Συνεργάτης
Για να τοποθετήσετε το κουμπί ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent στον ιστότοπό σας CoreCommerce, ακολουθήστε τον αναλυτικό οδηγό ενσωμάτωσης παρακάτω ή απλώς παρακολουθήστε το παρεχόμενο βίντεο.
Το πρώτο βήμα είναι να δημιουργήσετε και να προσαρμόσετε ένα νέο κουμπί συνομιλίας στον πίνακα LiveAgent. Αντιγράψτε τον κώδικα HTML (Ctrl+C) στο πρόχειρο.

- Μεταβείτε στον manager του καταστήματος CoreCommerce και επιλέξτε Σχεδίαση > Σύνθετες επιλογές > Επεξεργασία HTML/CSS > footer.html > επικολλήστε τον κώδικα του κουμπιού συνομιλίας (Ctrl + V) ακριβώς πάνω από τη γραμμή

- Μεταβείτε στην ιστοσελίδα του καταστήματός σας, ανανεώστε την και το κουμπί συνομιλίας σας είναι έτοιμο.

Γιατί το CoreCommerce;
Δημιουργήστε το ηλεκτρονικό σας κατάστημά με το φιλοξενούμενο καλάθι αγορών all-in-one! Χωρίς χρεώσεις συναλλαγής, απλή ρύθμιση και πρόσβαση σε εκατοντάδες λειτουργίες, ανεξάρτητα από το πλάνο που θα επιλέξετε. Επισκεφτείτε τον ιστότοπο CoreCommerce για περισσότερες πληροφορίες.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Η ενσωμάτωση CoreCommerce του LiveAgent σάς επιτρέπει να τοποθετείτε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στο κατάστημά σας στο CoreCommerce.
Frequently asked questions
Τι είναι το CoreCommerce;
Το CoreCommerce είναι μια πλατφόρμα SaaS eCommerce από το 2001, παρέχοντας προσαρμόσιμη και εξατομικευμένη υποστήριξη/εξυπηρέτηση.
Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε το CoreCommerce με το LiveAgent;
Δημιουργήστε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας και αντιγράψτε τον κώδικα HTML από το LiveAgent > μεταβείτε στον διαχειριστή ηλεκτρονικού εμπορίου Corecommerce > κάντε κλικ στη Σχεδίαση> Επιλογές για προχωρημένους > Επεξεργασία HTML > Επικόλληση > Δημοσίευση.
Η εταιρεία LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και πολλές γλώσσες υποστήριξης. Η εταιρεία προσφέρει επίσης εκπαίδευση, ιστολόγιο, γλωσσάρι και σεμινάρια. Μπορείτε να προσαρμόσετε τα widgets στη γλώσσα σας και να λάβετε έκπτωση στον λογαριασμό cloud της LiveAgent αν βοηθήσετε στη μετάφραση μιας νέας γλώσσας.
Ανίχνευση “σύγκρουσης” αντιπροσώπων
Η εταιρεία παρέχει διάφορα λογισμικά εξυπηρέτησης πελατών, όπως τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων, πύλης πελατών και email. Η εταιρεία έχει βραβευθεί και διαθέτει πρόγραμμα συνεργατών. Παρέχεται εκπαίδευση και διαδικτυακά σεμινάρια, ενώ υπάρχει η δυνατότητα επίδειξης και δωρεάν δοκιμής των λογισμικών.