CoreCommerce integration
Partner website
Partner Privacy Policy
CoreCommerce Πολιτική Απορρήτου
Για να τοποθετήσετε το κουμπί ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent στον ιστότοπό σας CoreCommerce, ακολουθήστε τον αναλυτικό οδηγό ενσωμάτωσης παρακάτω ή απλώς παρακολουθήστε το παρεχόμενο βίντεο.
Το πρώτο βήμα είναι να δημιουργήσετε και να προσαρμόσετε ένα νέο κουμπί συνομιλίας στον πίνακα LiveAgent. Αντιγράψτε τον κώδικα HTML (Ctrl+C) στο πρόχειρο.
- Μεταβείτε στον manager του καταστήματος CoreCommerce και επιλέξτε Σχεδίαση > Σύνθετες επιλογές > Επεξεργασία HTML/CSS > footer.html > επικολλήστε τον κώδικα του κουμπιού συνομιλίας (Ctrl + V) ακριβώς πάνω από τη γραμμή
- Μεταβείτε στην ιστοσελίδα του καταστήματός σας, ανανεώστε την και το κουμπί συνομιλίας σας είναι έτοιμο.
Γιατί το CoreCommerce;
Δημιουργήστε το ηλεκτρονικό σας κατάστημά με το φιλοξενούμενο καλάθι αγορών all-in-one! Χωρίς χρεώσεις συναλλαγής, απλή ρύθμιση και πρόσβαση σε εκατοντάδες λειτουργίες, ανεξάρτητα από το πλάνο που θα επιλέξετε. Επισκεφτείτε τον ιστότοπο CoreCommerce για περισσότερες πληροφορίες.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Η ενσωμάτωση CoreCommerce του LiveAgent σάς επιτρέπει να τοποθετείτε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στο κατάστημά σας στο CoreCommerce.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το CoreCommerce;
Το CoreCommerce είναι μια πλατφόρμα SaaS eCommerce από το 2001, παρέχοντας προσαρμόσιμη και εξατομικευμένη υποστήριξη/εξυπηρέτηση.
Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε το CoreCommerce με το LiveAgent;
Δημιουργήστε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας και αντιγράψτε τον κώδικα HTML από το LiveAgent > μεταβείτε στον διαχειριστή ηλεκτρονικού εμπορίου Corecommerce > κάντε κλικ στη Σχεδίαση> Επιλογές για προχωρημένους > Επεξεργασία HTML > Επικόλληση > Δημοσίευση.
LiveAgent προσφέρει βοήθεια στους πελάτες στην απάντηση στις Καρτέλες από τους Αντιπροσώπους, χρησιμοποιώντας Φόρμες Επικοινωνίας για επικοινωνία. Επιπλέον, προσφέρει αρχείο καταγραφής ΣΕΥ για εκπλήρωση ή μη των στόχων κατά τμήμα ή αντιπρόσωπο, με δυνατότητα παραγωγής αναφορών από τη διαθεσιμότητα των αντιπροσώπων. Η εταιρεία ευχαριστεί τους πελάτες της για την εγγραφή τους στο LiveAgent και αναφέρει ότι πίνακας διαχείρισης έχει αρχίσει να δημιουργείται, αναμένοντας την ολοκλήρωσή του για να στείλει τις πληροφορίες σύνδεσης στους χρήστες της μέσω email.
Web.com is a leading web technology company that serves millions of customers worldwide. By integrating LiveAgent, customers can place live chat buttons on their Web.com websites, resulting in increased sales, improved customer experience, and a competitive advantage. LiveAgent is a customer support software with a variety of tools and functions, including integrations and support gateways. It has received awards and certifications and offers an academy for training and online seminars.
Η LiveAgent είναι μια πλατφόρμα υποστήριξης πελατών που καταγράφει και διαχειρίζεται αιτήματα με αποτελεσματικότητα και γρήγορο τρόπο. Υποστηρίζει πάνω από 40 γλώσσες και διαθέτει αυτόματη διανομή καρτελών. Συνεργάζεται με την SendMyCall και την TeleCube για βελτιωμένη υποστήριξη του τηλεφωνικού κέντρου και επικοινωνία με τους πελάτες μέσω email.
Η εταιρία παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VOIP και λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης. Διαθέτει πυλώνα υποστήριξης και αναλυτικά στοιχεία για την ανάλυση δεδομένων των επιχειρήσεων. Παρέχει προγράμματα συνεργατών και εκπαίδευση μέσω ιστολογίου και ακαδημίας, με πολλές δυνατότητες για προβολή στοιχείων και διαχείρισης εργασιών.