Παρακολούθηση Επισκεπτών Ιστοτόπου

Ανακαλύψτε σε ποιο URL βρίσκεται ο πελάτης σας ενώ κάνετε chat με τη δυνατότητα παρακολούθησης επισκεπτών ιστοτόπου. Το LiveAgent θα σας ειδοποιήσει επίσης αν ο πελάτης αλλάξει σελίδα.

Η δυνατότητα παρακολούθησης επισκεπτών ιστοτόπου είναι βολική, ειδικά όταν κατευθύνετε τους πελάτες σας σε συγκεκριμένο URL ή όταν θέλετε να τους δώσετε την καλύτερη δυνατή πληροφόρηση. Για παράδειγμα, πληροφορίες χρέωσης ή τεχνικές λεπτομέρειες του προϊόντος/υπηρεσίας.

Πριν από την έναρξη κάθε συνεδρίας ζωντανής συνομιλίας, μπορείτε να δείτε τις πληροφορίες των πελατών και πολλές άλλες λεπτομέρειες, όπως τη διεύθυνση URL έναρξης. Το URL έναρξης είναι συνήθως το σημείο όπου ο πελάτης ή ο αντιπρόσωπος ξεκίνησε μια ζωντανή συνομιλία.

Παράδειγμα:

Για παράδειγμα, μπορείτε να δείτε τη σελίδα;  https://support.ladesk.com/300428-IVR

Καθώς μια συνομιλία συνεχίζεται, οι πελάτες μπορούν να κάνουν δυνητικά όλο και περισσότερες ερωτήσεις. Στο παράδειγμά μας, ο πελάτης χρειαζόταν βοήθεια με το IVR καθώς ήταν το τελευταίο βήμα για να έχετε ένα πλήρως ενσωματωμένο τηλεφωνικό κέντρο. Μπορείτε να δείτε πώς κινήθηκαν μέσα από πολλά διαφορετικά άρθρα βάσης γνώσεων.

Επιπλέον, στη συνομιλία συμμετείχε αργότερα ένας άλλος συνάδελφος μετά από αίτημα. Να θυμάστε ότι μπορείτε να ξεκινήσετε την εσωτερική συνομιλία ανά πάσα στιγμή, ενώ έχετε ακόμη και την ευκαιρία να αφήσετε ένα μήνυμα εκτός σύνδεσης για τον συνάδελφό σας.

Γνωρίζοντας το τρέχον URL του επισκέπτη στο live chat σας, μπορείτε να παρέχετε την καλύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη στους πελάτες σας βλέποντας πως κινούνται στις επιμέρους σελίδες του ιστοτόπου σας.

Επιχειρηματικά οφέλη:

  • Εξοικονομεί χρόνο
  • Πιστοί πελάτες
  • Αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών

Ready to try it out?

Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 14-day free trial and test all the help desk features right away.

Ανακαλύψτε άλλα χαρακτηριστικά του live chat:

Κατανομή chat

Βεβαιωθείτε ότι η υποστήριξη πελατών σας αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τα ερωτήματα ζωντανής συνομιλίας. Η δυνατότητα διανομής συνομιλίας σάς επιτρέπει να ορίσετε έναν συγκεκριμένο τρόπο δρομολόγησης όλων των νέων συνομιλιών. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε τυχαία εκχώρηση στη δρομολόγηση μέγιστης χρήσης.

Κατανομή chat

Online επισκέπτες

Λάβετε μια επισκόπηση της τρέχουσας επισκεψιμότητας του ιστότοπού σας μέσω του LiveAgent. Στην ενότητα που ονομάζεται Συνδεδεμένοι επισκέπτες, μπορείτε να δείτε τους συνδεδεμένους επισκέπτες στον ιστότοπό σας. Αυτή η λειτουργία επιτρέπει επίσης στους αντιπροσώπους σας να προσκαλούν συνδεδεμένους επισκέπτες σε συνομιλία.

Ιστορικό chat

Πάντα να ενημερώνεστε για τα προηγούμενα ερωτήματα πελατών όταν χρειάζεται με το ιστορικό συνομιλίας. Αυτή η δυνατότητα του LiveAgent σάς παρέχει πληροφορίες που μπορούν να αποτρέψουν την απογοήτευση του πελάτη. Μπορείτε να δείτε τη χώρα του επισκέπτη, το όνομα του πελάτη και του αντιπροσώπου και το σύνολο των προηγούμενων συνομιλιών. Ως αποτέλεσμα, οι εκπρόσωποι των πελατών σας μπορούν να επιλύσουν τις καρτέλες γρήγορα και αποτελεσματικά.

Πόροι γνωσιακής βάσης:

Θέλετε να ρυθμίσετε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας;

Ακολουθήστε αυτόν τον οδηγό για λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το πωςνα δημιουργήσετε ένα online κουμπί.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Πόροι γνωσιακής βάσης:
Slido green logo

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo