Τι είναι το Klaus;
Το Klaus είναι ένα λογισμικό εξασφάλισης εξυπηρέτησης πελατών και επισκόπησης συνομιλιών που καθιστά την παροχή εσωτερικών σχολίων πολύ πιο εύκολη για τις ομάδες υποστήριξης πελατών. Είναι εύκολο να βελτιώσετε την απόδοση της ομάδας σας με εσωτερικές βαθμολογίες και άλλες λειτουργίες.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Η ενσωμάτωση του Klaus για το LiveAgent σας επιτρέπει να δώσετε σχόλια στην ομάδα σας εύκολα. Αφού ενεργοποιήσετε την ενσωμάτωση, μπορείτε να κατεβάσετε καρτέλες LiveAgent μέσα. Στη συνέχεια, μπορείτε να τις αξιολογήσετε σύμφωνα με διάφορα κριτήρια, να κρίνετε την ποιότητα της καρτέλας και να δείτε τα αδύναμα σημεία των αντιπροσώπων σας.

Πλεονεκτήματα
- Αξιολογήστε τους αντιπροσώπους και τις καρτέλες σας από το LiveAgent
- Δώστε σχόλια σύμφωνα με διάφορα κριτήρια
- Βελτιώστε τη ροή εργασίας σας
- Διαχειριστείτε την απόδοση των αντιπροσώπων σας
Frequently asked questions
Τι είναι το Klaus;
Το Klaus είναι μια πλατφόρμα που επιτρέπει σε έναν διαχειριστή/προϊστάμενο να αξιολογεί την απόδοση της υποστήριξης ή της εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας.
Γιατί πρέπει να ενσωματώσετε το Klaus στο κέντρο εξυπηρέτησης σας στο LiveAgent;
Η ενσωμάτωση του Klaus θα σας βοηθήσει να λάβετε μια καλύτερη επισκόπηση της απόδοσης των αντιπροσώπων σας και θα σας επιτρέψει να δώσετε σχόλια στην ομάδα σας αποτελεσματικά.
- Λευκό Θέμα (Επεξήγηση)
- Αρχείο καταγραφής ελέγχου (Επεξήγηση)
- Τυποποιημένα μηνύματα (Επεξήγηση)
- Διαχειριστής Kέντρου Bοήθειας (Επεξήγηση)
- Ενοποιημένες συνομιλίες [Explained]
- Επεξήγηση της λειτουργίας επανάκλησης (+Οδηγός) | LiveAgent
- Πρότυπα Ειδοποιήσεων (Επεξήγηση)
- Λογισμικό διαχείρισης υπηρεσιών (Επεξήγηση)