Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Παρακολούθηση Επισκεπτών Ιστοτόπου

Ανακαλύψτε σε ποιο URL βρίσκεται ο πελάτης σας ενώ κάνετε chat με τη δυνατότητα παρακολούθησης επισκεπτών ιστοτόπου. Το LiveAgent θα σας ειδοποιήσει επίσης αν ο πελάτης αλλάξει σελίδα.

Η δυνατότητα παρακολούθησης επισκεπτών ιστοτόπου είναι βολική, ειδικά όταν κατευθύνετε τους πελάτες σας σε συγκεκριμένο URL ή όταν θέλετε να τους δώσετε την καλύτερη δυνατή πληροφόρηση. Για παράδειγμα, πληροφορίες χρέωσης ή τεχνικές λεπτομέρειες του προϊόντος/υπηρεσίας.

Πριν ξεκινήσει η κάθε συνεδρία live chat, μπορείτε να δείτε την ικανοποίηση πελατών και πολλές άλλες λεπτομέρειες, όπως το URL Έναρξης. Το URL Έναρξης είναι συνήθως αυτό στο οποίο ο εκπρόσωπος ξεκίνησε τη συζήτηση στο live chat.

Παράδειγμα:

Για παράδειγμα, μπορείτε να δείτε τη σελίδα;  https://support.ladesk.com/300428-IVR

Όσο συνεχίζει το chat, οι πελάτες μπορεί να έχουν περισσότερες απορίες. Στο παράδειγμά μας, ο πελάτης χρειάστηκε βοήθεια με το IVR αφού ΄την το τελευταίο βήμα για να έχει ένα πλήρως ενσωματωμένοτηλεφωνικό κέντρο. Μπορείτε να δείτε πως πέρασαν από διάφορα άρθρα της γνωσιακής βάσης.

Επιπλέον, στο chat συμμετείχε αργότερα ακόμη ένας συνάδελφος μετά από αίτημα. Θυμηθείτε ότι μπορείτε να ξεκινήσετε εσωτερικό chat ανά πάσα στιγμή, και έχετε επίσης την ευκαιρία να αφήσετε ένα μήνυμα εκτός σύνδεσης για τον συνεργάτη σας.

Γνωρίζοντας το τρέχον URL του επισκέπτη στο live chat σας, μπορείτε να παρέχετε την καλύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη στους πελάτες σας βλέποντας πως κινούνται στις επιμέρους σελίδες του ιστοτόπου σας.

Επιχειρηματικά οφέλη:

  • Εξοικονομεί χρόνο
  • Πιστοί πελάτες
  • Αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών

Ready to try it out?

Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 14-day free trial and test all the help desk features right away.

14-DAY FREE TRIAL

Ανακαλύψτε άλλα χαρακτηριστικά του live chat:

Κατανομή chat

Σιγουρευτείτε ότι η υποστήριξη πελατών σας διαχειρίζεται αποτελεσματικό τα αιτήματα των πελατών στο live chat. Η κατανομή του chat distribution σας επιτρέπει να ορίσετε συγκεκριμένα τρόπο δρομολόγησης κάθε νέου chat. Μπορείτε να επιλέξετε από Τυχαία ανάθεση έως δρομολόγηση Μέγιστης χρήσης.

Κατανομή chat

Online επισκέπτες

Αποκτήστε γενική εικόνα της κίνησης του ιστοτόπου σας μέσω του LiveAgent. Στην ενότητα που ονομάζεται Online επισκέπτες, μπορείτε να δείτε ζωντανά τους επισκέπτες του ιστοτόπου σας. Αυτή η λειτουργία επίσης επιτρέπει στους εκπροσώπους σας να προσκαλούν τους επισκέπτες στο to chat.

Ιστορικό chat

Μείνετε ενήμερη για τα προηγούμενα αιτήματα του πελάτη σας όταν χρειάζεται με το Ιστορικό chat. Αυτή η δυνατότητα του LiveAgent σας δίνει πληροφορίες που μπορούν να αποτρέψουν τη δυσαρέσκεια του πελάτη. Μπορείτε να δείτε τη χώρα του επισκέπτη, το όνομα πελάτη και εκπροσώπου, και ολόκληρες τις συζητήσεις που προηγήθηκαν. Σαν αποτέλεσμα, οι εκπρόσωποι μπορούν να επιλύσουν tickets γρήγορα και αποτελεσματικά.

Πόροι γνωσιακής βάσης:

Θέλετε να τοποθετήσετε ένα κουμπί για live chat oτον ιστότοπό σας;

Ακολουθήστε αυτόν τον οδηγό για λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το πωςνα δημιουργήσετε ένα online κουμπί.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo