Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών

Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών σας, βελτιώνει την επικοινωνία και αυξάνει την επισκεψιμότητα του ιστότοπό σας. Ανακαλύψτε τις δυνατότητες του λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών και εντυπωσιάστε τους πελάτες σας.

Τι είναι το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών;Πώς λειτουργεί το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών;Στοιχεία ενός συστήματος υποστήριξης πελατώνEmailΖωντανή συνομιλίαΤηλεφωνικό κέντροΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςΕφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτωνΑυτοεξυπηρέτησηΓιατί να χρησιμοποιείτε λύσεις λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών στην επιχείρησή σας;Ενισχύστε τις σχέσεις με τους πελάτεςΕπίλυση προβλημάτων πελατών πιο γρήγοραΒελτιώστε δραματικά την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατώνΜειώστε τον χρόνο απόκρισης με αυτοεξυπηρέτησηΒελτιώστε την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων υποστήριξηςΕπωφεληθείτε από την αυτοματοποίηση υποστήριξης πελατώνΠώς να επιλέξετε το καλύτερο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών;Βασικά χαρακτηριστικά του λογισμικού εξυπηρέτησης πελατώνΒασικοί παράγοντες κατά την επιλογή της εργαλείων λογισμικού εξυπηρέτησης πελατώνΟι κορυφαίοι 20 πάροχοι λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών1. LiveAgent2. MailChimp3. Slack4. PipeDrive5. ClickUp6. Socialbakers7. Buffer8. Nicereply9. Trello10. Monday.com11. ActiveCampaign12. Jira13. LiveChat14. Klaviyo15. Freshdesk16. Google Analytics17. Intercom18. Klaus19. Zendesk20. SurveyMonkeyΛογισμικά εξυπηρέτησης πελατών σε σύγκριση1. LiveAgent2. Zendesk Support3. Freshdesk4. LiveChat5. IntercomΣυμπέρασμα

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo