Συνεργάτης
Για να ενεργοποιήσετε την ενσωμάτωση στο Bigcommerce συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο LiveAgent.
- Κάντε κλικ στις Ρυθμίσεις
- Κάντε κλικ στο σύστημα
- Κάντε κλικ στα plugins
- Βρείτε το Bigcommerce
- Κάντε κλικ στο ρυθμιστικό για να ενεργοποιήσετε το plugin.
Πώς να προσθέσετε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στον Bigcommerce ιστότοπό σας;
Το πρώτο βήμα είναι να δημιουργήσετε και να προσαρμόσετε ένα νέο κουμπί συνομιλίας στον πίνακα LiveAgent (Δεν έχετε λογαριασμό LiveAgent; Εγγραφείτε εδώ). Αντιγράψτε τον κώδικα HTML (Ctrl+C) στο πρόχειρο.
- Στον πίνακα διαχείρισης Bigcommerce, πλοηγηθείτε στο Βιτρίνα> Σενάρια υποσέλιδου και επικολλήστε (Ctrl +V) τον κώδικα HTML οπουδήποτε στον κενό χώρο του υποσέλιδου επεξεργαστή. Εάν ήδη υπάρχει κάποιο κείμενο στο υποσέλιδο, επικολλήστε τον κώδικα HTML κάτω από το υπάρχον κείμενο χρησιμοποιώντας μόνο μια κενή γραμμή ως διαχωριστή.
- Μεταβείτε στην ιστοσελίδα του καταστήματός σας, ανανεώστε τη και το κουμπί συνομιλίας σας είναι έτοιμο.
Τι είναι το Bigcommerce;
Η #1 λύση λογισμικού ηλεκτρονικού εμπορίου που σας δίνει όλα όσα χρειάζεστε για να κάνετε πωλήσεις στο διαδίκτυο. Επισκεφτείτε τον ιστότοπο BigCommerce, δοκιμάστε το δωρεάν και δείτε πώς έχει βοηθήσει χιλιάδες να πουλήσουν περισσότερο.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Ξεκινήστε να παρέχετε τέλεια εξυπηρέτηση πελατών τοποθετώντας ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στο Bigcommerce κατάστημά σας.
Frequently asked questions
Τι είναι μια πλατφόρμα BigCommerce ;
Το BigCommerce είναι μια πλατφόρμα, όπου μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε ένα λειτουργικό ηλεκτρονικό κατάστημα. Το Bigcommerce παρέχει μια ποικιλία λειτουργιών που βοηθούν στη διαχείριση καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου, εύκολες ακόμα και για αρχάριους.
Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε το LiveAgent σε έναν Bigcommerce ιστότοπο;
Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας LiveAgent > Μεταβείτε στη Διαμόρφωση > Σύστημα > Πρόσθετα. Ενεργοποιήστε το Bigcommerce > Δημιουργία/Προσαρμογή ενός κουμπιού ζωντανής συνομιλίας με βάση τις προτιμήσεις σας > Αντιγραφή κώδικα HTML > Επικολλήστε τον κώδικα στον ιστότοπό σας Bigcommerce.
Θέλετε να μεταβείτε από το Customerly στο LiveAgent;
Πώς να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών σας και να παρέχετε έγκαιρη υποστήριξη με τη χρήση του LiveAgent και της μεθόδου L.A.S.T. Videos. Επίσης, αξιολογήστε το λογισμικό Zendesk για τη χρήση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αυξήστε την αφοσίωση με το LiveAgent
Οι καταναλωτές προτιμούν επιχειρήσεις που προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες. Η εξατομίκευση περιεχομένου και μηνυμάτων είναι καθοριστική για τις αγορές.
Μεταφέρεστε από το Zoho Desk στο LiveAgent;
Χρήση τυποποιημένων μηνυμάτων επιταχύνει τον χρόνο απόκρισης και διασφαλίζει συνέπεια στις απαντήσεις στο LiveAgent. Ρυθμίστε το ΣΕΥ για βελτιωμένη υποστήριξη. Οrganize τις ομάδες επαφής για αποτελεσματική επικοινωνία.