Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Διαδικτυακοί επισκέπτες

Κουραστήκατε να αλλάζετε περιβάλλον εργασίας για να βοηθήσετε τους πελάτες σας; Η σπατάλη του χρόνου σε αναζήτηση στις πλατφόρμες μπορεί να ελαττώσει την ικανοποίηση του πελάτη και να αγχώσει τους εκπροσώπους σας.

Για να παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών, χρειάζεστε τα κατάλληλα εργαλεία για τους εκπροσώπους σας. Είναι οι πρώτοι άνθρωποι που έρχονται σε επικοινωνία με τους πελάτες σας. Συνεπώς, οι εκπρόσωποί σας δημιουργούν την εικόνα της επωνυμίας σας, ή με άλλα λόγια, την αντίληψη του πελάτη για την εταιρεία σας.

Οι εκπρόσωποί σας έχουν την δύναμη είτε να δημιουργήσουν μακροχρόνιες σχέσεις ή να χάσουν τους πελάτες από τον ανταγωνισμό.

Το LiveAgent είναι ένα πολύπλοκο λογισμικό το οποίο είναι φιλικό προς τον χρήστη. Επιτρέπει στους εκπροσώπους σας να αντιμετωπίζουν κάθε αίτημα πελάτη από ένα και μοναδικό μέρος. Το σύστημα διαθέτει περισσότερες από 170 λειτουργίες για να βοηθήσει τους εκπροσώπους σας να παρέχουν μία ομαλή εμπειρία πελάτη. Μία από αυτές ονομάζεται Διαδικτυακοί επισκέπτες.

Τι είναι οι Διαδικτυακοί Επισκέπτες;

Είναι μία ενότητα/λειτουργία του LiveAgent με την οποί μπορείτε να δείτε όλους τους επισκέπτες που κοιτούν τον ιστότοπό σας, σε μία οθόνη. Οπότε, μπορείτε να δείτε ποιες σελίδες κοιτούν και πόσο χρόνο ξοδεύουν. Επιπλέον, μπορείτε να δείτε τις πηγές που παρέπεμψαν του επισκέπτες, μία διεύθυνση IP, και χώρα ώστε να προετοιμαστείτε πριν από τη συνομιλία στο Chat .

Πως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δυνατότητα των Διαδικτυακών επισκεπτών;

Το χαρακτηριστικό των Διαδικτυακών Επισκεπτών είναι παρόμοιο με το Google Analytics ή άλλες πλατφόρμες που σας δείχνουν δεδομένα σχετικά με τους επισκέπτες του ιστοτόπου σας. Δεν χρειάζεται να αλλάξετε πλατφόρμες όταν επιθυμείτε να κάνετε μία γρήγορη επισκόπηση των διαδικτυακών επισκεπτών σας.

Επιπλέον, η ενότητα διαδικτυακών επισκεπτών είναι σπουδαία πηγή πληροφοριών για τους εκπροσώπους σας προτού ξεκινήσουν να συνομιλούν με τους πελάτες. Εφόσον μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προληπτικές προσκλήσεις στο LiveAgent, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες αργότερα ή αμέσως στην συζήτηση για να παρέχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πελάτη.

Τι μπορείτε να δείτε στην ενότητα των Διαδικτυακών Επισκεπτών;

  • Χώρα επισκέπτη
  • Χρόνος
  • Διεύθυνση IP
  • Ιστοσελίδα του επισκέπτη
  • Πηγή παραπομπής επισκέπτη

Μπορείτε να προσκαλέσετε επισκέπτες στο chat;

Οι εκπρόσωποί σας μπορούν να προσκαλούν τους πελάτες χειροκίνητα στο chat πατώντας το κουμπί Έναρξη Chat. Μετά από αυτό, μπορείτε να επιλέξετε το αντίστοιχο παράθυρο chat μίας πρόσκλησης από την αναδυόμενη λίστα (η πρόσκληση chat εμφανίζεται στη σελίδα που επισκέπτης πλοηγείται τη δεδομένη στιγμή). 

Οφέλη:

  • Επισκόπηση της τρέχουσας κίνησης του ιστοτόπου σας
  • Πηγή πληροφοριών
  • Καλύτερη προορατική προσέγγιση στο chat
  • Βελτιωμένη ικανοποίηση πελατών
  • Καλύτερη ροή εργασίας ιστοτόπων

Ready to try LiveAgent?

Do not switch between interfaces. See how many visitors a website gets right inside LiveAgent. Try out one of our subscriptions for 14-days free of charge. No credit card details required!

FREE TRIAL

Δωρεάν δυνατότητας chat για help desk:

Ενσωματωμένη παρακολούθηση chat

Αν θέλετε να παρακολουθείτε τις πληροφορίες του chat στο Google Analytics για να δείτε την επίδραση του live chat στον ιστότοπό σας, διαθέτουμε a plugin που σας επιτρέπει να συγχρονίσετε τις πληροφορίες του chat. 

Ανακαλύψτε τις πληροφορίες του LiveAgent που μπορείτε να παρακολουθείτε στο Google Analytics.

Ενσωματωμένη παρακολούθηση chat

Κατανομή chat

Σιγουρευτείτε ότι οι εκπρόσωποί σας εργάζονται αποδοτικά ρυθμίζοντας τη δρομολόγηση του chat στο LiveAgent. Για παράδειγμα μπορείτε να αναθέτετε τυχαία τους εκπροσώπους ή να δημιουργήσετε μία οργανωμένη ροή εργασίας. Συνεπώς, θα μπορούν να διαχειριστούν αποτελεσματικό τα αιτήματα στο chat.

Κατανομή chat

Μάθετε περισσότερα για τις επιλογές κατανομής chat – LiveAgent.

Προληπτικές προσκλήσεις chat

Αυτή η λειτουργία συνδέεται στενά με τους Διαδικτυακούς Επισκέπτες. Είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να επικοινωνήσετε με τους επισκέπτες σας και να τους προσφέρετε βοήθεια αν τη χρειάζονται.

Γκαλερί προσκλήσεων chat

Μάθετε περισσότερα για τις LiveAgent – Προληπτικές προσκλήσεις chat.

Πόροι Γνωσιακής Βάσης

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε Πως να δημιουργήσετε ένα κουμπί online chat.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo