Δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας

Τι είναι η ζωντανή συνομιλία;

Η ζωντανή συνομιλία είναι μια τεχνολογία λογισμικού που επιτρέπει στους πελάτες να επικοινωνούν με αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών σε πραγματικό χρόνο. Οι πελάτες μπορούν να συνομιλήσουν μαζί σας στον ιστότοπό σας, αντί να πρέπει να σας καλέσουν ή να στείλουν email.

Η ζωντανή συνομιλία βασίζεται πλήρως στο πρόγραμμα περιήγησης και δεν απαιτεί από τους χρήστες να κάνουν λήψη λογισμικού για να ξεκινήσουν τη συνομιλία.

Γιατί η ζωντανή συνομιλία είναι σημαντική για την εξυπηρέτηση πελατών;

Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα σημαντικό κανάλι επικοινωνίας για την εξυπηρέτηση πελατών, επειδή:

  • Οι πελάτες λαμβάνουν σχεδόν άμεσες απαντήσεις στις ερωτήσεις τους
  • Παρέχει βοήθεια σε πραγματικό χρόνο
  • Δεν απαιτεί καμία προσπάθεια (για τον πελάτη)
  • Οι πελάτες αναμένουν από τις επιχειρήσεις να την παρέχουν
  • Μπορεί να σας δώσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
  • Είναι μια λύση χαμηλού κόστους που μπορεί να βελτιώσει τις πωλήσεις, την αφοσίωση και τη διατήρηση των πελατών

Ποιες δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας προσφέρει το LiveAgent;

Το LiveAgent προσφέρει 15 δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τις προσπάθειες εξυπηρέτησης πελατών.

Κουμπί συνομιλίας

Το LiveAgent σάς δίνει την ελευθερία να δημιουργήσετε το δικό σας κουμπί συνομιλίας που μπορεί να τοποθετηθεί οπουδήποτε στον ιστότοπό σας. Επιλέξτε τη θέση του κουμπιού, τα χρώματα, την κινούμενη εικόνα, το εφέ αιώρησης, τις επιλογές για κινητά και το Z index.

Εάν δεν θέλετε να δημιουργήσετε ένα κουμπί μόνοι σας, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε από τη συλλογή κουμπιών συνομιλίας και να το προσαρμόσετε ανάλογα με τις προτιμήσεις σας.

Προσφέρουμε:

  • Γωνιακά κουμπιά
  • Κουμπιά φούσκες
  • Πλαϊνά κουμπιά
  • Ενσωματωμένα κουμπιά
  • Κουμπιά με προσαρμοσμένες εικόνες
  • Κουμπιά με προσαρμοσμένο HTML
Συλλογή κουμπιών συνομιλίας
Παράδειγμα συλλογής κουμπιού συνομιλίας

Εκτός από τη δημιουργία των δικών σας κουμπιών συνομιλίας, μπορείτε επίσης να σχεδιάσετε το παράθυρο συνομιλίας. Μπορείτε να αλλάξετε τα:

  • Μήνυμα καλωσορίσματος/απόκρυψη μηνύματος καλωσορίσματος
  • Στυλ
  • Μέγεθος του παραθύρου συνομιλίας
  • Απόκρυψη του κουμπιού επανέναρξης συνομιλίας
  • Ενεργοποίηση αποστολής μηνύματος εκτός σύνδεσης
  • Z-index
  • Θέση
  • Προσαρμοσμένο CSS
Κουμπί επεξεργασίας συνομιλίας

Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο

Το LiveAgent επιτρέπει στους επισκέπτες του ιστότοπού σας να συνομιλούν μαζί σας σε πραγματικό χρόνο. Όταν κάνουν κλικ στο πλαίσιο συζήτησης ιστότοπου στον ιστότοπό σας και στείλουν το αρχικό τους μήνυμα συνομιλίας, ο πίνακας ελέγχου του LiveAgent θα αρχίσει να ηχεί για να σας ειδοποιεί ότι υπάρχει ένας χρήστης που περιμένει να συνομιλήσει μαζί σας.

Δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας
Ζωντανή συνομιλία σε πραγματικό χρόνο

Εάν ο επισκέπτης του ιστότοπου προσπαθήσει να συνομιλήσει μαζί σας εκτός των εργάσιμων ωρών, η συνομιλία θα καταγραφεί στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent με τη μορφή καρτέλας, στην οποία μπορείτε να απαντήσετε αργότερα μέσω email.

Ενεργητικές προσκλήσεις συνομιλίας

Οι ενεργητικές προσκλήσεις είναι μια δυνατότητα συνομιλίας που σας επιτρέπει να επικοινωνήσετε και να προσφέρετε βοήθεια σε πελάτες που επισκέπτονται αυτήν την περίοδο τον ιστότοπό σας. Μπορείτε να τοποθετήσετε προσκλήσεις συνομιλίας σε προσαρμοσμένες διευθύνσεις URL στον ιστότοπό σας, όπως η τιμολόγηση ή η σελίδα Συχνές ερωτήσεις.

Τα κουμπιά προληπτικής πρόσκλησης συνομιλίας μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα με τις προτιμήσεις σας και μπορούν επίσης να ρυθμιστούν ώστε να εμφανίζονται μετά από ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Για παράδειγμα, η προληπτική πρόσκληση συνομιλίας μπορεί να εμφανιστεί εάν ο χρήστης βλέπει τη σελίδα τιμολόγησης για περισσότερο από 45 δευτερόλεπτα.

Συλλογή κουμπιών συνομιλίας

Το LiveAgent προσφέρει μια σειρά από κουμπιά έτοιμης συνομιλίας που μπορείτε να δείτε στη συλλογή κουμπιών συνομιλίας. Απλώς επιλέξτε αυτό που θέλετε και ενσωματώστε το πλαίσιο συνομιλίας στον ιστότοπο, ώστε οι πελάτες σας να αρχίσουν να συνομιλούν με τους εκπροσώπους υποστήριξής σας.

Κινούμενες εικόνες κουμπιών συνομιλίας

Τα κινούμενα σχέδια μπορούν να επηρεάσουν πού εστιάζουν την προσοχή τους οι επισκέπτες του ιστότοπού σας. Προσθέστε κινούμενα σχέδια στα κουμπιά συνομιλίας σας για να προσελκύσετε την προσοχή τους και να αυξήσετε την αφοσίωση.

Δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας
Παράδειγμα κινούμενης εικόνας συνομιλίας

Συλλογή πρόσκλησης συνομιλίας

Εκτός από την κανονική συλλογή κουμπιών συνομιλίας του ιστότοπού μας, το LiveAgent προσφέρει επίσης μια προληπτική συλλογή κουμπιών συνομιλίας. Επιλέξτε από μια σειρά από στυλ και θέσεις κουμπιών ή δημιουργήστε το δικό σας γράφοντας τον δικό σας κώδικα HTML.

Το LiveAgent προσφέρει προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας στις ακόλουθες θέσεις:

  • Στο πλάι
  • Γωνία
  • Κεντρικά
Συλλογή πρόσκλησης συνομιλίας

Σύνδεση παραθύρου συνομιλίας

Το LiveAgent επιτρέπει στους χρήστες να προσαρτούν το παράθυρο ζωντανής συνομιλίας ενώ περιηγούνται στον ιστότοπό σας. Όταν λαμβάνεται ένα νέο μήνυμα ενώ η συνομιλία είναι συνδεδεμένη, ο χρήστης λαμβάνει μια ειδοποίηση. Τα παράθυρα συνομιλίας μπορούν να συνδεθούν στην αριστερή ή δεξιά πλευρά του ιστότοπού σας.

Σύνδεση παραθύρου συνομιλίας

Επισκόπηση συνομιλιών

Η επισκόπηση συνομιλιών του LiveAgent σάς παρέχει μια ολιστική εικόνα όλων των επισκεπτών του ιστότοπού σας. Αυτή η δυνατότητα συνομιλίας σάς δείχνει πού βρίσκονται οι επισκέπτες του ιστότοπού σας γεωγραφικά, σε ποιες διευθύνσεις URL του ιστότοπού σας περιηγούνται και πόσο χρόνο έχουν αφιερώσει στην περιήγηση σε κάθε σελίδα.

Η επισκόπηση συνομιλιών σας επιτρέπει να δείτε:

  • Συνδεδεμένους επισκέπτες (αριθμός επισκεπτών που περιηγούνται στον ιστότοπο)
  • Επισκέπτες συνομιλίας (αριθμός επισκεπτών συνομιλίας)
  • Επισκέπτες στην ουρά (αριθμός επισκεπτών που περιμένουν για συνομιλία)
  • Διαθέσιμους αντιπροσώπους (αριθμός διαθέσιμων αντιπροσώπων για συνομιλία)

  • Η γεωγραφική θέση κάθε επισκέπτη (εμφανίζεται σε χάρτη)
  • Χώρα επισκέπτη
  • Πραγματικός ιστότοπος
  • Παραπομπή
Επισκόπηση συνομιλιών - Λειτουργίες Συνομιλίας LiveAgent
Επισκόπηση συζητήσεων

Ιστορικό συνομιλιών

Το LiveAgent σάς επιτρέπει να προβάλλετε όλες τις προηγούμενες συνομιλίες μαζί με όλες τις τρέχουσες συνομιλίες σε μία οθόνη. Εάν αναζητάτε μια συγκεκριμένη συνομιλία, μπορείτε να φιλτράρετε την αναζήτησή σας κατά ετικέτες, τμήματα, ημερομηνίες, ονόματα κ.λπ.

Συνδεδεμένοι επισκέπτες

Οι online επισκέπτες του LiveAgent είναι μια δυνατότητα συνομιλίας που σας επιτρέπει να παρακολουθείτε ποιος περιηγείται στον ιστότοπό σας. Μάθετε τη διεύθυνση IP του επισκέπτη σας, τους συνδέσμους παραπομπής, τις γεωγραφικές τοποθεσίες, τις τρέχουσες διευθύνσεις URL στον ιστότοπό σας και τον συνολικό χρόνο που έχουν αφιερώσει στην περιήγησή τους στον ιστότοπό σας.

Διανομή συνομιλίας

Το LiveAgent προσφέρει πολλές μεθόδους διανομής συνομιλίας. Το σύστημα μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να χρησιμοποιεί τυχαία ανάθεση, προκαθορισμένες προτεραιότητες, «ειδοποίηση σε όλους», μέση χρήση ή μέγιστη χρήση.

  • Τυχαία ανάθεση: Αναθέτει συνομιλίες στους διαθέσιμους αντιπροσώπους τυχαία.
  • Προκαθορισμένες προτεραιότητες: Οι συνομιλίες θα δρομολογούνται στον αντιπρόσωπο που δεν απαντά αυτήν τη στιγμή σε μια συνομιλία ή είχε το μεγαλύτερο χρόνο διακοπής από την τελευταία του συνομιλία.
  • Κλήση σε όλους: Όλοι οι αντιπρόσωποι θα ειδοποιηθούν ότι ένας πελάτης περιμένει να συνομιλήσει. Η ειδοποίηση δεν θα σταματήσει να χτυπά έως ότου κάποιος απαντήσει στη συνομιλία.
  • Μέση χρήση: Οι εισερχόμενες συνομιλίες θα δρομολογούνται στον αντιπρόσωπο με τον μικρότερο αριθμό ενεργών συνομιλιών.
  • Μέγιστη χρήση: Οι εισερχόμενες συνομιλίες θα ανατεθούν στον αντιπρόσωπο με τον μεγαλύτερο αριθμό ενεργών συνομιλιών για να διατηρηθεί η χρήση στο μέγιστο.
Διανομή συνομιλίας

Προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο

Το LiveAgent σάς παρέχει μια προβολή σε πραγματικό χρόνο του τι πληκτρολογούν οι πελάτες σας στο παράθυρο συνομιλίας. Πριν καν πατήσουν αποστολή, μπορείτε να αρχίσετε να αναζητάτε τους αριθμούς παραγγελιών, τις προηγούμενες αγορές ή τις προηγούμενες καρτέλες για να παρέχετε ακόμα πιο γρήγορη εξυπηρέτηση πελατών.

live-chat-typing-agents-LiveAgent
Προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο – Λειτουργία συνομιλίας

Ενσωματωμένη παρακολούθηση συνομιλίας

Το LiveAgent σάς δίνει την επιλογή παρακολούθησης συμβάντων περιόδων ζωντανής συνομιλίας στο Google Analytics. Έχετε την επιλογή να παρακολουθείτε:

  • Αρχή συνομιλίας
  • Τέλος συνομιλίας
  • Κάθε μήνυμα αντιπροσώπου
  • Κάθε μήνυμα πελάτη
 Ενσωματωμένη παρακολούθηση συνομιλίας

Μέγιστο μήκος ουράς

Το LiveAgent προσφέρει μια λύση όταν υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που περιμένουν στην ουρά για να συνομιλήσουν μαζί σας. Καθορίζοντας το μέγιστο όριο ουράς αναμονής, το κουμπί ζωντανής συνομιλίας μπορεί να αλλάξει αυτόματα τη διαθεσιμότητά του σε εκτός σύνδεσης ή να κρυφτεί εντελώς από τον ιστότοπό σας. Όταν η ουρά επανέλθει στο όριο, το πλαίσιο συνομιλίας ιστότοπου θα εμφανιστεί αυτόματα.

Εσωτερική συνομιλία

Το LiveAgent παρέχει ένα εργαλείο εσωτερικής συνομιλίας για τους αντιπροσώπους σας. Το εργαλείο τους επιτρέπει να συνομιλούν μεταξύ τους χωρίς να χρειάζεται να βγουν από τον πίνακα ελέγχου του LiveAgent και χωρίς να χρησιμοποιούν εφαρμογές τρίτων. Η συνομιλία είναι εξοπλισμένη με επιλογές κοινής χρήσης αρχείων και επιτρέπει στους χρήστες να στέλνουν ο ένας στον άλλο αναγνωριστικά καρτελών που είναι ενσωματωμένες ως σύνδεσμοι με δυνατότητα κλικ.

Οι αντιπρόσωποι μπορούν να ανοίξουν πολλές εσωτερικές συνομιλίες ταυτόχρονα.

Τρέχον URL του επισκέπτη ζωντανής συνομιλίας

Το LiveAgent σάς επιτρέπει να βλέπετε σε ποιες ιστοσελίδες του ιστοτόπου σας περιηγούνται οι επισκέπτες σας. Κάθε φορά που ο επισκέπτης σας ανοίγει μια διαφορετική σελίδα στον ιστότοπό σας, θα ενημερώνεστε.

Τρέχον URL του επισκέπτη ζωντανής συνομιλίας

Πρόσθετες δυνατότητες συνομιλίας που θα κάνουν την υποστήριξή σας πολύ εύκολη

Συγκεντρωτικά εισερχόμενα

Δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας

Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενά μας καθιστούν εύκολη την εκτέλεση πολλαπλών εργασιών. Ενώ περιμένετε μια νέα απάντηση συνομιλίας στον ιστότοπο, μπορείτε να εστιάσετε στην απάντηση καρτελών από άλλα κανάλια απευθείας από τα κεντρικά εισερχόμενά σας.

Υβριδική ροή καρτελών

Δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας

Η υβριδική ροή καρτελών σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε τη διαδρομή επικοινωνίας/επίλυσης προβλημάτων του πελάτη σας μέσω διαφορετικών καναλιών, ενώ μένετε στο ίδιο νήμα καρτελών. Εάν ένας πελάτης αναφέρεται σε μια προηγούμενη συνομιλία που είχε με διαφορετικό αντιπρόσωπο, μπορείτε εύκολα να την αναζητήσετε στο υβριδικό νήμα της καρτέλας.

CRM

Διαχείριση σχέσεων πελατών

Το LiveAgent προσφέρει ένα ενσωματωμένο CRM απευθείας στα συγκεντρωτικά εισερχόμενά σας. Ενώ συνομιλείτε με έναν πελάτη σε πραγματικό χρόνο, μπορείτε να δείτε τις πληροφορίες του, τις προηγούμενες καρτέλες, τις αγορές και οποιεσδήποτε άλλες πρόσθετες πληροφορίες που έχετε συλλέξει και καταγράψει.

Οι πληροφορίες CRM μπορούν να επεξεργαστούν και να ενημερωθούν σε πραγματικό χρόνο.

Ετικέτες

Ετικέτες

Οι Ετικέτες σάς επιτρέπουν να αναζητάτε προηγούμενες καρτέλες πιο γρήγορα. Εάν ένας πελάτης αναφέρεται σε μια προηγούμενη ζωντανή συνομιλία σχετικά με την αναβάθμιση της συνδρομής του, μπορείτε εύκολα να αναζητήσετε τη μεταγραφή συνομιλίας φιλτράροντας την αναζήτησή σας με την ετικέτα “αναβάθμιση”.

Τυποποιημένες απαντήσεις

Έτοιμη απάντηση

Οι τυποποιημένες απαντήσεις σάς επιτρέπουν να απαντάτε σε συχνές ερωτήσεις άμεσα. Οι αντιπρόσωποι έχουν τη δυνατότητα να πληκτρολογούν γενικές απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις και να τις αποθηκεύουν. Εάν ένας πελάτης με τον οποίο συνομιλούν υποβάλει μια γενική ερώτηση, οι αντιπρόσωποι μπορούν να απαντήσουν με ένα κλικ (κάνοντας κλικ στην τυποποιημένη απάντηση).

Ενσωματώσεις τρίτων παρόχων

Ενσωμάτωση

Το LiveAgent ενσωματώνεται σε περισσότερες από 40 εφαρμογές τρίτων παρόχων όπως το MailChimp, το PipeDrive, το Braintree, το Shopify, το GoDaddy, το Nicereply και άλλα. Με την ενσωμάτωση εφαρμογών που χρησιμοποιείτε καθημερινά με το LiveAgent, θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτές τις εφαρμογές και να πραγματοποιείτε ενέργειες που θα κάνατε εντός των εφαρμογών.

Για παράδειγμα, εάν θέλετε να προσθέσετε μια νέα προσφορά στο PipeDrive, μπορείτε να το κάνετε ενώ συνομιλείτε με τον πελάτη σας σε πραγματικό χρόνο. Πρέπει απλώς να ανοίξετε την κάρτα επαφής τους στο LiveAgent και να κάνετε κλικ στο εικονίδιο PipeDrive που θα σας επιτρέψει να προσθέσετε νέες προσφορές ή να αλλάξετε τις υπάρχουσες τιμές συμφωνίας.

Η ενσωμάτωση των εφαρμογών που χρησιμοποιείτε καθημερινά με το LiveAgent θα σας εξοικονομήσει χρόνο — σκεφτείτε λιγότερα κλικ, λιγότερη σύνδεση, λιγότερες καρτέλες.

Σύνοψη των παροχών ζωντανής συνομιλίας

Έχοντας ένα κουτί συνομιλίας στον ιστότοπο βελτιώνει την ικανοποίηση των πελατών, η οποία με τη σειρά της, βελτιώνει τις πωλήσεις και τη διατήρηση των πελατών. Επιπλέον, η συνομιλία στον ιστότοπο:

Μειώνει τον όγκο των καρτελών

Ξανανοιγμένη καρτέλα

Δίνοντας στους πελάτες σας την επιλογή να επικοινωνήσουν άμεσα με την εξυπηρέτηση πελατών σας, μειώνετε αποτελεσματικά τον αριθμό των εισερχόμενων καρτελών. Οι ζωντανές συνομιλίες συνήθως επιλύονται γρηγορότερα από τις τηλεφωνικές κλήσεις και τα email, και έτσι μπορούν να αποτρέψουν το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών σας να πλημμυρίσει και να κατακλυστεί από καρτέλες.

Μειώνει την προσπάθεια των πελατών

Δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας

Οι πελάτες αναμένουν να βρουν ζωντανή συνομιλία στον ιστότοπό σας. Προσφέρετε τη και μειώστε την προσπάθεια που πρέπει να καταβάλουν για να επικοινωνήσουν μαζί σας. Η τοποθέτηση ενός κουμπιού ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας είναι ο ευκολότερος τρόπος. Γιατί; Οι πελάτες αναζητούν γενικά απαντήσεις στις ερωτήσεις τους στον ιστότοπό σας και όταν δεν μπορούν να τις εντοπίσουν, στρέφονται στη ζωντανή συνομιλία.

Ως εκ τούτου, αυτή είναι η επιλογή χαμηλότερης προσπάθειας. Εάν ο πελάτης έπρεπε να ψάξει περαιτέρω για να βρει τα στοιχεία επικοινωνίας σας, να ανοίξει το email του, να το στείλει και να περιμένει μια απάντηση, θα μπορούσε εύκολα να απογοητευτεί.

Αυξάνει την αφοσίωση και τις πωλήσεις

Αναφορές

Η χρήση λογισμικού ζωντανής συνομιλίας μπορεί να βελτιώσει την αφοσίωση και τις πωλήσεις των πελατών. Τοποθετώντας προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας σε στρατηγικά μέρη στον ιστότοπό σας, μπορείτε εύκολα να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας, να προσφέρετε, να βοηθήσετε, ακόμη και να αναβαθμίσετε και να πραγματοποιήσετε πωλήσεις.

Γνωρίζατε ότι οι πελάτες που επικοινωνούν με μια επιχείρηση μέσω διαδικτυακής συνομιλίας ανέρχονται σε 4,5 φορές περισσότερους από τους πελάτες που δεν το κάνουν; Με την εμπιστοσύνη στην επιχείρησή σας, είναι πιο πιθανό να ξοδέψουν περισσότερα και να κάνουν επαναλαμβανόμενες αγορές.

Ready to give it a try?

LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Our free 14-day trial offers full live chat functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br />

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo