντήσετε, να στείλετε συνημμένα ή ακόμα και να πατήσετε το κουμπί “Μου αρέσει”.

  • Προσκαλέστε πελάτες να συνομιλήσουν με αυτόματα μηνύματα
  • Μετατρέψτε τους επισκέπτες του ιστότοπου σε πελάτες με τη συνομιλία

Επίδειξη ενσωμάτωσης Facebook: Πώς λειτουργεί

00:00/03:02

Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works

Πώς να παρακολουθείτε το Twitter με το LiveAgent

00:00/06:38

Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent

Ακολουθήστε tweets

Η ενσωμάτωση του LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε όλες τις αναφορές @ της σελίδας σας ή τυχόν #hashtags της επιλογής σας.

Απλώς συνδέστε τον λογαριασμό σας Twitter με τον πίνακα ελέγχου του LiveAgent και επιλέξτε ποια hashtags και αναφορές θέλετε να παρακολουθήσετε. Όλα τα ελεγχόμενα hashtags και αναφορές θα μετατραπούν αυτόματα σε καρτέλες και μπορούν να εκχωρηθούν αυτόματα σε όποιο τμήμα επιλέξετε. Το LiveAgent θα ανακτήσει αυτόματα όλα τα Tweet με τις λέξεις-κλειδιά που παρακολουθείτε και μπορείτε να απαντήσετε σε αυτά από τον πίνακα ελέγχου σας.

  • Προσκαλέστε πελάτες να συνομιλήσουν με αυτόματα μηνύματα
  • Μετατρέψτε τους επισκέπτες του ιστότοπου σε πελάτες με τη συνομιλία

Διαχειριστείτε τους ακόλουθους

Η ενσωμάτωση του Instagram του LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να προβάλλετε και να απαντάτε σε αναρτήσεις στις οποίες έχετε επισημανθεί ή αναφερθεί, καθώς και να απαντάτε σε τυχόν σχόλια στις αναρτήσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επιπλέον, με τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα του LiveAgent, έχετε όλες τις καρτέλες σας κάτω από μια στέγη, επομένως δεν χρειάζεται να παρακολουθείτε πολλές συσκευές ή λογαριασμούς. Ως αποτέλεσμα, το LiveAgent εξοικονομεί χρόνο στους αντιπροσώπους σας, βελτιώνει τον χρόνο απόκρισης των ερωτημάτων τους και αυξάνει την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων. Δοκιμάστε το σήμερα και δημιουργήστε μια ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αμέσως.

  • Προσκαλέστε πελάτες να συνομιλήσουν με αυτόματα μηνύματα
  • Μετατρέψτε τους επισκέπτες του ιστότοπου σε πελάτες με τη συνομιλία

Πώς να χρησιμοποιήσετε την προσθήκη Instagram στο LiveAgent

00:00/04:03

Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent

Επίδειξη ενσωμάτωσης Viber | LiveAgent

00:00/01:45

Youtube video: Viber Integration Demo | LiveAgent

Αποστολή μηνυμάτων στα εισερχόμενα

Οι αντιπρόσωποι μπορούν επίσης να επιλύσουν ζητήματα εξυπηρέτησης πελατών μέσω του Viber, μιας από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων του σήμερα. Το LiveAgent μπορεί να βελτιστοποιήσει όλα τα μηνύματα από αυτήν την πλατφόρμα στο σύστημα καρτελών σας, όπου μετατρέπονται σε καρτέλες πελατών. Μπορείτε εύκολα να τους απαντήσετε από τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα. Το Viber λειτουργεί καλά ως προσθήκη στα κοινωνικά σας κανάλια για πελάτες που προτιμούν τις πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων. Η απάντηση σε μηνύματα Viber λειτουργεί άψογα με άλλα κανάλια επικοινωνίας στις καρτέλες.

  • Οργανώστε την επικοινωνία σας στο Viber σε ένα μέρος
  • Απαντήστε σε μηνύματα Viber στα εισερχόμενά σας

Ειδοποιήσεις Slack

Μείνετε ενημερωμένοι για τυχόν νέες καρτέλες πελατών ή αλλαγές στην κατάσταση των καρτελών ενώ επικοινωνείτε με τους συναδέλφους σας. Έχουμε μια ενσωματωμένη προσθήκη Slack στο LiveAgent, ώστε να μην χάνετε τίποτα σημαντικό. Απλώς πατήστε το διακόπτη στις ρυθμίσεις και λάβετε ειδοποιήσεις LiveAgent σε ένα αποκλειστικό κανάλι Slack. Αυτή η ενοποίηση είναι εξαιρετικά προσαρμόσιμη – μπορείτε να καθορίσετε τον τύπο πληροφοριών που θέλετε να λαμβάνετε και να επιλέξετε κανόνες για την αποστολή ειδοποιήσεων σε συγκεκριμένες επαφές ή κανάλια.

  • Μείνετε ενημερωμένοι σχετικά με τη δραστηριότητα των καρτελών σας στο Slack
  • Προσαρμόστε τις ειδοποιήσεις Slack σχετικά με τις καρτέλες του LiveAgent
Slack Integration
WhatsApp Integration

Υποστήριξη WhatsApp

Η ενσωμάτωσή μας επιτρέπει στους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών να χρησιμοποιούν την πιο δημοφιλή υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο. Κρατήστε τους πελάτες σας ευχαριστημένους μετατρέποντας τα μηνύματα WhatsApp σε καρτέλες για να διευκολύνετε την επίλυση προβλημάτων. Απλώς προσθέστε τον λογαριασμό σας WhatsApp στο LiveAgent και αρχίστε να απαντάτε σε μηνύματα. Η ενσωμάτωση του WhatsApp λειτουργεί καλά με τις δυνατότητες καρτελών, ώστε να μπορείτε να παρέχετε ταχύτερη και πιο αξιόπιστη υποστήριξη.

  • Ενσωμάτωση με την πιο δημοφιλή πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων
  • Διαχειριστείτε την επικοινωνία σας στο WhatsApp από τις καρτέλες
Let’s get social!

Χειριστείτε προβλήματα πελατών με λειτουργίες κοινωνικών μέσων

Οι αντιπρόσωποι μπορούν να απαντήσουν εύκολα σε ερωτήσεις πελατών με τα πλήρως εξοπλισμένα συγκεντρωτικά εισερχόμενά μας. Συνδέστε τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από το Facebook, το Twitter, το Instagram και το Viber για να παρέχετε ποιοτικές υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών με καλύτερη αποτελεσματικότητα.

Βελτιώστε τη διαδρομή πελατών με:

  • Ταχύτερη επικοινωνία με λειτουργίες παραγωγικότητας
  • Αποτελεσματική επικοινωνία μέσων κοινωνικής δικτύωσης με συγκεντρωτικά εισερχόμενα
  • Απρόσκοπτη σύνδεση με άλλα κανάλια επικοινωνίας
Support team view

Ξεκινήστε με την εξυπηρέτηση πελατών κοινωνικού δικτύου

Απλώς προσθέστε κάθε σημαντικό κοινωνικό κανάλι για την εξυπηρέτηση πελατών. Συνδέστε τους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης, διαχειριστείτε τα κοινωνικά προφίλ σας και δημιουργήστε μια πιστή βάση πελατών στην αγαπημένη τους πλατφόρμα.

Αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά του λογισμικού υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Εξερευνήστε όλες τις βασικές λειτουργίες που σας βοηθούν να παρέχετε άριστη εξυπηρέτηση πελατών και να βελτιώσετε τις δυνατότητες διαχείρισης της κοινωνικής κοινότητας

Οργανωμένη επικοινωνία

Συγκεντρωτικά εισερχόμενα

Οποιοδήποτε ιδιωτικό μήνυμα από οποιαδήποτε πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης οργανώνεται στα συγκεντρωτικά εισερχόμενα. Το καλύτερο μέρος είναι ότι τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα βελτιστοποιούν την επικοινωνία από όλα τα κανάλια επικοινωνίας και σας βοηθούν να συγκεντρώνετε την επικοινωνία με τους πελάτες σε συγκεκριμένα νήματα. Όλες οι διαδικασίες υποστήριξης πελατών γίνονται ευκολότερες όταν οι πληροφορίες βρίσκονται στη σωστή θέση.

  • Διατηρεί τις συνομιλίες πελατών σε ένα βολικό μέρος
  • Οργανώνει ερωτήματα εξυπηρέτησης πελατών και επικοινωνία
Organized communication
Efficient workflow

Αποτελεσματική ροή εργασίας

Κανόνες αυτοματισμού

Η αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να βελτιωθεί περαιτέρω με προσαρμοσμένους κανόνες για την αυτοματοποίηση. Αυτά μπορούν να σας βοηθήσουν να παρέχετε ταχύτερες και πιο αποτελεσματικές αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες ενώ σας βοηθούν με επαναλαμβανόμενες και τετριμμένες εργασίες. Οι κανόνες μπορούν να προσαρμοστούν και να εφαρμοστούν σε διάφορες καταστάσεις και εργασίες για να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια καλύτερη ροή εργασίας και να ταξινομήσετε τα μηνύματα των πελατών πιο γρήγορα.

  • Αυτοματοποιήστε τη ροή εργασίας σας και εστιάστε στα σημαντικά
  • Απαλλαγείτε από τετριμμένες ή επαναλαμβανόμενες εργασίες

Κατηγοριοποίηση

Τμήματα και ετικέτες

Οι ομάδες υποστήριξης πελατών διαθέτουν διαφορετικές εξειδικεύσεις. Χωρίστε τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας σε τμήματα και οδηγήστε τους πελάτες σας στους σωστούς ειδικούς κάθε φορά. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε ετικέτες για να σημειώσετε ερωτήματα πελατών ή σχόλια πελατών. Οι ετικέτες χρησιμεύουν ως κατηγορίες για τα εισερχόμενά σας, ώστε να γνωρίζετε πάντα ποιο είδος προβλήματος θα αντιμετωπίζετε.

  • Διαχωρίστε τα μέλη της ομάδας υποστήριξης πελατών ανά ειδικότητα
  • Χρησιμοποιήστε ετικέτες για να οργανώσετε τις αλληλεπιδράσεις εξυπηρέτησης πελατών
  • Παρέχετε σωστές και έγκαιρες λύσεις εξυπηρέτησης πελατών
Categorizing
Ticket features

Δυνατότητες καρτελών

Μακροεντολές, συνημμένα και σημειώσεις

Μειώστε τους χρόνους απόκρισης και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών με τυποποιημένα μηνύματα και προκαθορισμένες απαντήσεις. Το LiveAgent υποστηρίζει διάφορους τύπους συνημμένων όταν απαντάτε σε μια καρτέλα. Μην διστάσετε να αφήσετε σημειώσεις για τους συναδέλφους σας στις καρτέλες και να τους ενημερώσετε για ανησυχίες πελατών ή θετικές αλληλεπιδράσεις όποτε χρειαστεί.

  • Συνεχίστε με τη ζήτηση των πελατών με προκαθορισμένα μηνύματα
  • Αφήστε σημειώσεις και προσθέστε συνημμένα στις καρτέλες
Medal

Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε το LiveAgent τώρα!

Δοκιμάστε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε με μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή

Λόγοι για τους οποίους πρέπει να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό εξυπηρέτησης μέσων
κοινωνικής δικτύωσης

Μάθετε γιατί οι εταιρείες άρχισαν να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως ένα από τα κύρια κανάλια εξυπηρέτησης πελατών.

Smiley face icon

Απώλεια της ευρύτερης εικόνας

Δεν ξέρετε τι αφορούσε η προηγούμενη συνομιλία σας με έναν πελάτη επειδή ήταν σε διαφορετικό κανάλι; Το LiveAgent το παρακολουθεί αυτό.

Clock icon

Απώλεια πολύτιμου χρόνου

Εναλλάσσετε συχνά διαφορετικούς τύπους λογισμικού; Αφήστε το LiveAgent να κάνει τη δουλειά για εσάς.

Web icon

Δύσκολο στη διαχείριση

Διαχειρίζεστε πολλά προφίλ σε διαφορετικά κοινωνικά δίκτυα; Με το LiveAgent μπορείτε να τα διαχειριστείτε όλα από έναν πίνακα ελέγχου.

Τι λένε οι αριθμοί για την υποστήριξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Ρίξτε μια ματιά σε μερικά από τα πιο σημαντικά στατιστικά στοιχεία σχετικά με την υποστήριξη πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και μάθετε γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την υποστήριξη πελατών

Κοινωνική παρουσία

Η εξυπηρέτηση των πελατών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης γίνεται μια αναγκαιότητα στον κόσμο των επιχειρήσεων. Προσεγγίστε υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες με τις σελίδες σας στα κοινωνικά δίκτυα. Παρέχετε συμβουλές αγοράς και κοινωνική εξυπηρέτηση πελατών στο κοινό σας.

  • Βελτιώστε την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και απαντήστε πιο γρήγορα
  • Οι καρτέλες βελτιστοποιούν την κοινωνική σας επικοινωνία
Chart

63%

των πελατών αναμένουν την εξυπηρέτηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει απαραίτητα για την εξυπηρέτηση πελατών. Ενισχύστε την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να είστε εκεί για το κοινό σας.

Ικανοποίηση πελατών

Έρευνες δείχνουν ότι ο χειρισμός παραπόνων και αιτημάτων πελατών μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει υψηλό ποσοστό ικανοποίησης. Βελτιώστε την ικανοποίηση των πελατών με το LiveAgent και αναβαθμίστε το παιχνίδι υποστήριξης πελατών.

  • Βελτιώστε την ικανοποίηση των πελατών με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Ξεπεράστε τις προσδοκίες με τακτικές απαντήσεις και δραστηριότητα
Chart

70%

ποσοστό ικανοποίησης

Ένα υψηλό ποσοστό πελατών είναι ικανοποιημένο με τον τρόπο που επιλύονται τα προβλήματά τους μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μην κάνετε οικονομία στην ποιοτική κοινωνική φροντίδα πελατών και βελτιώστε την σήμερα.

Δημιουργήστε αφοσίωση

Διαχειριστείτε τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες πολύ πιο γρήγορα με το LiveAgent ως τη λύση κοινωνικών μέσων σας. Απαντήστε με ταχύτητα και παρέχετε διορατικές συμβουλές και απαντήσεις σε σταθερή βάση στα κοινωνικά κανάλια σας.

  • Αυξήστε την αφοσίωση των πελατών με την καλή εξυπηρέτηση
  • Παρέχετε συνεπείς απαντήσεις και υποστήριξη πελατών
Chart

79%

των πελατών αναμένουν απάντηση σε 24 ώρες

Λάβετε τα καλύτερα αποτελέσματα στις έρευνες ικανοποίησης πελατών και παρέχετε γρήγορη δραστηριότητα εξυπηρέτησης πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Εξοικονομήστε περισσότερα στα εργαλεία υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Βρείτε ένα λογισμικό υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης που σας προσφέρει την καλύτερη αξία και εξοικονομεί τον προϋπολογισμό σας. Ξεκινήστε τη σύγκριση και βρείτε τις κατάλληλες δυνατότητες στη σωστή τιμή.

Μαρτυρίες

Αποκτήστε το LiveAgent
και γίνετε μέλος 7000 ευχαριστημένων πελατών

  • Roman Bosch
    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.
    Hendrik Henze Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO
  • Razvan Sava
    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...
    Rustem Gimaev Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών
  • Randy Bryan
    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.
    David Chandler Volterman

Η καλύτερη αξία για τα χρήματά σας

Επιλέξαμε προσεκτικά χαρακτηριστικά στα προγράμματα τιμολόγησης μας, ώστε να μπορείτε να επιλέξετε το πιο προσιτό πρόγραμμα με την καλύτερη αξία. Πληρώστε μόνο για ό,τι χρησιμοποιείτε χωρίς να επιβαρύνετε τον προϋπολογισμό σας.

Δοκιμή 14 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$15 μήνας

Τίκετ

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • Απεριόριστες διευθύνσεις email
  • Προηγμένες αναφορές
  • Πύλη πελατών + φόρουμ
$29 μήνας

Ticket+chat

  • Όλα στις Καρτέλες, με επιπλέον:
  • Απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας
  • Διαχείριση σχολίων
  • Παρακολούθηση επισκεπτών σε πραγματικό χρόνο
$0 μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 αριθμός τηλεφώνου
  • 1 διεύθυνση email

Συχνές ερωτήσεις

Αν έχετε ερωτήσεις, έχουμε τις απαντήσεις. Ρίξτε μια ματιά στις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με τον υπολογιστή τιμών του κέντρου εξυπηρέτησης.

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο για την υποστήριξη πελατών;

Μόλις σας παρατηρήσουν και δημιουργήσετε τη σελίδα της επιχείρησής σας στα κοινωνικά δίκτυα, οι άνθρωποι θα αρχίσουν να κάνουν ερωτήσεις μέσω των κοινωνικών μέσων. Η παροχή υποστήριξης πελατών μέσω κοινωνικών δικτύων μπορεί να γίνει μέσω αναρτήσεων, σχολίων και άμεσων μηνυμάτων. Παρέχει έναν ευέλικτο τρόπο επικοινωνίας και επιτρέπει στους πελάτες να επικοινωνήσουν μαζί σας με τον ίδιο τρόπο όπως θα έκαναν μέσω ζωντανής συνομιλίας ή email.

Τι είναι το λογισμικό υποστήριξης κοινωνικών μέσων;

Το λογισμικό υποστήριξης κοινωνικών μέσων είναι ένας τύπος λογισμικού υποστήριξης πελατών που επικεντρώνεται άμεσα στην παροχή βοήθειας στους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών για την παροχή αποτελεσματικής εξυπηρέτησης μέσω των κοινωνικών μέσων. Όλοι οι επιχειρηματικοί λογαριασμοί κοινωνικών μέσων συλλέγονται σε ένα μέρος και δημιουργούνται καρτέλες για σχόλια, tweets, άμεσα μηνύματα και άλλη επικοινωνία μέσω κοινωνικών μέσων. Η επικοινωνία μπορεί να διανεμηθεί αποτελεσματικά σε αντιπροσώπους που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών πιο γρήγορα.

Γιατί το LiveAgent είναι ιδανικό λογισμικό για υποστήριξη κοινωνικών μέσων;

Το LiveAgent δημιουργεί μια εξαιρετική λύση υποστήριξης κοινωνικών μέσων χάρη στις δυνατότητες Facebook, Twitter, Instagram και Viber. Συνδέστε τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και παρακολουθήστε όλα όσα συμβαίνουν στις επιχειρηματικές σας σελίδες στο αξιόπιστο σύστημα καρτελών του LiveAgent. Κάθε αλληλεπίδραση με τους πελάτες θα αποθηκεύεται, θα οργανώνεται και θα διανέμεται με ασφάλεια μεταξύ των διαθέσιμων αντιπροσώπων.

Γιατί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντικά για την υποστήριξη πελατών;

Η χρήση της πλατφόρμας κοινωνικών μέσων αυξάνεται συνεχώς παγκοσμίως, γι’ αυτό είναι σημαντικό για τις εταιρείες να είναι παρούσες ακριβώς εκεί όπου η πελατειακή τους βάση ξοδεύει πολύ χρόνο. Η παροχή υποστήριξης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι βολική για τους πελάτες και επιτρέπει στις επιχειρήσεις να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους, γεγονός που με τη σειρά του τους βοηθά να πουλήσουν περισσότερα προϊόντα ή υπηρεσίες.

Πώς να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα του λογισμικού υποστήριξης κοινωνικών μέσων;

Ο ευκολότερος τρόπος είναι να εστιάσετε την υποστήριξη πελατών σας ή ορισμένα τμήματα υποστήριξης πελατών αυστηρά στα κοινωνικά μέσα. Άλλοι τρόποι περιλαμβάνουν την επέκταση της ομάδας υποστήριξης πελατών σας με περισσότερους αντιπροσώπους, τη μείωση του αριθμού άλλων καναλιών επικοινωνίας που εξαντλούν την αποτελεσματικότητα ή αποδεικνύονται ανεπαρκή μακροπρόθεσμα.

Ποια είναι τα οφέλη του λογισμικού υποστήριξης κοινωνικών μέσων;

Τα κύρια οφέλη είναι η ταχύτητα, η αποτελεσματικότητα και η αξιοπιστία. Το λογισμικό υποστήριξης κοινωνικών μέσων επιτρέπει ακόμη και σε μικρότερες ομάδες να παρέχουν υποστήριξη πελατών πλήρους κλίμακας χάρη στην οργανωμένη επικοινωνία και τη διαφανή ευκολία χρήσης. Οι επιχειρηματικοί λογαριασμοί κοινωνικών μέσων μπορούν να αυξηθούν χάρη στην αξιόπιστη υποστήριξη που μπορεί επίσης να βελτιώσει την απόδοση άλλων πτυχών, όπως οι πωλήσεις.

Τι κοστίζει το λογισμικό υποστήριξης κοινωνικών μέσων;

Το LiveAgent έρχεται με ένα πρόγραμμα επί πληρωμή που υποστηρίζει απεριόριστο αριθμό λογαριασμών Facebook, Messenger, Instagram και Viber σε προσιτή τιμή. Θα έχετε επίσης πρόσβαση στο υπερσύγχρονο σύστημα καρτελών, ένα αξιόπιστο widget ζωντανής συνομιλίας, λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου και μια πύλη πελατών με τη βάση γνώσεων με 49$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα.

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo