Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας

Τι είναι η ζωντανή συνομιλία;

Η ζωντανή συνομιλία είναι μια τεχνολογία λογισμικού που επιτρέπει στους πελάτες να επικοινωνούν με αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών σε πραγματικό χρόνο. Οι πελάτες μπορούν να συνομιλήσουν μαζί σας στον ιστότοπό σας, αντί να πρέπει να σας καλέσουν ή να στείλουν email.

Η ζωντανή συνομιλία βασίζεται πλήρως στο πρόγραμμα περιήγησης και δεν απαιτεί από τους χρήστες να κάνουν λήψη λογισμικού για να ξεκινήσουν τη συνομιλία.

Γιατί η ζωντανή συνομιλία είναι σημαντική για την εξυπηρέτηση πελατών;

Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα σημαντικό κανάλι επικοινωνίας για την εξυπηρέτηση πελατών, επειδή:

  • Οι πελάτες λαμβάνουν σχεδόν άμεσες απαντήσεις στις ερωτήσεις τους
  • Παρέχει βοήθεια σε πραγματικό χρόνο
  • Δεν απαιτεί καμία προσπάθεια (για τον πελάτη)
  • Οι πελάτες αναμένουν από τις επιχειρήσεις να την παρέχουν
  • Μπορεί να σας δώσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
  • Είναι μια λύση χαμηλού κόστους που μπορεί να βελτιώσει τις πωλήσεις, την αφοσίωση και τη διατήρηση των πελατών

Ποιες δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας προσφέρει το LiveAgent;

Το LiveAgent προσφέρει 15 δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τις προσπάθειες εξυπηρέτησης πελατών.

Κουμπί συνομιλίας

Το LiveAgent σας δίνει την ελευθερία να δημιουργήσετε το δικό σας κουμπί συνομιλίας που μπορεί να τοποθετηθεί οπουδήποτε στον ιστότοπό σας. Επιλέξτε τη θέση του κουμπιού, τα χρώματα, το κινούμενο σχέδιο, το εφέ αιωρήματος, τις επιλογές για κινητά και το Z index.

Εάν δεν θέλετε να δημιουργήσετε ένα κουμπί μόνοι σας, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε από τη συλλογή κουμπιών συνομιλίας και να το προσαρμόσετε ανάλογα με τις προτιμήσεις σας.

Προσφέρουμε:

  • Γωνιακά κουμπιά
  • Κουμπιά φούσκες
  • Πλαϊνά κουμπιά
  • Ενσωματωμένα κουμπιά
  • Κουμπιά με προσαρμοσμένες εικόνες
  • Κουμπιά με προσαρμοσμένο HTML
Συλλογή κουμπιών συνομιλίας
Παράδειγμα συλλογής κουμπιού συνομιλίας

Εκτός από τη δημιουργία των δικών σας κουμπιών συνομιλίας, μπορείτε επίσης να σχεδιάσετε το παράθυρο συνομιλίας. Μπορείτε να αλλάξετε τα:

  • Μήνυμα καλωσορίσματος/απόκρυψη μηνύματος καλωσορίσματος
  • Στυλ
  • Μέγεθος του παραθύρου συνομιλίας
  • Απόκρυψη του κουμπιού επανέναρξης συνομιλίας
  • Ενεργοποίηση αποστολής μηνύματος εκτός σύνδεσης
  • Z-index
  • Θέση
  • Προσαρμοσμένο CSS
Κουμπί επεξεργασίας συνομιλίας

Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο

Το LiveAgent επιτρέπει στους επισκέπτες του ιστότοπού σας να συνομιλούν μαζί σας σε πραγματικό χρόνο. Όταν κάνουν κλικ στο πλαίσιο συνομιλίας ιστότοπου στον ιστότοπό σας και στέλνουν το αρχικό τους μήνυμα συνομιλίας, ο πίνακας ελέγχου LiveAgent θα αρχίσει να χτυπάει για να σας ειδοποιεί ότι υπάρχει ένας χρήστης που περιμένει να συνομιλήσει μαζί σας.

Δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας
Ζωντανή συνομιλία σε πραγματικό χρόνο

Εάν ο επισκέπτης του ιστότοπου προσπαθήσει να συνομιλήσει μαζί σας εκτός των εργάσιμων ωρών, η συνομιλία θα καταγραφεί στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent με τη μορφή καρτέλας, στην οποία μπορείτε να απαντήσετε αργότερα μέσω email.

Ενεργητικές προσκλήσεις συνομιλίας

Οι ενεργητικές προσκλήσεις είναι μια δυνατότητα συνομιλίας που σας επιτρέπει να επικοινωνήσετε και να προσφέρετε βοήθεια σε πελάτες που επισκέπτονται αυτήν την περίοδο τον ιστότοπό σας. Μπορείτε να τοποθετήσετε προσκλήσεις συνομιλίας σε προσαρμοσμένες διευθύνσεις URL στον ιστότοπό σας, όπως η τιμολόγηση ή η σελίδα Συχνές ερωτήσεις.

Τα κουμπιά πρόσκλησης ενεργητικής συνομιλίας μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα με τις προτιμήσεις σας και μπορούν επίσης να ρυθμιστούν ώστε να εμφανίζονται μετά από μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Για παράδειγμα, η πρόσκληση ενεργητικής συνομιλίας μπορεί να εμφανιστεί εάν ο χρήστης βλέπει τη σελίδα τιμολόγησης για περισσότερο από 45 δευτερόλεπτα.

Το LiveAgent προσφέρει μια σειρά από κουμπιά συνομιλίας έτοιμων προς χρήση, τα οποία μπορείτε να δείτε στη συλλογή κουμπιών συνομιλίας. Απλώς επιλέξτε αυτό που θέλετε και ενσωματώστε το πλαίσιο συνομιλίας στον ιστότοπο, ώστε οι πελάτες σας να μπορούν να αρχίσουν να συνομιλούν με τους αντιπροσώπους υποστήριξής σας.

Κινούμενες εικόνες κουμπιών συνομιλίας

Οι κινούμενες εικόνες μπορούν να επηρεάσουν την προσοχή των επισκεπτών του ιστότοπού σας. Προσθέστε κινούμενες εικόνες στα κουμπιά συνομιλίας σας για να προσελκύσετε την προσοχή τους και να αυξήσετε την αφοσίωση.

Δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας
Παράδειγμα κινούμενης εικόνας συνομιλίας

Εκτός από τη συνηθισμένη συλλογή κουμπιών συνομιλίας, το LiveAgent προσφέρει επίσης μια συλλογή κουμπιών ενεργητικής συνομιλίας. Επιλέξτε από διάφορα στυλ και θέσεις κουμπιών ή δημιουργήστε το δικό σας γράφοντας τον δικό σας κώδικα HTML.

Το LiveAgent προσφέρει προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας στις ακόλουθες θέσεις:

  • Στο πλάι
  • Γωνία
  • Κεντρικά
Συλλογή πρόσκλησης συνομιλίας

Σύνδεση παραθύρου συνομιλίας

Το LiveAgent επιτρέπει στους χρήστες να συνδέσουν το παράθυρο ζωντανής συνομιλίας ενώ περιηγούνται στον ιστότοπό σας. Όταν λαμβάνεται ένα νέο μήνυμα ενώ η συνομιλία είναι συνδεδεμένη, ο χρήστης λαμβάνει μια ειδοποίηση. Τα παράθυρα συνομιλίας μπορούν να συνδεθούν στην αριστερή ή τη δεξιά πλευρά του ιστότοπού σας.

Σύνδεση παραθύρου συνομιλίας

Επισκόπηση συνομιλιών

Η επισκόπηση συνομιλιών του LiveAgent σάς παρέχει μια ολιστική προβολή όλων των επισκεπτών του ιστότοπού σας. Αυτή η δυνατότητα συνομιλίας σάς δείχνει πού βρίσκονται οι επισκέπτες του ιστότοπού σας, σε ποιες διευθύνσεις URL του ιστότοπού σας περιηγούνται και πόσο χρόνο έχουν περάσει περιηγούμενοι σε κάθε σελίδα.

Η επισκόπηση συνομιλιών σας επιτρέπει να δείτε:

  • Συνδεδεμένους επισκέπτες (αριθμός επισκεπτών που περιηγούνται στον ιστότοπο)
  • Επισκέπτες συνομιλίας (αριθμός επισκεπτών συνομιλίας)
  • Επισκέπτες στην ουρά (αριθμός επισκεπτών που περιμένουν για συνομιλία)
  • Διαθέσιμους αντιπροσώπους (αριθμός διαθέσιμων αντιπροσώπων για συνομιλία)

  • Η γεωγραφική θέση κάθε επισκέπτη (εμφανίζεται σε χάρτη)
  • Χώρα επισκέπτη
  • Πραγματικός ιστότοπος
  • Παραπομπή
Επισκόπηση συνομιλιών - Λειτουργίες Συνομιλίας LiveAgent
Επισκόπηση συζητήσεων

Ιστορικό συνομιλιών

Το LiveAgent σάς επιτρέπει να βλέπετε όλες τις προηγούμενες συνομιλίες μαζί με όλες τις τρέχουσες συνομιλίες σε μία οθόνη. Εάν αναζητάτε μια συγκεκριμένη συνομιλία, μπορείτε να φιλτράρετε την αναζήτησή σας με ετικέτες, τμήματα, ημερομηνίες, ονόματα κ.λπ.

Συνδεδεμένοι επισκέπτες

Οι συνδεδεμένοι επισκέπτες του LiveAgent είναι μια δυνατότητα συνομιλίας που σας επιτρέπει να παρακολουθείτε ποιος περιηγείται στον ιστότοπό σας. Μάθετε τη διεύθυνση IP του επισκέπτη, τις παραπομπές, τις γεωγραφικές τοποθεσίες, τις τρέχουσες διευθύνσεις URL στον ιστότοπό σας και το συνολικό χρονικό διάστημα που αφιέρωσαν κατά την περιήγηση στον ιστότοπό σας.

Διανομή συνομιλίας

Το LiveAgent προσφέρει πολλές μεθόδους διανομής συνομιλίας. Το σύστημα μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να χρησιμοποιεί τυχαία ανάθεση, προκαθορισμένες προτεραιότητες, «κλήση σε όλους», μέση χρήση ή μέγιστη χρήση.

  • Τυχαία ανάθεση: Αναθέτει συνομιλίες στους διαθέσιμους αντιπροσώπους τυχαία.
  • Προκαθορισμένες προτεραιότητες: Οι συνομιλίες θα δρομολογούνται στον αντιπρόσωπο που δεν απαντά αυτήν τη στιγμή σε μια συνομιλία ή είχε το μεγαλύτερο χρόνο διακοπής από την τελευταία του συνομιλία.
  • Κλήση σε όλους: Όλοι οι αντιπρόσωποι θα ειδοποιηθούν ότι ένας πελάτης περιμένει να συνομιλήσει. Η ειδοποίηση δεν θα σταματήσει να χτυπά έως ότου κάποιος απαντήσει στη συνομιλία.
  • Μέση χρήση: Οι εισερχόμενες συνομιλίες θα δρομολογούνται στον αντιπρόσωπο με τον μικρότερο αριθμό ενεργών συνομιλιών.
  • Μέγιστη χρήση: Οι εισερχόμενες συνομιλίες θα ανατεθούν στον αντιπρόσωπο με τον μεγαλύτερο αριθμό ενεργών συνομιλιών για να διατηρηθεί η χρήση στο μέγιστο.
Διανομή συνομιλίας

Προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο

Το LiveAgent σας δίνει μια εικόνα σε πραγματικό χρόνο για το τι πληκτρολογούν οι πελάτες σας στο παράθυρο συνομιλίας. Πριν ακόμη πατήσουν αποστολή, μπορείτε να αρχίσετε να αναζητάτε τους αριθμούς παραγγελίας τους, προηγούμενες αγορές ή προηγούμενες καρτέλες για να παρέχετε ακόμη πιο γρήγορη εξυπηρέτηση πελατών.

live-chat-typing-agents-LiveAgent
Προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο – Λειτουργία συνομιλίας

Ενσωματωμένη παρακολούθηση συνομιλίας

Το LiveAgent σάς δίνει την επιλογή να παρακολουθείτε συμβάντα ζωντανών συνομιλιών στο Google Analytics. Έχετε την επιλογή να παρακολουθήσετε:

  • Αρχή συνομιλίας
  • Τέλος συνομιλίας
  • Κάθε μήνυμα αντιπροσώπου
  • Κάθε μήνυμα πελάτη
 Ενσωματωμένη παρακολούθηση συνομιλίας

Μέγιστο μήκος ουράς

Το LiveAgent προσφέρει μια λύση για όταν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που περιμένουν στην ουρά για να συνομιλήσουν μαζί σας. Καθορίζοντας το όριο μέγιστης ουράς, το κουμπί ζωντανής συνομιλίας μπορεί να αλλάξει αυτόματα τη διαθεσιμότητά του σε κατάσταση εκτός σύνδεσης ή να το αποκρύψει εντελώς από τον ιστότοπό σας. Όταν η ουρά επιστρέψει στο όριο, το πλαίσιο συνομιλίας του ιστότοπου θα εμφανιστεί αυτόματα.

