Συνεργάτης
Παρακαλούμε ακολουθήστε τις οδηγίες που παρατίθενται πιο κάτω για να ενσωματώσετε το Magento 2 στο LiveAgent
- Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent
- Κάντε κλικ στο Ρυθμίσεις
- Κάντε κλικ στο Σύστημα και Plugins

- Βρείτε την ενσωμάτωση για το Magento 2
- Ενεργοποιήστε την ενσωμάτωση πατώντας το ρυθμιστικό

Τι είναι το Magento 2;
Το Magento 2 παρέχει σε χιλιάδες εμπόρους τις καλύτερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου για να καινοτομούν γρήγορα και να μεγαλώνουν την επιχείρησή τους.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Αυτή η προσθήκη σάς δίνει τη δυνατότητα να προσθέσετε ένα widget Magento 2 στη διεπαφή καρτελών. Με ενεργοποιημένη την προσθήκη, θα λαμβάνετε αυτόματα πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες που σας στέλνουν email. Το LiveAgent θα συνδεθεί στο Magento κατάστημά σας και ελέγξτε εάν ο πελάτης που στέλνει email είναι επίσης πελάτης στο κατάστημά σας. Εάν ναι, το widget θα φορτώσει τις παραγγελίες τους. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας χωρίς προβλήματα, χωρίς να χρειάζεται να παρακολουθείτε μη αυτόματα τις παραγγελίες τους εκτός του LiveAgent.
Frequently asked questions
Τι είναι το Magento 2 ;
Το Magento είναι ένα λογισμικό ηλεκτρονικού εμπορίου ανοιχτού κώδικα. Το Magento 2 είναι μια πιο γρήγορη εκδοχή του πρωτότυπου Magento.
Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε το Magento 2 στο LiveAgent;
Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας LiveAgent > Μεταβείτε στις Διαμορφώσεις > Σύστημα > Προσθήκες > Ενεργοποίηση Magento 2.
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το ConnectWise;
Το LiveAgent βοηθά τις επιχειρήσεις να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη στους πελάτες τους. Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίνεται γρήγορα και παρέχει ταχύτατες λύσεις. Οι εταιρείες που χρησιμοποιούν το LiveAgent βλέπουν αύξηση στην ικανοποίηση των πελατών και στις πωλήσεις τους.
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το LiveHelpNow;
Το LiveAgent είναι μια πολυκαναλική λύση κέντρου εξυπηρέτησης που μπορεί να διαχειριστεί αιτήματα από πολλά κανάλια συμπεριλαμβανομένων των Facebook, Instagram, Twitter, Viber και WhatsApp. Προσφέρει δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 7-30 ημερών και μπορεί να μεταφέρει τα παλιά δεδομένα του κέντρου υποστήριξης. Επιπλέον, προσφέρει περισσότερες από 175 βασικές και προηγμένες λειτουργίες και 24/7 εξυπηρέτηση πελατών.
Παρουσιάζεται ένα ιστολόγιο με πληροφορίες για εκπαίδευση, πρότυπα, διαδικτυακά σεμινάρια και τεστ πληκτρολόγησης υπολογιστή. Επίσης, παρουσιάζονται διάφορα λογισμικά εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και συστήματα διαχείρισης παραπόνων. Υπάρχει και δυνατότητα συνεργασίας μέσω των κοινωνικών δικτύων και εγγραφής σε newsletter για ενημερώσεις και εκπτώσεις.
Εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικού κέντρου για πωλήσεις και υποστήριξη
Η πλατφόρμα LiveAgent παρέχει λύσεις αυτοεξυπηρέτησης και ζωντανής συνομιλίας. Μπορείτε να συγκρίνετε το LiveAgent με άλλες πλατφόρμες και να δείτε τις καλύτερες εναλλακτικές λύσεις καρτελών στην αγορά με βάση τις αξιολογήσεις χρηστών από την Capterra. Επιπλέον, υπάρχουν εναλλακτικές υπηρεσίες υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης που μπορείτε να εξετάσετε.