Εσωτερική συνομιλία

Το LiveAgent παρέχει ένα εργαλείο εσωτερικής συνομιλίας για τους αντιπροσώπους σας. Το εργαλείο τους επιτρέπει να συνομιλούν μεταξύ τους χωρίς να χρειάζεται να βγουν από τον πίνακα ελέγχου LiveAgent και χωρίς να χρησιμοποιούν εφαρμογές τρίτων παρόχων. Η συνομιλία είναι εξοπλισμένη με επιλογές κοινής χρήσης αρχείων και επιτρέπει στους χρήστες να στέλνουν μεταξύ τους αναγνωριστικά καρτελών που είναι ενσωματωμένα ως σύνδεσμοι με δυνατότητα κλικ.

Οι αντιπρόσωποι μπορούν να ανοίξουν πολλές εσωτερικές συνομιλίες ταυτόχρονα.

Τρέχον URL του επισκέπτη ζωντανής συνομιλίας

Το LiveAgent σάς επιτρέπει να βλέπετε σε ποιες ιστοσελίδες του ιστοτόπου σας περιηγούνται οι επισκέπτες σας. Κάθε φορά που ο επισκέπτης σας ανοίγει μια διαφορετική σελίδα στον ιστότοπό σας, θα ενημερώνεστε.

Τρέχον URL του επισκέπτη ζωντανής συνομιλίας

Πρόσθετες δυνατότητες συνομιλίας που θα κάνουν την υποστήριξή σας πολύ εύκολη

Συγκεντρωτικά εισερχόμενα

Δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας

Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα μας διευκολύνουν την πολλαπλή εργασία. Ενώ περιμένετε μια νέα απάντηση συνομιλίας στον ιστότοπο, μπορείτε να εστιάσετε στην απάντηση καρτελών από άλλα κανάλια απευθείας από τα κεντρικά εισερχόμενά σας.

Υβριδική ροή καρτελών

Δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας

Η υβριδική ροή καρτελών σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε την εμπειρία επικοινωνίας/επίλυσης προβλημάτων του πελάτη σας μέσω διαφορετικών καναλιών, παραμένοντας στο ίδιο νήμα καρτελών. Εάν ένας πελάτης αναφέρεται σε προηγούμενη συνομιλία που είχε με διαφορετικό αντιπρόσωπο, μπορείτε εύκολα να το αναζητήσετε στο υβριδικό νήμα καρτελών.

CRM

Διαχείριση σχέσεων πελατών

Το LiveAgent προσφέρει ενσωματωμένο CRM απευθείας μέσα στα συγκεντρωτικά εισερχόμενά σας. Ενώ συνομιλείτε με έναν πελάτη σε πραγματικό χρόνο, μπορείτε να προβάλετε τις πληροφορίες του, τις προηγούμενες καρτέλες, τις αγορές και τυχόν άλλες πρόσθετες πληροφορίες που έχετε συλλέξει και καταγράψει.

Οι πληροφορίες CRM μπορούν να επεξεργαστούν και να ενημερωθούν σε πραγματικό χρόνο.

Ετικέτες

Ετικέτες

Οι ετικέτες σάς επιτρέπουν να αναζητάτε πιο γρήγορα παλιές καρτέλες. Εάν ένας πελάτης αναφέρεται σε μια προηγούμενη ζωντανή συνομιλία σχετικά με την αναβάθμιση συνδρομής του, μπορείτε εύκολα να αναζητήσετε τη μεταγραφή συνομιλίας φιλτράροντας την αναζήτησή σας με την ετικέτα “αναβάθμιση”.

Τυποποιημένες απαντήσεις

Έτοιμη απάντηση

Οι τυποποιημένες απαντήσεις σάς επιτρέπουν να απαντάτε σε συχνές ερωτήσεις άμεσα. Οι αντιπρόσωποι έχουν τη δυνατότητα να πληκτρολογούν γενικές απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις και να τις αποθηκεύουν. Εάν ένας πελάτης συνομιλεί με μια γενική ερώτηση, οι αντιπρόσωποι μπορούν να απαντήσουν με ένα κλικ (κάνοντας κλικ στην έτοιμη απάντηση).

Ενσωματώσεις τρίτων παρόχων

Ενσωμάτωση

Το LiveAgent ενσωματώνεται σε περισσότερες από 40 εφαρμογές τρίτων παρόχων όπως το MailChimp, το PipeDrive, το Braintree, το Shopify, το GoDaddy, το Nicereply και άλλα. Με την ενσωμάτωση εφαρμογών που χρησιμοποιείτε καθημερινά με το LiveAgent, θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτές τις εφαρμογές και να πραγματοποιείτε ενέργειες που θα κάνατε εντός των εφαρμογών.

Για παράδειγμα, εάν θέλετε να προσθέσετε μια νέα προσφορά στο PipeDrive, μπορείτε να το κάνετε ενώ συνομιλείτε με τον πελάτη σας σε πραγματικό χρόνο. Πρέπει απλώς να ανοίξετε την κάρτα επαφής τους στο LiveAgent και να κάνετε κλικ στο εικονίδιο PipeDrive που θα σας επιτρέψει να προσθέσετε νέες προσφορές ή να αλλάξετε τις υπάρχουσες τιμές συμφωνίας.

Η ενσωμάτωση των εφαρμογών που χρησιμοποιείτε καθημερινά με το LiveAgent θα σας εξοικονομήσει χρόνο — σκεφτείτε λιγότερα κλικ, λιγότερη σύνδεση, λιγότερες καρτέλες.

Σύνοψη των παροχών ζωντανής συνομιλίας

Έχοντας ένα κουτί συνομιλίας στον ιστότοπο βελτιώνει την ικανοποίηση των πελατών, η οποία με τη σειρά της, βελτιώνει τις πωλήσεις και τη διατήρηση των πελατών. Επιπλέον, η συνομιλία στον ιστότοπο:

Μειώνει τον όγκο των καρτελών

Ξανανοιγμένη καρτέλα

Δίνοντας στους πελάτες σας την επιλογή να επικοινωνήσουν άμεσα με την εξυπηρέτηση πελατών σας, μειώνετε αποτελεσματικά τον αριθμό των εισερχόμενων καρτελών. Οι ζωντανές συνομιλίες συνήθως επιλύονται γρηγορότερα από τις τηλεφωνικές κλήσεις και τα email, και έτσι μπορούν να αποτρέψουν το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών σας να πλημμυρίσει και να κατακλυστεί από καρτέλες.

Μειώνει την προσπάθεια των πελατών

Δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας

Οι πελάτες αναμένουν να βρουν ζωντανή συνομιλία στον ιστότοπό σας. Προσφέρετε τη και μειώστε την προσπάθεια που πρέπει να καταβάλουν για να επικοινωνήσουν μαζί σας. Η τοποθέτηση ενός κουμπιού ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας είναι ο ευκολότερος τρόπος. Γιατί; Οι πελάτες αναζητούν γενικά απαντήσεις στις ερωτήσεις τους στον ιστότοπό σας και όταν δεν μπορούν να τις εντοπίσουν, στρέφονται στη ζωντανή συνομιλία.

Ως εκ τούτου, αυτή είναι η επιλογή χαμηλότερης προσπάθειας. Εάν ο πελάτης έπρεπε να ψάξει περαιτέρω για να βρει τα στοιχεία επικοινωνίας σας, να ανοίξει το email του, να το στείλει και να περιμένει μια απάντηση, θα μπορούσε εύκολα να απογοητευτεί.

Αυξάνει την αφοσίωση και τις πωλήσεις

Αναφορές

Η χρήση λογισμικού ζωντανής συνομιλίας μπορεί να βελτιώσει την αφοσίωση και τις πωλήσεις των πελατών. Τοποθετώντας προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας σε στρατηγικά μέρη στον ιστότοπό σας, μπορείτε εύκολα να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας, να προσφέρετε, να βοηθήσετε, ακόμη και να αναβαθμίσετε και να πραγματοποιήσετε πωλήσεις.

Γνωρίζατε ότι οι πελάτες που επικοινωνούν με μια επιχείρηση μέσω διαδικτυακής συνομιλίας ανέρχονται σε 4,5 φορές περισσότερους από τους πελάτες που δεν το κάνουν; Με την εμπιστοσύνη στην επιχείρησή σας, είναι πιο πιθανό να ξοδέψουν περισσότερα και να κάνουν επαναλαμβανόμενες αγορές.

Ready to give it a try?

LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Our free 14-day trial offers full live chat functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br />

Free Trial

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo